Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražské mosty stárnou a některé čeká důkladná oprava

Několik pražských mostů se potýká se svým stářím a neutěšeným technickým stavem. Nejhůře je na tom v současnosti Libeňský most. U něj se čeká na rozhodnutí, jestli se bude opravovat, nebo bourat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J47a24k13u29b 29F81e94i46f78a48r 7839509606699

Most Inteligence a navýšení jeho kapacity? Vždyť tunel, který na něj bezprostředně navazuje je jednokolejný;-D;-D;-D

0/0
12.1.2016 9:55

Z54d97e81n51ě83k 93P47e46r15u54t87k66a 4956545110366

On ten tunel je sice jednokolejný, ale původně budovaný jako dvoukolejný. Takže by měl být dostatečně široký pro případné položení druhé koleje.

0/0
12.1.2016 11:39

R37o87b71e15r75t 37P87r62a97ž19á29k 4168616225440

Co to je za kecy? Na mostě Inteligence se odstraňovala jedna kolej? Nikdy tam nebyla. Vždy byl jednokolejný.

0/−1
11.1.2016 17:59

P79a47v75e33l 80J44u68r90á93n66y92i 9226762909411

Myšleno je to tak,že byla stávající kolej odstraněna a položená nová kolej.Mimochodem při otevření mostu byla položena i druhá kolej,ale krátce na to byla snešena ;) Most byl skutečně zprvu dvojkolejný ;-)

0/0
11.1.2016 20:05

T20o88m69á51š 59U30l51r50y49c48h 1456693179140

Loni to místy v Braníku vypadalo, jako by se druhá kolej u pivovaru měla položit. Bylo kompletně vyčištěno "koryto" (=zářez v kopci), kde vede dráha a položen nový kamenný podklad, na který by teoreticky stačilo pouze umístit prahy. Myslel jsem, že se vše připravuje k položení druhé koleje, nikde jsem však žádné informace nenašel. Takto byl opraven pouze úsek u pivovaru, jižní polovina samotného mostu je však stále v dezolátním stavu...

0/0
12.1.2016 9:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.