Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Praha testuje megabus na letiště, místa pro kufry ale moc nemá

Pražský dopravní podnik bude dva týdny testovat velkokapacitní autobus pro přepravu cestujících na letiště. Zájemci si jízdu s 22metrovým megabusem, který dokáže najednou přepravit téměř dvě stě cestujících, mohou vyzkoušet na lince 119 mezi Nádražím Veleslavín a Letištěm Václava Havla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O42n38d60r23a 81H91r14u78š71o88v62s92k62ý 6129986980325

To už páni novináři neumějí psát či co? By mě zajímalo, kde vzali tu délku toho autobusu - 22 metrů. Přeztože skutečná délka je 20 995 mm, dejme tomu 21 metrů. :-/

0/0
10.2.2016 14:10

M51a21r83t42i97n 73P23i49š42t10o31r97a 8428178816539

Zajímavé jsou ty různé výšky dveří. Asi pro jezdce na koních.

+2/0
9.2.2016 16:41

K28a89r53e13l 22D51r96d14a 6363745357179

Ptám se lidí z Kladna: Veleslavín je tragédie. Pro Kladeňáky se doprava po prodloužení trasy A časově prodloužila. Vyjíždění i zajíždění autobusů k terminálu je závislé na dopravní zácpě a spuštěných šraňkách před nádražím Veleslavín. Řidiči přijíždějících autobusů při koloně raději dovolí cestujícím vystupovat na chodník.

Pak, nikdo neposunul odjezdy autobusů na Kladno podle času potřebného na přepravu z Dejvické na Veleslavín. Takže spoje, které dříve vyhovovaly, dnes lidem ujíždí.

Na Dejvické už tedy nekončí polovina souprav metra. Nyní končí na Petřinách... Pokud jedete do Motola, připadáte si jak v Kocourkově. Šetří se tím, že metro nejede 1 stanici!

A co vlak? Plno "Pražáků" bydlí v Kladně na sídlišti. K vlaku je to dost daleko - 20 minut chůze. Autobus je praktičtější a patrně bude jízdné vždy levnější.

Závěr: Nedotažení metra na Dlouhou míli a neřešení autobusů na Kladno je zvěrstvo.

A tady se řeší co? Že snad 119 na letiště nestíhá? A šraňky ve Veleslavíně (Hradčanské a Ruzyni), které budou jednou mnohem častější jako vyřeší delší autobus o 2 metry, či co? ;-D

0/−7
9.2.2016 15:25

L92u31k17á51š 10Š64l84e86h43o78f68e24r 1213799805699

Speciálně pro tebe zavedou na Kladno tramvaje ;-D

+2/−1
9.2.2016 15:36

K16a46r64e17l 19D74r72d58a 6953855797539

Jen tak mimochodem, železniční nesmysl si prosadila železniční mafie v Bruselu. Je zvykem, že evropská letiště mají železnici, což z nich dělá významný dopravní uzel "1. třídy". Zatímco Ruzyni hrozí, že spadne mezi nevýznamná letiště 2. kategorie a Česko přijde o dobrý letecký byznys. "Nějak" se nepovedlo obhájit, že Ruzyně na dohled od centra Prahy a pražské metro je to pravé ořechové pro dopravní uzel 1. třídy v Praze. A čeští železničáři konečně získali pro Česko výstrahu EU, že Ruzyně půjde do kopru, pokud nebude mít železnici jako jinde v Evropě i kdyby to byl sebevětší nesmysl.

Tím se z železnice na Ruzyň stala priorita celostátního významu a do kopru šlo rozestavěné metro. ;-D

0/−2
9.2.2016 15:43

M17a57r66t72i65n 29P28i35š58t31o42r56a 8298488736589

To šetření na 1 stanici je stále v řádu 10 miliónů za rok.

Prodloužení plného provozu na Petřiny tu kdosi kvalifikovaně odhadl na 26 miliónů.

+2/0
9.2.2016 16:40

M74i41r32o40s81l89a67v 70H67r25u42š30k71a 2205648299203

Aspoň máme konečně zastávku kde neprší. Jinak vlak pro Kladeňáky není řešení, alespoň ne na letiště. Autobus jezdí každou chvíli a skoro z každé městské části. Tavto u vlaku se nedá ani zaparkovat.

