Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Černý pasažér vytáhl na revizory nůž, pak se vrátil s pistolí a lopatou

Černý pasažér, kterého o víkendu zkontrolovali revizoři, nejdříve vytáhl nůž, poté odešel domů a vrátil se s plynovou pistolí. Když mu nestačila ani ta, zamířil opět domů a chtěl se vrátit s lopatou. V tom už mu ale zabránili policisté. Hrozí mu osm let odnětí svobody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P19e40t33r 30K87o36l90á54ř 2338107164221

Tohle je hlavně pokus o vraždu, kdyby to bylo vystřelilo, tak výstřel plynovou ze třiceti centimetrů do obličeje člověka zabije ...

0/0
19.1.2016 10:08

M70a43r28t98i67n 33H14o68r17ň70á91k 7221211452

ježiš já bych ho zavřel až zčerná

+4/−1
18.1.2016 20:45

P92e87t62r 53S49c53h36ö36n 7343876222163

No tvl, nůž mu vypadl, pistole selhala, ještě že si nevypíchl oko tou lopatou. To je dobrý jelito, ten pachatel :-)))

+11/0
18.1.2016 18:51

P72a92v72e59l 43Ř73a35p18e47k 7542436509575

Hm, jenom plynovka

+1/0
18.1.2016 18:34

V94á79c74l11a12v 69J41a18r76e90š 7973652701567

Geroj!

0/−1
18.1.2016 18:07

P65e68t44r 17M93o20s54t26ý40n 3759447207570

v Ostravě stojí MHD stejně jako taxi

+2/−2
18.1.2016 18:01

J48a84n 36N54o43v28ý 3128913589557

Znalec nejsem, ale mělo by to být vydírání a pokus o vraždu.

+5/−1
18.1.2016 17:55
Foto

R60a33d85i52m 74L64u25k80e61š 9762121772525

Po té selhané ráně se měl podívat do laufu proč to nepiclo a né to namířit do země.

+8/0
18.1.2016 17:42

M78i20c35h56a46l 50N62o44v35á67k 5597822692906

A ja se ptam proc k takovym krizovym situacim dochazi? Proc se nezavedou turnikety v metru, nastup prednimi dvermi v busu jako v Londyne. Mas jizdenku, tak jedes, nemas... nejedes. Jen s temi tramvajemi nevim jak to resit..... nejaky navrh?

+1/−14
18.1.2016 17:16

J64a52n 32S51v54o73b20o88d56a 3707344119513

Kvůli těmto pár blbům (neplatičům, nikoliv revizorům) to máme odskákat všichni, zdržovat se v turniketech, nastupovat všichni předními dveřmi atd.?

To já jsem radši pro pohodlné nastupování a přesnější jízdní řády.

Londýňané nám náš systém závidí a přesto se vždy najde někdo, kdo by to u nás zavedl taky...

+17/0
18.1.2016 17:39

M74i59c62h58a79l 45N17o83v75á33k 5927552542176

mozna lepsi si par vterin pockat nez pak jit nekomu na pohreb... vsak je to s tou rostouci agresivitou jenom otazka casuRv

0/−3
18.1.2016 18:13

J91a26n 97S28v92o90b94o33d25a 3187544599333

Když nezaútočí na revizora, tak zaútočí třeba na řidiče. Takovýto blb si vždy nějakou oběť najde.

+7/−1
18.1.2016 18:27
Foto

B77r68o31n77i84s22l48a21v 68G74a14b11r12y33š 2832809761

Myslíte na to, když jedete autem nebo letíte letadlem? Je to jen otázka času, kdy někdo do někoho nabourá s následkem smrti nebo letadlo spadne.

