Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit: příspěvky podle vláken | příspěvky podle času

Pro nemocné řidiče je potřeba SICK laser ... :'( ach jo :'(

Je to jako v té restauraci, kde je Přísný zákaz kouření, v té druhé je jen zákaz kouření tak to vlastně není tak přísné, tak tam budeme kouřit alespoň večer. Umístěním cedule Velmi přísný zákaz kouření dojde k inflaci i toho Přísného zákazu. Stupňováním těchto nesmyslů v zabezpečení dojde k tomu, že budeme přes koleje jezdit na červenou spíš více než méně. Důvodem bude zavedení trajektů přes koleje placených přesuven nebo systémů tunelů s poplatkem.

Je to divné a drahé řešení,bohužel lidi jsou nepoučitelní.V autoškole nám vždy říkali "od kolejí dál,z volného přejezdu co nejrychleji pryč".

Kvůli bl..ům, kteří stejně ujedou budou stát všechny vlaky v okolí. Nebylo by lepší řešení traverza do čela lokomotivy a zvýšení rychlosti?;-)

́Veliké díky ́, kvůli blbům, kteří nerespektují červenou, se zavedou lasery .... a stání u závor bude proto delší.

Nestačilo by, aby policie dle záznamů z kamer dávala pořádně vysoké pokuty?

Často už není komu dávat pokuty.Ale souhlasím,kvůli blbům...

Záznam z kamer by nestačil, protože sami policajti přiznali, že procházení záznamů zabere půl dne a proto to ve Studence nedělali.

Policista, který by to sledovat, by se vždy zaplatil.:-)

Za potřebné děkuji předem za nabídnuté sofistikované zařízení k řešení hlídače dvora, nebo na jiné použití ;-D

Neefektivní a drahé řešení, kolizí vlaku s vozidlem které STOJÍ v kolejišti je mizivé množství. Auto které se pohybuje bude v okamžiku kdy vlak zastaví už dávno pryč.8-o

www.rmweb.co.uk/community/uploads/monthly_10_2014/post-9897-0-90392900-1413615846.png

co tohle řešení? made in USSR;-D

sorry - prve to nenaběhlo - tak jsem to už viděl smazané...

Dražší, navíc neřešící problém, kdy tam někdo vjede ještě než se to zvedne ale už blikají světla.

Jediným řešením jsou kamery a tvrdé postihování přestupků. Kdo není schopen jednoduché reakce "červená = nejedu", nemá vlastnit ŘP.

A co ruské řešení? Se s tím nemažou ;-)

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ee/Level_crossing_in_Proletarski,_Russia.jpg

http://www.rmweb.co.uk/community/uploads/monthly_10_2014/post-9897-0-90392900-1413615846.png

Trochu nechápu proč lasery? Kdo je bude čistit? Kamerový systém s programovým vyhodnocením je daleko odolnější na falešné poplachy a zaznamená i přestupek. V Praze podobný systém hlídá památky.

Měli by to k tý tyči přivařit, jestli to budou montovat takhle, obyčejným šroubem na plochý šroubovák, za chvíli jim to lidi rozkradou.

No super, když tam vjede auto a vlak bude ještě tak daleko, že by stihl zastavit, auto by v 999 případech z tisíce stihlo přejezd opustit. Takže vlak před volným přejezdem zastaví, pak pochybuji, že ho nechají jen tak znovu odjet (a bude se čekat na zdokumentování) a kolik se zraní lidí při nouzovém brzdění?...

Za projetí vysoké tresty, na to stačí kamera spouštěná signalizací a ne drahé hračičky, za které si politik udělá čárku, utratí peníze daňových poplatníků, nehodám to (pokud tedy zrovna něco na přejezdu neuvázne) nezabrání, naopak to auta zdrží (a řidiči budou mít o to větší chuť to risknout) a ohrozí cestující.

Prostě samá pozitiva a sociální jistoty...

naprostý souhlas, tyhle laserové brány máme v areálu, tolik planých poplachů, že dneska jsou všechny vypnuté.

stačí když je sucho a naprší, sloupky se hnou a je poplach, musí se často seřizovat

Studénka je celkové selhání systému. Policie, pokutování, nastavení a provedení přejezdů a řidiče. Myslím, že opět to celkově nejde dobrým směrem. Zrušíme přejezd.. Ťok chce brát řidičáky všem po průjezdu na červenou. Jak to řeší problém zahraničních řidičů? Proč jsou stejné pravidla na malé vozidla i velké? Profesionální i neprofesionální řidiče. Proč není pro profesionální s autem nad 3,5T vysoká finanční pokuta? Bude se brát řidičák i za projetí červené třeba 1s po nebo opravdu za podstatné porušení, jako u polského řidiče.

Opět mám pocit, že se nějak spolupracuje pouze s jedním dodavatelem. Víc nabídek obvykle nabízí více řešení, levnější cenu.

Systém s lasery. Pokud ten přejezd nebude vybaven současně systémem automatického pokutování, nikdy to nebude fungovat. Bude mnoho falešných poplachů.

Umístění 2D laseru je podle mě příliš náchylné pro vandaly.

