Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Praha testuje megabus na letiště, místa pro kufry ale moc nemá

Pražský dopravní podnik bude dva týdny testovat velkokapacitní autobus pro přepravu cestujících na letiště. Zájemci si jízdu s 22metrovým megabusem, který dokáže najednou přepravit téměř dvě stě cestujících, mohou vyzkoušet na lince 119 mezi Nádražím Veleslavín a Letištěm Václava Havla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O41n62d19r98a 43H44r58u65š50o73v64s40k56ý 6449706910355

To už páni novináři neumějí psát či co? By mě zajímalo, kde vzali tu délku toho autobusu - 22 metrů. Přeztože skutečná délka je 20 995 mm, dejme tomu 21 metrů. :-/

0/0
10.2.2016 14:10
Foto

M61a82r43t46i79n 35P51i79š62t17o78r41a 8148338306729

Zajímavé jsou ty různé výšky dveří. Asi pro jezdce na koních.

+2/0
9.2.2016 16:41

K22a24r88e72l 87D80r39d38a 6933235807589

Ptám se lidí z Kladna: Veleslavín je tragédie. Pro Kladeňáky se doprava po prodloužení trasy A časově prodloužila. Vyjíždění i zajíždění autobusů k terminálu je závislé na dopravní zácpě a spuštěných šraňkách před nádražím Veleslavín. Řidiči přijíždějících autobusů při koloně raději dovolí cestujícím vystupovat na chodník.

Pak, nikdo neposunul odjezdy autobusů na Kladno podle času potřebného na přepravu z Dejvické na Veleslavín. Takže spoje, které dříve vyhovovaly, dnes lidem ujíždí.

Na Dejvické už tedy nekončí polovina souprav metra. Nyní končí na Petřinách... Pokud jedete do Motola, připadáte si jak v Kocourkově. Šetří se tím, že metro nejede 1 stanici!

A co vlak? Plno "Pražáků" bydlí v Kladně na sídlišti. K vlaku je to dost daleko - 20 minut chůze. Autobus je praktičtější a patrně bude jízdné vždy levnější.

Závěr: Nedotažení metra na Dlouhou míli a neřešení autobusů na Kladno je zvěrstvo.

A tady se řeší co? Že snad 119 na letiště nestíhá? A šraňky ve Veleslavíně (Hradčanské a Ruzyni), které budou jednou mnohem častější jako vyřeší delší autobus o 2 metry, či co? ;-D

0/−7
9.2.2016 15:25

L25u98k19á53š 31Š25l39e33h40o83f93e82r 1833569625819

Speciálně pro tebe zavedou na Kladno tramvaje ;-D

+2/−1
9.2.2016 15:36

K51a86r18e68l 40D20r82d31a 6563135627739

Jen tak mimochodem, železniční nesmysl si prosadila železniční mafie v Bruselu. Je zvykem, že evropská letiště mají železnici, což z nich dělá významný dopravní uzel "1. třídy". Zatímco Ruzyni hrozí, že spadne mezi nevýznamná letiště 2. kategorie a Česko přijde o dobrý letecký byznys. "Nějak" se nepovedlo obhájit, že Ruzyně na dohled od centra Prahy a pražské metro je to pravé ořechové pro dopravní uzel 1. třídy v Praze. A čeští železničáři konečně získali pro Česko výstrahu EU, že Ruzyně půjde do kopru, pokud nebude mít železnici jako jinde v Evropě i kdyby to byl sebevětší nesmysl.

Tím se z železnice na Ruzyň stala priorita celostátního významu a do kopru šlo rozestavěné metro. ;-D

0/−2
9.2.2016 15:43
Foto

M12a13r18t85i22n 70P31i46š17t68o86r82a 8188898486809

To šetření na 1 stanici je stále v řádu 10 miliónů za rok.

Prodloužení plného provozu na Petřiny tu kdosi kvalifikovaně odhadl na 26 miliónů.

+2/0
9.2.2016 16:40

M39i93r89o14s33l76a55v 51H36r71u88š84k87a 2355328739223

Aspoň máme konečně zastávku kde neprší. Jinak vlak pro Kladeňáky není řešení, alespoň ne na letiště. Autobus jezdí každou chvíli a skoro z každé městské části. Tavto u vlaku se nedá ani zaparkovat.

