Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Praha testuje megabus na letiště, místa pro kufry ale moc nemá

Pražský dopravní podnik bude dva týdny testovat velkokapacitní autobus pro přepravu cestujících na letiště. Zájemci si jízdu s 22metrovým megabusem, který dokáže najednou přepravit téměř dvě stě cestujících, mohou vyzkoušet na lince 119 mezi Nádražím Veleslavín a Letištěm Václava Havla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O64n84d70r33a 69H72r43u38š53o33v88s47k40ý 6419286850565

To už páni novináři neumějí psát či co? By mě zajímalo, kde vzali tu délku toho autobusu - 22 metrů. Přeztože skutečná délka je 20 995 mm, dejme tomu 21 metrů. :-/

0/0
10.2.2016 14:10
Foto

M76a21r47t49i85n 71P68i61š30t91o57r83a 8958148866189

Zajímavé jsou ty různé výšky dveří. Asi pro jezdce na koních.

+2/0
9.2.2016 16:41

K37a27r68e98l 67D17r22d72a 6833185947779

Ptám se lidí z Kladna: Veleslavín je tragédie. Pro Kladeňáky se doprava po prodloužení trasy A časově prodloužila. Vyjíždění i zajíždění autobusů k terminálu je závislé na dopravní zácpě a spuštěných šraňkách před nádražím Veleslavín. Řidiči přijíždějících autobusů při koloně raději dovolí cestujícím vystupovat na chodník.

Pak, nikdo neposunul odjezdy autobusů na Kladno podle času potřebného na přepravu z Dejvické na Veleslavín. Takže spoje, které dříve vyhovovaly, dnes lidem ujíždí.

Na Dejvické už tedy nekončí polovina souprav metra. Nyní končí na Petřinách... Pokud jedete do Motola, připadáte si jak v Kocourkově. Šetří se tím, že metro nejede 1 stanici!

A co vlak? Plno "Pražáků" bydlí v Kladně na sídlišti. K vlaku je to dost daleko - 20 minut chůze. Autobus je praktičtější a patrně bude jízdné vždy levnější.

Závěr: Nedotažení metra na Dlouhou míli a neřešení autobusů na Kladno je zvěrstvo.

A tady se řeší co? Že snad 119 na letiště nestíhá? A šraňky ve Veleslavíně (Hradčanské a Ruzyni), které budou jednou mnohem častější jako vyřeší delší autobus o 2 metry, či co? ;-D

0/−7
9.2.2016 15:25

L23u63k94á48š 88Š46l29e38h97o25f97e98r 1633189525519

Speciálně pro tebe zavedou na Kladno tramvaje ;-D

+2/−1
9.2.2016 15:36

K79a68r36e84l 59D31r96d89a 6683865767539

Jen tak mimochodem, železniční nesmysl si prosadila železniční mafie v Bruselu. Je zvykem, že evropská letiště mají železnici, což z nich dělá významný dopravní uzel "1. třídy". Zatímco Ruzyni hrozí, že spadne mezi nevýznamná letiště 2. kategorie a Česko přijde o dobrý letecký byznys. "Nějak" se nepovedlo obhájit, že Ruzyně na dohled od centra Prahy a pražské metro je to pravé ořechové pro dopravní uzel 1. třídy v Praze. A čeští železničáři konečně získali pro Česko výstrahu EU, že Ruzyně půjde do kopru, pokud nebude mít železnici jako jinde v Evropě i kdyby to byl sebevětší nesmysl.

Tím se z železnice na Ruzyň stala priorita celostátního významu a do kopru šlo rozestavěné metro. ;-D

0/−2
9.2.2016 15:43
Foto

M39a36r22t86i60n 66P51i78š93t87o56r24a 8498878156389

To šetření na 1 stanici je stále v řádu 10 miliónů za rok.

Prodloužení plného provozu na Petřiny tu kdosi kvalifikovaně odhadl na 26 miliónů.

+2/0
9.2.2016 16:40

M12i70r98o13s98l69a31v 13H48r67u91š62k41a 2965578309583

Aspoň máme konečně zastávku kde neprší. Jinak vlak pro Kladeňáky není řešení, alespoň ne na letiště. Autobus jezdí každou chvíli a skoro z každé městské části. Tavto u vlaku se nedá ani zaparkovat.

