- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na videu se mi nejvíce "líbilo", jak auto kameramana při nájezdu na dálnici Spořilov/Roztyly z levého pruhu, kdy mělo jet nalevo (přikázaný směr jízdy) k OBI(Roztyly) si to pelášilo rovně přes zakazující pruhy Ony předpisy pro tento automobil, lépe řečeno jeho řidiče neplatí
Kdyby na Jugoslavskych partyzanu mohly busy jezdit po kolejich, tak by se tam vyrazne ulevilo. Ale ne, hlavne, ze tam je v kolejisti trava.
zrychlíme dopravu tím, že místa, která se ucpávají, ještě zůžíme.
V první fázi vypnou na Štrosu semaforu. Ve druhé fázi si někdo všimne, že podle dnešních norem nesmí být přes tramvajové koleje a vícepruhovou komunikaci přechod bez semaforů. Takže ve třetí fázi zruší všechny přechody kolem náměstí. A ve čtvrté fázi přechody i semafory s velkou slávou obnoví. Jenže to už tu bude nějaký jiný ROPID a nějaký nový Dolínek.
Nic se rušit nemusí, postačí rozšířit pěší zónu, která je tam už teď...
Další pokračování dopravního diletantismu... Tam kde je situace už tak napjatá jí ještě zhoršíme, aneb poručíme větru děšti.
Cíl je samozřejmě vyhnat auta z města, a to je jen dobře.
Nebylo by lepší odstraňovat příčiny toho, proč tam ta auta jezdí?
Když tam sídlí všechny centrální úřady, všechny významné firmy ... a do toho na západě a jihu Prahy prakticky žádná P+R (stačí se podívat, kolik je na těch několika volných míst třeba v 8 ráno), nemluvě o jejich bezpečnosti?
Kolony na sjezdu z Barrandovského mostu do Modřanské jsou z jediného důvodu - preference autobusů na světelné křižovatce.
V praxi vypadá následovně - zelená pro odbočení ze sjezdu do Modřan. Protože se blíží autobus od Přístaviště, semafor po projetí TŘECH aut dává červenou. Samozřejmě, že se pak jednoduše tvoří zácpa přes celý Barrandovský most, která má vliv i na Strakonickou.
Do toho se na sjezdu ubere jeden pruh. Ale který? Pokud by autobusy jezdily levým, hrozí kolize pro 118, 170, 196 a 197 těsně před odbočením na Přístaviště. V opačném případě budou mít zase autobusy problém se dostat do svého pruhy přes kolonu aut od Strakonické.
Přitom řešení tohoto problému je tak jednoduché! Stačí mírně seříznout jeden obrubník, resp. o metr, maximálně o dva rozšířit odbočovací pruh vedoucí od Přístavitě na nájezd na most. Nepatrně rozšířit tak, aby mohly vzájemně odbočovat auta i autobusy současně a nehrozila jejich kolize. Na takovouto opravu je tam dostatek místa. Výsledkem tak budou pravidelné cykly semaforu a odstranění kolon od sjezdu z mostu a od Přístaviště.
Myslíte pevné cykly?
Jak myslím nový pruh pro autobusy na sjezdu z Baranďáku na Modřanskou???
A kde? Vždyť je tam místo jen pro 2 pruhy. Anebo jeden vyhradit čistě pro autobusy?
Tak to bude ráno Strakonická stát až do Strakonic.
K Průmyslové už nemá cenu se vyjadřovat, ani snad už k dalším.
Které choré mozky toto vymýšlí???
To jsem také nepochopil, navíc se to tam štěpí do dvou směrů, takže bus pruh je tam úplně nesmyslný.
Chápu, že šikana řidičů je jednou z hlavních kratochvílí našich politiků, ale cpát vyhrazený pruh i na Vypich, jedno z nejhorších míst co se týká plynulosti dopravy, to je tedy síla... To tam kolony ještě znásobí a nějakým záhadným způsobem je tentokrát jedno, že se zvýší hluk a emise, což je obvykle argument pro jinou šikanu řidičů například padesátkou na magistrále...
Nikde v textu nic o vyhrazeném pruhu na Vypichu není.
Neví někdo, kde na Průmyslové? Nějak si nevybavuju, kde by to tam bylo tak nutné...