0/−1
9.2.2016 21:55

J76i58ř38í 79P85r96a70ž84á41k 9440432271302

Vlak bude mít velkou výhodu až pojede až na Masaryčku. Pomůže i lidem z vesnic podél trati-nechají auto na zastávce a budou pokračovat. Problém je v tom, že nyní vlak nejezdí dost často. Až bude jezdit v taktu třeba 15 min. a doprava busy k nádraží tomu bude přizpůsobena, tak bude vlak rychlejší. Za trasu metra poděkujme Bémovi a taxikářům. Zakázal postavit ve Veleslavíně odbočku pro druhou větev na Dědinu a letiště.

Do Motola metro vozí převážně vzduch, ale ve Veleslavíně nejsou obratové koleje. Psali, že prodloužení z Dejvické na Petřiny pro každý druhý vlak přijde ročně na 19 milionů...

+1/0
9.2.2016 23:31

K85a32r30e43l 50D26r18d72a 6693775367619

"Lidí z vesnic" je dohromady pět a půl. Investice za miliardy je naprosto neadekvátní, (pokud nám tady vadí třeba Motol).

Vlak bude vždy patrně dražší než autobus. Což může rozhodnout. Dnes jsou lidé z Kladna navázání na trasu A. Masaryčka nemá přestup na A. Tak je z toho stále jen ten Veleslavín. Masaračka nemá pro Kladno dnes vlastně smysl. Hrozí zdlouhavější doprava k vlaku na Kladně, zdlouhavější vlak na Veleslavín, zdlouhavější linka A a to vše dražší. Pokud toho dopravci zneužijí, zdraží autobusy. Celé to může dopadnout jako "pomsta Kladnu".

Další zhoršení je parkování. Praha 6 zavádí modré zóny. Na Veleslavíne se nezaparkuje. Kde mají řidiči z Kladna nechat auta, aby mohli pokračovat MHD? (Dlouhá míle měla tohle řešit.) Obávám se, že dík prodloužení linky A a opatření Prahy 6 se zvedl počet aut zajíždějících přes Prahu 6 do centra.

Odbočka na Veleslavíně? Tady jsme řešili, že odbočky v metru jsou rizikem, kterému je lepší se vyhnout. Vždy jsem znal jen variantu prodloužení linky A z Motola na Ruzyň. (A líbí se mi i varianta prodloužení linky A Řepy - Zličín.)

19 nebo 30 mil. za provoz metra na Petřiny je přece pár drobných z pohledu dopravní obslužnosti, která by měla být zajištěna tak jako tak. Za tuto částku Praha kupuje tak 1/3 tramvaje či 2 autobusy. A to by mělo metro Praze bohatě ušetřit už jen tím, že místní dopravu převezme. (Pokud by tomu tak bylo...)

0/−2
10.2.2016 5:27

J43i84ř98í 41P61r29a43ž64á18k 9940232891512

Mýlíte se. Jen v Hostivici je 10000 nových obyvatel. K tomu Pavlov, Unhošť,.... Počítá se se stanicí Liboc, stanice Ruzyně umožní rychlou dopravu pro 25000 lidí z Dědiny.

Po výstavbě železnice dojde k velkému stavění podél trati a přibydou další lidé, rychlosti vlaku nebude moci autobus konkurovat, nebudou hrozit zácpy,...

U každé zastávky budou P+R, na to už mají dotaci 1,1 mld Kč,

Byl jste např. v Londýně? Tam je odbočných větví spousta. U nás se po sovětském vzoru tvrdí, že v úseku s pasažéry může být výhybka pouze výjimečně (např. na propojce mezi Mírákem a Pavlákem se jezdí normální provozní rychlostí), ale ve světě je to standardní řešení. Když je odbočka těsně za stanicí, kde je nepatrná rychlost, tak je riziko minimální.

Metro do Motola je pro Prahu Danajský dar. Pouze kopíruje trasu tramvaje pod Evropskou. Ta musí jezdit vzhledem ke vzdálenosti stanice stále. Takže provozní náklady jsou dublované. Na Petřiny jede nepatrně lidí a do Motola se vozí převážně vzduch- lidí ve vagonu skutečně několik. Z Petřin i Motola do centra navíc tramvajové trati, které jsou rychlejší do některých částí Prahy než objížďka Chalupoidou.

