Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Libeňský most se dá opravit, oponuje posudku ČVUT magistrátní institut

Libeňský most v Praze není podle magistrátního Institutu plánování a rozvoje v tak špatném stavu, aby se musel rovnou strhnout a je ještě možné ho opravit. Institut se tak vymezil proti studii z Českého vysokého učení technického a chce citlivou rekonstrukci stavby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T37o75m 81P51á12l85e27k 1121486569888

Promiňte, ale co je to za blábol z úst úředníka IPR? Vždyť on vyslovuje nějakou domněnku na základě čeho? Nějaké jiné studie, nebo jen že je prolobovaný aktisty různého ražení? Jak může zpochybňovat studii ČVUT, Klokneráku...kde jsou ti nejlepší experti u nás.

+5/0
14.1.2016 16:58

J80a19k23u32b 96F88e26i85f14a39r 7269799746529

No jo, tak at se o tom magistrát a další dohadují ještě rok - dva a most spadne sám:-P

+4/0
14.1.2016 16:07

L96u71c38i98a14n 29P28a80p92a85z69i81a82n 5904327881365

Souhlasím s ČVUT, opravit by se to mělo, žádné bourání. Stávající koalice na pražském magistrátu se chová velmi nestandardně.

0/−7
14.1.2016 15:27

J16o52z47e30f 92P83o71l91á18k 9857270

Papazian, kecáte . Přečtěte si co jste napsal .

0/0
14.1.2016 18:04

R25o76m21a95n 17K98r15a24t87o12c43h36v69í98l 6266367626244

Proč?

0/0
15.1.2016 14:47

R15o35m63a25n 13P20o36l36á31č14e86k 5666169955

Nejvíc to samozřejmě odnesou lidé co ten most denodenně používají... Než se tyhle party dohodnou tak lid bude jezdit 10 let Karlínem...

+4/0
14.1.2016 15:18

R42o11m65a25n 74K73r74a83t84o17c11h33v71í25l 6776317766574

Na Libeňském mostě není nic cenného nic krásného - zbourat, neopravovat.

+5/−5
14.1.2016 15:01
Foto

K19a77r12e60l 63M10á72d11l68e 6794761114363

Při jízdě po mostě to tak opravdu vypadá. Podle mne jsou zajímavá (netvrdím, že úplně krásná) ta schodiště, která na most vedou jak na holešovické, tak na libeňské straně. Nevím, jestli je ještě nějaké otevřené - svého času jsem používal to k holešovickému přístavu, než ho z důvodu havarijního stavu přehradili.

0/0
14.1.2016 19:25

R30o95m47a93n 68K42r10a61t88o49c30h49v55í23l 6796477216584

Schodiště se dá udělat i u nového mostu.

0/0
15.1.2016 14:48

R98o37b39e57r38t 92H81o46m65o51l72k14a 2930162832801

Asi jste ho v životě neviděl. Je to světový unikát.

0/0
15.1.2016 14:30

R79o37m33a31n 18K87r75a94t30o37c81h20v17í85l 6926627576314

Prosím v čem je unikát?

0/0
15.1.2016 14:32

R77o73b96e72r67t 54H21o31m76o57l87k83a 2550242642741

Jediný most s kubistickými prvky na světě.

0/0
15.1.2016 14:33

R42o52m23a88n 49K21r60a43t37o10c21h70v39í78l 6586207566714

No a co?

0/0
15.1.2016 14:47

Z38d20e82n17ě69k 78W19o85l20f 9281170457815

Bože, to jsou dohady jako u retardovaných. Pokud bude oprava stát podobně jako úplně nový most, tak kde je problém? Dělat z běžně užívaných věcí památky jen proto že jsou staré je na hlavu.

+5/−2
14.1.2016 14:59

M67i54c41h52a50l 48Š67t80e65i22n63d44l66e43r 9495918969981

Na hlavu je bourat účelné a zajímavé stavby tam, kde to není třeba.

+3/−3
14.1.2016 15:20

R77o37m82a84n 54P91o35l82á44č79e63k 5106419355

Asi tak... Navíc ono když se podíváme na fotky z povodní z 19. století, tak původních kamenů na Karlově mostě je taky minimum;-D a to byl kvikot, když tam dávali nové...

+2/−2
14.1.2016 15:20

M90i28c53h26a96l 36Š17t70e87i90n71d96l28e72r 9125458689921

Jak poznáte podle fotek mostu z 19. století, jaký podíl tvoří původní kameny?

+2/0
14.1.2016 15:23

V23á29c39l18a97v 81Č10e49r27m67á14k 4873260657804

Co se tak na nějakou tu fotku podívat: https://cs.wikipedia.org/wiki/Karl%C5%AFv_most#/media/File:Bruner-Dvorak,_Rudolf_-_Karluv_most,_povoden_zari_1890.jpg

+1/−1
14.1.2016 17:15

M37i52c47h89a33l 93Š70t90e16i48n90d22l56e72r 9624792978207

Já ty fotky znám. Vy tam tam snad vidíte důkaz, "že původních kamenů na Karlově mostě je minimum"? Já vidím tři zhroucené mostní oblouky celkem z šestnácti.

0/0
14.1.2016 19:19

V69á86c21l95a82v 29Č70e25r57m18á48k 4653100737154

A myslíte, že tehdy hledali ve Vltavě každý kámen? Nebo že to spíš dostavěli z nových?

0/0
15.1.2016 9:26

R26a90d29e64k 55J44a98n51a38t32a 9695166684532

Samozřejmě, že to postavili to z nových. Myslím, že i pilíře nově zakládali. Ale ta část mostu, které nespadla, je z kamenů původních ...

0/0
16.1.2016 18:22

P75e64t87r16a 76H56e78l69i40k69a28r28o18v46a 9628524507474

Prakticky všechno jde opravit, jen musí být vůle a prostředky. Vzhledem k tomu, že tohle je jediný kubistický most na světě, tak by stálo za to do opravy jít.

Ale vzhledem k tomu, že už je hotový nový projekt, tak zřejmě někomu záleží na tom, ho uplatnit...

+5/−2
14.1.2016 14:59

T27o16m 39P81á42l24e52k 1751706459828

Karlův most byl také dříve dřevěný....

+1/−1
14.1.2016 16:56

M73i23c22h11a70l 80Š53t59e59i33n27d36l56e59r 9594462368367

Nikoliv. Zaprvé na jeho místě stál ještě před ním jiný most z kamene, Juditin, - a zadruhé Karlův se jmenuje až od 19. století, do té doby se mu říkalo Kamenný. Dřevěný most sice na stejném místě stával, ale ještě před oním Juditiným, nikdy nešlo o most Karlův :)

+2/0
14.1.2016 19:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.