Jsou jiné řešení jako kamery, radary, 3d lasery, které mohou být umístěny nahoře.

Údajně chtějí monitorovat překážku, až snad 30 sekund před příjezdem vlaku. Jiné firmy dokáži monitorovat provoz a vyhodnotit abnormality. Parkování kamionu na přejezdu prostě není normální věc nikdy. To se stalo například u Slováků, kdy ani za 7 minut nebyli schopni přes linku 112 zastavit vlak, když se zasekl na přejezdu návěs s kombajnem. Že musí dojít k prodloužení doby čekání o tak velkou dobu je opět jejich názor, kterým se jen zdůvodní, že je to nebude použito. Zásadní problém je, že 15 s do příjezdu Pendolína je málo. Řidič neměl žádnou šanci na reakci. Mohou si vytáhnout z IS, že jede Pendolíno, mohou tam dát další rychlostní senzory a prodloužit pouze rychlým zranitelným vlakům a nezdržovat provoz. Ale jeden přejezd stojí jen cca 10 mil, tak proč by to dělali na koridoru :-)

Studénka je selhání zákonů

Tresty mají být tak vysoké, aby nikdo ani nepomyslel projet přejezd na červenou

Kdyby tam byli sloupy, ktere vyjednou ze zemne, tak aby to auto zastavilo, tak by to vyslo levneji a jedineho koho to bude omezovat je jen ten idiotskej ridic, ktery nerespektuje pravidla silnicniho provozu.

Vás je tady na diskusi škoda. Tag moudrí muš bi to tu mnjel celé řýďyt.

Kdyby jste používala tu vypln hlavy k tomu k cemu je urcena, tak by vas trklo, ze psani bez diakritiky je zamer a zvyk který ma i v dnesni době stále sve opodstatneni, které BFU jako vy zrejme nikdy nepochopi.

Ona jistě nemyslela chybějící diakritiku...

BFU fakt nejsem.;-D Informatiku mám vystudovanou a úspěšně se jí již nějakých pár let živím. Tak povídejte, v čem máte problém...:-P

Vy se mi líbite. ;-D

Už vidím jak tam zlata mládež a jim podobní se baví zacloňováním paprsku a testováni zařízení.

Zcela jistě tam budou i kamery a dotyční šťouralové dostanou přes játra dřív, než stihnou odejít.

0

Ale to je úplně špatně. Řidiči přejíždějí nejčastěji protože dlouhé minuty čekají na přejezd vlaku.Na přejezdu u nádraží se rozsvití červená hned po příjezdu vlaku,mezitím lidé vystoupí a nastoupí cca 5 min a furt červená :)jezdit se nemúže a furt červená. Hodně moc světel je nastaveno špatně a to řidiči potom riskují.Mělo by se uzákonit že závory nebo světla nesmi blikat víc jak 30 sekund před příjezdem vlaku. Pokud se tak netane trestat dráhy za neefektivnost a znečištování krajiny- ty stojící auta něco spálí.

Další moudrý muž. Je vidět, že máte přehled, proč se něčím takovým neživíte? Tady je vás evidentně škoda.

Ta doba je tam právě proto, aby nejpomalejší silniční vozidlo stihlo přejezd bezpečně s rezervou opustit, než přijede nejrychlejší vlak, jaký se tam může vyskytnout. Zkracování byste právě vytvořil nebezpečné situace.

Pravda len čiastočne. V stanici (vybavenej moderným zabzar) je to na výpravcovi, kedy zavrie. Tj. áno, pokiaľ je vždy zavreté priecestie na okraji stanice príliš dlhú dobu, tak je to na po papuli pre výpravcu, pretože si zjednodušuje prácu.

Na šírej trati je to iné kafé, keď je vlak dostatočne blízko, tak sa zavrie bez ohľadu na to, či je vedľa zastávka, alebo nie. Lebo čo ak by vlak nezastavil (napríklad je to nákladný)? Ide vlak pomaly? Smola, čo ak by zrýchlil? Proste sa musí predpokladať, že sa blíži najrýchlejší možný vlak.

Tie stojace autá nič nespália: predsa každý vodič vie čo sa patrí a motor pri státi vypne.

Inteligentní kamera by vyšla levněji a může při zavřených závorách poslat snímek překážky. Sick není levná firma, navíc je to podle mne provedení pro vnitřní použití a ne pro montáž ven , takže k tomu bude potřeba voděodolná skříňka za 10 000 Kč :-)

Možná i 10 001 Kč.

Paráda, zase někteří za volantem budou vjíždět na červenou proto, že je tam zabezbešení zabezpečením. To je stejný jak na zákazu musí ještě pro blondýnky být žlutá čára.;-O;-O!!

Znám i prostší a levnější řešení.

Nabídněte jim to, budete prosperovat, pokud zvolí zrovna vaše řešení.

Takže klasika. Kvůli nic nerespektujícím ignorant budeme instalovat další a další nesmysly.

  • vlákno
  • slunce7777
  • 23.1.2016 14:56

Ano, až těch nesmyslů bude tolik, že je nebude respektovat nikdo.






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.