0/−1
9.2.2016 21:55

J77i38ř75í 16P13r93a92ž54á32k 9480732881442

Vlak bude mít velkou výhodu až pojede až na Masaryčku. Pomůže i lidem z vesnic podél trati-nechají auto na zastávce a budou pokračovat. Problém je v tom, že nyní vlak nejezdí dost často. Až bude jezdit v taktu třeba 15 min. a doprava busy k nádraží tomu bude přizpůsobena, tak bude vlak rychlejší. Za trasu metra poděkujme Bémovi a taxikářům. Zakázal postavit ve Veleslavíně odbočku pro druhou větev na Dědinu a letiště.

Do Motola metro vozí převážně vzduch, ale ve Veleslavíně nejsou obratové koleje. Psali, že prodloužení z Dejvické na Petřiny pro každý druhý vlak přijde ročně na 19 milionů...

+1/0
9.2.2016 23:31

K68a44r26e96l 26D73r55d97a 6633485857989

"Lidí z vesnic" je dohromady pět a půl. Investice za miliardy je naprosto neadekvátní, (pokud nám tady vadí třeba Motol).

Vlak bude vždy patrně dražší než autobus. Což může rozhodnout. Dnes jsou lidé z Kladna navázání na trasu A. Masaryčka nemá přestup na A. Tak je z toho stále jen ten Veleslavín. Masaračka nemá pro Kladno dnes vlastně smysl. Hrozí zdlouhavější doprava k vlaku na Kladně, zdlouhavější vlak na Veleslavín, zdlouhavější linka A a to vše dražší. Pokud toho dopravci zneužijí, zdraží autobusy. Celé to může dopadnout jako "pomsta Kladnu".

Další zhoršení je parkování. Praha 6 zavádí modré zóny. Na Veleslavíne se nezaparkuje. Kde mají řidiči z Kladna nechat auta, aby mohli pokračovat MHD? (Dlouhá míle měla tohle řešit.) Obávám se, že dík prodloužení linky A a opatření Prahy 6 se zvedl počet aut zajíždějících přes Prahu 6 do centra.

Odbočka na Veleslavíně? Tady jsme řešili, že odbočky v metru jsou rizikem, kterému je lepší se vyhnout. Vždy jsem znal jen variantu prodloužení linky A z Motola na Ruzyň. (A líbí se mi i varianta prodloužení linky A Řepy - Zličín.)

19 nebo 30 mil. za provoz metra na Petřiny je přece pár drobných z pohledu dopravní obslužnosti, která by měla být zajištěna tak jako tak. Za tuto částku Praha kupuje tak 1/3 tramvaje či 2 autobusy. A to by mělo metro Praze bohatě ušetřit už jen tím, že místní dopravu převezme. (Pokud by tomu tak bylo...)

0/−2
10.2.2016 5:27

J56i33ř98í 55P24r92a11ž32á77k 9900712671552

Mýlíte se. Jen v Hostivici je 10000 nových obyvatel. K tomu Pavlov, Unhošť,.... Počítá se se stanicí Liboc, stanice Ruzyně umožní rychlou dopravu pro 25000 lidí z Dědiny.

Po výstavbě železnice dojde k velkému stavění podél trati a přibydou další lidé, rychlosti vlaku nebude moci autobus konkurovat, nebudou hrozit zácpy,...

U každé zastávky budou P+R, na to už mají dotaci 1,1 mld Kč,

Byl jste např. v Londýně? Tam je odbočných větví spousta. U nás se po sovětském vzoru tvrdí, že v úseku s pasažéry může být výhybka pouze výjimečně (např. na propojce mezi Mírákem a Pavlákem se jezdí normální provozní rychlostí), ale ve světě je to standardní řešení. Když je odbočka těsně za stanicí, kde je nepatrná rychlost, tak je riziko minimální.

Metro do Motola je pro Prahu Danajský dar. Pouze kopíruje trasu tramvaje pod Evropskou. Ta musí jezdit vzhledem ke vzdálenosti stanice stále. Takže provozní náklady jsou dublované. Na Petřiny jede nepatrně lidí a do Motola se vozí převážně vzduch- lidí ve vagonu skutečně několik. Z Petřin i Motola do centra navíc tramvajové trati, které jsou rychlejší do některých částí Prahy než objížďka Chalupoidou.