.

0/0
10.2.2016 7:27

K59a18r92e42l 47D44r21d18a 6183515137629

Mýlíte se spíš Vy. Hostivice má celkem 8.000 obyvatel. Nových od roku 1989 tak 3.000. Pavlov vygeneruje tak 1 cestujícího za týden. Unhošť je mimo trať a má 4.500 obyvatel. Moc se tady nestaví, nových obyvatel bude od roku 1989 tak 1000...

Metro se nepostaví na Červeném vrchu, protože se "pro těch pár rezidentů tady nevyplatí" (cca 10.000), metro nemá jezdit na Petřiny protože ho cca 6.000 lidí nevytíží a za stejné peníze budeme stavět "rychlodráhu do Pavlova" pro 160 seniorů? ;-)

P+R budou kde? Na Dlouhé míli jsou k ničemu a jinde není místo.

Fajn, vidíte problém s metrem. Nenese dráha do Kladna úplně ten samý problém vyhozených finančních prostředků? (Já bych spíš zvážil zrušení Buštěhradky v Praze 6 a moderní náhradu třeba přes Horoměřice.)

A odbočka na Veleslavíně? Výborně. Přímé metro na letiště. Tím ale povede metro skutečně 100% paralelně s tramvají na Evropské. Co s tím? Tramvaje nikdo rušit nechce. A problém Petřin? Lidi tady nejsou napojení na Dejvice a často ani na linku A. A tramvaj je nechává v klidu, měnit nic nemusí. Metro je zde nyní "zbytečnost". Dle vaší teorie, jak se lidé zařídí podle dopravy, co dát Petřinám 20 let, aby se na metro místní přeorientovali? Rychlé spojení na Vinohrady - Strašnice či Pankrác - Chodov je pro Petřiny žhavá novinka na to, aby bylo nyní co hodnotit.

A Motol? Není to stejný problém? Homolka má metro, nemocnice má metro. Ve světě je zvykem připojit primárně nemocnice na MHD. Při těch tramvajích na Řepy, uvažoval vůbec někdo z DPP-ROPID o rozumném přivedení cestujících z Řep a Zličína do Motola? Tramvaj k Andělu je zdlouhavá a pokud pak přestupuji na Áčko je to hrůza cestování. Dostat se na Áčko rovnou v Motole by bylo časově lepší. Ale takové autobusy tady nevidím. Pak je Motol mrtvý a jen jsme vyhodili peníze.

0/−2
10.2.2016 9:27

J66i91ř80í 57P14r13a88ž59á52k 9330622841852

Máte nějaké profesní vědomosti o dopravě, nebo jen teoretizujete? Dle vašich reakcí asi platí to druhé....

V kolika hlavních městech světa jste byl a poznal tam dopravu?

Unhošť je kousek od trati, dvojkolejná železnice povede k velikému rozvoji, bude to 15 minut cesty od Prahy. U nádraží (každého) P+R, takže místní když nepoužijí mhd, tak zajedou autem na nádraží a pak vlakem do Prahy. Bez problémů s parkováním.

Dědina není na tramvaji, počítá se tam ještě s 25000 obyyvateli v nových domech.

Ze Střešovic a Petřin do Dejvic tramvají na Hradčanskou, nebo do Podbby. Nikde není psáno, že tam linku neobnoví.

P+R v Paze může být na více místech i u žel.st. Ruzyně, i u Šestky, tam jsou místa plánovaná. Odtud rychlý bus vyhrazeným busem do Veleslavína-zatím.

Homolka meto nemá, pouze Motolská nemocnice, která má spádovou oblast v Řepích a Zličíně, takže lidem metro nepomohlo. Navíc na ambulanci se jezdí jen dopoledne, takže velká část dne je metro zcela nevyužité.

Ale škoda času vám vysvětlovat základní principy.

+1/0
10.2.2016 9:49

K98a82r23e83l 64D76r36d17a 6533975657989

Máte v tom plno chyb. Debata s Vámi je zavádějící.