0/−1
9.2.2016 21:55

J52i84ř68í 87P84r22a12ž50á10k 9720852801792

Vlak bude mít velkou výhodu až pojede až na Masaryčku. Pomůže i lidem z vesnic podél trati-nechají auto na zastávce a budou pokračovat. Problém je v tom, že nyní vlak nejezdí dost často. Až bude jezdit v taktu třeba 15 min. a doprava busy k nádraží tomu bude přizpůsobena, tak bude vlak rychlejší. Za trasu metra poděkujme Bémovi a taxikářům. Zakázal postavit ve Veleslavíně odbočku pro druhou větev na Dědinu a letiště.

Do Motola metro vozí převážně vzduch, ale ve Veleslavíně nejsou obratové koleje. Psali, že prodloužení z Dejvické na Petřiny pro každý druhý vlak přijde ročně na 19 milionů...

+1/0
9.2.2016 23:31

K70a19r42e91l 61D65r26d77a 6493395657909

"Lidí z vesnic" je dohromady pět a půl. Investice za miliardy je naprosto neadekvátní, (pokud nám tady vadí třeba Motol).

Vlak bude vždy patrně dražší než autobus. Což může rozhodnout. Dnes jsou lidé z Kladna navázání na trasu A. Masaryčka nemá přestup na A. Tak je z toho stále jen ten Veleslavín. Masaračka nemá pro Kladno dnes vlastně smysl. Hrozí zdlouhavější doprava k vlaku na Kladně, zdlouhavější vlak na Veleslavín, zdlouhavější linka A a to vše dražší. Pokud toho dopravci zneužijí, zdraží autobusy. Celé to může dopadnout jako "pomsta Kladnu".

Další zhoršení je parkování. Praha 6 zavádí modré zóny. Na Veleslavíne se nezaparkuje. Kde mají řidiči z Kladna nechat auta, aby mohli pokračovat MHD? (Dlouhá míle měla tohle řešit.) Obávám se, že dík prodloužení linky A a opatření Prahy 6 se zvedl počet aut zajíždějících přes Prahu 6 do centra.

Odbočka na Veleslavíně? Tady jsme řešili, že odbočky v metru jsou rizikem, kterému je lepší se vyhnout. Vždy jsem znal jen variantu prodloužení linky A z Motola na Ruzyň. (A líbí se mi i varianta prodloužení linky A Řepy - Zličín.)

19 nebo 30 mil. za provoz metra na Petřiny je přece pár drobných z pohledu dopravní obslužnosti, která by měla být zajištěna tak jako tak. Za tuto částku Praha kupuje tak 1/3 tramvaje či 2 autobusy. A to by mělo metro Praze bohatě ušetřit už jen tím, že místní dopravu převezme. (Pokud by tomu tak bylo...)

0/−2
10.2.2016 5:27

J82i22ř97í 59P25r61a89ž97á92k 9900452301692

Mýlíte se. Jen v Hostivici je 10000 nových obyvatel. K tomu Pavlov, Unhošť,.... Počítá se se stanicí Liboc, stanice Ruzyně umožní rychlou dopravu pro 25000 lidí z Dědiny.

Po výstavbě železnice dojde k velkému stavění podél trati a přibydou další lidé, rychlosti vlaku nebude moci autobus konkurovat, nebudou hrozit zácpy,...

U každé zastávky budou P+R, na to už mají dotaci 1,1 mld Kč,

Byl jste např. v Londýně? Tam je odbočných větví spousta. U nás se po sovětském vzoru tvrdí, že v úseku s pasažéry může být výhybka pouze výjimečně (např. na propojce mezi Mírákem a Pavlákem se jezdí normální provozní rychlostí), ale ve světě je to standardní řešení. Když je odbočka těsně za stanicí, kde je nepatrná rychlost, tak je riziko minimální.

Metro do Motola je pro Prahu Danajský dar. Pouze kopíruje trasu tramvaje pod Evropskou. Ta musí jezdit vzhledem ke vzdálenosti stanice stále. Takže provozní náklady jsou dublované. Na Petřiny jede nepatrně lidí a do Motola se vozí převážně vzduch- lidí ve vagonu skutečně několik. Z Petřin i Motola do centra navíc tramvajové trati, které jsou rychlejší do některých částí Prahy než objížďka Chalupoidou.