.

0/0
10.2.2016 7:27

K79a48r76e17l 42D26r77d36a 6983795257329

Mýlíte se spíš Vy. Hostivice má celkem 8.000 obyvatel. Nových od roku 1989 tak 3.000. Pavlov vygeneruje tak 1 cestujícího za týden. Unhošť je mimo trať a má 4.500 obyvatel. Moc se tady nestaví, nových obyvatel bude od roku 1989 tak 1000...

Metro se nepostaví na Červeném vrchu, protože se "pro těch pár rezidentů tady nevyplatí" (cca 10.000), metro nemá jezdit na Petřiny protože ho cca 6.000 lidí nevytíží a za stejné peníze budeme stavět "rychlodráhu do Pavlova" pro 160 seniorů? ;-)

P+R budou kde? Na Dlouhé míli jsou k ničemu a jinde není místo.

Fajn, vidíte problém s metrem. Nenese dráha do Kladna úplně ten samý problém vyhozených finančních prostředků? (Já bych spíš zvážil zrušení Buštěhradky v Praze 6 a moderní náhradu třeba přes Horoměřice.)

A odbočka na Veleslavíně? Výborně. Přímé metro na letiště. Tím ale povede metro skutečně 100% paralelně s tramvají na Evropské. Co s tím? Tramvaje nikdo rušit nechce. A problém Petřin? Lidi tady nejsou napojení na Dejvice a často ani na linku A. A tramvaj je nechává v klidu, měnit nic nemusí. Metro je zde nyní "zbytečnost". Dle vaší teorie, jak se lidé zařídí podle dopravy, co dát Petřinám 20 let, aby se na metro místní přeorientovali? Rychlé spojení na Vinohrady - Strašnice či Pankrác - Chodov je pro Petřiny žhavá novinka na to, aby bylo nyní co hodnotit.

A Motol? Není to stejný problém? Homolka má metro, nemocnice má metro. Ve světě je zvykem připojit primárně nemocnice na MHD. Při těch tramvajích na Řepy, uvažoval vůbec někdo z DPP-ROPID o rozumném přivedení cestujících z Řep a Zličína do Motola? Tramvaj k Andělu je zdlouhavá a pokud pak přestupuji na Áčko je to hrůza cestování. Dostat se na Áčko rovnou v Motole by bylo časově lepší. Ale takové autobusy tady nevidím. Pak je Motol mrtvý a jen jsme vyhodili peníze.

0/−2
10.2.2016 9:27

J55i45ř19í 30P55r38a52ž76á59k 9780942461402

Máte nějaké profesní vědomosti o dopravě, nebo jen teoretizujete? Dle vašich reakcí asi platí to druhé....

V kolika hlavních městech světa jste byl a poznal tam dopravu?

Unhošť je kousek od trati, dvojkolejná železnice povede k velikému rozvoji, bude to 15 minut cesty od Prahy. U nádraží (každého) P+R, takže místní když nepoužijí mhd, tak zajedou autem na nádraží a pak vlakem do Prahy. Bez problémů s parkováním.

Dědina není na tramvaji, počítá se tam ještě s 25000 obyyvateli v nových domech.

Ze Střešovic a Petřin do Dejvic tramvají na Hradčanskou, nebo do Podbby. Nikde není psáno, že tam linku neobnoví.

P+R v Paze může být na více místech i u žel.st. Ruzyně, i u Šestky, tam jsou místa plánovaná. Odtud rychlý bus vyhrazeným busem do Veleslavína-zatím.

Homolka meto nemá, pouze Motolská nemocnice, která má spádovou oblast v Řepích a Zličíně, takže lidem metro nepomohlo. Navíc na ambulanci se jezdí jen dopoledne, takže velká část dne je metro zcela nevyužité.

Ale škoda času vám vysvětlovat základní principy.

+1/0
10.2.2016 9:49

K38a47r50e21l 53D95r76d70a 6273765957479

Máte v tom plno chyb. Debata s Vámi je zavádějící.

