Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Černý pasažér vytáhl na revizory nůž, pak se vrátil s pistolí a lopatou

Černý pasažér, kterého o víkendu zkontrolovali revizoři, nejdříve vytáhl nůž, poté odešel domů a vrátil se s plynovou pistolí. Když mu nestačila ani ta, zamířil opět domů a chtěl se vrátit s lopatou. V tom už mu ale zabránili policisté. Hrozí mu osm let odnětí svobody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P87e52t92r 96K61o55l31á21ř 2788807144671

Tohle je hlavně pokus o vraždu, kdyby to bylo vystřelilo, tak výstřel plynovou ze třiceti centimetrů do obličeje člověka zabije ...

0/0
19.1.2016 10:08

M20a61r97t26i31n 15H36o93r67ň36á37k 7241881362

ježiš já bych ho zavřel až zčerná

+4/−1
18.1.2016 20:45

P68e19t32r 73S56c90h37ö17n 7863686442333

No tvl, nůž mu vypadl, pistole selhala, ještě že si nevypíchl oko tou lopatou. To je dobrý jelito, ten pachatel :-)))

+11/0
18.1.2016 18:51

P16a14v20e33l 15Ř39a17p46e85k 7572666729105

Hm, jenom plynovka

+1/0
18.1.2016 18:34

V48á64c25l59a81v 26J98a39r35e28š 7163312511227

Geroj!

0/−1
18.1.2016 18:07

P93e44t46r 15M16o88s24t28ý66n 3589437297320

v Ostravě stojí MHD stejně jako taxi

+2/−2
18.1.2016 18:01

J14a65n 31N39o12v85ý 3878973349647

Znalec nejsem, ale mělo by to být vydírání a pokus o vraždu.

+5/−1
18.1.2016 17:55
Foto

R17a47d13i28m 72L34u87k20e92š 9782211102245

Po té selhané ráně se měl podívat do laufu proč to nepiclo a né to namířit do země.

+8/0
18.1.2016 17:42

M44i45c72h37a63l 43N58o36v45á63k 5587492942166

A ja se ptam proc k takovym krizovym situacim dochazi? Proc se nezavedou turnikety v metru, nastup prednimi dvermi v busu jako v Londyne. Mas jizdenku, tak jedes, nemas... nejedes. Jen s temi tramvajemi nevim jak to resit..... nejaky navrh?

+1/−14
18.1.2016 17:16

J94a12n 65S29v81o90b58o57d16a 3817344169803

Kvůli těmto pár blbům (neplatičům, nikoliv revizorům) to máme odskákat všichni, zdržovat se v turniketech, nastupovat všichni předními dveřmi atd.?

To já jsem radši pro pohodlné nastupování a přesnější jízdní řády.

Londýňané nám náš systém závidí a přesto se vždy najde někdo, kdo by to u nás zavedl taky...

+17/0
18.1.2016 17:39

M63i39c70h94a44l 92N71o52v28á12k 5717532622616

mozna lepsi si par vterin pockat nez pak jit nekomu na pohreb... vsak je to s tou rostouci agresivitou jenom otazka casuRv

0/−3
18.1.2016 18:13

J36a53n 14S54v91o36b70o39d69a 3977724259963

Když nezaútočí na revizora, tak zaútočí třeba na řidiče. Takovýto blb si vždy nějakou oběť najde.

+7/−1
18.1.2016 18:27
Foto

B57r24o62n80i78s15l36a76v 11G39a82b93r20y34š 2202609181

Myslíte na to, když jedete autem nebo letíte letadlem? Je to jen otázka času, kdy někdo do někoho nabourá s následkem smrti nebo letadlo spadne.

