Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidé z pražského Ládví protestovali proti konečné autobusů

V Kulturním domě v pražských Ďáblicích zněly v pondělí večer nespokojené hlasy lidí, kterým se nelíbí, že u metra Ládví od loňského dubna končí autobusy z Mělnicka a Neratovicka. Namítají, že se zhoršilo parkování a vadí jim hluk autobusů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M56i75l91o34š 55Ž97a84t33e37č66k71a 9156167742

Postavime predrazeny autobusak, celou dobu tvrdime jak tak poslem vsechny busy ze Strednich Cech. A nakonec autobusak vyuzivame cca z poloviny. Na metru C udelame pasmovy provoz a busy ze strednich poslem nekam do Ladvi, kde zadny autobusak neni... To neni kocourkov, ale Praha....

+1/0
26.1.2016 18:40

M77i48l60o16š 17S47e53t11í13k 3969359494190

To je hlavně ROPID. Organizace, kam se ulíjí známí, kamardádi atd. a dělají více škody, než užitku za velice slušné peníze.

0/0
27.1.2016 10:13

J72o17s90e52f 82C58h37o70d83o59u54n74s83k11ý 4501446149200

Nejsem kdovíjaký zastánce ROPIDu, ale hloupými argumenty nikdy nevyhrajete. Ropid metro do polí nestavěl, jen se s ním musí potýkat a provoz všech souprav až na to pole by stál něco přes 50 mega ročně a na to nemá, radši posílí dopravu někde, kde jezdí víc jak 14 tisíc lidí denně.

0/0
27.1.2016 13:37

Z77u23z93a40n10a 75K38r68a84u63s17o25v84á 4271173547823

Příměstské linky by měly končit v Letňanech, protože je tam i prostor, i termínál i metro a není důvod, aby tyto autobusy jezdili dál do centra. Na Ládví není ani prostor, ani terminál a hodně lidí, které autobusy obtěžují. Za sebe ještě mohu dodat, že každodenní výhled z okna na čůrající řidiče autobusů také nic moc.

0/0
26.1.2016 16:04

R29o40b41e31r95t 43P66r86a94ž76á57k 4788766695510

každý správný kočí na svá kola močí.;-D

+1/0
26.1.2016 16:59

J57a31n50a 48H68a37m12e79r73o68v63á 6968693176312

Kdyz uz nekdo chce byt Stredocech, tak by se mel smirit s tim, ze ho bus vyklopi na kraji Prahy. Na Letnanech je takovy krasny terminal, tak by se mel vyuzivat ;-D

+3/0
26.1.2016 11:48

K85a89r29e92l 35M58a86r13t33i39n74e10c 6678538416344

A pozrelá stě sa někdáj ako tam vyzerá tá vozovká čo sú tjé busové zastávky ???

Veď tam sú vyjazděné v tých kockách také diery, že to nedokážú anivá traktóry s pluhámi na poliách. To sa v tej Prahe mátě čím honosíť.

0/0
26.1.2016 12:00

R28o76b21e47r37t 47P40r84a41ž70á18k 4908826375160

tak tam nejezdi traktorem, hotentóte.

0/0
26.1.2016 16:58

J64a16r30o18s93l81a16v 61M30a71j41s30t54r 6426781241764

promarnil jste příležitost mlčet, řečeno slovy klasika

0/0
26.1.2016 18:39

M50i39c88h95a12l 62M88e60č70i52a80r 1860310499715

Prečo stavali metro do poľa pri Letňanoch s autobusovým terminálom, keď autobusy nakoniec chodia bližšie centru a na ten slávny terminál chodí len každé druhé metro (nie je tam vraj dosť ľudí)...

+5/0
26.1.2016 10:51

J48o97s13e90f 76C70h14o28d63o70u89n39s42k64ý 4331326209980

To chápe asi jen politické vedení magistrátu...a Tonda Blaník.

+2/0
26.1.2016 11:18

J76o69s37e93f 36C49h38o79d78o15u85n14s97k41ý 4201696779730

Tak si to spočtěme, však je počet spojů veřejný: Příměstské linky a počet spojů za pracovní den: 348 (56), 349 (29), 368 (22), 369 (38), za den projede tedy přes Ládví 145 spojů příměstských linek, proti kterým místní protestují. Ovšem přes Ládví samozřejmě jezdí i normální městská doprava: 103 (88), 177 (234), 183 (232) a tak přes den projede 554 městských autobusů, které nevadí, nehlučí a nesmrdí. To je docela pochvala DPP, to rád slyším ;-D

+7/0
26.1.2016 10:20

R55o57m74a14n 12P40o84l15á34č90e83k 5426179805

A to ještě nezapomen, že "zadem" jezdí 136;-)

0/0
26.1.2016 20:17

M89i57l87o83š 48S25e87t14í23k 3179439204900

To máte pravdu, jenomže ta "normální městská doprava" jen projíždí, zatímco příměstské linky tam končí a parkují. Takže zabírají parkovací místa, startují motory, více blokují křižovatku, neboť odbočují doprava, čímž dost brzdí celý pruh atd. Je vidět, že místní situaci neznáte a píšete "od stolu". Stejně jako ti panáci z ROPIDu.

0/0
27.1.2016 10:19

J23o42s20e60f 37C78h29o33d78o87u17n90s63k48ý 4781736339770

To mýlíte, znám to tam velmi dobře, ale že odbočující autobusy doprava blokují křižovatku? To bych potřeboval víc rozvést 8-o Mimochodem, všiml jsem si, že požadují znovunavrácení 2 tramvajových linek. Pokecejte si s dědinskýma o hlučnosti tramvají, ti vám vysvětlí, že je tramvaj stokrát horší než autobus a je proč proti nim bojovat. Zlatý autobusy, říkají. Vy bojujete u 4 proudé silnice s tramvajovým pruhem proti 145 autobusů za den. Mimochodem, 103 tam končí také a jezdila daleko častěji, než ji začaly vykrývat příměstské spoje. To už jste asi ztratil paměť.

0/0
27.1.2016 13:36

K47a29r79e79l 17M56a77r61t96i82n96e68c 6898658856514

Tý Pražákovja sú něskutečno nětolérántný ku všetkému a všetkým. Ať už sa jadná o tých migrántov, či o nás ostátných čo žijem vókol Prahy...

0/−4
26.1.2016 10:20

D80a90v27i56d 73H50o93n48z79á96t60k15o 8286919194256

"Podle Lucie Vélové z iniciativy Ládví není autobusák nelze tuto studii považovat za odbornou kvůli nízkému počtu respondentů."

Vzhledem k nízkému počtu demonstrantů, lze vůbec tuto demonstraci považovat relevantní?

(Tím neříkám, že autobusy nepatří do Letňan)

+6/0
26.1.2016 9:22

R16o25m79a71n 22P48o18l41á22č17e97k 5496269315

Takhle to dopadá, když se kurátorka muzea nudí na mateřské;-D

0/0
26.1.2016 20:18
Foto

Z19b55y93n79ě50k 20M83e67l91i95c48h88a61r 9595827375679

ozývaly se výkřiky nevole, občas i vole...

+10/0
26.1.2016 8:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.