Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žižkovské nádraží se vyrovnalo Curychu, brzy ho však nahradí kanceláře

Unikátní funkcionalistický komplex Nákladového nádraží Žižkov, které před osmdesáti lety nemělo v Československu konkurenci, nahradí komplex kanceláří, bytů a obchodů. O areál mají enormní zájem developeři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J98i34ř75í 72B16o17č35e61k 6661174825363

a co haly zachovat a udělat v nich loftové byty ?

0/0
29.2.2016 8:41

M87i54c46h40a91e26l69a 33P52a52s62t21o39r92o88v94á 2940147955489

Nákladové nádraží není hezké a dnes ani funkční. Škoda, ale čas běží a je třeba se s takovými fakty vyrovnat. Kolem rostou byty (dost ohavné areály), takže se třeba můžeme na rozdíl od jiné zástavby dočkat něčeho hezkého. Upřímně, uhlířské a zelinářské putyky v okolí, otevřené od 5 ráno už jsou přežité a tato část město nezdobí.

+1/0
29.2.2016 8:29

M27i51c48h86a55l 58S21t57e22b21l67o 5399881164247

Už aby to bylo zastavené rozumněR^!!

Pro bydlení dokonalé místoR^V[>-]!!

0/0
29.2.2016 8:27

F24r35a71n53t62i74š81e33k 20V94a76n41ě71k 1707224777407

A nikoho nenapadlo tam postavit baráky a současně tam nechat i železnici? Klidně by tam mohla vést nějaká železniční linka S. Stačilo tam nechat 1, 2 koleje ve stylu letiště Mošnov.

+2/0
29.2.2016 8:05

J91o73z70e48f 67S90t80e79b68i57l22a 3835227725147

Jsem zvědavý na dopravní situaci, až v 7.00h ráno všichni naskáčou do aut a hurá do zácpy ;-)

+2/0
28.2.2016 21:21

J25a78k63u33b 51B51e30z65n93o41s53k19a 9247863506

Pane Stebila vám ta pražská dopava nějak nedá spát, že?;-D (téměř) stejný příspěvek u dvou různých článků..;-D;-D

+1/0
29.2.2016 1:45

J45a43k80u75b 65V28o67k55a33t54ý 8914837142624

ale má pravdu. Již nyní je doprava v Praze dost natřískaná a my plánujeme ještě víc zahustit, ale chybí tomu infrastruktura

+1/0
29.2.2016 9:33

J96o21z47e90f 60S61t18e47b70i35l19a 3355797395947

Ano pane Beznoska. Podobný článek, podobná reakce.

Bydlite-li v Praze, tak víte o čem píší;-)

0/0
29.2.2016 18:56

I38v33a 23D41o18l56a54n45s69k55á 2183406660460

Ta prvni fotografie navrhu je uplny horror, zvlastne ta obludna vyskova budova uprostred. Architekt nema zadny smysl pro proporce.

0/0
28.2.2016 19:54

J92i61ř58í 61P77r12a73ž18á70k 9490842871722

Čeští památkáři jsou šílení. 80 let starý průmyslový arál je zralý na zbourání. Beton má ve většině zemí odhadovanou životnost od 50 do 80ti let. Přestavba bude podstatně dražší než demolice a výstavba moderní budovy, která by mohla být ve stejném stylu. Provozní náklady rekonstruované stavby také bdou vyšší než u novostavby. uTo nemá na Magistrátu nikdo ani zbytek rozumu?

+2/−1
28.2.2016 17:07

J96o55s60e62f 60V90o31s88i63c92k54y 4903167106163

Stejne je to ale skoda. Takto dukladne promyslene a vykoumane nadrazi slouzilo naplno pouhych 30 let ! Nahradily jej kamiony s dlouhymi navesy ktere jen vsude prekazi. Alespon pro vnitrni mesto by se to mohlo zachovat.

+4/−2
28.2.2016 14:51

J13o87z51e66f 96S45t42e98b24i24l35a 3585157695687

Souhlasim R^

0/0
28.2.2016 21:19
Foto

D65a72n 72R98u56b77í16n 4553463789

Všecko to srovnat se zemí a postavit víc shopping mallů a kanceláři a luxusních bytů. Děkuji.

0/0
28.2.2016 14:44

J28o10s17e67f 55V77o95s70i29c29k81y 4873517406963

Lepsi by asi bylo nedelat nic. Tim se nic nepokazi:-)

+4/−1
28.2.2016 14:55

Z41d45e36n11ě85k 60V29a91l36e81n28t16a 3525380968424

Ještě že ta přetahovaná o stavební povolení vše tak krásně prodlužuje R^

V západních zemích vědí, že tyto stavby kanceláři budou zase časované bomby, o které se jednou ztratí zájem. Jenom v ČR se staví jedna hrůza za druhou :-P

+3/−5
28.2.2016 14:40

M14a87r78t45i35n 41P68l46o39c87e84k 4502856827246

Strašnej blábol, samozřejmě že se v zahraničí staví tyhle komplexy taky, nehledě na to, že většina developerů a skupin co o to mají zájem jsou zahraniční.

+6/0
28.2.2016 15:17

M41a74r67t20i50n 14Š69t84r58o35s 4729347490488

A o co se časem zájem neztratí? Takhle bysme nikdy nemohli postavit nic.

