Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Libeňský most se dá opravit, oponuje posudku ČVUT magistrátní institut

Libeňský most v Praze není podle magistrátního Institutu plánování a rozvoje v tak špatném stavu, aby se musel rovnou strhnout a je ještě možné ho opravit. Institut se tak vymezil proti studii z Českého vysokého učení technického a chce citlivou rekonstrukci stavby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T20o11m 77P53á92l67e34k 1211756799378

Promiňte, ale co je to za blábol z úst úředníka IPR? Vždyť on vyslovuje nějakou domněnku na základě čeho? Nějaké jiné studie, nebo jen že je prolobovaný aktisty různého ražení? Jak může zpochybňovat studii ČVUT, Klokneráku...kde jsou ti nejlepší experti u nás.

+5/0
14.1.2016 16:58

J23a70k70u51b 36F91e37i32f39a42r 7909449676319

No jo, tak at se o tom magistrát a další dohadují ještě rok - dva a most spadne sám:-P

+4/0
14.1.2016 16:07

L95u77c84i83a12n 50P76a20p81a48z23i91a37n 5214377161175

Souhlasím s ČVUT, opravit by se to mělo, žádné bourání. Stávající koalice na pražském magistrátu se chová velmi nestandardně.

0/−7
14.1.2016 15:27

J65o55z24e39f 39P44o78l72á18k 9877130

Papazian, kecáte . Přečtěte si co jste napsal .

0/0
14.1.2016 18:04

R57o90m28a66n 19K32r96a89t48o36c73h39v60í12l 6876317386434

Proč?

0/0
15.1.2016 14:47

R63o25m93a33n 35P35o87l53á90č65e42k 5166219925

Nejvíc to samozřejmě odnesou lidé co ten most denodenně používají... Než se tyhle party dohodnou tak lid bude jezdit 10 let Karlínem...

+4/0
14.1.2016 15:18

R61o72m62a90n 30K55r81a15t24o47c66h79v91í26l 6626367516234

Na Libeňském mostě není nic cenného nic krásného - zbourat, neopravovat.

+5/−5
14.1.2016 15:01
Foto

K50a39r54e71l 19M34á64d91l78e 6654411414563

Při jízdě po mostě to tak opravdu vypadá. Podle mne jsou zajímavá (netvrdím, že úplně krásná) ta schodiště, která na most vedou jak na holešovické, tak na libeňské straně. Nevím, jestli je ještě nějaké otevřené - svého času jsem používal to k holešovickému přístavu, než ho z důvodu havarijního stavu přehradili.

0/0
14.1.2016 19:25

R42o25m79a76n 86K49r96a11t81o60c57h11v56í65l 6556437706894

Schodiště se dá udělat i u nového mostu.

0/0
15.1.2016 14:48

R63o24b29e64r80t 47H89o63m38o36l37k76a 2260732822891

Asi jste ho v životě neviděl. Je to světový unikát.

0/0
15.1.2016 14:30

R33o63m21a49n 75K86r53a21t68o78c95h70v61í67l 6196587176754

Prosím v čem je unikát?

0/0
15.1.2016 14:32

R76o27b37e77r43t 41H86o33m21o70l72k15a 2440832282661

Jediný most s kubistickými prvky na světě.

0/0
15.1.2016 14:33

R42o90m32a31n 23K76r69a17t94o12c50h28v11í70l 6266777686494

No a co?

0/0
15.1.2016 14:47

Z96d65e62n54ě29k 78W61o52l75f 9821470627445

Bože, to jsou dohady jako u retardovaných. Pokud bude oprava stát podobně jako úplně nový most, tak kde je problém? Dělat z běžně užívaných věcí památky jen proto že jsou staré je na hlavu.

+5/−2
14.1.2016 14:59

M22i52c94h35a27l 36Š84t62e10i56n29d81l41e89r 9675318509531

Na hlavu je bourat účelné a zajímavé stavby tam, kde to není třeba.

+3/−3
14.1.2016 15:20

R94o45m93a86n 61P13o86l71á52č68e70k 5116859695

Asi tak... Navíc ono když se podíváme na fotky z povodní z 19. století, tak původních kamenů na Karlově mostě je taky minimum;-D a to byl kvikot, když tam dávali nové...

+2/−2
14.1.2016 15:20

M42i67c38h75a16l 44Š98t51e83i86n96d18l42e72r 9865878939311

Jak poznáte podle fotek mostu z 19. století, jaký podíl tvoří původní kameny?

+2/0
14.1.2016 15:23

V35á39c52l27a49v 35Č89e90r47m55á82k 4253900977704

Co se tak na nějakou tu fotku podívat: https://cs.wikipedia.org/wiki/Karl%C5%AFv_most#/media/File:Bruner-Dvorak,_Rudolf_-_Karluv_most,_povoden_zari_1890.jpg

+1/−1
14.1.2016 17:15

M59i49c73h61a91l 25Š15t54e52i61n17d89l53e69r 9244832648747

Já ty fotky znám. Vy tam tam snad vidíte důkaz, "že původních kamenů na Karlově mostě je minimum"? Já vidím tři zhroucené mostní oblouky celkem z šestnácti.

0/0
14.1.2016 19:19

V49á75c56l26a24v 28Č13e85r24m96á52k 4683670947974

A myslíte, že tehdy hledali ve Vltavě každý kámen? Nebo že to spíš dostavěli z nových?

0/0
15.1.2016 9:26

R46a82d32e23k 36J11a16n29a83t10a 9655416454452

Samozřejmě, že to postavili to z nových. Myslím, že i pilíře nově zakládali. Ale ta část mostu, které nespadla, je z kamenů původních ...

0/0
16.1.2016 18:22

P30e33t70r28a 49H51e32l24i42k35a54r58o15v10a 9188114837924

Prakticky všechno jde opravit, jen musí být vůle a prostředky. Vzhledem k tomu, že tohle je jediný kubistický most na světě, tak by stálo za to do opravy jít.

Ale vzhledem k tomu, že už je hotový nový projekt, tak zřejmě někomu záleží na tom, ho uplatnit...

+5/−2
14.1.2016 14:59

T22o91m 17P86á90l69e38k 1721436559718

Karlův most byl také dříve dřevěný....

+1/−1
14.1.2016 16:56

M26i58c85h66a49l 92Š72t80e49i27n52d74l31e49r 9964672768957

Nikoliv. Zaprvé na jeho místě stál ještě před ním jiný most z kamene, Juditin, - a zadruhé Karlův se jmenuje až od 19. století, do té doby se mu říkalo Kamenný. Dřevěný most sice na stejném místě stával, ale ještě před oním Juditiným, nikdy nešlo o most Karlův :)

+2/0
14.1.2016 19:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.