Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha 6 chce rychlodráhu přesunout do podzemí, nad ní vést cyklostezku

Občané Prahy 6 shromažďují podpisy pod peticí, která požaduje přesunutí plánované železniční rychlodráhy v úseku mezi Stromovkou a Veleslavínem do podzemí. Po jejím povrchu by mohla vést cyklostezka. Podle Správy železniční dopravní cesty záleží na tom, jaká možnost bude levnější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D78a82n67i89e25l 21D42r16n39e31c 6781849136142

Škoda že se nerealizovala ta radiála, jak byla v ZÁKOSu místo Buštěhradské dráhy, dneska by bylo komfortní silniční spojení (ta trať v současném stavu nestojí za nic) a místní by žebrali o zahrabání této radiály s železnicí na povrchu, dost možná už by to stálo :-/

0/0
28.1.2016 21:56

V37l34a78d34i60m20í63r 45H90o53l15ý 8554701536777

Kdepak, tou rychlodráhou se nesvezou ani vnuci našich vnuků. Rv[>-]

+1/0
27.1.2016 18:29

J93a22n 91D69l51o87u68h42ý 8836710973190

další metro?

+1/0
27.1.2016 12:11

R71u79d92o53l57f 19R83u91b62e64š 3949165601714

Vlak není metro, metro není tramvaj, tramvaj není autobus...

0/0
28.1.2016 11:07

M24i28r93e94k 40G93a32j50e13r 5401386959640

Urcite by to bylo lespi nez mit tu cyklostezku pod zemi.

+1/0
27.1.2016 2:37

M55i61r98o89s97l36a30v 34G80r63o20s25s92m77a45n77n 8382279844

Proč přes Prahu 6 vede metro A, když mnohem potřebnější byla výstavba metra D?

Proč přes Prahu 6 má být modernizovaná trať vedena tunelem, když jinde v Praze se modernizuje na povrchu?

A uvědomují si petenti, že výsledkem jejich požadavků může být ponechání trati ve stávajícím, zoufalém stavu, kdy při průjezdu vlaku neslyšíte vlastního slova, kdy na Veleslavíně dochází ke kolapsům kvůli šraňkám a že raketově poroste silniční doprava přes jejich městskou část?

+11/0
26.1.2016 22:23

J19a79n 73K49r48a88l 8413145863304

Ono kdyby nekdo hejbnul zadkem a seridil ty sranky nejen u Veleslavina, tak se t ty kolony netvori....

+1/−3
26.1.2016 22:37

M76i62r24o61s53l38a40v 63G74r96o78s39s46m42a64n83n 8792469254

Je otázka, jestli je to se současnou zabezpečovačkou vůbec možné. Při křižování na Veleslavíně nejsou závory dole ani 3 minuty, ale i to je dost na to, aby se zablokovala sousední křižovatka.

+3/0
26.1.2016 23:04

J85i72ř73í 22Č53e86r83m80á22k 5600115658327

Ono úplně stačilo, kdyby ten autobusový terminál a jeho napojení na Evropskou řešil člověk s mozkem a ne idiot. Vždyť z toho nyní vyhrazeného autobusového pruhu mohla být přímá odbočka k autobusovému terminálu (místa by tam na ni byla spousta), autobusy se mohly na ten terminál v pohodě dostat a nemusely za*írat křižovatku u šraňků. Takhle stačí, aby se tam při spadlých šraňkách sešly tři čtyři osobáky a dva busy, a je vymalováno. Leckdy se to tam ve špičce díky busům blokne i bez těch šraněk.

+2/0
27.1.2016 14:50

E42v13ž13e11n 94P63o49l49á15k 3238638291163

Co třeba proto, že Dejvická byla nejvytíženější stanicí z celé Prahy? Pochybovat i o úseku do Veleslavína je dost silné kafe. Ano, toto opravdu hrozí. Ať tedy nejprve zmodernizují úsek od Veleslavína ven, který metru nekonkuruje.