Ohradil bych se proti představě, že vybudujete v polích železnici a za pár let zde bude mohutná zástavba. Podle mě hlavními tahouny výstavby "kolonií RD" a "komerčních zón" jsou od sametu jednoznačně dálnice a podpora IAD. Železnice je dobrý bonus, ale tím to končí. Železnice sama o sobě nejspíš žádný stavební boom nikde nezařídí.

(Naopak, kupovali jsme barák ve Všetatech, ale to vyřvávání nádraží a hluk vlaků byl důvod, proč to nebrat. Navíc nádraží a železnice přitahuje socky. Takže tady byly konflikty i s cestujícími z vlaku. Jak vandalismus, tak pokusy o vykradení.)

Na Dědině 25.000 nových obyvatel je nesmysl.

P+R musí být funkční. Pokud Kladeňák sedne do auta, nepojede na nádraží Kladno, ale do Prahy. A pokud by měl šaškovat P+R, autobus, metro A..., tak bude hledat parkování v centru nebo jen centrem projede. A to Praha nepotřebuje.

Motol je nemocnice celorepublikového významu. Potřebuje spojení do centra. O nějaké spádové oblasti Řepy či Zličín nic nevím, ale autobusy tomu neodpovídají. Hlavními spoji pro Řepy je 9 a 10 do centra. Což mi přijde jako zoufalost. Tyhle tramvaje dělají trasu metra A nadbytečnou a přitom nabízí mnohem pomalejší dopravu a jsou přitom mohutnou zátěží pro povrchovou dopravu v Praze, a to zbytečně.

0/−2
10.2.2016 14:54

J79i37ř40í 90P50r35a76ž57á38k 9980622511832

Nepokládáte za zajímavé, že podél dálnice do Kladna žádná výstavba nevznikla? Oni se lidé bojí emisí z autodopravy.

Železnice je ekologická, tichá, bez emisí.

Zjistěte si něco o zámwru postavit obytný soubor mezi Hvězdou a Dědinou. Pozemky už developer koupil. Přesvědčovat o tom vás nehodlám.

P+R budou na každé stanici, např. i v Kladně, takže jaképak šaškování? Zaparkuji a jedu dál vlakem, bez starostí.

Asi nejste z Prahy, neznáte moc místopis, takže píšete nesmysly, např. o Motolské nemocnici.

Máte pravdu, že tramvají se z Motola dostanete do centra rychleji než metrem.

0/0
10.2.2016 15:04

K60a90r19e10l 91D16r83d39a 6563605457379

Že Vás to lhaní baví? Opakovaně Vás tady opravuji, co do počtu obyvatel. Teď vycházíte z canců, co si připravili jako propagaci budovatelé tramvajové trati Na Dědinu. Lžou nejen oni, ale Vy tomu ještě nasazujete korunu. Máte moc velké oči.

Zajímavá je argumentace kolem schválení EIA. Když chtějí tramvajovou trať povolit, tak Na Dědině bydlí jen cca 3900 lidí a rozhodně je hluk tramvají neohrozí a zrušení IAD je neomezí. Jen jim v tom lhaní uniká, že pak není tramvaj potřeba. ;-D

Jaká výstavba podél dálnice? Proč to tak motáte? Samozřejmě že zde jede stavební boom, všude průmyslové zóny... To to nevidíte?

O Motolské nemocnici víte očividně velké kulové. Tak bych se do debaty raději nepouštěl.

O tramvaji z Motola jen tvrdím, že je to pro cestu do centra hrůzná a zdlouhavá doprava. Plno cestujících pádí na Andělu na metro. Podle mě by metro linky A od nemocnice bylo rychlejší a šikovnější, pokud by byl zájem DPP přivést k němu rychle cestující.

0/−1
11.2.2016 16:18

J93i34ř85í 35P35r59a47ž82á90k 9140332611282

Zkuste příště odpovědět slušně, vulgarity nedostatek argumentů nenahradí. Máte nějaký důvěryhodný zdroj pro ty vaše fantasie? Asi sledujete situaci z povzdálí, mimo Prahu a realita vám utíká.

