Diskuze

Kladno se zdráhá spojit svou MHD s pražskou. Bojí se dražšího jízdného

Propojení pražské MHD s kladenskou, které mělo nastat v létě, se komplikuje. Jednání se takřka zastavila kvůli výtkám Kladna. Tamní radnice se obává zdražení jízdenek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Obavy z vyššího jízdného jsou nesmysl. V integrovaných systémech to zpravidla funguje tak, že cestující si může koupit dle svého výběru buď: 1) jízdenku dle tarifu dopravce (např. tarifu ČD), nebo 2) jízdenku dle tarifu integrovaného dopravního systému (např. ROPID). Takže za těmi obavami je nejspíš "něčí" úplně jiný zájem.

0 0
možnosti

To nevím, ale rozhodně se mi v této chvíli myšlenka integrace nelíbí. Jedu MHD občas a chci jet za max. 16, fakt NECHCI jet na přiblblých pražských 24 nebo 32. Potřebuji JEN po Kladně, do Prahy jezdím minimálně, ani nepotřebuji žádný pravidelný doklad, na to mám e-peněženku, odkud stojí cesta 14 a při přestupu do 40 minut je za minimum (teď nevím jestli za 4 nebo za 0). Navíc jako rodič doprovázející dítě do 4 let mám nárok jet 40 jízd měsíčně za 4Kč. Prahu si fakt nechte - bydlela jsem tam dost let (25), ale svoje drápy ať si strká jinam než do MHD.

0 0
možnosti

Jojo, jasně. Jízdenka MHD Kladno za 16 korun,potrebujete přestoupit, tak znovu 16 korun. Výborně. Když čekáte na trojku, dvě za sebou nepřijdou, tak na jejich čísle to někdo zvedne a hned položí. Případně jdete na zastávku,autobus má jet za čtyři minuty a vy ho vidíte, jak projede a mnohdy bez zastavení. Jojo, myslím, že horší to už být nemůže.

2 0
možnosti

Z Prahy do Kladna se dá autobusem jezdit i zadarmo. Stačí využít přestupu v Dobrovízi :-P

0 0
možnosti

Já být na místě Kladna i jakýchkoliv dalších obcí (Středočeského kraje), tak v současné době již do PID (Pražské integrované dopravy) nevstupuji a VYČKÁM VZNIKU NOVÉHO ORGANIZÁTORA INTEGROVANÉ DOPRAVY, KTERÁ SLOUČÍ SOUČASNÝ PID S PŘEKRÝVAJÍCÍ SE SID (Středočeskou integrovanou dopravou), JEHOŽ (ORGANIZÁTORA) ZALOŽÍ/ZŘÍDÍ (na rozdíl od současného Ropidu) S PRAHOU SPOLEČNĚ STŘEDOČESKÝ KRAJ, který by do kontrolních orgánů příslušné organizace/firmy mohl nominovat i zástupce velkých/spádových měst Středočeského kraje.

Tímto navrhuji:

1.) značku sloučené IDS na PSID - Pražsko-Středočeská integrovaná doprava

2.) následovnickou organizaci ROPIDu pojmenovat OPSID Organizátor Pražsko-Středočeské integrované dopravy.

Ovšem "osazenstvo" ROPIDu se flákat nemá - má pracovat na:

1.) vypilování dosavadní PID (včetně zrušení nedávných chybných změn v linkovém vedení)

2.) plánování sloučení PID a SID (ale realizaci má již právě přenechat své nástupnické organizaci, na jejímž vzniku se již dohodla Praha a Středočeský kraj)

0 4
možnosti

R94o90m33a57n 65N79o27v49a87k

14. 1. 2016 22:57

vyhody to pro Kladno mit nebude...jakmile jednou vstoupi uz nic nezmeni a semelou je...

1 1
možnosti

Rozhodně by se kladenští řidiči měli naučit s těmi autobusy jezdit, stejně tak I pražští. Když potřebujem s kočárkem, tak pitomec zastaví metr od chodníku a kdo s kočárkem jezdí, tak ví, jak se najíždí blbě. Ropid na tento podnět absolutně nereaguje. To jsou skutečně echtovní hovada ignorantský nevymáchaný.

1 5
možnosti

Dobře. A co my tady s tím? Proč si nestěžujete dopravci?

1 1
možnosti
Foto

Kladenská MHD...o té by se dal psát román..jízdní řády se na kladně vylepují žřejmě jen na okrasu, řidiči si jezdí, jak chtějí, dost často nejedou vůbec ( zvlástě v ranní špičce). Řidiči nepříjemní, a u některých je s podivem, že zvládli udělat autoškolu..Vedení ČSAD Kladno jakékoliv stížnosti řeší odpovědí: spoj nejel, technická závada na voze...OK, tohle se dá pochopit, ale několikrát do týdne??

4 0
možnosti

Jak jezdí Kladenská MHD, to nevím, ale mohu Vám popsat, jak jezdí PID na Cernokostelecko/Kutnohorsko. Od zavedení, klesly ceny jízdného, lze si koupit až čtvrtletní kupon, spoje jezdí do vesnic i o víkendu a celkově mnohem častěji. Až do Kostelce n. Č.l (35km) jede v pátku, soboty a svátky noční flamendr bus s odjezdem z Prahy v 1:25. Nyní můžeme v busech na lince 381 platit i bezkontaktní kartou, atd. Ještě mi chybí wi-fi, ale to už se prý (z doslechu) taky bude zkoušet. Ale jak čtu v článku, Kladenskym se do PID nechce.

0 0
možnosti

Myslím si, že obyvatelům Prahy to vůbec vadit nebude. Je to ovšem zvláštní Kladno je největším městem ve Středních Čechách a třeba Beroun, Kutná Hora, Brandýs nad Labem - Stará Boleslav, Mělník již jsou sloučeny. Myslím si, že hranice je daná Beroun, Mníšek pod Brdy, Jílové u Prahy, Sázava, Kutná Hira, Poděbrady, Brandýs nad Labem - Stará Boleslav, Mělník, Kralupy nad Vltavou. Když už však se jezdí do Štětí uvítal bych Litoměřice, Louny, Rakovník, Příbram, Benešov, Vlašim, Zruč nad Sázavou, Čáslav, Chvaletice, Chlumec nad Cidlinou celkem dobré by bylo napojení pak třeba DP města Pardubic.

0 0
možnosti

V době levných dotykových karet je možné sledovat každého jednotlivého cestujícího a tedy všechno spravedlivě přeúčtovat.

Různé nekompatibilní integrované dopravy kolem velkým jsou kravina. Vzorem by mělo být Švýcarsko, se svoji jedinou jízdenkou na úplně všechno.

3 0
možnosti

Jízdenka na MHD Kladno stojí 16 Kč, v rámci PID by to bylo 12 Kč. Měsíční MHD Kladno 380 Kč, měsíční PID 300 Kč.... To je to zdražení.

A pro důchodce není problém vytvořit tarifní výjimku. Nebylo by to poprvé a ani naposledy.

1 0
možnosti

No, důchodci nad 70 jezdí v PID na občanku (zdarma), jak je to s těmi pod 70, to netuším, ale za plné jízdné myslím nejezdí.

1 0
možnosti