Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Libeňský most se dá opravit, oponuje posudku ČVUT magistrátní institut

Libeňský most v Praze není podle magistrátního Institutu plánování a rozvoje v tak špatném stavu, aby se musel rovnou strhnout a je ještě možné ho opravit. Institut se tak vymezil proti studii z Českého vysokého učení technického a chce citlivou rekonstrukci stavby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T32o24m 39P71á78l89e86k 1411436779678

Promiňte, ale co je to za blábol z úst úředníka IPR? Vždyť on vyslovuje nějakou domněnku na základě čeho? Nějaké jiné studie, nebo jen že je prolobovaný aktisty různého ražení? Jak může zpochybňovat studii ČVUT, Klokneráku...kde jsou ti nejlepší experti u nás.

+5/0
14.1.2016 16:58

J67a87k61u31b 72F57e11i20f17a52r 7329839836239

No jo, tak at se o tom magistrát a další dohadují ještě rok - dva a most spadne sám:-P

+4/0
14.1.2016 16:07

L66u21c30i32a67n 12P14a17p71a80z62i84a52n 5274607221505

Souhlasím s ČVUT, opravit by se to mělo, žádné bourání. Stávající koalice na pražském magistrátu se chová velmi nestandardně.

0/−7
14.1.2016 15:27

J87o30z41e43f 62P55o80l44á36k 9807810

Papazian, kecáte . Přečtěte si co jste napsal .

0/0
14.1.2016 18:04

R46o94m10a39n 55K57r22a78t65o18c74h74v63í59l 6266807686864

Proč?

0/0
15.1.2016 14:47

R14o82m59a94n 11P43o62l52á79č13e65k 5496879405

Nejvíc to samozřejmě odnesou lidé co ten most denodenně používají... Než se tyhle party dohodnou tak lid bude jezdit 10 let Karlínem...

+4/0
14.1.2016 15:18

R30o31m70a75n 80K32r39a94t15o80c55h41v22í54l 6766827466734

Na Libeňském mostě není nic cenného nic krásného - zbourat, neopravovat.

+5/−5
14.1.2016 15:01
Foto

K21a57r32e97l 31M51á92d65l76e 6134761184233

Při jízdě po mostě to tak opravdu vypadá. Podle mne jsou zajímavá (netvrdím, že úplně krásná) ta schodiště, která na most vedou jak na holešovické, tak na libeňské straně. Nevím, jestli je ještě nějaké otevřené - svého času jsem používal to k holešovickému přístavu, než ho z důvodu havarijního stavu přehradili.

0/0
14.1.2016 19:25

R25o30m44a54n 41K88r49a10t46o57c18h77v77í48l 6696307176744

Schodiště se dá udělat i u nového mostu.

0/0
15.1.2016 14:48

R96o66b90e37r40t 18H32o10m29o82l24k54a 2350272952671

Asi jste ho v životě neviděl. Je to světový unikát.

0/0
15.1.2016 14:30

R39o21m77a10n 45K93r95a73t74o98c23h29v52í12l 6336447686384

Prosím v čem je unikát?

0/0
15.1.2016 14:32

R79o50b31e87r89t 36H32o41m68o66l85k90a 2310902802201

Jediný most s kubistickými prvky na světě.

0/0
15.1.2016 14:33

R18o58m52a17n 38K12r69a27t61o40c93h12v56í26l 6586787856964

No a co?

0/0
15.1.2016 14:47

Z47d55e45n51ě31k 50W77o14l34f 9391870837765

Bože, to jsou dohady jako u retardovaných. Pokud bude oprava stát podobně jako úplně nový most, tak kde je problém? Dělat z běžně užívaných věcí památky jen proto že jsou staré je na hlavu.

+5/−2
14.1.2016 14:59

M32i47c42h93a74l 91Š61t98e76i80n14d35l58e41r 9295838529171

Na hlavu je bourat účelné a zajímavé stavby tam, kde to není třeba.

+3/−3
14.1.2016 15:20

R16o15m34a52n 35P73o66l37á12č39e33k 5776409385

Asi tak... Navíc ono když se podíváme na fotky z povodní z 19. století, tak původních kamenů na Karlově mostě je taky minimum;-D a to byl kvikot, když tam dávali nové...

+2/−2
14.1.2016 15:20

M77i62c71h63a23l 32Š83t86e33i96n69d73l40e25r 9715198579291

Jak poznáte podle fotek mostu z 19. století, jaký podíl tvoří původní kameny?

+2/0
14.1.2016 15:23

V81á31c80l78a52v 78Č22e67r36m47á89k 4323750987504

Co se tak na nějakou tu fotku podívat: https://cs.wikipedia.org/wiki/Karl%C5%AFv_most#/media/File:Bruner-Dvorak,_Rudolf_-_Karluv_most,_povoden_zari_1890.jpg

+1/−1
14.1.2016 17:15

M74i56c94h69a64l 69Š29t33e29i80n37d81l60e43r 9504642918807

Já ty fotky znám. Vy tam tam snad vidíte důkaz, "že původních kamenů na Karlově mostě je minimum"? Já vidím tři zhroucené mostní oblouky celkem z šestnácti.

0/0
14.1.2016 19:19

V13á94c18l57a98v 20Č91e51r55m94á46k 4953110317704

A myslíte, že tehdy hledali ve Vltavě každý kámen? Nebo že to spíš dostavěli z nových?

0/0
15.1.2016 9:26

R33a65d67e75k 48J91a58n61a97t60a 9975246964612

Samozřejmě, že to postavili to z nových. Myslím, že i pilíře nově zakládali. Ale ta část mostu, které nespadla, je z kamenů původních ...

0/0
16.1.2016 18:22

P34e85t81r96a 50H71e13l41i27k57a84r76o23v24a 9348854327784

Prakticky všechno jde opravit, jen musí být vůle a prostředky. Vzhledem k tomu, že tohle je jediný kubistický most na světě, tak by stálo za to do opravy jít.

Ale vzhledem k tomu, že už je hotový nový projekt, tak zřejmě někomu záleží na tom, ho uplatnit...

+5/−2
14.1.2016 14:59

T15o21m 37P77á81l87e53k 1871546439208

Karlův most byl také dříve dřevěný....

+1/−1
14.1.2016 16:56

M95i11c94h94a89l 30Š19t63e98i60n59d66l90e47r 9204902718787

Nikoliv. Zaprvé na jeho místě stál ještě před ním jiný most z kamene, Juditin, - a zadruhé Karlův se jmenuje až od 19. století, do té doby se mu říkalo Kamenný. Dřevěný most sice na stejném místě stával, ale ještě před oním Juditiným, nikdy nešlo o most Karlův :)

+2/0
14.1.2016 19:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.