Takže příště slušně, s odkazy na fakta. Pro vaši info: pouze na sídlišti Dědina bydlí 6000 lidí, k tomu v okolní zástavbě Liboce a Ruzyně další tisíce....

http://bydleni.idnes.cz/sidliste-hruzy-uz-jsou-minulosti-da-se-v-nbsp-nich-dustojne-zit-pwg-/stavba.aspx?c=A090820_110607_reality_bdp_web

Ztrácet více času s ignorantem nepovažuji za smysluplné.

0/0
11.2.2016 17:01

K61a82r37e18l 38D69r82d60a 6413805267459

To se tedy budete muset odstěhovat sám od sebe. ;-D

(I Vy slušňáku jeden. S osobními útoky a urážkami jste si tady začal Vy a užíváte je neustále. Asi Vám chybí ta dobře podložená argumentace, že.) ;-D

0/−1
12.2.2016 5:56

J96i53ř15í 59P24r49a80ž79á55k 9220402511712

Já jsem dal odkaz na počet obyvatel Hostivic, který jste uvedl chybně, ostatní vaše chyby nemám čas opravovat. Asi ve své "jednoduchosti" ani neumíte chápat text. Nemá smysl s vámi ztrácet čas. Už mi neodpovídejte.

0/0
12.2.2016 8:38

K13a72r12e13l 10D68r85d84a 6483725547119

Hostivic? O nich se bavíme? Uvedl jste 10 tis. nových obyvatel. Já Vás opravil na cca 3 tis. nových od roku 1989 a celkem 8 tis. obyvatel.

Uvedl jste správně sídliště Na Dědině, cca 6 tis. lidí. Ale já vás odkazuji na EIA pro schvalování tramvajové trati, kde dopraváci přišli s tvrzením o pouhých 4 tis. obyvatelích, aby se "hlučná tramvajová doprava" snáze schválila. Opravovalo se to pak v připomínkovém řízení na cca 6 tis. obyvatel.

Nějak se v tom motáme, vůbec nejde o "mé chyby", ale opět přidáte zbytečné urážky. Ty Vám jdou.

0/0
12.2.2016 9:24

J12i47ř32í 74P53r43a91ž14á18k 9890622931762

Ta tramvaj by měla zajišťovat i dopravu do zázemí letiště, kde je cca 10000 zaměstnanců a do nového sídliště pod Hvězdou. Doporučuji vám před odpovědí si prostudovat podklady, toto už je trapné. Nebo radji nepište.

0/0
12.2.2016 9:29

M41a88t83ú80š 48E15l69i95a66š 3660666204585

Je to bežný mestský autobus, navyše je to prezentačný kus, takže je logické, že rozloženie interiéru bude "defaultné", čiže úplne základné. To sa ale samozrejme dá personalizovať, ubrať miesta na sedenie, uličku možno rozšíriť tak, že sedadlá budú riešené systémom 2+1, dá sa tam inštalovať regál na kufre podobne, ako to je inde, resp. ako to poznáme z vlakov. To len na margo tých rečí o nevhodnosti tohto vozidla.

Čo ma ale zaujalo viac, to je riešenie dverí. 3 z nich sú výklopné a prvé dve sa otvárajú dovnútra. Veľmi neštandardné, vyzerá to zvláštne. Snáď to len súvisí s tým, že je to predvádzací voz, na ktorom chcú ukázať dve možné verzie dverí a nejedná sa o štandardné riešenie.

0/0
9.2.2016 15:00

H38o80n57z58a 21A14u42g15u23s46t42o57v79i67č 6968593669934

Jestli to chápu správně, pro svůj provoz bude potřebovat výjimku Ministerstva dopravy, kterou zatím nemá, takže se prohání po Praze defacto ilegálně a svým vybočováním při zatáčení docela závažně ohrožuje dopravu. To by mě zajímalo, jak by se řešila situace, až dojde k nějaké nehodě.

0/−11
9.2.2016 14:06
Foto

L82u49k19á33š 37N96o11v66o34t48n40ý 6156807648188

Tu výjimku dostal - časově omezenou na dva týdny. Pojištěný je jako každý jiný autobus...