0/0
18.1.2016 18:57

M93i76c63h88a85l 14N52o29v96á62k 5757182462436

ano, myslim... je to otazka statistiky.... takze pokud dopravni podnik Praha prepravi 1.1 mld pasazeru, kde dle poctu zkontrolovanych je 3.8% cernych pasazeru vychazi to na 41.8 milionu cernych pasazeru na rok tj. 114 tisic denne, tj. 629 lidi na kazde lince (vcetna metra) za 24 hodin. ... samozrejme je to jen odhad.... ale kazdy z nich ma potencialni sklon k frustraci a agresivite....takze opravdu jen otazka casu pri takove statistice

0/−2
18.1.2016 19:08
Foto

B34r14o32n72i78s12l14a23v 38G10a80b57r48y76š 2772899961

V tom výpočtu máte chybu. Ne každá linka má takovou výkonnost jako metro. :-) Zkuste vypočítat střední hodnotu zkontrolovaných osob podle počtu spojů dané linky a Váš popis bude věrohodnější. :-)

Nebylo by taky špatné pátrat po tom, kolik lidí z toho počtu zkontrolovaných revizora skutečně napadne. Aspoň uvidíte, že jste vedle.

+1/0
18.1.2016 19:13

M86i44c59h73a61l 63N87o62v46á97k 5907912102826

vsak jsem psal odhad, pokud pujdeme do detailu tak je zde spousty statistickych chyb, ktere mohou finalni vypocet upravit nahoru ci dolu... vykonnost linky, vytizenost linky za 24 hodin, chyba DPP pri mereni poctu prepravenych, odchylka zpusobena subjektivnim vyberem revizora a tak podobne. idealni by bylo ziskat zakladnu tj. pocet prepravenych osob s validnim dokladem a pocet prepravenych osob bez platneho dokladu. Pokud to nikdo nezmeri tak se nemuzeme bavit realne... proto je mozna snazsi znovu zavest turnikety a resit pouze povrchovou dopravu napr. jiz nastinenym nastupem pouze prednimi dvermi

0/−1
18.1.2016 19:22
Foto

B56r14o76n16i85s72l89a85v 56G85a31b96r61y83š 2722749521

Ne, tímhle opatřením tu dopravu úplně zabijete.

+3/0
18.1.2016 20:52

M48i49c23h98a39l 55N46o46v68á72k 5987262472256

Mimochodem tech par blbu a to jen chycenych v Praze je ctvrt milionu rocne tj. 671 denne... kolik jich vsach muze byt realne, nevim, mozna desetinasobek?

+1/0
18.1.2016 18:17
Foto

B59r91o11n88i65s47l92a31v 85G29a80b58r85y83š 2752179121

Turnikety jsou zdržovačka a nástup předními dveřmi ještě víc.

+7/0
18.1.2016 18:04

M41i48c46h16a29l 34M39a17l63ý 5622174559263

Turnikety jsou OK, přední dveře průšvih.

0/0
18.1.2016 19:48

M52i49c86h22a31l 80N23o68v22á82k 5517592832756

tak snad prijde nejaka invence a vymysleni nebude dlouho trvat

0/0
18.1.2016 19:54
Foto

B15r18o68n27i64s20l85a25v 50G39a22b28r52y64š 2812459231

Ani turnikety.

Vezměte si nejvytíženější stanici I.P.Pavlova. Kolik by tam muselo být turniketů, tedy jak široký by vstup musel být, aby ty brány měly stejnou propustnost jako nyní? Dnes člověk jen projde. Při zavedení turniketů se u toho musí člověk aspoň na 2 sekundy zastavit a to je prostě strašně dlouhá doba. Takže turnikety ne.

Že to tak funguje jinde, není argument. Každé město i každý dopravní systém má své parametry a specifika. Nelze tedy ani přejmout myšlenku.

+1/0
18.1.2016 20:55
Foto

P62a24v32e66l 73F12r69u40m36e30r89t 5197674327478

Na druhou stranu, nejen na tý I.P.P. už jedno úzké hrdlo je, a to eskalátory, takže možná naopak takové 4 turnikety by mohly pouštět lidi úplně ideálně tak, že by rovnou vstupovali na eskalátor bez čekání. V nejhorším případě by se ty fronty lidí přesunuly od eskalátorů před turnikety. :-)

0/0
18.1.2016 22:21

J16a50k87u56b 79R86o11u46s 3563350834752

Byl jste někdy v Londýně? Asi ne, protože kdybyste tam byl a zažil to na vlastní kůži, nikdy neplácnete takovou blbost.