Ohradil bych se proti představě, že vybudujete v polích železnici a za pár let zde bude mohutná zástavba. Podle mě hlavními tahouny výstavby "kolonií RD" a "komerčních zón" jsou od sametu jednoznačně dálnice a podpora IAD. Železnice je dobrý bonus, ale tím to končí. Železnice sama o sobě nejspíš žádný stavební boom nikde nezařídí.

(Naopak, kupovali jsme barák ve Všetatech, ale to vyřvávání nádraží a hluk vlaků byl důvod, proč to nebrat. Navíc nádraží a železnice přitahuje socky. Takže tady byly konflikty i s cestujícími z vlaku. Jak vandalismus, tak pokusy o vykradení.)

Na Dědině 25.000 nových obyvatel je nesmysl.

P+R musí být funkční. Pokud Kladeňák sedne do auta, nepojede na nádraží Kladno, ale do Prahy. A pokud by měl šaškovat P+R, autobus, metro A..., tak bude hledat parkování v centru nebo jen centrem projede. A to Praha nepotřebuje.

Motol je nemocnice celorepublikového významu. Potřebuje spojení do centra. O nějaké spádové oblasti Řepy či Zličín nic nevím, ale autobusy tomu neodpovídají. Hlavními spoji pro Řepy je 9 a 10 do centra. Což mi přijde jako zoufalost. Tyhle tramvaje dělají trasu metra A nadbytečnou a přitom nabízí mnohem pomalejší dopravu a jsou přitom mohutnou zátěží pro povrchovou dopravu v Praze, a to zbytečně.

0/−2
10.2.2016 14:54

J65i47ř70í 59P98r75a17ž76á10k 9770832791752

Nepokládáte za zajímavé, že podél dálnice do Kladna žádná výstavba nevznikla? Oni se lidé bojí emisí z autodopravy.

Železnice je ekologická, tichá, bez emisí.

Zjistěte si něco o zámwru postavit obytný soubor mezi Hvězdou a Dědinou. Pozemky už developer koupil. Přesvědčovat o tom vás nehodlám.

P+R budou na každé stanici, např. i v Kladně, takže jaképak šaškování? Zaparkuji a jedu dál vlakem, bez starostí.

Asi nejste z Prahy, neznáte moc místopis, takže píšete nesmysly, např. o Motolské nemocnici.

Máte pravdu, že tramvají se z Motola dostanete do centra rychleji než metrem.

0/0
10.2.2016 15:04

K49a47r94e18l 75D84r12d46a 6783945747669

Že Vás to lhaní baví? Opakovaně Vás tady opravuji, co do počtu obyvatel. Teď vycházíte z canců, co si připravili jako propagaci budovatelé tramvajové trati Na Dědinu. Lžou nejen oni, ale Vy tomu ještě nasazujete korunu. Máte moc velké oči.

Zajímavá je argumentace kolem schválení EIA. Když chtějí tramvajovou trať povolit, tak Na Dědině bydlí jen cca 3900 lidí a rozhodně je hluk tramvají neohrozí a zrušení IAD je neomezí. Jen jim v tom lhaní uniká, že pak není tramvaj potřeba. ;-D

Jaká výstavba podél dálnice? Proč to tak motáte? Samozřejmě že zde jede stavební boom, všude průmyslové zóny... To to nevidíte?

O Motolské nemocnici víte očividně velké kulové. Tak bych se do debaty raději nepouštěl.

O tramvaji z Motola jen tvrdím, že je to pro cestu do centra hrůzná a zdlouhavá doprava. Plno cestujících pádí na Andělu na metro. Podle mě by metro linky A od nemocnice bylo rychlejší a šikovnější, pokud by byl zájem DPP přivést k němu rychle cestující.

0/−1
11.2.2016 16:18

J81i12ř13í 54P15r77a49ž71á64k 9180672911762

Zkuste příště odpovědět slušně, vulgarity nedostatek argumentů nenahradí. Máte nějaký důvěryhodný zdroj pro ty vaše fantasie? Asi sledujete situaci z povzdálí, mimo Prahu a realita vám utíká.

