- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To už páni novináři neumějí psát či co? By mě zajímalo, kde vzali tu délku toho autobusu - 22 metrů. Přeztože skutečná délka je 20 995 mm, dejme tomu 21 metrů.
Zajímavé jsou ty různé výšky dveří. Asi pro jezdce na koních.
Ptám se lidí z Kladna: Veleslavín je tragédie. Pro Kladeňáky se doprava po prodloužení trasy A časově prodloužila. Vyjíždění i zajíždění autobusů k terminálu je závislé na dopravní zácpě a spuštěných šraňkách před nádražím Veleslavín. Řidiči přijíždějících autobusů při koloně raději dovolí cestujícím vystupovat na chodník.
Pak, nikdo neposunul odjezdy autobusů na Kladno podle času potřebného na přepravu z Dejvické na Veleslavín. Takže spoje, které dříve vyhovovaly, dnes lidem ujíždí.
Na Dejvické už tedy nekončí polovina souprav metra. Nyní končí na Petřinách... Pokud jedete do Motola, připadáte si jak v Kocourkově. Šetří se tím, že metro nejede 1 stanici!
A co vlak? Plno "Pražáků" bydlí v Kladně na sídlišti. K vlaku je to dost daleko - 20 minut chůze. Autobus je praktičtější a patrně bude jízdné vždy levnější.
Závěr: Nedotažení metra na Dlouhou míli a neřešení autobusů na Kladno je zvěrstvo.
A tady se řeší co? Že snad 119 na letiště nestíhá? A šraňky ve Veleslavíně (Hradčanské a Ruzyni), které budou jednou mnohem častější jako vyřeší delší autobus o 2 metry, či co?
Speciálně pro tebe zavedou na Kladno tramvaje
Je to bežný mestský autobus, navyše je to prezentačný kus, takže je logické, že rozloženie interiéru bude "defaultné", čiže úplne základné. To sa ale samozrejme dá personalizovať, ubrať miesta na sedenie, uličku možno rozšíriť tak, že sedadlá budú riešené systémom 2+1, dá sa tam inštalovať regál na kufre podobne, ako to je inde, resp. ako to poznáme z vlakov. To len na margo tých rečí o nevhodnosti tohto vozidla.
Čo ma ale zaujalo viac, to je riešenie dverí. 3 z nich sú výklopné a prvé dve sa otvárajú dovnútra. Veľmi neštandardné, vyzerá to zvláštne. Snáď to len súvisí s tým, že je to predvádzací voz, na ktorom chcú ukázať dve možné verzie dverí a nejedná sa o štandardné riešenie.
Jestli to chápu správně, pro svůj provoz bude potřebovat výjimku Ministerstva dopravy, kterou zatím nemá, takže se prohání po Praze defacto ilegálně a svým vybočováním při zatáčení docela závažně ohrožuje dopravu. To by mě zajímalo, jak by se řešila situace, až dojde k nějaké nehodě.
Tu výjimku dostal - časově omezenou na dva týdny. Pojištěný je jako každý jiný autobus...
To je skutočně príkladné k letisku najvetčiého prezidentá sa určito budě hodít aj henten največší autóbus.
A keď už je taký veliký, něbolo by možné v ňom, či na ňom aj postavíť sochú tehóto nášho najvetčiého "dramátíká" ( najlepčej v nadžívotnej velíkosti ). Prosto dačo ako boly tjé alegorícké vozy, čo zme vydieváli v minúlosti na 1. Mája. To by bolá teprvá atrákcija.
A co koupit pro cestujici na letiste par Nimbusu.
Nechápu, proč je takový problém postavit na letiště ten vlak
Místo nesmyslných experimentů už by se po 24 letech příprav mohla začít stavět železnice z Veleslavína do Kladna s odbočkou na letiště. Ale taxikářská a developerská lobby vládne i nadále Magistrátu a té se železnice nelíbí, takže obyvatelé budou stále otravováni emisemi. Nebo že by to ANO skutečně zařídilo, jak slibovalo?
Magistrát opravdu není ten, kdo stavbu blokuje. Optejte se na radnici Prahy 6
Měli rovnou pořídit gigabus, možná terabus...