Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Černý pasažér vytáhl na revizory nůž, pak se vrátil s pistolí a lopatou

Černý pasažér, kterého o víkendu zkontrolovali revizoři, nejdříve vytáhl nůž, poté odešel domů a vrátil se s plynovou pistolí. Když mu nestačila ani ta, zamířil opět domů a chtěl se vrátit s lopatou. V tom už mu ale zabránili policisté. Hrozí mu osm let odnětí svobody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P96e63t92r 75K39o79l13á86ř 2278207534211

Tohle je hlavně pokus o vraždu, kdyby to bylo vystřelilo, tak výstřel plynovou ze třiceti centimetrů do obličeje člověka zabije ...

0/0
19.1.2016 10:08

M93a95r96t33i57n 49H36o97r18ň22á49k 7371511222

ježiš já bych ho zavřel až zčerná

+4/−1
18.1.2016 20:45

P46e61t30r 71S10c17h97ö37n 7503836532403

No tvl, nůž mu vypadl, pistole selhala, ještě že si nevypíchl oko tou lopatou. To je dobrý jelito, ten pachatel :-)))

+11/0
18.1.2016 18:51

P85a61v58e74l 48Ř27a68p19e67k 7282556399805

Hm, jenom plynovka

+1/0
18.1.2016 18:34

V49á71c61l80a84v 24J65a33r26e43š 7503662541197

Geroj!

0/−1
18.1.2016 18:07

P45e22t66r 55M22o79s27t62ý73n 3499437727320

v Ostravě stojí MHD stejně jako taxi

+2/−2
18.1.2016 18:01

J68a42n 53N27o16v90ý 3908603459467

Znalec nejsem, ale mělo by to být vydírání a pokus o vraždu.

+5/−1
18.1.2016 17:55
Foto

R55a65d69i87m 16L68u28k17e18š 9922171332955

Po té selhané ráně se měl podívat do laufu proč to nepiclo a né to namířit do země.

+8/0
18.1.2016 17:42

M11i72c43h59a62l 85N96o22v47á22k 5907952902716

A ja se ptam proc k takovym krizovym situacim dochazi? Proc se nezavedou turnikety v metru, nastup prednimi dvermi v busu jako v Londyne. Mas jizdenku, tak jedes, nemas... nejedes. Jen s temi tramvajemi nevim jak to resit..... nejaky navrh?

+1/−14
18.1.2016 17:16

J25a44n 74S63v58o98b75o20d88a 3517904209923

Kvůli těmto pár blbům (neplatičům, nikoliv revizorům) to máme odskákat všichni, zdržovat se v turniketech, nastupovat všichni předními dveřmi atd.?

To já jsem radši pro pohodlné nastupování a přesnější jízdní řády.

Londýňané nám náš systém závidí a přesto se vždy najde někdo, kdo by to u nás zavedl taky...

+17/0
18.1.2016 17:39

M55i41c34h78a24l 45N45o52v53á71k 5417372732476

mozna lepsi si par vterin pockat nez pak jit nekomu na pohreb... vsak je to s tou rostouci agresivitou jenom otazka casuRv

0/−3
18.1.2016 18:13

J34a18n 52S78v90o24b96o12d72a 3427394589333

Když nezaútočí na revizora, tak zaútočí třeba na řidiče. Takovýto blb si vždy nějakou oběť najde.

+7/−1
18.1.2016 18:27

B29r90o82n91i67s52l91a51v 80G22a42b76r60y55š 6295714720

Myslíte na to, když jedete autem nebo letíte letadlem? Je to jen otázka času, kdy někdo do někoho nabourá s následkem smrti nebo letadlo spadne.