Takže příště slušně, s odkazy na fakta. Pro vaši info: pouze na sídlišti Dědina bydlí 6000 lidí, k tomu v okolní zástavbě Liboce a Ruzyně další tisíce....

http://bydleni.idnes.cz/sidliste-hruzy-uz-jsou-minulosti-da-se-v-nbsp-nich-dustojne-zit-pwg-/stavba.aspx?c=A090820_110607_reality_bdp_web

Ztrácet více času s ignorantem nepovažuji za smysluplné.

0/0
11.2.2016 17:01

K82a71r28e46l 61D54r66d73a 6713155117689

To se tedy budete muset odstěhovat sám od sebe. ;-D

(I Vy slušňáku jeden. S osobními útoky a urážkami jste si tady začal Vy a užíváte je neustále. Asi Vám chybí ta dobře podložená argumentace, že.) ;-D

0/−1
12.2.2016 5:56

J93i41ř74í 58P68r70a71ž13á76k 9960712611712

Já jsem dal odkaz na počet obyvatel Hostivic, který jste uvedl chybně, ostatní vaše chyby nemám čas opravovat. Asi ve své "jednoduchosti" ani neumíte chápat text. Nemá smysl s vámi ztrácet čas. Už mi neodpovídejte.

0/0
12.2.2016 8:38

K31a38r21e25l 67D80r55d27a 6343135667649

Hostivic? O nich se bavíme? Uvedl jste 10 tis. nových obyvatel. Já Vás opravil na cca 3 tis. nových od roku 1989 a celkem 8 tis. obyvatel.

Uvedl jste správně sídliště Na Dědině, cca 6 tis. lidí. Ale já vás odkazuji na EIA pro schvalování tramvajové trati, kde dopraváci přišli s tvrzením o pouhých 4 tis. obyvatelích, aby se "hlučná tramvajová doprava" snáze schválila. Opravovalo se to pak v připomínkovém řízení na cca 6 tis. obyvatel.

Nějak se v tom motáme, vůbec nejde o "mé chyby", ale opět přidáte zbytečné urážky. Ty Vám jdou.

0/0
12.2.2016 9:24

J84i33ř38í 11P94r75a11ž44á60k 9720122891132

Ta tramvaj by měla zajišťovat i dopravu do zázemí letiště, kde je cca 10000 zaměstnanců a do nového sídliště pod Hvězdou. Doporučuji vám před odpovědí si prostudovat podklady, toto už je trapné. Nebo radji nepište.

0/0
12.2.2016 9:29

M92a45t63ú24š 78E20l19i56a24š 3320426504155

Je to bežný mestský autobus, navyše je to prezentačný kus, takže je logické, že rozloženie interiéru bude "defaultné", čiže úplne základné. To sa ale samozrejme dá personalizovať, ubrať miesta na sedenie, uličku možno rozšíriť tak, že sedadlá budú riešené systémom 2+1, dá sa tam inštalovať regál na kufre podobne, ako to je inde, resp. ako to poznáme z vlakov. To len na margo tých rečí o nevhodnosti tohto vozidla.

Čo ma ale zaujalo viac, to je riešenie dverí. 3 z nich sú výklopné a prvé dve sa otvárajú dovnútra. Veľmi neštandardné, vyzerá to zvláštne. Snáď to len súvisí s tým, že je to predvádzací voz, na ktorom chcú ukázať dve možné verzie dverí a nejedná sa o štandardné riešenie.

0/0
9.2.2016 15:00

H82o43n89z74a 19A73u44g42u70s18t10o95v37i11č 6978293489184

Jestli to chápu správně, pro svůj provoz bude potřebovat výjimku Ministerstva dopravy, kterou zatím nemá, takže se prohání po Praze defacto ilegálně a svým vybočováním při zatáčení docela závažně ohrožuje dopravu. To by mě zajímalo, jak by se řešila situace, až dojde k nějaké nehodě.

0/−11
9.2.2016 14:06
Foto

L31u32k27á40š 47N23o92v20o50t61n89ý 6866947148268

Tu výjimku dostal - časově omezenou na dva týdny. Pojištěný je jako každý jiný autobus...

