Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žižkovské nádraží se vyrovnalo Curychu, brzy ho však nahradí kanceláře

Unikátní funkcionalistický komplex Nákladového nádraží Žižkov, které před osmdesáti lety nemělo v Československu konkurenci, nahradí komplex kanceláří, bytů a obchodů. O areál mají enormní zájem developeři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J92i63ř86í 36B50o85č44e62k 6251634405253

a co haly zachovat a udělat v nich loftové byty ?

0/0
29.2.2016 8:41

M83i20c27h81a22e22l62a 26P14a38s34t90o19r69o41v33á 2220697145559

Nákladové nádraží není hezké a dnes ani funkční. Škoda, ale čas běží a je třeba se s takovými fakty vyrovnat. Kolem rostou byty (dost ohavné areály), takže se třeba můžeme na rozdíl od jiné zástavby dočkat něčeho hezkého. Upřímně, uhlířské a zelinářské putyky v okolí, otevřené od 5 ráno už jsou přežité a tato část město nezdobí.

+1/0
29.2.2016 8:29

M92i30c89h32a62l 66S47t14e44b44l43o 5269961334467

Už aby to bylo zastavené rozumněR^!!

Pro bydlení dokonalé místoR^V[>-]!!

0/0
29.2.2016 8:27

F76r74a44n52t76i93š69e63k 67V71a76n65ě19k 1627314917207

A nikoho nenapadlo tam postavit baráky a současně tam nechat i železnici? Klidně by tam mohla vést nějaká železniční linka S. Stačilo tam nechat 1, 2 koleje ve stylu letiště Mošnov.

+2/0
29.2.2016 8:05

J18o46z94e93f 87S63t25e74b18i27l81a 3695227365677

Jsem zvědavý na dopravní situaci, až v 7.00h ráno všichni naskáčou do aut a hurá do zácpy ;-)

+2/0
28.2.2016 21:21
Foto

J71a91k66u87b 68B91e20z84n38o61s27k54a 9957573846

Pane Stebila vám ta pražská dopava nějak nedá spát, že?;-D (téměř) stejný příspěvek u dvou různých článků..;-D;-D

+1/0
29.2.2016 1:45

J81a51k33u35b 78V12o39k58a23t59ý 8694447592224

ale má pravdu. Již nyní je doprava v Praze dost natřískaná a my plánujeme ještě víc zahustit, ale chybí tomu infrastruktura

+1/0
29.2.2016 9:33

J98o51z41e14f 14S72t52e73b62i10l10a 3325187435767

Ano pane Beznoska. Podobný článek, podobná reakce.

Bydlite-li v Praze, tak víte o čem píší;-)

0/0
29.2.2016 18:56

I42v66a 67D89o36l74a57n44s42k34á 2383236780170

Ta prvni fotografie navrhu je uplny horror, zvlastne ta obludna vyskova budova uprostred. Architekt nema zadny smysl pro proporce.

0/0
28.2.2016 19:54

J28i34ř41í 96P85r86a30ž23á50k 9330142201282

Čeští památkáři jsou šílení. 80 let starý průmyslový arál je zralý na zbourání. Beton má ve většině zemí odhadovanou životnost od 50 do 80ti let. Přestavba bude podstatně dražší než demolice a výstavba moderní budovy, která by mohla být ve stejném stylu. Provozní náklady rekonstruované stavby také bdou vyšší než u novostavby. uTo nemá na Magistrátu nikdo ani zbytek rozumu?

+2/−1
28.2.2016 17:07

J51o32s12e70f 67V61o25s55i90c79k17y 4843637636183

Stejne je to ale skoda. Takto dukladne promyslene a vykoumane nadrazi slouzilo naplno pouhych 30 let ! Nahradily jej kamiony s dlouhymi navesy ktere jen vsude prekazi. Alespon pro vnitrni mesto by se to mohlo zachovat.

+4/−2
28.2.2016 14:51

J16o74z89e93f 45S55t38e67b13i46l30a 3235627915437

Souhlasim R^

0/0
28.2.2016 21:19
Foto

D62a79n 17R32u34b42í70n 4653753969

Všecko to srovnat se zemí a postavit víc shopping mallů a kanceláři a luxusních bytů. Děkuji.

0/0
28.2.2016 14:44

J32o25s48e26f 56V42o31s77i23c47k59y 4383687636893

Lepsi by asi bylo nedelat nic. Tim se nic nepokazi:-)

+4/−1
28.2.2016 14:55

Z82d29e65n50ě54k 98V33a21l38e10n98t61a 3395310478494

Ještě že ta přetahovaná o stavební povolení vše tak krásně prodlužuje R^

V západních zemích vědí, že tyto stavby kanceláři budou zase časované bomby, o které se jednou ztratí zájem. Jenom v ČR se staví jedna hrůza za druhou :-P

+3/−5
28.2.2016 14:40

M98a92r70t29i17n 21P21l69o24c51e98k 4252416157926

Strašnej blábol, samozřejmě že se v zahraničí staví tyhle komplexy taky, nehledě na to, že většina developerů a skupin co o to mají zájem jsou zahraniční.

+6/0
28.2.2016 15:17

M25a27r49t15i76n 30Š21t76r72o21s 4859487260938

A o co se časem zájem neztratí? Takhle bysme nikdy nemohli postavit nic.

