Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hluk v Hodkovičkách neruší jen lidi, stovky autobusů vyhnaly i bažanty

Chtěli víc autobusů, teď mají pod okny dálnici. Obyvatelé Hodkoviček, kterým projíždí pod okny přes tři stovky autobusů denně, bojují proti nárůstu dopravy stížnostmi i peticemi. Tenhle boj však nebude snadné vyhrát. Před čtyřmi lety totiž chtěli pravý opak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M52a58r68t34i45n 55R73u57z50i14c40k31a 1262978946677

Tak tam soupnete trolejbusy, vyrazne ubyde hluk....

0/0
12.2.2016 7:38

F93r13a54n28t29i60š27e91k 47K65o21u66d64e44l68k30a 3807937793

Neubyde, největší kravál tam nedělá motor ale jízda po rozmlácený silnici a skákání přes retardéry.

0/0
12.2.2016 8:35

R67o85b49e91r21t 53P76r82a71ž72á39k 4688976945800

Šoupat někam trolejbusy je utopie. Pro trolejbusy by se musela kompletně vybudovat infrastruktura a technické zázemí, což je ekonomický nesmysl. Když pitomci zrušili celkem slušnou síť, je zřejmé, že trolejbusy se do Prahy zřejmě nikdy nevrátí. Škoda.

+1/0
12.2.2016 13:35

K56a32r90e29l 70D90r40d76a 6853785437179

V Hodkovičkách se staví nové baráky. Developeři využívají každý volný flek a posílená MHD pak jde lesem, kam nepatří. Byznys jednoho omezuje druhého.

0/0
12.2.2016 5:41

J92a16k44u19b 49F31e28i36f80a53r 7209429746519

Njn, dojít na 121 jim bylo zatěžko...

0/0
11.2.2016 17:31

R76o55b28e18r96t 22P71r82a86ž46á39k 4618326875370

Ano. To je problém velké části Prahy 4 po zrušení tramvajových tratí na Pankrác, Kačerov a Ryšánku. Tisíce autobusů. Hluk a smrad.

0/−4
11.2.2016 13:23

R19o63b22e77r46t 82P76r36a63ž88á46k 4798676985120

Pan Drda opět nezklamal;-D

0/−1
11.2.2016 19:24

K21a57r54e28l 24D83r57d77a 6813305447199

? Kecáte blbosti. To stojí leda tak za minus. Naopak, zdejší ulice mají dík vytrhaným kolejím víc zeleně a parkovacích míst. Došlo ke zklidnění dopravy a bydlení je zde o poznání kvalitnější než s tramvajemi.

+1/−2
12.2.2016 5:41

M28a97r79t87i98n 40R98u70z89i97c64k37a 1682108296647

No tak to si dovolim nesouhlasit...

0/0
12.2.2016 7:39

K28a59r42e14l 82D84r34d80a 6163135737529

Dobrá. V plánu je obnova tratí a jejich protažení k nábřeží, vybudování mostu přes Vltavu a spojení na Smíchov. Nevím, jaká je potřeba takové dopravy pro místní? Včera jsem koukal na 118, co to nově řeší. Ona snad poptávce nestačí?

Podle mě tramvaje nejsou o dopravě pro místní, ale hlavně o tranzitu ze Spořilova, Michle a Pankráce, co bude procházet před okny zdejších bytů. A za cenu zabrání míst pro parkování a zeleně. To místním zkvalitní bydlení? Či to snad ještě víc rozjede komerční zóny Pankrác - Budějovická? Skutečně jde o potřebnou investici? ;-)

0/−2
12.2.2016 9:12

R61o84b40e56r11t 72P57r37a82ž11á47k 4498676385210

Myslíte investici do tram tratí nebo do zóny Pankrác? Na Pankráci se totiž stavět bude a taky se tam budou dopravovat lidé. A je lepší, aby jezdili MHD než auty, že?

0/0
12.2.2016 13:31

R23o92b27e59r24t 64P92r59a32ž87á40k 4358436735980

A na okraj: Opravdu, ale OPRAVDU v ulicích Budějovická, Antala Staška ani v Jihlavské víc zeleně nevidím.

0/0
12.2.2016 13:33

P80a94v66l56í19n15a 66F17á35b94e52r90o81v26á 9216927459541

To je bohužel daň za bydlení v Praze. Možná i proto se spousta lidí žene do obcí kolem Prahy, kde je to ale ještě mnohem horší. Mraky aut, kamiony na silnicích II. třídy a téměř v obytných zónách, silnice připomínající spíš pole. Nenaděláte nic. Můžete se ale odstěhovat.

0/0
11.2.2016 22:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.