0/0
18.1.2016 18:57

M43i35c83h61a51l 11N46o72v98á94k 5957522672906

ano, myslim... je to otazka statistiky.... takze pokud dopravni podnik Praha prepravi 1.1 mld pasazeru, kde dle poctu zkontrolovanych je 3.8% cernych pasazeru vychazi to na 41.8 milionu cernych pasazeru na rok tj. 114 tisic denne, tj. 629 lidi na kazde lince (vcetna metra) za 24 hodin. ... samozrejme je to jen odhad.... ale kazdy z nich ma potencialni sklon k frustraci a agresivite....takze opravdu jen otazka casu pri takove statistice

0/−2
18.1.2016 19:08

B49r64o22n25i60s69l79a72v 84G80a95b52r94y20š 6115404680

V tom výpočtu máte chybu. Ne každá linka má takovou výkonnost jako metro. :-) Zkuste vypočítat střední hodnotu zkontrolovaných osob podle počtu spojů dané linky a Váš popis bude věrohodnější. :-)

Nebylo by taky špatné pátrat po tom, kolik lidí z toho počtu zkontrolovaných revizora skutečně napadne. Aspoň uvidíte, že jste vedle.

+1/0
18.1.2016 19:13

M76i40c10h98a13l 73N71o77v88á46k 5287682562956

vsak jsem psal odhad, pokud pujdeme do detailu tak je zde spousty statistickych chyb, ktere mohou finalni vypocet upravit nahoru ci dolu... vykonnost linky, vytizenost linky za 24 hodin, chyba DPP pri mereni poctu prepravenych, odchylka zpusobena subjektivnim vyberem revizora a tak podobne. idealni by bylo ziskat zakladnu tj. pocet prepravenych osob s validnim dokladem a pocet prepravenych osob bez platneho dokladu. Pokud to nikdo nezmeri tak se nemuzeme bavit realne... proto je mozna snazsi znovu zavest turnikety a resit pouze povrchovou dopravu napr. jiz nastinenym nastupem pouze prednimi dvermi

0/−1
18.1.2016 19:22

B98r22o31n92i21s48l39a67v 11G91a69b50r12y65š 6975164350

Ne, tímhle opatřením tu dopravu úplně zabijete.

+3/0
18.1.2016 20:52

M70i68c36h29a21l 67N91o45v90á49k 5477712332606

Mimochodem tech par blbu a to jen chycenych v Praze je ctvrt milionu rocne tj. 671 denne... kolik jich vsach muze byt realne, nevim, mozna desetinasobek?

+1/0
18.1.2016 18:17

B14r38o84n95i40s73l27a89v 90G38a18b39r17y38š 6625714160

Turnikety jsou zdržovačka a nástup předními dveřmi ještě víc.

+7/0
18.1.2016 18:04

M79i82c21h57a98l 30M75a86l53ý 5392564309973

Turnikety jsou OK, přední dveře průšvih.

0/0
18.1.2016 19:48

M91i95c76h41a65l 21N27o68v66á42k 5187802772966

tak snad prijde nejaka invence a vymysleni nebude dlouho trvat

0/0
18.1.2016 19:54

B20r81o59n62i81s29l43a66v 88G22a13b14r17y19š 6195854440

Ani turnikety.

Vezměte si nejvytíženější stanici I.P.Pavlova. Kolik by tam muselo být turniketů, tedy jak široký by vstup musel být, aby ty brány měly stejnou propustnost jako nyní? Dnes člověk jen projde. Při zavedení turniketů se u toho musí člověk aspoň na 2 sekundy zastavit a to je prostě strašně dlouhá doba. Takže turnikety ne.

Že to tak funguje jinde, není argument. Každé město i každý dopravní systém má své parametry a specifika. Nelze tedy ani přejmout myšlenku.

+1/0
18.1.2016 20:55
Foto

P69a68v91e45l 22F61r75u72m50e54r46t 5227494137758

Na druhou stranu, nejen na tý I.P.P. už jedno úzké hrdlo je, a to eskalátory, takže možná naopak takové 4 turnikety by mohly pouštět lidi úplně ideálně tak, že by rovnou vstupovali na eskalátor bez čekání. V nejhorším případě by se ty fronty lidí přesunuly od eskalátorů před turnikety. :-)

0/0
18.1.2016 22:21

J31a32k65u15b 92R75o74u11s 3633340164642

Byl jste někdy v Londýně? Asi ne, protože kdybyste tam byl a zažil to na vlastní kůži, nikdy neplácnete takovou blbost.