.

0/0
10.2.2016 7:27

K23a84r86e10l 57D68r58d27a 6663875317539

Mýlíte se spíš Vy. Hostivice má celkem 8.000 obyvatel. Nových od roku 1989 tak 3.000. Pavlov vygeneruje tak 1 cestujícího za týden. Unhošť je mimo trať a má 4.500 obyvatel. Moc se tady nestaví, nových obyvatel bude od roku 1989 tak 1000...

Metro se nepostaví na Červeném vrchu, protože se "pro těch pár rezidentů tady nevyplatí" (cca 10.000), metro nemá jezdit na Petřiny protože ho cca 6.000 lidí nevytíží a za stejné peníze budeme stavět "rychlodráhu do Pavlova" pro 160 seniorů? ;-)

P+R budou kde? Na Dlouhé míli jsou k ničemu a jinde není místo.

Fajn, vidíte problém s metrem. Nenese dráha do Kladna úplně ten samý problém vyhozených finančních prostředků? (Já bych spíš zvážil zrušení Buštěhradky v Praze 6 a moderní náhradu třeba přes Horoměřice.)

A odbočka na Veleslavíně? Výborně. Přímé metro na letiště. Tím ale povede metro skutečně 100% paralelně s tramvají na Evropské. Co s tím? Tramvaje nikdo rušit nechce. A problém Petřin? Lidi tady nejsou napojení na Dejvice a často ani na linku A. A tramvaj je nechává v klidu, měnit nic nemusí. Metro je zde nyní "zbytečnost". Dle vaší teorie, jak se lidé zařídí podle dopravy, co dát Petřinám 20 let, aby se na metro místní přeorientovali? Rychlé spojení na Vinohrady - Strašnice či Pankrác - Chodov je pro Petřiny žhavá novinka na to, aby bylo nyní co hodnotit.

A Motol? Není to stejný problém? Homolka má metro, nemocnice má metro. Ve světě je zvykem připojit primárně nemocnice na MHD. Při těch tramvajích na Řepy, uvažoval vůbec někdo z DPP-ROPID o rozumném přivedení cestujících z Řep a Zličína do Motola? Tramvaj k Andělu je zdlouhavá a pokud pak přestupuji na Áčko je to hrůza cestování. Dostat se na Áčko rovnou v Motole by bylo časově lepší. Ale takové autobusy tady nevidím. Pak je Motol mrtvý a jen jsme vyhodili peníze.

0/−2
10.2.2016 9:27

J98i15ř95í 64P42r73a44ž38á31k 9930382891522

Máte nějaké profesní vědomosti o dopravě, nebo jen teoretizujete? Dle vašich reakcí asi platí to druhé....

V kolika hlavních městech světa jste byl a poznal tam dopravu?

Unhošť je kousek od trati, dvojkolejná železnice povede k velikému rozvoji, bude to 15 minut cesty od Prahy. U nádraží (každého) P+R, takže místní když nepoužijí mhd, tak zajedou autem na nádraží a pak vlakem do Prahy. Bez problémů s parkováním.

Dědina není na tramvaji, počítá se tam ještě s 25000 obyyvateli v nových domech.

Ze Střešovic a Petřin do Dejvic tramvají na Hradčanskou, nebo do Podbby. Nikde není psáno, že tam linku neobnoví.

P+R v Paze může být na více místech i u žel.st. Ruzyně, i u Šestky, tam jsou místa plánovaná. Odtud rychlý bus vyhrazeným busem do Veleslavína-zatím.

Homolka meto nemá, pouze Motolská nemocnice, která má spádovou oblast v Řepích a Zličíně, takže lidem metro nepomohlo. Navíc na ambulanci se jezdí jen dopoledne, takže velká část dne je metro zcela nevyužité.

Ale škoda času vám vysvětlovat základní principy.

+1/0
10.2.2016 9:49

K50a56r33e89l 80D76r28d95a 6713915517419

Máte v tom plno chyb. Debata s Vámi je zavádějící.

