Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražské mosty stárnou a některé čeká důkladná oprava

Několik pražských mostů se potýká se svým stářím a neutěšeným technickým stavem. Nejhůře je na tom v současnosti Libeňský most. U něj se čeká na rozhodnutí, jestli se bude opravovat, nebo bourat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J11a33k58u58b 92F85e50i59f73a56r 7179669636479

Most Inteligence a navýšení jeho kapacity? Vždyť tunel, který na něj bezprostředně navazuje je jednokolejný;-D;-D;-D

0/0
12.1.2016 9:55

Z85d92e45n30ě75k 34P93e57r25u85t26k78a 4926875420876

On ten tunel je sice jednokolejný, ale původně budovaný jako dvoukolejný. Takže by měl být dostatečně široký pro případné položení druhé koleje.

0/0
12.1.2016 11:39

R42o43b78e53r58t 39P24r40a56ž15á70k 4168816735960

Co to je za kecy? Na mostě Inteligence se odstraňovala jedna kolej? Nikdy tam nebyla. Vždy byl jednokolejný.

0/−1
11.1.2016 17:59

P88a31v20e95l 46J78u38r44á92n27y35i 9986642109771

Myšleno je to tak,že byla stávající kolej odstraněna a položená nová kolej.Mimochodem při otevření mostu byla položena i druhá kolej,ale krátce na to byla snešena ;) Most byl skutečně zprvu dvojkolejný ;-)

0/0
11.1.2016 20:05

T98o33m79á79š 68U73l78r30y14c17h 1486863899600

Loni to místy v Braníku vypadalo, jako by se druhá kolej u pivovaru měla položit. Bylo kompletně vyčištěno "koryto" (=zářez v kopci), kde vede dráha a položen nový kamenný podklad, na který by teoreticky stačilo pouze umístit prahy. Myslel jsem, že se vše připravuje k položení druhé koleje, nikde jsem však žádné informace nenašel. Takto byl opraven pouze úsek u pivovaru, jižní polovina samotného mostu je však stále v dezolátním stavu...

0/0
12.1.2016 9:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.