+2/0
18.1.2016 19:15

M37i60c14h17a59l 79N96o47v21á84k 5607972302836

presne tak, jde to celkem rychle.... jak turnikety tak busy a tramvaje

0/0
18.1.2016 19:24

J89a40n 74S96v54o48b18o36d82a 3837534149923

V čem je to blbost? Zdržuje to? Zdržuje. Ano, jde to celkem rychle, ale není to ono.

0/0
18.1.2016 20:00

M67i93c67h38a21l 15N95o47v21á46k 5467862412516

ne o moc.... https://www.youtube.com/watch?v=9TXkKDw3WWU

0/0
18.1.2016 20:08

J64a64n 46S71v67o83b19o85d43a 3357664799673

Ano, já přesně vím jak takovýto turniket vypadá a i jak funguje :) vypadá to sice celkem rychlé, ale zas taková hitparáda to není. Pořád to zdržuje :)

+1/0
18.1.2016 20:24

M56i11c77h29a63l 54N86o39v52á52k 5557492912336

Ale jen turniket měří všem stejně a pustí jen toho kdo ma jízdenku. Za cenu o krapet pomalejší ho odbavení by stoupla kvalita cestování tj bez bezdomovců či neprizpusobivych, já jsem za ;)

0/0
18.1.2016 20:36
Foto

P45a77v92e38l 19F23r95u53m71e46r22t 5857294837818

Trend v Praze je zcela opačný, umožnit naopak co nejrychlejší výměnu cestujících na zastávkách, což je výhodné z mnoha hledisek, hlavně z ekonomického. Tomu odpovídá i konstrukce pořizovaných vozidel (tramvaj 15T s šestery širokými dveřmi a autobusy SOR s dveřmi navíc).

Hlavně v ranní špičce by nástup davu cestujících na zastávkách jedněmi dveřmi způsobil totální kolaps povrchové dopravy. A ukazovat přitom ještě lístky a opencard, úplné sci-fi.

Mně stačí, když vidím na Kačerově příměstské arrivácké busy, tohle zažívat každé 2 minuty na typicky městských linkách, tak všichni, kdo můžou, přesednou do aut, a pak by ten nástup předními dveřmi byl vlastně reálný. ;-D

+2/0
18.1.2016 21:45
Foto

P59a41v70e41l 46F49r46u43m27e81r41t 5537224217218

ale jinak turnikety v metru si představit dokážu

+2/0
18.1.2016 21:54

M89i32c74h60a72l 17N50o96v56á65k 5717122382406

s tim se asi neda nez souhlasit, takze mozna ze by mohli technici predstavit ramovou kontrolu jizdenek a bylo by hned po problemu s plynulosti. Jenze jak pak eliminovat ty pasazery s neplatnou jizdenkou.....

0/0
19.1.2016 17:09

M17i77l35o13š 57D91v20o83ř18á54k 8835987446751

drogy jsou svinstvo...

ten musel byt hodne naspeedovanej

+4/0
18.1.2016 17:15

R55o76b68e82r42t 59N55e89u20h68a20u73s19e44r 5231746744476

Cílevědomý a vytrvalý k***t - takových máme u nás vel'a...

+6/0
18.1.2016 17:15

R17a12d20i13m 16S50i64m28u10n15e24k 2300750726724

pokoušel se střelit revizory z 30 cm do obličeje? a toto není pokus o těžké ublížení na zdraví? prozřetelnost zasáhla asi..

+10/0
18.1.2016 16:54

K73a51r79e96l 87W69a78t83z26k67o 9666917827826

Klidně ho mohl s tak malé vzdálenosti i zabít, o zrak by přišel určitě. !!:-(

+3/0
18.1.2016 17:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.