- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vždy jsem se ráda pochlubila jak poměrně dobře v ČR funguje hromadná doprava. Mnozí mí přátele ze zahraničí nám to docela závidějí. Nechci se dostat do stejné situace jako to je v Bulharsku mnohdy i v Chorvatsku atd. kdy jdete na zastávku a " něco zastaví " a pokud se dohodnete s řidičem tak se i svezete. Jízdní řády jsou snem a velkým přáním jak jednou konstatovala bulharská průvodkyně v Nesebru. Děkuji nechci žádné další změny. Stačí permanentní změny v jízdních řádech o 1 minutu nebo když děti dostanou jednodenní prázdniny apod. Chci aby to fungovalo jako před Ropidem. Jen by mne zajímalo kolik celý Ropid se svými nesmysly stojí ročně finančních prostředků nás všech. Jana
Šotoušci na ROPIDu si holt musí zase hrát :/
Báječný nápad s páteřními linkami! Co ostatní městské čtvrti, kde jinak nic jiného nejede? Taky jsem se dočetla, že tím by došlo ke zrušení asi 14 tramvajových linek !
Zajímalo by mě kolik "lehkoživků " zaměstnává ROPID - zaměstnává, ale pracují ?
Aby se tohle zdůvodnilo, musí vymýšlet šílenosti, která cestujícím skutečně zkomplikují život. Z páteřních linek se bude jen a jen přestupovat. Zkomplikuje to lidem cestu do i z práce, maminkám s kočárky a nehledě na starší občany. Ti z toho nového pořádku budou úplně mimo. Hlavně ať dá ROPID své nesmysl k připomínkovému řízení naše radnice. Radnice znají co jejich obyvatelé potřebují.
Od doby, kdy se ujal Ropid funkce, používám MHD jen v katastrofických případech. Nikdy totiž nevím, co a kam - kromě metra - jede.
Říkám to dlouhodobě a opakovaně. K čemu je vlastně Ropid? Buď tam dejte skutečně lidi, kteří tomu rozumí (a pak jich nebude třeba tolik) a nebo ty současné naučte, že MHD v Praze a okolí není modelové kolejiště, ale reálný provoz!
To máte jedno, musely by se najít nebo vymyslet jiné trafiky pro kamarády pánů politiků. Ono těch sakra dobře placených míst, kde se nemusí nic dělat, nemít žádnou zodpovědnost atd. zase tolik není.
Hlavně at to jezdi a jestli bude cisel 25 nebo 15 je uplne jedno.
Tomčíku Tomčíku. Tramvaje se shlukují právě tam, kde žádné proklady nejsou. A pokud pojednou všechny tramvaje po stejné trase, tak stačí, aby se na jednom konci Prahy něco zaseklo, a na druhém konci Prahy pak nepojede půl hodiny taky nic.
"Systém by byl přehledný, jednoduchý"
Žádný systém nebude jednoduchý, pokud ho budete každý rok měnit. O tom je zbytečné diskutovat
Takže tramvaje zpátky na Václaváku zase nebudou. No jo, to by někdo musel odstavit žábu na prameni, p. Lomeckého, který to vytrvale blokuje. Už aby byl pryč, včera bylo pozdě
Tramvaje na Václaváku? A proč jako? Současná podoba pěší zóny je daleko lepší. Navíc si nedovedu představit, jak by ty tramvaje jezdily. Magistrálu by přeletěly?
Na pražském magistrátu zřejmě nemají co na práci, tak vymýšlejí přečíslování tramvajových linek. Zřejmě chtějí posílit mozkové závity obyvatel a donutit je k přemýšlení, jak se dostat z jednoho konce Prahy na druhý konec. To zaslouží nějaké vyznamenání.
až na to, že tohle s magistrátem nemá nic do činění