Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidé z pražského Ládví protestovali proti konečné autobusů

V Kulturním domě v pražských Ďáblicích zněly v pondělí večer nespokojené hlasy lidí, kterým se nelíbí, že u metra Ládví od loňského dubna končí autobusy z Mělnicka a Neratovicka. Namítají, že se zhoršilo parkování a vadí jim hluk autobusů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M26i83l64o67š 78Ž43a21t61e68č69k17a 9546357652

Postavime predrazeny autobusak, celou dobu tvrdime jak tak poslem vsechny busy ze Strednich Cech. A nakonec autobusak vyuzivame cca z poloviny. Na metru C udelame pasmovy provoz a busy ze strednich poslem nekam do Ladvi, kde zadny autobusak neni... To neni kocourkov, ale Praha....

+1/0
26.1.2016 18:40

M94i31l97o85š 28S69e40t46í90k 3109279614690

To je hlavně ROPID. Organizace, kam se ulíjí známí, kamardádi atd. a dělají více škody, než užitku za velice slušné peníze.

0/0
27.1.2016 10:13

J70o13s96e14f 79C29h74o57d39o42u84n30s57k84ý 4551716909730

Nejsem kdovíjaký zastánce ROPIDu, ale hloupými argumenty nikdy nevyhrajete. Ropid metro do polí nestavěl, jen se s ním musí potýkat a provoz všech souprav až na to pole by stál něco přes 50 mega ročně a na to nemá, radši posílí dopravu někde, kde jezdí víc jak 14 tisíc lidí denně.

0/0
27.1.2016 13:37

Z13u25z27a98n36a 23K70r38a70u29s78o92v63á 4491263737493

Příměstské linky by měly končit v Letňanech, protože je tam i prostor, i termínál i metro a není důvod, aby tyto autobusy jezdili dál do centra. Na Ládví není ani prostor, ani terminál a hodně lidí, které autobusy obtěžují. Za sebe ještě mohu dodat, že každodenní výhled z okna na čůrající řidiče autobusů také nic moc.

0/0
26.1.2016 16:04

R58o70b65e37r35t 59P18r65a87ž23á65k 4698836835730

každý správný kočí na svá kola močí.;-D

+1/0
26.1.2016 16:59

J98a36n23a 45H51a70m75e82r43o51v58á 6558773466782

Kdyz uz nekdo chce byt Stredocech, tak by se mel smirit s tim, ze ho bus vyklopi na kraji Prahy. Na Letnanech je takovy krasny terminal, tak by se mel vyuzivat ;-D

+3/0
26.1.2016 11:48

K44a13r83e44l 95M10a35r45t77i65n18e43c 6488988146674

A pozrelá stě sa někdáj ako tam vyzerá tá vozovká čo sú tjé busové zastávky ???

Veď tam sú vyjazděné v tých kockách také diery, že to nedokážú anivá traktóry s pluhámi na poliách. To sa v tej Prahe mátě čím honosíť.

0/0
26.1.2016 12:00

R85o44b15e93r36t 35P80r31a77ž81á86k 4328856755140

tak tam nejezdi traktorem, hotentóte.

0/0
26.1.2016 16:58

J40a29r19o78s61l85a48v 87M72a73j89s45t79r 6426371371824

promarnil jste příležitost mlčet, řečeno slovy klasika

0/0
26.1.2016 18:39

M38i82c72h21a71l 52M51e18č32i62a66r 1240220129595

Prečo stavali metro do poľa pri Letňanoch s autobusovým terminálom, keď autobusy nakoniec chodia bližšie centru a na ten slávny terminál chodí len každé druhé metro (nie je tam vraj dosť ľudí)...

+5/0
26.1.2016 10:51

J12o60s77e23f 38C30h52o81d46o55u41n29s45k89ý 4101876499530

To chápe asi jen politické vedení magistrátu...a Tonda Blaník.

+2/0
26.1.2016 11:18

J13o93s12e13f 91C67h76o66d69o39u33n81s73k59ý 4701406439280

Tak si to spočtěme, však je počet spojů veřejný: Příměstské linky a počet spojů za pracovní den: 348 (56), 349 (29), 368 (22), 369 (38), za den projede tedy přes Ládví 145 spojů příměstských linek, proti kterým místní protestují. Ovšem přes Ládví samozřejmě jezdí i normální městská doprava: 103 (88), 177 (234), 183 (232) a tak přes den projede 554 městských autobusů, které nevadí, nehlučí a nesmrdí. To je docela pochvala DPP, to rád slyším ;-D

+7/0
26.1.2016 10:20

R64o24m97a62n 85P11o35l64á40č32e15k 5286319735

A to ještě nezapomen, že "zadem" jezdí 136;-)

0/0
26.1.2016 20:17

M26i69l19o18š 56S97e67t19í46k 3719609224580

To máte pravdu, jenomže ta "normální městská doprava" jen projíždí, zatímco příměstské linky tam končí a parkují. Takže zabírají parkovací místa, startují motory, více blokují křižovatku, neboť odbočují doprava, čímž dost brzdí celý pruh atd. Je vidět, že místní situaci neznáte a píšete "od stolu". Stejně jako ti panáci z ROPIDu.

0/0
27.1.2016 10:19

J63o81s80e58f 15C56h80o33d35o54u50n18s10k77ý 4371376549610

To mýlíte, znám to tam velmi dobře, ale že odbočující autobusy doprava blokují křižovatku? To bych potřeboval víc rozvést 8-o Mimochodem, všiml jsem si, že požadují znovunavrácení 2 tramvajových linek. Pokecejte si s dědinskýma o hlučnosti tramvají, ti vám vysvětlí, že je tramvaj stokrát horší než autobus a je proč proti nim bojovat. Zlatý autobusy, říkají. Vy bojujete u 4 proudé silnice s tramvajovým pruhem proti 145 autobusů za den. Mimochodem, 103 tam končí také a jezdila daleko častěji, než ji začaly vykrývat příměstské spoje. To už jste asi ztratil paměť.

0/0
27.1.2016 13:36

K51a17r58e65l 13M50a61r82t44i59n55e77c 6368118726524

Tý Pražákovja sú něskutečno nětolérántný ku všetkému a všetkým. Ať už sa jadná o tých migrántov, či o nás ostátných čo žijem vókol Prahy...

0/−4
26.1.2016 10:20

D70a81v58i72d 10H70o49n50z89á24t67k10o 8566309404806

"Podle Lucie Vélové z iniciativy Ládví není autobusák nelze tuto studii považovat za odbornou kvůli nízkému počtu respondentů."

Vzhledem k nízkému počtu demonstrantů, lze vůbec tuto demonstraci považovat relevantní?

(Tím neříkám, že autobusy nepatří do Letňan)

+6/0
26.1.2016 9:22

R90o20m18a15n 98P97o78l39á95č32e21k 5306769575

Takhle to dopadá, když se kurátorka muzea nudí na mateřské;-D

0/0
26.1.2016 20:18
Foto

Z28b48y44n57ě16k 54M78e80l60i79c66h18a75r 9885827615369

ozývaly se výkřiky nevole, občas i vole...

+10/0
26.1.2016 8:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.