- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takovýhle videa jsou na nic, tam nic není. To nemůžou pro účely zpravodajství aspoň přejet někoho jinýho? Nebo aspoň toho samýho, když už je stejně mrtvej.
Ridic 177vetsinou na konecne autobus prochazi zkontrolovat, ze mu tam nezustal nejaky unaveny cestujici. Mam tu cest to kazdodenne sledovat po tom, co Ropid zlepsil jizdni rady a vsechny linky krome jedne ted na Chodove konci.
Doufam, ze to byl jeden z tech vagusu, co tam opruzujou a ne nejaky chudak, snazici se dostat domu.
Bohnice - Chodov, cesta přes celou Prahu, 75 minut. Není 177 nějaká ta nová linka ROPIDu? Při 75 minutách jízdy, nejsme na hraně únavy řidiče a snížené pozornosti?
Pokud snad ano, měl by existovat podnět směrem k ROPIDu, že je zde nižší bezpečnost, přímo od řidičů linky.
Je na to nějaká norma? Kolik minut smí trvat jízda s cestujícími bez přestávky v pražské MHD? Jde o bezpečnost cestujících, nás všech...
Jinak bydlím na Hájích a s řidiči, co míří tady na konečnou mám ty nejhorší zkušenosti. Prudké brzdění, padající cestující, hulvátská jízda ke konci trati a hurá jízda "na cigáro" atd. Minule jsem řešil zlomenou nohu kamarádky... Někoho zabít na konci trati se přímo nabízí.
no, ale tohle bylo na začátku trasy.
Co způsobilo nehodu. Rozhodně špatná konstrukce dveří, která umožňuje "skřípnout" ruku nebo nohu a dveře se přesto zavřou. Dál autobus zde končí, tedy jednalo se nejspíše o nějakým způsobem postiženého člověka (opilec, zdravotně postižený apod.), který nezvládnul standardní výstup, nastupovat zde neměl. Na nehodě má nejmenší podíl řidič, pokud vůbec nějakou vinu má, ale nechtěl bych být na jeho místě
Taky máte ten pocit že pod sportovními články na idnes zmizela diskuze?
Připadá mi že větší písmena dali a zmizela.Jen do toho kliknete a je tam stále.Jen nám na hlavní stránce neukazuji počet příspěvků. Dělají neustále nějaké inovace,většinou k horšímu