- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ze Spořilova jede 6 a 11. Jedna na Karlák (19 minut) a jedna na Muzeum (17 minut). Uměl by mi někdo detekovat, co se zpráva o "boji dvou táborů na Spořilově" pokouší říct?
Pro srovnání bus Spořilov-Roztyly (10 minut). Metro C Roztyly - Muzeum (12 minut) - Florenc (15 minut). Metro B Florenc - Karlák (6 minut) + přestupy.
Přišlo mi, že uvažovat na Spořilově tramvaj na cestu do centra je nesmysl. Spořilov měl těžit z přítomnosti stanice Roztyly.
Z celého Spořilova je ale tramvaj dost daleko. Je třeba připočítat dopravu k tramvaji, což je také tak 10 minut.
Navíc, až na Bohdalec jde o duplicitní dopravu s autobusy do Vršovic.
Nepočítám, že je třeba kapacitní doprava pro směr Spořilov-Synkáč. Tak mi přijde, že koukáme opět na neskutečné dopravní zvěrstvo, kdy tramvaje zničily Michli a Nusle. Přitom tramvajová doprava tady pro místní poptávku není absolutně potřeba. Jen je prostě jednodušší jet tranzitní tramvají po povrchu ze Spořilova na Muzeum, protože to metrem není příliš šikovné a časově je to tramvají možná i rychlejší.
Takže jste si sám dokázal spočítat, že tramvají je to do centra rychlejší i bez započtení přestupu. Přímo u smyčky Spořilov bydlí lidé. Jsou tam totiž domy. Metro C je už od Kačerova přetížené. A tramvaj je moderní a elegantní dopravní prostředek.
Ať si vídeňský model zkoušejí někde mezi juniory!
V Praze je mnoho starých a nemocných lidí, pro které je každý přestup - vystupování, nastupování, stání na zastávce velmi bolestivá a vyčerpávající věc. Mějte taky trochu ohledy!
Nikdy nebude fungovat taková síť MHD, aby bylo možné dostat se kamkoliv bez přestupu. A pokud mám na výběr mezi 2 krátkými nebo 1 dlouhým čekáním, beru ta 2 krátká
Tramvaje by mely v Praze jezdit i do vzdalenejsich lokalit, jako je treba propojení z metra depo Hostivar do Sterbohol, Dolnich Mecholup, Uhrinevsi, Bechovic apod. Take obslouzeni JM by bylo dobre tramvaji.
Chybí tomu jedna podstatná věc... koleje... Změny, které se chystají na léto, řeší provoz na stávající tramvajové síti. Výstavba nových tratí je záležitostí na dlouhá léta... jinak do Uhříněvsi a Běchovic jezdí vlak, to je rychlejší způsob dopravy než tramvaj. Štěrboholy jsou bokem, tam koleje nezavedete, Dolní Měcholupy spojuje Kutnohorská, tam se už tramvaje nevejdou... Takže jediné, co může dávat smysl je to Jižní Město... ale tam vede metro, takže tramvaje, které by přes JM projížděly by buď kopírovaly metro nebo by to tam musely prokličkovat a napájet metro, ale potom by taková tramvaj do centra jela hodinu...
Tý Pražákovja ako obvýklo nevedijá čo by chcéli.
Spíšej by sa máli naučíť viácej chodít peškom. Veď to je niélen zdravé pre všetké svály a pohybové ústrojie, ale ešče si móžú pekno v klídu pozriéť všetké tjé pamiátky, ktorých je tuná v Matičké Prahe neurékom.
Veď taká pekná prechádzka v jarnom daždíke, trebárs z Barandóva do Letňán, či na Čierný Móst prespeje zdravjú viacej ako desať lekárov...
takovejch dvacet kiláčků, čtyři hoďky svižně, no neber to
nojo, když lidé by chtěli dopravu z naprosto každé zastávky v Praze do naprosto každé zastávky v Praze bez jediného přestupu. A to v Praze městě s nejlevnější hromadnou dopravou v celé zemi, možná evropě. Kde pravidelného cestujícího (a o ty tu přeci jde) stojí jedna jízda 5 korun. No vážení, kdo to má? A přestože nemůžu porovnávat kvalitu. Pravděpodobně bude i mezi těmi nejkvalitnějšími co do luxusu i pokrytí.
Tak to je hodne ulitle tvrzeni. Pokryti je stale horsi.