Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kladno ustoupilo, souhlasí se zapojením do pražské integrované dopravy

Překážky zapojení kladenské městské dopravy do systému pražské integrované dopravy (PID) podle primátora Milana Volfa už pominuly. Do jednotného systému tak budou zapojeny linky městské i meziměstské. Kladno nechtělo, aby v případě zapojení do systému přišli Kladeňáci o výhody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P83e43t68r 20B94r21o77ž 8582604666344

No sláva. Funguje to výborně na dráze, konečně i v busech...

+1/0
23.2.2016 16:21

V38í15t 29K36o19u41b62a 6776850364708

Jízdné za korunu je populismus. Dobře zadarmo, všechny děti do a senioři od. Ale koruna je nesmysl. To bude více stát distribuce a výroba jízdenek. Navíc z nich prodejci nic nebudou mít, tak je nebudou chtít prodávat, tudíž nepůjdou snadno sehnat.

+1/0
23.2.2016 16:19

O38n81d58ř87e11j 79Š75v29e36j17d92a 4281949947860

Na Kladně se platí v autobusech, což předpokládám zůstane...

+5/0
23.2.2016 16:23

J88o19s70e37f 47J89ů73z93a 1768138723207

Pokud bude v PID, asi tam budou muset platit i bločkové jízdenky PID. Ale pokud tam zůstane souběžně platit místní tarif (16 / 14 Kč) a k tomu třeba podobně jako v Praze nebudou platit jízdenky za 12 Kč, tak každý, kdo bude chtít jet levněji než za 18 Kč (děti a popř. důchodci 9), si raději koupí tu levnější za místní tarif u řidiče.

+1/0
23.2.2016 18:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.