0/0
18.1.2016 18:57

M98i58c98h28a12l 95N39o72v15á18k 5597782352476

ano, myslim... je to otazka statistiky.... takze pokud dopravni podnik Praha prepravi 1.1 mld pasazeru, kde dle poctu zkontrolovanych je 3.8% cernych pasazeru vychazi to na 41.8 milionu cernych pasazeru na rok tj. 114 tisic denne, tj. 629 lidi na kazde lince (vcetna metra) za 24 hodin. ... samozrejme je to jen odhad.... ale kazdy z nich ma potencialni sklon k frustraci a agresivite....takze opravdu jen otazka casu pri takove statistice

0/−2
18.1.2016 19:08
Foto

B49r35o85n82i15s17l12a24v 69G41a68b80r56y32š 2232909881

V tom výpočtu máte chybu. Ne každá linka má takovou výkonnost jako metro. :-) Zkuste vypočítat střední hodnotu zkontrolovaných osob podle počtu spojů dané linky a Váš popis bude věrohodnější. :-)

Nebylo by taky špatné pátrat po tom, kolik lidí z toho počtu zkontrolovaných revizora skutečně napadne. Aspoň uvidíte, že jste vedle.

+1/0
18.1.2016 19:13

M71i48c44h41a54l 11N34o58v65á34k 5487222162396

vsak jsem psal odhad, pokud pujdeme do detailu tak je zde spousty statistickych chyb, ktere mohou finalni vypocet upravit nahoru ci dolu... vykonnost linky, vytizenost linky za 24 hodin, chyba DPP pri mereni poctu prepravenych, odchylka zpusobena subjektivnim vyberem revizora a tak podobne. idealni by bylo ziskat zakladnu tj. pocet prepravenych osob s validnim dokladem a pocet prepravenych osob bez platneho dokladu. Pokud to nikdo nezmeri tak se nemuzeme bavit realne... proto je mozna snazsi znovu zavest turnikety a resit pouze povrchovou dopravu napr. jiz nastinenym nastupem pouze prednimi dvermi

0/−1
18.1.2016 19:22
Foto

B61r88o48n66i60s76l46a10v 75G69a96b43r38y86š 2432259821

Ne, tímhle opatřením tu dopravu úplně zabijete.

+3/0
18.1.2016 20:52

M49i91c26h70a17l 85N13o17v79á83k 5587552502766

Mimochodem tech par blbu a to jen chycenych v Praze je ctvrt milionu rocne tj. 671 denne... kolik jich vsach muze byt realne, nevim, mozna desetinasobek?

+1/0
18.1.2016 18:17
Foto

B75r56o34n38i28s67l82a56v 39G21a34b48r67y71š 2572669941

Turnikety jsou zdržovačka a nástup předními dveřmi ještě víc.

+7/0
18.1.2016 18:04

M71i32c19h65a71l 24M22a90l81ý 5612634539953

Turnikety jsou OK, přední dveře průšvih.

0/0
18.1.2016 19:48

M61i50c29h28a29l 66N81o61v15á95k 5247652442866

tak snad prijde nejaka invence a vymysleni nebude dlouho trvat

0/0
18.1.2016 19:54
Foto

B58r81o47n44i44s32l26a63v 82G27a67b20r83y20š 2252379841

Ani turnikety.

Vezměte si nejvytíženější stanici I.P.Pavlova. Kolik by tam muselo být turniketů, tedy jak široký by vstup musel být, aby ty brány měly stejnou propustnost jako nyní? Dnes člověk jen projde. Při zavedení turniketů se u toho musí člověk aspoň na 2 sekundy zastavit a to je prostě strašně dlouhá doba. Takže turnikety ne.

Že to tak funguje jinde, není argument. Každé město i každý dopravní systém má své parametry a specifika. Nelze tedy ani přejmout myšlenku.

+1/0
18.1.2016 20:55
Foto

P31a92v85e25l 71F96r48u52m37e10r22t 5207274227508

Na druhou stranu, nejen na tý I.P.P. už jedno úzké hrdlo je, a to eskalátory, takže možná naopak takové 4 turnikety by mohly pouštět lidi úplně ideálně tak, že by rovnou vstupovali na eskalátor bez čekání. V nejhorším případě by se ty fronty lidí přesunuly od eskalátorů před turnikety. :-)

0/0
18.1.2016 22:21

J16a78k35u41b 98R23o29u18s 3723450864452

Byl jste někdy v Londýně? Asi ne, protože kdybyste tam byl a zažil to na vlastní kůži, nikdy neplácnete takovou blbost.