Ohradil bych se proti představě, že vybudujete v polích železnici a za pár let zde bude mohutná zástavba. Podle mě hlavními tahouny výstavby "kolonií RD" a "komerčních zón" jsou od sametu jednoznačně dálnice a podpora IAD. Železnice je dobrý bonus, ale tím to končí. Železnice sama o sobě nejspíš žádný stavební boom nikde nezařídí.

(Naopak, kupovali jsme barák ve Všetatech, ale to vyřvávání nádraží a hluk vlaků byl důvod, proč to nebrat. Navíc nádraží a železnice přitahuje socky. Takže tady byly konflikty i s cestujícími z vlaku. Jak vandalismus, tak pokusy o vykradení.)

Na Dědině 25.000 nových obyvatel je nesmysl.

P+R musí být funkční. Pokud Kladeňák sedne do auta, nepojede na nádraží Kladno, ale do Prahy. A pokud by měl šaškovat P+R, autobus, metro A..., tak bude hledat parkování v centru nebo jen centrem projede. A to Praha nepotřebuje.

Motol je nemocnice celorepublikového významu. Potřebuje spojení do centra. O nějaké spádové oblasti Řepy či Zličín nic nevím, ale autobusy tomu neodpovídají. Hlavními spoji pro Řepy je 9 a 10 do centra. Což mi přijde jako zoufalost. Tyhle tramvaje dělají trasu metra A nadbytečnou a přitom nabízí mnohem pomalejší dopravu a jsou přitom mohutnou zátěží pro povrchovou dopravu v Praze, a to zbytečně.

0/−2
10.2.2016 14:54

J89i48ř81í 96P41r65a54ž19á37k 9710612841122

Nepokládáte za zajímavé, že podél dálnice do Kladna žádná výstavba nevznikla? Oni se lidé bojí emisí z autodopravy.

Železnice je ekologická, tichá, bez emisí.

Zjistěte si něco o zámwru postavit obytný soubor mezi Hvězdou a Dědinou. Pozemky už developer koupil. Přesvědčovat o tom vás nehodlám.

P+R budou na každé stanici, např. i v Kladně, takže jaképak šaškování? Zaparkuji a jedu dál vlakem, bez starostí.

Asi nejste z Prahy, neznáte moc místopis, takže píšete nesmysly, např. o Motolské nemocnici.

Máte pravdu, že tramvají se z Motola dostanete do centra rychleji než metrem.

0/0
10.2.2016 15:04

K38a58r70e84l 40D90r89d57a 6203155287129

Že Vás to lhaní baví? Opakovaně Vás tady opravuji, co do počtu obyvatel. Teď vycházíte z canců, co si připravili jako propagaci budovatelé tramvajové trati Na Dědinu. Lžou nejen oni, ale Vy tomu ještě nasazujete korunu. Máte moc velké oči.

Zajímavá je argumentace kolem schválení EIA. Když chtějí tramvajovou trať povolit, tak Na Dědině bydlí jen cca 3900 lidí a rozhodně je hluk tramvají neohrozí a zrušení IAD je neomezí. Jen jim v tom lhaní uniká, že pak není tramvaj potřeba. ;-D

Jaká výstavba podél dálnice? Proč to tak motáte? Samozřejmě že zde jede stavební boom, všude průmyslové zóny... To to nevidíte?

O Motolské nemocnici víte očividně velké kulové. Tak bych se do debaty raději nepouštěl.

O tramvaji z Motola jen tvrdím, že je to pro cestu do centra hrůzná a zdlouhavá doprava. Plno cestujících pádí na Andělu na metro. Podle mě by metro linky A od nemocnice bylo rychlejší a šikovnější, pokud by byl zájem DPP přivést k němu rychle cestující.

0/−1
11.2.2016 16:18

J92i76ř17í 53P34r13a43ž14á22k 9100822941562

Zkuste příště odpovědět slušně, vulgarity nedostatek argumentů nenahradí. Máte nějaký důvěryhodný zdroj pro ty vaše fantasie? Asi sledujete situaci z povzdálí, mimo Prahu a realita vám utíká.