+1/0
28.2.2016 17:37

T13o10m40á73š 47V66r67á49b56e77l 8710584503974

Část by se zachovat měla, ale jinak to nádraží nikdo kromě bezdomovců nepoužívá je úplně k ničemu, v kancelářích budou lidé pracovat, budou tam kavárny restaurace, obchody služby, uchýlí to dopravní spojení.

+4/0
28.2.2016 13:10

J55a82n 91L16u45k83a81v22e33c 6540262387325

Nas..t s dalšíma kanclikama a luxusníma bydleníma. Kdo na to bydlení bude mit? Ať se jdou mílí zas..ní developeři vycpat. Kdyby z toho raději udělali zastávku pro cestující. A ne tam s..t zase nějakou ....u. Děkuji nechci.

+1/−2
28.2.2016 16:14

M29a59r43t68i93n 26Š66t24r21o35s 4769747470538

Představte si, že nové kanceláře přinesou pracovní místa, a nové byty zase sníží bydlení všem ostatním - více bytů = vyšší nabídka = nižší cena.

+1/0
28.2.2016 17:40

F68r49a76n56t35i31š65e92k 80K14o50u63d44e81l78k55a 3247457253

Ano nové kanceláře a nová naprosto zbytečná místa pro naprosto zbytečné lidi.Další a další monstra pro další a další hordy darmožroutů.

0/−1
28.2.2016 19:51

J46a17k15u87b 82V54o91k36a86t29ý 8164277682904

ale pracovní msíta nevzniknou jen postavením budovy a nabídnutím prostoru :D ... těch prostor je nyní již dostatek, ale jsou volná ... té práce zase tolik není :D

0/0
29.2.2016 10:09

M25a41r44e76k 28D93e71m39č48á54k 9915144596445

... brzy ho však nahradí kanceláře;-D

No, to už čtu tak 10 let. Ve skutečnosti je to docela prekérní situace - dva developeři se perou o dopravní kapacitu (když postaví projekt Discovery, tak Sekyra už povolení nedostane), a k tomu navíc Stropnický zachraňuje žáby.

0/0
28.2.2016 12:29

J86o67s95e88f 61C37h39o47d80o65u32n63s98k44ý 4451856639450

už aby to kontejnerový překladiště odpálili pryč..

+2/−3
28.2.2016 10:53

J59a48n 12J46í12c36h29a 8720850978621

uz tam davno neni

0/0
28.2.2016 21:18

J23o82s33e20f 14C67h89o40d54o88u38n53s43k75ý 4221226289590

a ty náklaďáky se tam objevují v nějaké časoprostorové díře? 8-o

+1/0
28.2.2016 23:16

M36a52t84ě19j 42C64h56l96á83d 3407766265751

Mohli by z toho udělat krásnej park a vykašlat se na developery :)

+18/−2
28.2.2016 10:53

F39r76a33n96t42i22š59e41k 53K15o41u74d16e15l14k36a 3347887183

Přesně tak, jenomže z toho by nikdo nezbohatnul.Takže vybetonovat a zasklít :-/

+1/0
28.2.2016 19:55

M69a46r42t22i52n 80Š28t76r22o29s 4369237230778

Myslím že jedna kolem pro vlaky by tu mohla zůstat a obsluhovat budoucí novou čtvrť. Nebo přeměna na tramvaje?

+11/0
28.2.2016 10:22

J58o61s29e46f 43K98o62m86á15r30e20k 5204132364599

Přesně to mě napadlo. Postavit novou čtvrť s vlastním nádražím by nemuselo být od věci :) Ale jinak tramvaje tam byly plánovány, ale jak uvádí kolega níže, při zachování hlavní budovy je to problém...

0/0
28.2.2016 19:32

T29o71m93á32š 16Z79e42m26a33n 3525778644985

Upřímě řečeno stržení a výstavba nové čtvrti s tím, že bude pokračovat kapacitní komunikace jako napojení stávající ulice Olšanská dál ven z Prahy, mi přišlo jako to nejlepší řešení.

Místo toho nevzhledný komplex dostal památkovou ochranu...

+6/−3
28.2.2016 10:17

M39a14r40t90i62n 25Š53t85r66o92s 4349367300638

Jarovská spojka? Každá další kapacitní komunikace zase jen zvyšuje automobilovou dopravu v Praze.

+7/−2
28.2.2016 10:22

T25o32m12á49š 53Z67e56m49a35n 3135168434455

Na čemž není nic špatného.

+4/−7
28.2.2016 10:32

M41a37r76t68i77n 10Š33t82r74o38s 4569937580508

Možná pro vás, pro mě ale ano.

+13/0
28.2.2016 10:42

D91a36n47i67e12l 52D63r20n23e83c 6971209186592

Pokud nová komunikace zajistí plynulou dopravu, bude ekologicky přínosná. 15 000 aut se spotřebou 6 l/100 km je ekologičtějších než 10 000 aut se spotřebou 11 l/100 km. Tato nová komunikace by navíc vedla obytnou zástavbou méně zastavěným územím, vytvořila by jakýsi místní obychvat a ulevila by Koněvově od části aut.

Pokud se souběžně s komunikací pro auta udělá i tramvajová trať, zlepší se i dostupnost MHD, ta tak získá na atraktivitě a zmírní odklon obyvatel od MHD k autům po výstavbě nové komunikace. To samé zařídí i souběžná cyklostezka v případě cyklistů. Zde konkrétně by to mohla být tramvajová rychlotrať jako vede na Barrandov a taktéž cyklostezka by mohla být mimoúrovňová s minimálními sklony.

+2/0
28.2.2016 15:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.