Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha 6 chce rychlodráhu přesunout do podzemí, nad ní vést cyklostezku

Občané Prahy 6 shromažďují podpisy pod peticí, která požaduje přesunutí plánované železniční rychlodráhy v úseku mezi Stromovkou a Veleslavínem do podzemí. Po jejím povrchu by mohla vést cyklostezka. Podle Správy železniční dopravní cesty záleží na tom, jaká možnost bude levnější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D42a61n60i57e77l 35D79r11n97e57c 6941309426392

Škoda že se nerealizovala ta radiála, jak byla v ZÁKOSu místo Buštěhradské dráhy, dneska by bylo komfortní silniční spojení (ta trať v současném stavu nestojí za nic) a místní by žebrali o zahrabání této radiály s železnicí na povrchu, dost možná už by to stálo :-/

0/0
28.1.2016 21:56

V59l37a56d21i61m78í25r 98H45o60l25ý 8444131596627

Kdepak, tou rychlodráhou se nesvezou ani vnuci našich vnuků. Rv[>-]

+1/0
27.1.2016 18:29

J67a41n 70D28l21o70u60h54ý 8126280203480

další metro?

+1/0
27.1.2016 12:11

R36u74d17o64l56f 75R48u58b71e37š 3609765541634

Vlak není metro, metro není tramvaj, tramvaj není autobus...

0/0
28.1.2016 11:07

M26i33r12e31k 68G97a81j54e91r 5501396889330

Urcite by to bylo lespi nez mit tu cyklostezku pod zemi.

+1/0
27.1.2016 2:37

M37i94r68o67s64l10a89v 39G79r93o72s56s37m44a55n68n 8832889284

Proč přes Prahu 6 vede metro A, když mnohem potřebnější byla výstavba metra D?

Proč přes Prahu 6 má být modernizovaná trať vedena tunelem, když jinde v Praze se modernizuje na povrchu?

A uvědomují si petenti, že výsledkem jejich požadavků může být ponechání trati ve stávajícím, zoufalém stavu, kdy při průjezdu vlaku neslyšíte vlastního slova, kdy na Veleslavíně dochází ke kolapsům kvůli šraňkám a že raketově poroste silniční doprava přes jejich městskou část?

+11/0
26.1.2016 22:23

J87a44n 89K40r53a53l 2780601894826

Ono kdyby nekdo hejbnul zadkem a seridil ty sranky nejen u Veleslavina, tak se t ty kolony netvori....

+1/−3
26.1.2016 22:37

M67i35r24o74s19l87a14v 73G75r65o28s57s98m45a39n39n 8742419624

Je otázka, jestli je to se současnou zabezpečovačkou vůbec možné. Při křižování na Veleslavíně nejsou závory dole ani 3 minuty, ale i to je dost na to, aby se zablokovala sousední křižovatka.

+3/0
26.1.2016 23:04

J36i84ř17í 60Č21e10r88m47á63k 5240235858497

Ono úplně stačilo, kdyby ten autobusový terminál a jeho napojení na Evropskou řešil člověk s mozkem a ne idiot. Vždyť z toho nyní vyhrazeného autobusového pruhu mohla být přímá odbočka k autobusovému terminálu (místa by tam na ni byla spousta), autobusy se mohly na ten terminál v pohodě dostat a nemusely za*írat křižovatku u šraňků. Takhle stačí, aby se tam při spadlých šraňkách sešly tři čtyři osobáky a dva busy, a je vymalováno. Leckdy se to tam ve špičce díky busům blokne i bez těch šraněk.

+2/0
27.1.2016 14:50

E10v56ž22e67n 58P80o27l56á50k 3948188331103

Co třeba proto, že Dejvická byla nejvytíženější stanicí z celé Prahy? Pochybovat i o úseku do Veleslavína je dost silné kafe. Ano, toto opravdu hrozí. Ať tedy nejprve zmodernizují úsek od Veleslavína ven, který metru nekonkuruje.

