Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidé z pražského Ládví protestovali proti konečné autobusů

V Kulturním domě v pražských Ďáblicích zněly v pondělí večer nespokojené hlasy lidí, kterým se nelíbí, že u metra Ládví od loňského dubna končí autobusy z Mělnicka a Neratovicka. Namítají, že se zhoršilo parkování a vadí jim hluk autobusů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M88i95l92o30š 48Ž22a50t90e85č25k17a 9346587832

Postavime predrazeny autobusak, celou dobu tvrdime jak tak poslem vsechny busy ze Strednich Cech. A nakonec autobusak vyuzivame cca z poloviny. Na metru C udelame pasmovy provoz a busy ze strednich poslem nekam do Ladvi, kde zadny autobusak neni... To neni kocourkov, ale Praha....

+1/0
26.1.2016 18:40

M69i61l32o78š 27S38e62t18í71k 3919929714470

To je hlavně ROPID. Organizace, kam se ulíjí známí, kamardádi atd. a dělají více škody, než užitku za velice slušné peníze.

0/0
27.1.2016 10:13

J76o16s14e53f 60C94h26o50d71o97u80n62s15k49ý 4661866639710

Nejsem kdovíjaký zastánce ROPIDu, ale hloupými argumenty nikdy nevyhrajete. Ropid metro do polí nestavěl, jen se s ním musí potýkat a provoz všech souprav až na to pole by stál něco přes 50 mega ročně a na to nemá, radši posílí dopravu někde, kde jezdí víc jak 14 tisíc lidí denně.

0/0
27.1.2016 13:37

Z57u12z75a37n32a 97K85r53a44u77s70o66v39á 4211753307563

Příměstské linky by měly končit v Letňanech, protože je tam i prostor, i termínál i metro a není důvod, aby tyto autobusy jezdili dál do centra. Na Ládví není ani prostor, ani terminál a hodně lidí, které autobusy obtěžují. Za sebe ještě mohu dodat, že každodenní výhled z okna na čůrající řidiče autobusů také nic moc.

0/0
26.1.2016 16:04

R28o47b47e10r29t 14P33r74a45ž80á17k 4298576105130

každý správný kočí na svá kola močí.;-D

+1/0
26.1.2016 16:59

J32a35n16a 17H74a29m14e38r25o37v96á 6398953366292

Kdyz uz nekdo chce byt Stredocech, tak by se mel smirit s tim, ze ho bus vyklopi na kraji Prahy. Na Letnanech je takovy krasny terminal, tak by se mel vyuzivat ;-D

+3/0
26.1.2016 11:48

K20a94r74e38l 89M66a16r52t19i63n74e17c 6288748216184

A pozrelá stě sa někdáj ako tam vyzerá tá vozovká čo sú tjé busové zastávky ???

Veď tam sú vyjazděné v tých kockách také diery, že to nedokážú anivá traktóry s pluhámi na poliách. To sa v tej Prahe mátě čím honosíť.

0/0
26.1.2016 12:00

R63o70b50e19r39t 17P53r93a50ž21á71k 4288956905870

tak tam nejezdi traktorem, hotentóte.

0/0
26.1.2016 16:58

J94a76r15o84s79l10a46v 14M38a92j44s48t10r 6316191491624

promarnil jste příležitost mlčet, řečeno slovy klasika

0/0
26.1.2016 18:39

M18i18c31h27a87l 72M57e68č84i44a30r 1450710659415

Prečo stavali metro do poľa pri Letňanoch s autobusovým terminálom, keď autobusy nakoniec chodia bližšie centru a na ten slávny terminál chodí len každé druhé metro (nie je tam vraj dosť ľudí)...

+5/0
26.1.2016 10:51

J46o45s78e26f 39C78h43o12d77o90u50n72s35k78ý 4591586119200

To chápe asi jen politické vedení magistrátu...a Tonda Blaník.

+2/0
26.1.2016 11:18

J49o18s56e38f 79C85h54o86d95o16u51n77s29k92ý 4721986769440

Tak si to spočtěme, však je počet spojů veřejný: Příměstské linky a počet spojů za pracovní den: 348 (56), 349 (29), 368 (22), 369 (38), za den projede tedy přes Ládví 145 spojů příměstských linek, proti kterým místní protestují. Ovšem přes Ládví samozřejmě jezdí i normální městská doprava: 103 (88), 177 (234), 183 (232) a tak přes den projede 554 městských autobusů, které nevadí, nehlučí a nesmrdí. To je docela pochvala DPP, to rád slyším ;-D

+7/0
26.1.2016 10:20

R89o71m13a83n 90P78o52l83á85č93e66k 5276229195

A to ještě nezapomen, že "zadem" jezdí 136;-)

0/0
26.1.2016 20:17

M84i22l64o30š 95S36e31t86í59k 3919879244810

To máte pravdu, jenomže ta "normální městská doprava" jen projíždí, zatímco příměstské linky tam končí a parkují. Takže zabírají parkovací místa, startují motory, více blokují křižovatku, neboť odbočují doprava, čímž dost brzdí celý pruh atd. Je vidět, že místní situaci neznáte a píšete "od stolu". Stejně jako ti panáci z ROPIDu.

0/0
27.1.2016 10:19

J53o87s17e12f 13C19h22o83d59o16u83n31s23k63ý 4781686759760

To mýlíte, znám to tam velmi dobře, ale že odbočující autobusy doprava blokují křižovatku? To bych potřeboval víc rozvést 8-o Mimochodem, všiml jsem si, že požadují znovunavrácení 2 tramvajových linek. Pokecejte si s dědinskýma o hlučnosti tramvají, ti vám vysvětlí, že je tramvaj stokrát horší než autobus a je proč proti nim bojovat. Zlatý autobusy, říkají. Vy bojujete u 4 proudé silnice s tramvajovým pruhem proti 145 autobusů za den. Mimochodem, 103 tam končí také a jezdila daleko častěji, než ji začaly vykrývat příměstské spoje. To už jste asi ztratil paměť.

0/0
27.1.2016 13:36

K61a14r28e59l 94M71a21r82t28i27n12e65c 6978628406544

Tý Pražákovja sú něskutečno nětolérántný ku všetkému a všetkým. Ať už sa jadná o tých migrántov, či o nás ostátných čo žijem vókol Prahy...

0/−4
26.1.2016 10:20

D38a16v77i10d 82H83o77n66z83á65t78k30o 8696799734596

"Podle Lucie Vélové z iniciativy Ládví není autobusák nelze tuto studii považovat za odbornou kvůli nízkému počtu respondentů."

Vzhledem k nízkému počtu demonstrantů, lze vůbec tuto demonstraci považovat relevantní?

(Tím neříkám, že autobusy nepatří do Letňan)

+6/0
26.1.2016 9:22

R91o85m75a70n 15P80o65l32á55č78e22k 5656159475

Takhle to dopadá, když se kurátorka muzea nudí na mateřské;-D

0/0
26.1.2016 20:18
Foto

Z47b41y27n62ě39k 45M22e26l85i10c45h26a94r 9105757575639

ozývaly se výkřiky nevole, občas i vole...

+10/0
26.1.2016 8:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.