Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hluk v Hodkovičkách neruší jen lidi, stovky autobusů vyhnaly i bažanty

Chtěli víc autobusů, teď mají pod okny dálnici. Obyvatelé Hodkoviček, kterým projíždí pod okny přes tři stovky autobusů denně, bojují proti nárůstu dopravy stížnostmi i peticemi. Tenhle boj však nebude snadné vyhrát. Před čtyřmi lety totiž chtěli pravý opak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M48a86r16t43i59n 86R26u93z96i12c60k12a 1542378806757

Tak tam soupnete trolejbusy, vyrazne ubyde hluk....

0/0
12.2.2016 7:38

F95r38a25n50t51i31š38e15k 63K87o68u84d14e61l46k30a 3467117133

Neubyde, největší kravál tam nedělá motor ale jízda po rozmlácený silnici a skákání přes retardéry.

0/0
12.2.2016 8:35

R51o57b42e45r62t 28P59r50a42ž20á75k 4658526845210

Šoupat někam trolejbusy je utopie. Pro trolejbusy by se musela kompletně vybudovat infrastruktura a technické zázemí, což je ekonomický nesmysl. Když pitomci zrušili celkem slušnou síť, je zřejmé, že trolejbusy se do Prahy zřejmě nikdy nevrátí. Škoda.

+1/0
12.2.2016 13:35

K93a39r88e33l 41D46r82d63a 6843265507639

V Hodkovičkách se staví nové baráky. Developeři využívají každý volný flek a posílená MHD pak jde lesem, kam nepatří. Byznys jednoho omezuje druhého.

0/0
12.2.2016 5:41

J68a28k19u34b 79F29e51i60f28a43r 7969339526289

Njn, dojít na 121 jim bylo zatěžko...

0/0
11.2.2016 17:31

R53o65b49e42r76t 53P53r89a64ž23á37k 4588836655740

Ano. To je problém velké části Prahy 4 po zrušení tramvajových tratí na Pankrác, Kačerov a Ryšánku. Tisíce autobusů. Hluk a smrad.

0/−4
11.2.2016 13:23

R89o44b41e49r38t 74P72r35a16ž87á58k 4188896415710

Pan Drda opět nezklamal;-D

0/−1
11.2.2016 19:24

K62a75r64e72l 25D46r76d54a 6153535587409

? Kecáte blbosti. To stojí leda tak za minus. Naopak, zdejší ulice mají dík vytrhaným kolejím víc zeleně a parkovacích míst. Došlo ke zklidnění dopravy a bydlení je zde o poznání kvalitnější než s tramvajemi.

+1/−2
12.2.2016 5:41

M52a45r97t72i41n 92R51u37z11i35c69k76a 1632798496137

No tak to si dovolim nesouhlasit...

0/0
12.2.2016 7:39

K64a31r47e98l 40D34r69d90a 6593205337809

Dobrá. V plánu je obnova tratí a jejich protažení k nábřeží, vybudování mostu přes Vltavu a spojení na Smíchov. Nevím, jaká je potřeba takové dopravy pro místní? Včera jsem koukal na 118, co to nově řeší. Ona snad poptávce nestačí?

Podle mě tramvaje nejsou o dopravě pro místní, ale hlavně o tranzitu ze Spořilova, Michle a Pankráce, co bude procházet před okny zdejších bytů. A za cenu zabrání míst pro parkování a zeleně. To místním zkvalitní bydlení? Či to snad ještě víc rozjede komerční zóny Pankrác - Budějovická? Skutečně jde o potřebnou investici? ;-)

0/−2
12.2.2016 9:12

R47o16b39e23r67t 97P19r54a66ž83á92k 4858516415410

Myslíte investici do tram tratí nebo do zóny Pankrác? Na Pankráci se totiž stavět bude a taky se tam budou dopravovat lidé. A je lepší, aby jezdili MHD než auty, že?

0/0
12.2.2016 13:31

R38o16b73e22r14t 23P95r16a98ž23á45k 4718546365530

A na okraj: Opravdu, ale OPRAVDU v ulicích Budějovická, Antala Staška ani v Jihlavské víc zeleně nevidím.

0/0
12.2.2016 13:33

P16a56v98l65í85n68a 93F41á69b89e66r44o89v67á 9246487849941

To je bohužel daň za bydlení v Praze. Možná i proto se spousta lidí žene do obcí kolem Prahy, kde je to ale ještě mnohem horší. Mraky aut, kamiony na silnicích II. třídy a téměř v obytných zónách, silnice připomínající spíš pole. Nenaděláte nic. Můžete se ale odstěhovat.

0/0
11.2.2016 22:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.