+8/0
9.2.2016 14:12

B27o10h69u96s91l25a67v 60K73r54á23l82í82k 2181570949836

Osobní autobusové přívěsy v Německu a Rakousku jsou také provozovány na základě výjimek. A provoz trolejbusů v bezdrátových úsecích je de facto taky na výjimku, byť ta výjimka má tu formu, že takový kus silnice je schválen k provozu jako "trolejbusová dráha", i když nemá žádné speciální trolejbusové vybavení.

0/0
9.2.2016 18:44

K34a28r82e72l 28M44a29r95t64i68n22e54c 6548748136834

To je skutočně príkladné k letisku najvetčiého prezidentá sa určito budě hodít aj henten največší autóbus.

A keď už je taký veliký, něbolo by možné v ňom, či na ňom aj postavíť sochú tehóto nášho najvetčiého "dramátíká" ( najlepčej v nadžívotnej velíkosti ). Prosto dačo ako boly tjé alegorícké vozy, čo zme vydieváli v minúlosti na 1. Mája. To by bolá teprvá atrákcija.

0/−10
9.2.2016 13:51

M77a36t41ú11š 36E32l49i70a57š 3710266634405

trápne.

+4/0
9.2.2016 14:28

P84e61t55r 76F64r67ý22d41e96k 7819791729413

Kam az nekoho dozene fantazie, kdyz se mluvi o autobusu...

+2/0
9.2.2016 14:44
Foto

M33i13l23a15n 97K50o39m15e55r76s 3557681619830

Blahoslavení chudí duchem, dopřáno jim budiž království nebeské, neboť oni nevědí co činí.X

0/0
9.2.2016 17:47
Foto

M34i10l12a79n 88K21o12m23e44r88s 3857621719850

Blahoslavení chudí duchem, dopřáno jim budiž království nebeské, neboť oni nevědí co činí.X

0/0
9.2.2016 17:47

D94a56n67i68e12l 28K36r64i58š30k86a 5588847180168

A co koupit pro cestujici na letiste par Nimbusu.

0/0
9.2.2016 13:47

M86a25r80t20i87n 40Š94t12r90o60s 4399207670338

Nechápu, proč je takový problém postavit na letiště ten vlak :-/

+2/−1
9.2.2016 13:32

J29a45n 78V52á19c98l18a86v65í42k 3572916741789

A do té doby co?

+3/0
9.2.2016 13:33
Foto

V25l31a14d13i95m36í29r 17V74a73ň40u90r92a 8645170397918

Přesněééééé..... ;-D https://www.stream.cz/blanik/10005422-motol-konecna-stanice

+2/0
9.2.2016 13:55

B60o12h45u22s51l43a49v 85K98r28á30l81í33k 2271220619796

Což o to, postavit tam vlak by nebyl problém, ale aby tam taky vedly koleje. Paradoxně zrovna přes prostor dnešního letiště dříve železnice vedla a kvůli letišti byla odkloněná.

0/0
9.2.2016 18:47

J79i86ř57í 42P82r48a26ž53á70k 9470612251432

Místo nesmyslných experimentů už by se po 24 letech příprav mohla začít stavět železnice z Veleslavína do Kladna s odbočkou na letiště. Ale taxikářská a developerská lobby vládne i nadále Magistrátu a té se železnice nelíbí, takže obyvatelé budou stále otravováni emisemi. Nebo že by to ANO skutečně zařídilo, jak slibovalo?

+16/−5
9.2.2016 12:54

L11u56k72á81š 54Š56l61e37h80o80f28e13r 1763159465839

Magistrát opravdu není ten, kdo stavbu blokuje. Optejte se na radnici Prahy 6 ;-)

+3/−2
9.2.2016 12:57

J57i61ř78í 21P22r77a58ž96á19k 9210852911512

I Magistrát i Městská část Praha 6 a 7. Taxikáři a developeři mají stále hodně dlouhé a silné ruce....

Podle skutků je poznáte, nikoli podle alibistických řečiček.

+1/−1
9.2.2016 13:06

L13u81k33a51s 97N71o57v10a77k 4709599343978

Taxikarska lobby, vy me bavite. Kdo chce jet taxikem jede taxikem, kdo MHD jede MHD...

+6/−1
9.2.2016 13:46

J98i68ř53í 64P77r11a41ž95á19k 9680502121652

Kdyby vedla rychlá, pohodlná železnice na letiště, tak taxikáři přijdou o nejvýnosnější rito. Je to fakt, že se snaží zablokovat výstavbu, info z Magistrátu od bývalých zaměstnanců....