+1/0
27.1.2016 9:36

I78v43a40n84a 63N18o94v87á 2102572129498

přesně tak, cykloztezku až na letiště. A čtyřproudovou!

+8/−1
26.1.2016 21:29

J70a74n 69D56l28o13u72h40ý 8566960423390

s retardéry kvůli bezpečnosti.

+4/0
27.1.2016 12:12
Foto

M62a88r26t96i75n 80P58i20š92t46o17r50a 8508368956919

Jestli "záleží na tom, jaká možnost bude levnější", tak to já už vím která.

+3/0
26.1.2016 20:53

P70e44t41r 55B10a61č33a87v78č92í85k 3203898871589

Když mohli kmitat nosiči kufrů po schodech z metra, tak by mohly jezdit z Dejvic rikši.

+5/0
26.1.2016 20:10

J81i10ř11í 32P74r91a97ž22á29k 9970912551332

Již 24 let vítězí taxikářská lobby, která dokáže pokaždé zablokovat jakýkoli pokrok v přípravě této důležité stavby, která by ještě mohla být placena z "dotací" EU. Předražené jízdné z letiště bude živit taxikáře ještě mnoho let.

+11/0
26.1.2016 19:35

M66i28r15o90s17l79a69v 21H64r86u38š10k64a 2375278819933

Kdo jezdí z letiště taxíkem, bude dále jezdit taxíkem. Těžko zvolí vlak.

+1/−3
26.1.2016 21:20

J48i29ř14í 87P35r50a49ž14á30k 9980722321222

Naprostý nesmysl. Vlakem by byl v centru rychleji a levněji než taxikem. Výjimkou jsou pouze cestující s velkým množstvím zavazadl, ale to v době lowcostů je zlomek. Příklady naleznete ve skoro všech hlavních městech všech zemí Evropy.

+7/0
26.1.2016 23:02

M56i18r15o98s31l60a86v 94H12r20u27š46k26a 2225728319203

Člověk který se chce dostat z letiště do hotelu, se chce dostat do hotelu a ne do centra, kde pak bude řešit jak se dostane do hotelu.

+1/−2
27.1.2016 0:19

J64i79ř39í 35P59r71a51ž45á40k 9770652861862

Cesujících, o kterých píšete jsou %. Podívejte se kolik lidí cetuje dnes přeplněnými busy a kolik taxi. Železnice nabízí komfort, je tedy dražší než bus.

Snad konečně najdou na Magistrátu a SŽDC sílu a zlomí taxikářskou lobby, která ovládá dopravu z letiště.

Je to unikum v Evropě, kazí to dojem návštěvníků, ale nečinnost kompetentních úředníků se dá zaplatit...

+3/0
27.1.2016 9:19

M79i96r88o52s39l29a93v 64H16r65u93š98k45a 2195858509183

Mám na mysli letištní taxi firem aaa a 111. Ty lidi co jezdí těmito taxíky vidím denně a věřte mi, většina z nich by vlakem nejela. Vlak pomůže lidem, kteří dnes cestují busem, jezdí jinými taxi a nebo mají domluvenou dopravu předem.

0/−1
27.1.2016 13:53

J37i76ř81í 20P44r91a91ž85á96k 9450632631892

Dopravu kolem letiště znám-bydlím v okolí. Na každé evropské letiště u hlavního města vede železnice, busy a můžete použít taxi.

Praha je naprostá výjimka, je vidět, že taxikáři úspěšně uplácejí i úředníky na MHMP a SŽDC.

+1/0
27.1.2016 14:54

M82i31r17o25s39l30a57v 73H82r52u37š54k57a 2245448369233

To že na Ruzyň nevede vlak je určitě špatně, s tím s Vámi souhlasím. Jen si nemyslím, že to nějak zásadně ovlivní bussines těchto 2 taxi firem.

+1/0
27.1.2016 16:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.