Takže příště slušně, s odkazy na fakta. Pro vaši info: pouze na sídlišti Dědina bydlí 6000 lidí, k tomu v okolní zástavbě Liboce a Ruzyně další tisíce....

http://bydleni.idnes.cz/sidliste-hruzy-uz-jsou-minulosti-da-se-v-nbsp-nich-dustojne-zit-pwg-/stavba.aspx?c=A090820_110607_reality_bdp_web

Ztrácet více času s ignorantem nepovažuji za smysluplné.

0/0
11.2.2016 17:01

K34a62r72e44l 42D22r84d71a 6143785487699

To se tedy budete muset odstěhovat sám od sebe. ;-D

(I Vy slušňáku jeden. S osobními útoky a urážkami jste si tady začal Vy a užíváte je neustále. Asi Vám chybí ta dobře podložená argumentace, že.) ;-D

0/−1
12.2.2016 5:56

J34i85ř60í 59P50r42a38ž75á77k 9390712771122

Já jsem dal odkaz na počet obyvatel Hostivic, který jste uvedl chybně, ostatní vaše chyby nemám čas opravovat. Asi ve své "jednoduchosti" ani neumíte chápat text. Nemá smysl s vámi ztrácet čas. Už mi neodpovídejte.

0/0
12.2.2016 8:38

K83a46r58e51l 96D25r57d86a 6883835657379

Hostivic? O nich se bavíme? Uvedl jste 10 tis. nových obyvatel. Já Vás opravil na cca 3 tis. nových od roku 1989 a celkem 8 tis. obyvatel.

Uvedl jste správně sídliště Na Dědině, cca 6 tis. lidí. Ale já vás odkazuji na EIA pro schvalování tramvajové trati, kde dopraváci přišli s tvrzením o pouhých 4 tis. obyvatelích, aby se "hlučná tramvajová doprava" snáze schválila. Opravovalo se to pak v připomínkovém řízení na cca 6 tis. obyvatel.

Nějak se v tom motáme, vůbec nejde o "mé chyby", ale opět přidáte zbytečné urážky. Ty Vám jdou.

0/0
12.2.2016 9:24

J83i74ř71í 16P26r31a71ž38á15k 9640772561532

Ta tramvaj by měla zajišťovat i dopravu do zázemí letiště, kde je cca 10000 zaměstnanců a do nového sídliště pod Hvězdou. Doporučuji vám před odpovědí si prostudovat podklady, toto už je trapné. Nebo radji nepište.

0/0
12.2.2016 9:29

M61a59t50ú66š 79E56l32i10a66š 3400386474225

Je to bežný mestský autobus, navyše je to prezentačný kus, takže je logické, že rozloženie interiéru bude "defaultné", čiže úplne základné. To sa ale samozrejme dá personalizovať, ubrať miesta na sedenie, uličku možno rozšíriť tak, že sedadlá budú riešené systémom 2+1, dá sa tam inštalovať regál na kufre podobne, ako to je inde, resp. ako to poznáme z vlakov. To len na margo tých rečí o nevhodnosti tohto vozidla.

Čo ma ale zaujalo viac, to je riešenie dverí. 3 z nich sú výklopné a prvé dve sa otvárajú dovnútra. Veľmi neštandardné, vyzerá to zvláštne. Snáď to len súvisí s tým, že je to predvádzací voz, na ktorom chcú ukázať dve možné verzie dverí a nejedná sa o štandardné riešenie.

0/0
9.2.2016 15:00

H62o80n32z21a 46A96u75g93u23s57t62o14v71i22č 6508163739774

Jestli to chápu správně, pro svůj provoz bude potřebovat výjimku Ministerstva dopravy, kterou zatím nemá, takže se prohání po Praze defacto ilegálně a svým vybočováním při zatáčení docela závažně ohrožuje dopravu. To by mě zajímalo, jak by se řešila situace, až dojde k nějaké nehodě.

0/−11
9.2.2016 14:06
Foto

L81u80k94á53š 63N96o46v31o13t19n14ý 6836187408768

Tu výjimku dostal - časově omezenou na dva týdny. Pojištěný je jako každý jiný autobus...