+2/0
18.1.2016 19:15

M36i16c39h83a55l 92N40o85v77á47k 5617512932466

presne tak, jde to celkem rychle.... jak turnikety tak busy a tramvaje

0/0
18.1.2016 19:24

J59a90n 18S26v83o24b18o32d18a 3837414439383

V čem je to blbost? Zdržuje to? Zdržuje. Ano, jde to celkem rychle, ale není to ono.

0/0
18.1.2016 20:00

M71i74c66h51a79l 71N64o22v15á51k 5547632132386

ne o moc.... https://www.youtube.com/watch?v=9TXkKDw3WWU

0/0
18.1.2016 20:08

J48a91n 22S20v11o78b42o34d58a 3527194749923

Ano, já přesně vím jak takovýto turniket vypadá a i jak funguje :) vypadá to sice celkem rychlé, ale zas taková hitparáda to není. Pořád to zdržuje :)

+1/0
18.1.2016 20:24

M66i19c32h25a74l 32N84o55v54á43k 5187892762376

Ale jen turniket měří všem stejně a pustí jen toho kdo ma jízdenku. Za cenu o krapet pomalejší ho odbavení by stoupla kvalita cestování tj bez bezdomovců či neprizpusobivych, já jsem za ;)

0/0
18.1.2016 20:36
Foto

P94a79v28e52l 13F78r71u62m68e15r55t 5927514267618

Trend v Praze je zcela opačný, umožnit naopak co nejrychlejší výměnu cestujících na zastávkách, což je výhodné z mnoha hledisek, hlavně z ekonomického. Tomu odpovídá i konstrukce pořizovaných vozidel (tramvaj 15T s šestery širokými dveřmi a autobusy SOR s dveřmi navíc).

Hlavně v ranní špičce by nástup davu cestujících na zastávkách jedněmi dveřmi způsobil totální kolaps povrchové dopravy. A ukazovat přitom ještě lístky a opencard, úplné sci-fi.

Mně stačí, když vidím na Kačerově příměstské arrivácké busy, tohle zažívat každé 2 minuty na typicky městských linkách, tak všichni, kdo můžou, přesednou do aut, a pak by ten nástup předními dveřmi byl vlastně reálný. ;-D

+2/0
18.1.2016 21:45
Foto

P72a86v19e54l 22F22r12u39m58e87r53t 5797234737698

ale jinak turnikety v metru si představit dokážu

+2/0
18.1.2016 21:54

M37i63c56h45a33l 44N81o25v24á94k 5737242152526

s tim se asi neda nez souhlasit, takze mozna ze by mohli technici predstavit ramovou kontrolu jizdenek a bylo by hned po problemu s plynulosti. Jenze jak pak eliminovat ty pasazery s neplatnou jizdenkou.....

0/0
19.1.2016 17:09

M52i21l62o78š 98D60v91o91ř37á14k 8495847346151

drogy jsou svinstvo...

ten musel byt hodne naspeedovanej

+4/0
18.1.2016 17:15

R40o11b49e23r74t 25N34e42u29h81a87u96s25e51r 5841206404956

Cílevědomý a vytrvalý k***t - takových máme u nás vel'a...

+6/0
18.1.2016 17:15

R87a43d83i72m 47S37i69m61u16n57e63k 2940530416164

pokoušel se střelit revizory z 30 cm do obličeje? a toto není pokus o těžké ublížení na zdraví? prozřetelnost zasáhla asi..

+10/0
18.1.2016 16:54

K74a39r69e68l 82W14a13t38z45k47o 9546667417206

Klidně ho mohl s tak malé vzdálenosti i zabít, o zrak by přišel určitě. !!:-(

+3/0
18.1.2016 17:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.