+8/0
9.2.2016 14:12

B43o84h63u33s60l40a50v 88K44r35á75l46í47k 2901340129986

Osobní autobusové přívěsy v Německu a Rakousku jsou také provozovány na základě výjimek. A provoz trolejbusů v bezdrátových úsecích je de facto taky na výjimku, byť ta výjimka má tu formu, že takový kus silnice je schválen k provozu jako "trolejbusová dráha", i když nemá žádné speciální trolejbusové vybavení.

0/0
9.2.2016 18:44

K16a98r71e36l 18M28a56r29t61i20n47e18c 6658818416614

To je skutočně príkladné k letisku najvetčiého prezidentá sa určito budě hodít aj henten največší autóbus.

A keď už je taký veliký, něbolo by možné v ňom, či na ňom aj postavíť sochú tehóto nášho najvetčiého "dramátíká" ( najlepčej v nadžívotnej velíkosti ). Prosto dačo ako boly tjé alegorícké vozy, čo zme vydieváli v minúlosti na 1. Mája. To by bolá teprvá atrákcija.

0/−10
9.2.2016 13:51

M91a71t34ú21š 94E43l43i51a98š 3290886114305

trápne.

+4/0
9.2.2016 14:28

P64e29t42r 23F38r16ý73d65e45k 7169751449753

Kam az nekoho dozene fantazie, kdyz se mluvi o autobusu...

+2/0
9.2.2016 14:44
Foto

M41i78l39a51n 35K68o93m15e85r98s 3627771869210

Blahoslavení chudí duchem, dopřáno jim budiž království nebeské, neboť oni nevědí co činí.X

0/0
9.2.2016 17:47
Foto

M64i38l84a19n 97K67o27m40e54r27s 3747521529340

Blahoslavení chudí duchem, dopřáno jim budiž království nebeské, neboť oni nevědí co činí.X

0/0
9.2.2016 17:47

D86a35n36i27e45l 59K67r12i72š68k77a 5628417360598

A co koupit pro cestujici na letiste par Nimbusu.

0/0
9.2.2016 13:47

M42a43r60t60i28n 62Š10t17r31o65s 4459177230478

Nechápu, proč je takový problém postavit na letiště ten vlak :-/

+2/−1
9.2.2016 13:32

J83a33n 60V26á50c79l97a72v36í59k 3512606961359

A do té doby co?

+3/0
9.2.2016 13:33
Foto

V21l50a30d15i85m13í94r 84V41a91ň90u16r34a 8355280947788

Přesněééééé..... ;-D https://www.stream.cz/blanik/10005422-motol-konecna-stanice

+2/0
9.2.2016 13:55

B24o60h87u34s83l54a12v 25K84r79á43l69í34k 2101760119136

Což o to, postavit tam vlak by nebyl problém, ale aby tam taky vedly koleje. Paradoxně zrovna přes prostor dnešního letiště dříve železnice vedla a kvůli letišti byla odkloněná.

0/0
9.2.2016 18:47

J80i20ř25í 25P11r37a43ž88á48k 9280342581732

Místo nesmyslných experimentů už by se po 24 letech příprav mohla začít stavět železnice z Veleslavína do Kladna s odbočkou na letiště. Ale taxikářská a developerská lobby vládne i nadále Magistrátu a té se železnice nelíbí, takže obyvatelé budou stále otravováni emisemi. Nebo že by to ANO skutečně zařídilo, jak slibovalo?

+16/−5
9.2.2016 12:54

L73u47k17á64š 71Š46l45e46h85o65f75e13r 1693289255509

Magistrát opravdu není ten, kdo stavbu blokuje. Optejte se na radnici Prahy 6 ;-)

+3/−2
9.2.2016 12:57

J70i67ř89í 38P32r31a46ž84á63k 9970582601892

I Magistrát i Městská část Praha 6 a 7. Taxikáři a developeři mají stále hodně dlouhé a silné ruce....

Podle skutků je poznáte, nikoli podle alibistických řečiček.

+1/−1
9.2.2016 13:06

L94u15k82a89s 35N15o69v32a26k 4459149643668

Taxikarska lobby, vy me bavite. Kdo chce jet taxikem jede taxikem, kdo MHD jede MHD...

+6/−1
9.2.2016 13:46

J43i33ř59í 49P96r66a25ž73á96k 9570662681442

Kdyby vedla rychlá, pohodlná železnice na letiště, tak taxikáři přijdou o nejvýnosnější rito. Je to fakt, že se snaží zablokovat výstavbu, info z Magistrátu od bývalých zaměstnanců....