+8/0
9.2.2016 14:12

B78o18h18u56s82l52a40v 58K76r67á46l92í14k 2741840209596

Osobní autobusové přívěsy v Německu a Rakousku jsou také provozovány na základě výjimek. A provoz trolejbusů v bezdrátových úsecích je de facto taky na výjimku, byť ta výjimka má tu formu, že takový kus silnice je schválen k provozu jako "trolejbusová dráha", i když nemá žádné speciální trolejbusové vybavení.

0/0
9.2.2016 18:44

K60a66r59e65l 40M67a36r68t23i10n74e71c 6848188736534

To je skutočně príkladné k letisku najvetčiého prezidentá sa určito budě hodít aj henten največší autóbus.

A keď už je taký veliký, něbolo by možné v ňom, či na ňom aj postavíť sochú tehóto nášho najvetčiého "dramátíká" ( najlepčej v nadžívotnej velíkosti ). Prosto dačo ako boly tjé alegorícké vozy, čo zme vydieváli v minúlosti na 1. Mája. To by bolá teprvá atrákcija.

0/−10
9.2.2016 13:51

M72a93t43ú41š 96E26l94i38a50š 3450766944605

trápne.

+4/0
9.2.2016 14:28

P53e27t38r 33F93r33ý57d73e26k 7229771509293

Kam az nekoho dozene fantazie, kdyz se mluvi o autobusu...

+2/0
9.2.2016 14:44
Foto

M24i38l39a83n 14K82o37m28e59r12s 3897751289620

Blahoslavení chudí duchem, dopřáno jim budiž království nebeské, neboť oni nevědí co činí.X

0/0
9.2.2016 17:47
Foto

M49i64l36a89n 31K59o72m62e56r57s 3437601249490

Blahoslavení chudí duchem, dopřáno jim budiž království nebeské, neboť oni nevědí co činí.X

0/0
9.2.2016 17:47

D94a97n76i31e63l 55K95r80i10š20k60a 5728227320348

A co koupit pro cestujici na letiste par Nimbusu.

0/0
9.2.2016 13:47

M66a35r43t27i15n 93Š34t61r85o86s 4289697500758

Nechápu, proč je takový problém postavit na letiště ten vlak :-/

+2/−1
9.2.2016 13:32

J82a36n 69V32á23c77l64a13v22í54k 3632176521839

A do té doby co?

+3/0
9.2.2016 13:33
Foto

V36l79a70d85i59m39í31r 89V17a26ň95u44r11a 8735250457758

Přesněééééé..... ;-D https://www.stream.cz/blanik/10005422-motol-konecna-stanice

+2/0
9.2.2016 13:55

B36o36h39u34s36l34a12v 89K19r55á12l32í30k 2721500869806

Což o to, postavit tam vlak by nebyl problém, ale aby tam taky vedly koleje. Paradoxně zrovna přes prostor dnešního letiště dříve železnice vedla a kvůli letišti byla odkloněná.

0/0
9.2.2016 18:47

J77i58ř16í 57P82r89a45ž61á45k 9610152261432

Místo nesmyslných experimentů už by se po 24 letech příprav mohla začít stavět železnice z Veleslavína do Kladna s odbočkou na letiště. Ale taxikářská a developerská lobby vládne i nadále Magistrátu a té se železnice nelíbí, takže obyvatelé budou stále otravováni emisemi. Nebo že by to ANO skutečně zařídilo, jak slibovalo?

+16/−5
9.2.2016 12:54

L62u38k96á19š 86Š79l26e53h12o53f45e82r 1693309745869

Magistrát opravdu není ten, kdo stavbu blokuje. Optejte se na radnici Prahy 6 ;-)

+3/−2
9.2.2016 12:57

J84i95ř33í 92P23r91a46ž85á69k 9780522491872

I Magistrát i Městská část Praha 6 a 7. Taxikáři a developeři mají stále hodně dlouhé a silné ruce....

Podle skutků je poznáte, nikoli podle alibistických řečiček.

+1/−1
9.2.2016 13:06

L74u87k50a83s 91N21o48v93a32k 4639629163648

Taxikarska lobby, vy me bavite. Kdo chce jet taxikem jede taxikem, kdo MHD jede MHD...

+6/−1
9.2.2016 13:46

J34i56ř61í 22P10r29a25ž85á57k 9760192921502

Kdyby vedla rychlá, pohodlná železnice na letiště, tak taxikáři přijdou o nejvýnosnější rito. Je to fakt, že se snaží zablokovat výstavbu, info z Magistrátu od bývalých zaměstnanců....

