Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hluk v Hodkovičkách neruší jen lidi, stovky autobusů vyhnaly i bažanty

Chtěli víc autobusů, teď mají pod okny dálnici. Obyvatelé Hodkoviček, kterým projíždí pod okny přes tři stovky autobusů denně, bojují proti nárůstu dopravy stížnostmi i peticemi. Tenhle boj však nebude snadné vyhrát. Před čtyřmi lety totiž chtěli pravý opak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M85a46r24t61i11n 60R53u94z97i59c82k84a 1872448536417

Tak tam soupnete trolejbusy, vyrazne ubyde hluk....

0/0
12.2.2016 7:38

F86r91a96n21t50i76š29e47k 39K42o86u39d46e80l35k41a 3597527883

Neubyde, největší kravál tam nedělá motor ale jízda po rozmlácený silnici a skákání přes retardéry.

0/0
12.2.2016 8:35

R21o39b89e46r69t 34P83r25a49ž97á96k 4168776585830

Šoupat někam trolejbusy je utopie. Pro trolejbusy by se musela kompletně vybudovat infrastruktura a technické zázemí, což je ekonomický nesmysl. Když pitomci zrušili celkem slušnou síť, je zřejmé, že trolejbusy se do Prahy zřejmě nikdy nevrátí. Škoda.

+1/0
12.2.2016 13:35

K41a76r23e77l 23D97r16d76a 6793745297939

V Hodkovičkách se staví nové baráky. Developeři využívají každý volný flek a posílená MHD pak jde lesem, kam nepatří. Byznys jednoho omezuje druhého.

0/0
12.2.2016 5:41

J51a19k48u52b 94F50e74i28f57a70r 7519989236439

Njn, dojít na 121 jim bylo zatěžko...

0/0
11.2.2016 17:31

R98o70b63e96r64t 73P61r33a82ž28á63k 4788766695260

Ano. To je problém velké části Prahy 4 po zrušení tramvajových tratí na Pankrác, Kačerov a Ryšánku. Tisíce autobusů. Hluk a smrad.

0/−4
11.2.2016 13:23

R87o80b96e26r39t 42P50r30a50ž36á63k 4788446495420

Pan Drda opět nezklamal;-D

0/−1
11.2.2016 19:24

K15a58r79e57l 33D54r53d96a 6563645257739

? Kecáte blbosti. To stojí leda tak za minus. Naopak, zdejší ulice mají dík vytrhaným kolejím víc zeleně a parkovacích míst. Došlo ke zklidnění dopravy a bydlení je zde o poznání kvalitnější než s tramvajemi.

+1/−2
12.2.2016 5:41

M49a31r63t23i53n 57R87u24z30i31c57k86a 1792308356247

No tak to si dovolim nesouhlasit...

0/0
12.2.2016 7:39

K64a58r24e81l 75D59r73d20a 6803305147119

Dobrá. V plánu je obnova tratí a jejich protažení k nábřeží, vybudování mostu přes Vltavu a spojení na Smíchov. Nevím, jaká je potřeba takové dopravy pro místní? Včera jsem koukal na 118, co to nově řeší. Ona snad poptávce nestačí?

Podle mě tramvaje nejsou o dopravě pro místní, ale hlavně o tranzitu ze Spořilova, Michle a Pankráce, co bude procházet před okny zdejších bytů. A za cenu zabrání míst pro parkování a zeleně. To místním zkvalitní bydlení? Či to snad ještě víc rozjede komerční zóny Pankrác - Budějovická? Skutečně jde o potřebnou investici? ;-)

0/−2
12.2.2016 9:12

R24o41b75e61r26t 88P91r41a36ž15á42k 4308566685210

Myslíte investici do tram tratí nebo do zóny Pankrác? Na Pankráci se totiž stavět bude a taky se tam budou dopravovat lidé. A je lepší, aby jezdili MHD než auty, že?

0/0
12.2.2016 13:31

R79o44b24e97r18t 71P77r47a81ž54á43k 4528446305480

A na okraj: Opravdu, ale OPRAVDU v ulicích Budějovická, Antala Staška ani v Jihlavské víc zeleně nevidím.

0/0
12.2.2016 13:33

P80a76v94l71í34n38a 88F31á81b46e98r78o54v52á 9786797669761

To je bohužel daň za bydlení v Praze. Možná i proto se spousta lidí žene do obcí kolem Prahy, kde je to ale ještě mnohem horší. Mraky aut, kamiony na silnicích II. třídy a téměř v obytných zónách, silnice připomínající spíš pole. Nenaděláte nic. Můžete se ale odstěhovat.

0/0
11.2.2016 22:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.