+1/0
27.1.2016 9:36

I40v44a53n11a 24N78o46v96á 2622962599748

přesně tak, cykloztezku až na letiště. A čtyřproudovou!

+8/−1
26.1.2016 21:29

J13a74n 30D49l49o58u61h78ý 8786570523330

s retardéry kvůli bezpečnosti.

+4/0
27.1.2016 12:12

M71a79r92t23i16n 84P88i98š37t20o69r53a 8928628106439

Jestli "záleží na tom, jaká možnost bude levnější", tak to já už vím která.

+3/0
26.1.2016 20:53

P52e52t82r 88B86a60č72a34v65č57í25k 3593688501119

Když mohli kmitat nosiči kufrů po schodech z metra, tak by mohly jezdit z Dejvic rikši.

+5/0
26.1.2016 20:10

J55i61ř11í 30P59r25a86ž37á23k 9930712981582

Již 24 let vítězí taxikářská lobby, která dokáže pokaždé zablokovat jakýkoli pokrok v přípravě této důležité stavby, která by ještě mohla být placena z "dotací" EU. Předražené jízdné z letiště bude živit taxikáře ještě mnoho let.

+11/0
26.1.2016 19:35

M60i18r10o16s91l92a64v 17H63r12u27š25k83a 2615928699243

Kdo jezdí z letiště taxíkem, bude dále jezdit taxíkem. Těžko zvolí vlak.

+1/−3
26.1.2016 21:20

J76i51ř51í 70P32r72a83ž94á49k 9680642241682

Naprostý nesmysl. Vlakem by byl v centru rychleji a levněji než taxikem. Výjimkou jsou pouze cestující s velkým množstvím zavazadl, ale to v době lowcostů je zlomek. Příklady naleznete ve skoro všech hlavních městech všech zemí Evropy.

+7/0
26.1.2016 23:02

M94i24r60o24s72l57a57v 18H67r75u85š92k90a 2595828149743

Člověk který se chce dostat z letiště do hotelu, se chce dostat do hotelu a ne do centra, kde pak bude řešit jak se dostane do hotelu.

+1/−2
27.1.2016 0:19

J62i93ř67í 98P27r30a57ž87á37k 9440252211522

Cesujících, o kterých píšete jsou %. Podívejte se kolik lidí cetuje dnes přeplněnými busy a kolik taxi. Železnice nabízí komfort, je tedy dražší než bus.

Snad konečně najdou na Magistrátu a SŽDC sílu a zlomí taxikářskou lobby, která ovládá dopravu z letiště.

Je to unikum v Evropě, kazí to dojem návštěvníků, ale nečinnost kompetentních úředníků se dá zaplatit...

+3/0
27.1.2016 9:19

M34i10r92o94s17l12a64v 69H87r44u22š15k18a 2745648769403

Mám na mysli letištní taxi firem aaa a 111. Ty lidi co jezdí těmito taxíky vidím denně a věřte mi, většina z nich by vlakem nejela. Vlak pomůže lidem, kteří dnes cestují busem, jezdí jinými taxi a nebo mají domluvenou dopravu předem.

0/−1
27.1.2016 13:53

J10i90ř73í 15P69r56a68ž77á93k 9130362451222

Dopravu kolem letiště znám-bydlím v okolí. Na každé evropské letiště u hlavního města vede železnice, busy a můžete použít taxi.

Praha je naprostá výjimka, je vidět, že taxikáři úspěšně uplácejí i úředníky na MHMP a SŽDC.

+1/0
27.1.2016 14:54

M41i96r25o50s85l98a95v 51H80r49u15š74k59a 2545938189543

To že na Ruzyň nevede vlak je určitě špatně, s tím s Vámi souhlasím. Jen si nemyslím, že to nějak zásadně ovlivní bussines těchto 2 taxi firem.

+1/0
27.1.2016 16:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.