+1/0
28.2.2016 17:37

T34o67m73á86š 24V92r19á15b15e65l 8720984953234

Část by se zachovat měla, ale jinak to nádraží nikdo kromě bezdomovců nepoužívá je úplně k ničemu, v kancelářích budou lidé pracovat, budou tam kavárny restaurace, obchody služby, uchýlí to dopravní spojení.

+4/0
28.2.2016 13:10

J11a19n 42L19u22k49a52v48e42c 6860912717295

Nas..t s dalšíma kanclikama a luxusníma bydleníma. Kdo na to bydlení bude mit? Ať se jdou mílí zas..ní developeři vycpat. Kdyby z toho raději udělali zastávku pro cestující. A ne tam s..t zase nějakou ....u. Děkuji nechci.

+1/−2
28.2.2016 16:14

M91a79r81t25i93n 63Š65t42r14o72s 4529877340988

Představte si, že nové kanceláře přinesou pracovní místa, a nové byty zase sníží bydlení všem ostatním - více bytů = vyšší nabídka = nižší cena.

+1/0
28.2.2016 17:40

F13r82a49n45t14i23š43e53k 31K42o10u13d53e23l36k21a 3257957293

Ano nové kanceláře a nová naprosto zbytečná místa pro naprosto zbytečné lidi.Další a další monstra pro další a další hordy darmožroutů.

0/−1
28.2.2016 19:51

J29a90k41u81b 41V38o17k74a31t45ý 8514327292904

ale pracovní msíta nevzniknou jen postavením budovy a nabídnutím prostoru :D ... těch prostor je nyní již dostatek, ale jsou volná ... té práce zase tolik není :D

0/0
29.2.2016 10:09

M64a91r74e79k 55D70e62m55č69á47k 9805214506505

... brzy ho však nahradí kanceláře;-D

No, to už čtu tak 10 let. Ve skutečnosti je to docela prekérní situace - dva developeři se perou o dopravní kapacitu (když postaví projekt Discovery, tak Sekyra už povolení nedostane), a k tomu navíc Stropnický zachraňuje žáby.

0/0
28.2.2016 12:29

J39o31s87e76f 33C67h42o66d31o50u21n37s38k90ý 4961126989220

už aby to kontejnerový překladiště odpálili pryč..

+2/−3
28.2.2016 10:53

J19a48n 60J47í55c64h54a 8430730588521

uz tam davno neni

0/0
28.2.2016 21:18

J60o69s89e86f 77C53h42o68d27o63u86n33s43k51ý 4621526269790

a ty náklaďáky se tam objevují v nějaké časoprostorové díře? 8-o

+1/0
28.2.2016 23:16

M64a52t70ě35j 71C72h89l12á82d 3657436425581

Mohli by z toho udělat krásnej park a vykašlat se na developery :)

+18/−2
28.2.2016 10:53

F19r88a16n60t59i34š59e84k 57K37o84u44d35e84l15k19a 3847137473

Přesně tak, jenomže z toho by nikdo nezbohatnul.Takže vybetonovat a zasklít :-/

+1/0
28.2.2016 19:55

M74a77r31t86i27n 88Š96t10r84o93s 4869987360688

Myslím že jedna kolem pro vlaky by tu mohla zůstat a obsluhovat budoucí novou čtvrť. Nebo přeměna na tramvaje?

+11/0
28.2.2016 10:22

J54o96s27e81f 90K38o91m41á31r37e66k 5364102854679

Přesně to mě napadlo. Postavit novou čtvrť s vlastním nádražím by nemuselo být od věci :) Ale jinak tramvaje tam byly plánovány, ale jak uvádí kolega níže, při zachování hlavní budovy je to problém...

0/0
28.2.2016 19:32

T80o27m79á27š 68Z64e37m31a71n 3265638594495

Upřímě řečeno stržení a výstavba nové čtvrti s tím, že bude pokračovat kapacitní komunikace jako napojení stávající ulice Olšanská dál ven z Prahy, mi přišlo jako to nejlepší řešení.

Místo toho nevzhledný komplex dostal památkovou ochranu...

+6/−3
28.2.2016 10:17

M65a97r58t11i26n 89Š37t66r32o27s 4559207160528

Jarovská spojka? Každá další kapacitní komunikace zase jen zvyšuje automobilovou dopravu v Praze.

+7/−2
28.2.2016 10:22

T50o63m60á27š 12Z39e28m66a23n 3695398704405

Na čemž není nic špatného.

+4/−7
28.2.2016 10:32

M32a35r10t28i41n 88Š36t42r72o35s 4509457710298

Možná pro vás, pro mě ale ano.

+13/0
28.2.2016 10:42

D44a62n70i68e20l 25D23r72n69e53c 6241339406812

Pokud nová komunikace zajistí plynulou dopravu, bude ekologicky přínosná. 15 000 aut se spotřebou 6 l/100 km je ekologičtějších než 10 000 aut se spotřebou 11 l/100 km. Tato nová komunikace by navíc vedla obytnou zástavbou méně zastavěným územím, vytvořila by jakýsi místní obychvat a ulevila by Koněvově od části aut.

Pokud se souběžně s komunikací pro auta udělá i tramvajová trať, zlepší se i dostupnost MHD, ta tak získá na atraktivitě a zmírní odklon obyvatel od MHD k autům po výstavbě nové komunikace. To samé zařídí i souběžná cyklostezka v případě cyklistů. Zde konkrétně by to mohla být tramvajová rychlotrať jako vede na Barrandov a taktéž cyklostezka by mohla být mimoúrovňová s minimálními sklony.

+2/0
28.2.2016 15:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.