+1/−4
9.2.2016 13:53

M50i25r70o78s18l48a86v 84H95r70u69š30k78a 2915198809473

Jak už jsem Vám psal jednou, taxikáři mají největší rito z bussinesmenů, ti určitě nepojedou vlakem, aby si pak brali taxi do hotelu. A na Kladno taky nikdo taxíkem nejezdí.

+4/0
9.2.2016 14:09

J50i54ř33í 67P63r12a60ž13á57k 9600932731312

Asi jste moc po světě necestoval. Např. v Londýně, Římě, Śanghaji,.... je pohodlnější a rychlejší jet železnicí z letiště.

0/−1
9.2.2016 16:20

M17i34r33o66s70l28a16v 55H65r95u26š79k57a 2375888799763

To ne, ale na letišti jsem denně. Ono je taky rozdíl, jet vlakem z letiště, které je od města vzdáleno desítky km anebo a to je případ Prahy, jet taxíkem do centra pár minut.

0/0
9.2.2016 21:53

J86i33ř63í 26P19r25a23ž20á82k 9600672271142

Jako taxikář? To potom chápu....

0/0
9.2.2016 22:29

M89i35r90o31s49l61a94v 55H34r48u61š41k94a 2875378519833

Taxikář opravdu ne :) vy mě asi nechápete, ja netvrdím, že vlak je špatně, ba naopak. Jen si myslím, že to moc neovlivní místní taxikáře. Proto nesouhlasím s tou Vaší teorií o taxikářské lobby.

+1/0
9.2.2016 23:17

J53i33ř24í 77P83r17a50ž66á90k 9250182531592

Železnicí by to do centra netrvalo více než 15 minut. A to ani taxi nestihne. Zkušenost např. z Říma. Vlakem na letiště cca 40 minut přes celý Řím, veřejnou dopravou nelze čas určit, cca 2 hodiny, taxi dtto.

0/−1
9.2.2016 23:25

M45i54r86o47s90l35a54v 66H16r49u27š81k40a 2985258639773

To by jsme se tu dohadovali do půlnoci. Máme na to prostě jiný názor :) Dobrou noc.

0/0
9.2.2016 23:28

D29a34n82i41e76l 24T93s89c22h51e82r79n81a70y 2785462809872

Kdyz z toho neco kapne tak by to zaridilo. Takhle bude parada az se zjisti, ze krome toho ze si cestujici nebudou mit kam dat kufry, bus neprojede nekterymi zatackami, na zastavkach bude dlouhej, takze sicestujici na zastavkach trochu zasprintuji. Ze se na udrzbu nevejde do servisni garaze atd atd, Ale nekdo dostane podmaznuto, ze se par predrazenejch busu koupi

+2/−2
9.2.2016 13:05

J26a85n 18V50á45c25l39a85v27í73k 3592126751509

Hadam ze proto je něco jako testovani se zapujcenym strojem, aby se odhalily pripadne problémy.

+5/0
9.2.2016 13:35

J50o36s47e87f 28Š75v14e77c 6725536114233

Zeptejte se lidí, co jim ministerstvo životního prostředí chce vedle jejich obcí postavit úložiště pro radioaktivní odpad, zda ho chtějí mít za barákem. Kvůli tomu, že někomu vadí motory spňující emise VI. Jo a dokážu si představit fronty aut a busů u šraněk u Ruzyňského nádraží.

Osobně si myslím, že hybridní autobus by byl pro město ideální.

0/0
9.2.2016 13:43

J12i83ř35í 66P56r12a93ž28á36k 9470902211832

Jakákoli stavba musí splňovat zákonem dané podmínky. Co chtějí nebo nechtějí lidé už není tak podstatné, pokud to nemá oporu v zákonech.

Motory s Euro6 jsou ještě škodlivější než starší. Nepatrné částice velikosti mikrometrů se usadí natrvalo v těle a pomalu zabíjí.

Obsluhovat letiště s 12 miliony pasažerů busem je dlouhodobě neúnosné. To je naprostá výjimka v celé Evropě.

0/0
9.2.2016 13:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.