+1/−4
9.2.2016 13:53

M49i45r60o32s27l10a72v 14H24r78u56š42k85a 2375628489903

Jak už jsem Vám psal jednou, taxikáři mají největší rito z bussinesmenů, ti určitě nepojedou vlakem, aby si pak brali taxi do hotelu. A na Kladno taky nikdo taxíkem nejezdí.

+4/0
9.2.2016 14:09

J72i68ř39í 16P37r22a39ž17á66k 9520292711882

Asi jste moc po světě necestoval. Např. v Londýně, Římě, Śanghaji,.... je pohodlnější a rychlejší jet železnicí z letiště.

0/−1
9.2.2016 16:20

M40i73r74o97s70l98a57v 71H40r45u16š90k29a 2425828649663

To ne, ale na letišti jsem denně. Ono je taky rozdíl, jet vlakem z letiště, které je od města vzdáleno desítky km anebo a to je případ Prahy, jet taxíkem do centra pár minut.

0/0
9.2.2016 21:53

J43i86ř32í 19P84r46a33ž20á42k 9180472921192

Jako taxikář? To potom chápu....

0/0
9.2.2016 22:29

M43i30r84o51s89l26a67v 20H38r91u49š42k10a 2385928109453

Taxikář opravdu ne :) vy mě asi nechápete, ja netvrdím, že vlak je špatně, ba naopak. Jen si myslím, že to moc neovlivní místní taxikáře. Proto nesouhlasím s tou Vaší teorií o taxikářské lobby.

+1/0
9.2.2016 23:17

J91i95ř33í 11P84r84a83ž65á30k 9870372731602

Železnicí by to do centra netrvalo více než 15 minut. A to ani taxi nestihne. Zkušenost např. z Říma. Vlakem na letiště cca 40 minut přes celý Řím, veřejnou dopravou nelze čas určit, cca 2 hodiny, taxi dtto.

0/−1
9.2.2016 23:25

M65i49r33o46s35l71a69v 44H90r92u48š98k32a 2585398699523

To by jsme se tu dohadovali do půlnoci. Máme na to prostě jiný názor :) Dobrou noc.

0/0
9.2.2016 23:28

D45a94n26i41e71l 55T96s84c42h45e98r66n33a94y 2785822649402

Kdyz z toho neco kapne tak by to zaridilo. Takhle bude parada az se zjisti, ze krome toho ze si cestujici nebudou mit kam dat kufry, bus neprojede nekterymi zatackami, na zastavkach bude dlouhej, takze sicestujici na zastavkach trochu zasprintuji. Ze se na udrzbu nevejde do servisni garaze atd atd, Ale nekdo dostane podmaznuto, ze se par predrazenejch busu koupi

+2/−2
9.2.2016 13:05

J82a92n 75V91á67c38l75a56v15í40k 3612846611359

Hadam ze proto je něco jako testovani se zapujcenym strojem, aby se odhalily pripadne problémy.

+5/0
9.2.2016 13:35

J35o60s45e91f 78Š43v33e77c 6775496504393

Zeptejte se lidí, co jim ministerstvo životního prostředí chce vedle jejich obcí postavit úložiště pro radioaktivní odpad, zda ho chtějí mít za barákem. Kvůli tomu, že někomu vadí motory spňující emise VI. Jo a dokážu si představit fronty aut a busů u šraněk u Ruzyňského nádraží.

Osobně si myslím, že hybridní autobus by byl pro město ideální.

0/0
9.2.2016 13:43

J33i44ř33í 68P53r29a49ž92á98k 9860582691132

Jakákoli stavba musí splňovat zákonem dané podmínky. Co chtějí nebo nechtějí lidé už není tak podstatné, pokud to nemá oporu v zákonech.

Motory s Euro6 jsou ještě škodlivější než starší. Nepatrné částice velikosti mikrometrů se usadí natrvalo v těle a pomalu zabíjí.

Obsluhovat letiště s 12 miliony pasažerů busem je dlouhodobě neúnosné. To je naprostá výjimka v celé Evropě.

0/0
9.2.2016 13:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.