+1/−4
9.2.2016 13:53

M51i59r63o69s68l64a20v 33H98r57u75š14k15a 2565468169853

Jak už jsem Vám psal jednou, taxikáři mají největší rito z bussinesmenů, ti určitě nepojedou vlakem, aby si pak brali taxi do hotelu. A na Kladno taky nikdo taxíkem nejezdí.

+4/0
9.2.2016 14:09

J11i54ř22í 23P18r15a41ž40á20k 9540952411442

Asi jste moc po světě necestoval. Např. v Londýně, Římě, Śanghaji,.... je pohodlnější a rychlejší jet železnicí z letiště.

0/−1
9.2.2016 16:20

M40i30r85o56s21l93a39v 19H16r49u10š97k50a 2915488589303

To ne, ale na letišti jsem denně. Ono je taky rozdíl, jet vlakem z letiště, které je od města vzdáleno desítky km anebo a to je případ Prahy, jet taxíkem do centra pár minut.

0/0
9.2.2016 21:53

J63i35ř19í 17P24r37a88ž56á45k 9270322581242

Jako taxikář? To potom chápu....

0/0
9.2.2016 22:29

M68i78r87o67s36l89a57v 93H62r16u95š79k61a 2535238729263

Taxikář opravdu ne :) vy mě asi nechápete, ja netvrdím, že vlak je špatně, ba naopak. Jen si myslím, že to moc neovlivní místní taxikáře. Proto nesouhlasím s tou Vaší teorií o taxikářské lobby.

+1/0
9.2.2016 23:17

J65i82ř20í 55P29r85a33ž30á13k 9410382201922

Železnicí by to do centra netrvalo více než 15 minut. A to ani taxi nestihne. Zkušenost např. z Říma. Vlakem na letiště cca 40 minut přes celý Řím, veřejnou dopravou nelze čas určit, cca 2 hodiny, taxi dtto.

0/−1
9.2.2016 23:25

M71i79r94o47s70l22a40v 23H12r90u64š67k57a 2385398559703

To by jsme se tu dohadovali do půlnoci. Máme na to prostě jiný názor :) Dobrou noc.

0/0
9.2.2016 23:28

D23a25n40i79e44l 21T13s94c81h54e67r64n94a60y 2465102899352

Kdyz z toho neco kapne tak by to zaridilo. Takhle bude parada az se zjisti, ze krome toho ze si cestujici nebudou mit kam dat kufry, bus neprojede nekterymi zatackami, na zastavkach bude dlouhej, takze sicestujici na zastavkach trochu zasprintuji. Ze se na udrzbu nevejde do servisni garaze atd atd, Ale nekdo dostane podmaznuto, ze se par predrazenejch busu koupi

+2/−2
9.2.2016 13:05

J11a41n 90V40á82c58l23a73v28í52k 3972896561779

Hadam ze proto je něco jako testovani se zapujcenym strojem, aby se odhalily pripadne problémy.

+5/0
9.2.2016 13:35

J58o88s25e97f 40Š58v59e76c 6105646254533

Zeptejte se lidí, co jim ministerstvo životního prostředí chce vedle jejich obcí postavit úložiště pro radioaktivní odpad, zda ho chtějí mít za barákem. Kvůli tomu, že někomu vadí motory spňující emise VI. Jo a dokážu si představit fronty aut a busů u šraněk u Ruzyňského nádraží.

Osobně si myslím, že hybridní autobus by byl pro město ideální.

0/0
9.2.2016 13:43

J74i28ř51í 53P63r76a31ž36á96k 9630392401662

Jakákoli stavba musí splňovat zákonem dané podmínky. Co chtějí nebo nechtějí lidé už není tak podstatné, pokud to nemá oporu v zákonech.

Motory s Euro6 jsou ještě škodlivější než starší. Nepatrné částice velikosti mikrometrů se usadí natrvalo v těle a pomalu zabíjí.

Obsluhovat letiště s 12 miliony pasažerů busem je dlouhodobě neúnosné. To je naprostá výjimka v celé Evropě.

0/0
9.2.2016 13:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.