+2/0
18.1.2016 19:15

M11i61c56h96a50l 88N68o39v44á51k 5107432202506

presne tak, jde to celkem rychle.... jak turnikety tak busy a tramvaje

0/0
18.1.2016 19:24

J95a90n 94S26v50o72b10o54d69a 3777404899943

V čem je to blbost? Zdržuje to? Zdržuje. Ano, jde to celkem rychle, ale není to ono.

0/0
18.1.2016 20:00

M85i17c73h76a51l 36N19o12v51á74k 5527252682386

ne o moc.... https://www.youtube.com/watch?v=9TXkKDw3WWU

0/0
18.1.2016 20:08

J53a21n 70S37v34o97b88o71d32a 3277774289453

Ano, já přesně vím jak takovýto turniket vypadá a i jak funguje :) vypadá to sice celkem rychlé, ale zas taková hitparáda to není. Pořád to zdržuje :)

+1/0
18.1.2016 20:24

M72i10c17h85a29l 20N98o72v52á37k 5777332902826

Ale jen turniket měří všem stejně a pustí jen toho kdo ma jízdenku. Za cenu o krapet pomalejší ho odbavení by stoupla kvalita cestování tj bez bezdomovců či neprizpusobivych, já jsem za ;)

0/0
18.1.2016 20:36
Foto

P41a92v48e29l 73F35r13u71m11e58r16t 5137644967968

Trend v Praze je zcela opačný, umožnit naopak co nejrychlejší výměnu cestujících na zastávkách, což je výhodné z mnoha hledisek, hlavně z ekonomického. Tomu odpovídá i konstrukce pořizovaných vozidel (tramvaj 15T s šestery širokými dveřmi a autobusy SOR s dveřmi navíc).

Hlavně v ranní špičce by nástup davu cestujících na zastávkách jedněmi dveřmi způsobil totální kolaps povrchové dopravy. A ukazovat přitom ještě lístky a opencard, úplné sci-fi.

Mně stačí, když vidím na Kačerově příměstské arrivácké busy, tohle zažívat každé 2 minuty na typicky městských linkách, tak všichni, kdo můžou, přesednou do aut, a pak by ten nástup předními dveřmi byl vlastně reálný. ;-D

+2/0
18.1.2016 21:45
Foto

P44a50v59e72l 18F73r38u50m67e65r94t 5587394797678

ale jinak turnikety v metru si představit dokážu

+2/0
18.1.2016 21:54

M43i58c11h16a15l 40N39o77v58á54k 5207692382166

s tim se asi neda nez souhlasit, takze mozna ze by mohli technici predstavit ramovou kontrolu jizdenek a bylo by hned po problemu s plynulosti. Jenze jak pak eliminovat ty pasazery s neplatnou jizdenkou.....

0/0
19.1.2016 17:09

M37i22l16o43š 75D55v91o37ř72á28k 8745667636971

drogy jsou svinstvo...

ten musel byt hodne naspeedovanej

+4/0
18.1.2016 17:15

R61o17b39e53r41t 30N89e72u54h62a89u90s13e20r 5811246634626

Cílevědomý a vytrvalý k***t - takových máme u nás vel'a...

+6/0
18.1.2016 17:15

R68a21d60i38m 82S52i94m13u22n51e30k 2370870406724

pokoušel se střelit revizory z 30 cm do obličeje? a toto není pokus o těžké ublížení na zdraví? prozřetelnost zasáhla asi..

+10/0
18.1.2016 16:54

K74a79r95e46l 79W25a95t84z46k48o 9616807857636

Klidně ho mohl s tak malé vzdálenosti i zabít, o zrak by přišel určitě. !!:-(

+3/0
18.1.2016 17:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.