- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě pořád přijdou trajfy
lepší, nemusí se kvůli nim budovat glajzy...
Po shlédnutí videa bych rád věděl, kam v té uzounké tramvaji se naskládá těch uváděných 80 stojících a jak poté vystupují oněmi čtyřmi dveřmi !
kdyby použili kastli T2, vypadala by podstatně líp
Je krásná.Pohodlné sezení,paráda ;) Ale magistrát HL.m Prahy spolu s DPP to prostě nevezmou i když je to o 2/3 levnější tramvaj než-li Škoda 15T.DPP a Magistrát HL.m. Prahy spolu s Českými drahami lezou Škodě Trasportion do pr**le bohužel a dokuď se to nezmění,tak se nemůžeme těšit kvalitním vozům :(
No tahle vypada dobre uz se na ni tesim, ale stare stejne byli nej
Me se nelibi ty dlouhe nove nizkopodlazni, take jsem si vsimla, ze behem pul roku. Uz dvakrat do sebe ty tramvaje nabourali, ze ta ta druha nedobrzdila, tak bud je problem v brzdach,nebo v ridicich, ze ti ridici proste zareaguji normalne jak byli zvykli u starych a tyhle nove proste asi to maji spozdene, nevim, me to prijde divne a hlavne my nejsou moc sympaticke, hlavne porad klouzu ze sedacky
Stare bouraly taky a taky nedobrzdily.
"Míst k sezení je třicet, dalších osmdesát lidí vůz pojme na stání." ... kteří jim to závidí.
Ta tramvaj vypadá na dnešní dobu dost otřesně. Kdyby si zaplatili designéra, tak by si to možná někdo i koupil.
Celkem mě překvapuje, jak je malá. Výhoda tramvajové dopravy totiž spočívá v kapacitě přepravy, kterou jiné dopravní prostředky nemají. Malokapacitní tramvaje byly trhák možná tak za Křižíka.
Ano, v tom je jistě výhoda tramvajové dopravy, ale např. o víkendu jistě budete radši, když vám přijede 1 krátká tramvaj každých 7.5 minut místo jedné dlouhé každých 15 minut.
A pražská nebo obecně česká MHD bývá v tomhle podle mě lepší, sice tu nemáme nějaké megadlouhé tramvaje jako třeba v Budapešti, ale na druhou stranu tu máme krátké intervaly i přes den, což rozhodně není standardem všude na západ od nás.
Jinak tramvaj je to podle mě hodně povedená. 100% low floor, klimatizace, hodně dveří (rovnoměrně rozložených po celé délce) a třeba ty žluté sedačky uvnitř se mi vysloveně líbí, rozhodně o řád lepší, než ty věčné reinkarnace starých T3 ve formě varií, tohle lze skutečně považovat za plnohodnotnou novou tramvaj.
Průmyslový design by ovšem neměl dělat každý trotl.