Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žižkovské nádraží se vyrovnalo Curychu, brzy ho však nahradí kanceláře

Unikátní funkcionalistický komplex Nákladového nádraží Žižkov, které před osmdesáti lety nemělo v Československu konkurenci, nahradí komplex kanceláří, bytů a obchodů. O areál mají enormní zájem developeři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J61i66ř55í 29B37o82č86e31k 6771864485983

a co haly zachovat a udělat v nich loftové byty ?

0/0
29.2.2016 8:41

M44i90c48h78a82e69l32a 40P52a15s77t91o84r94o71v56á 2590377535559

Nákladové nádraží není hezké a dnes ani funkční. Škoda, ale čas běží a je třeba se s takovými fakty vyrovnat. Kolem rostou byty (dost ohavné areály), takže se třeba můžeme na rozdíl od jiné zástavby dočkat něčeho hezkého. Upřímně, uhlířské a zelinářské putyky v okolí, otevřené od 5 ráno už jsou přežité a tato část město nezdobí.

+1/0
29.2.2016 8:29

M25i77c65h73a75l 52S34t61e30b59l25o 5909941534257

Už aby to bylo zastavené rozumněR^!!

Pro bydlení dokonalé místoR^V[>-]!!

0/0
29.2.2016 8:27

F28r64a69n22t54i23š68e80k 69V80a60n56ě79k 1327594777327

A nikoho nenapadlo tam postavit baráky a současně tam nechat i železnici? Klidně by tam mohla vést nějaká železniční linka S. Stačilo tam nechat 1, 2 koleje ve stylu letiště Mošnov.

+2/0
29.2.2016 8:05

J70o70z43e70f 25S95t53e31b48i71l24a 3605207345757

Jsem zvědavý na dopravní situaci, až v 7.00h ráno všichni naskáčou do aut a hurá do zácpy ;-)

+2/0
28.2.2016 21:21
Foto

J65a39k11u44b 14B23e84z73n55o95s15k26a 9947293736

Pane Stebila vám ta pražská dopava nějak nedá spát, že?;-D (téměř) stejný příspěvek u dvou různých článků..;-D;-D

+1/0
29.2.2016 1:45

J82a97k87u54b 57V33o38k29a74t43ý 8314497402614

ale má pravdu. Již nyní je doprava v Praze dost natřískaná a my plánujeme ještě víc zahustit, ale chybí tomu infrastruktura

+1/0
29.2.2016 9:33

J57o56z92e24f 30S54t45e28b45i91l57a 3255737375547

Ano pane Beznoska. Podobný článek, podobná reakce.

Bydlite-li v Praze, tak víte o čem píší;-)

0/0
29.2.2016 18:56

I29v75a 78D47o49l82a69n13s86k94á 2553906950790

Ta prvni fotografie navrhu je uplny horror, zvlastne ta obludna vyskova budova uprostred. Architekt nema zadny smysl pro proporce.

0/0
28.2.2016 19:54

J93i73ř60í 36P27r61a80ž84á70k 9590102371902

Čeští památkáři jsou šílení. 80 let starý průmyslový arál je zralý na zbourání. Beton má ve většině zemí odhadovanou životnost od 50 do 80ti let. Přestavba bude podstatně dražší než demolice a výstavba moderní budovy, která by mohla být ve stejném stylu. Provozní náklady rekonstruované stavby také bdou vyšší než u novostavby. uTo nemá na Magistrátu nikdo ani zbytek rozumu?

+2/−1
28.2.2016 17:07

J50o72s80e29f 77V18o52s94i94c81k65y 4703587706603

Stejne je to ale skoda. Takto dukladne promyslene a vykoumane nadrazi slouzilo naplno pouhych 30 let ! Nahradily jej kamiony s dlouhymi navesy ktere jen vsude prekazi. Alespon pro vnitrni mesto by se to mohlo zachovat.

+4/−2
28.2.2016 14:51

J47o32z33e74f 50S54t84e65b40i62l91a 3525827695757

Souhlasim R^

0/0
28.2.2016 21:19
Foto

D50a56n 98R19u87b82í18n 4863133959

Všecko to srovnat se zemí a postavit víc shopping mallů a kanceláři a luxusních bytů. Děkuji.

0/0
28.2.2016 14:44

J10o97s37e13f 11V64o65s23i57c60k95y 4183557526343

Lepsi by asi bylo nedelat nic. Tim se nic nepokazi:-)

+4/−1
28.2.2016 14:55

Z20d19e87n75ě93k 48V76a53l48e82n56t81a 3755620738444

Ještě že ta přetahovaná o stavební povolení vše tak krásně prodlužuje R^

V západních zemích vědí, že tyto stavby kanceláři budou zase časované bomby, o které se jednou ztratí zájem. Jenom v ČR se staví jedna hrůza za druhou :-P

+3/−5
28.2.2016 14:40

M36a33r76t22i50n 82P11l73o48c43e91k 4862606297976

Strašnej blábol, samozřejmě že se v zahraničí staví tyhle komplexy taky, nehledě na to, že většina developerů a skupin co o to mají zájem jsou zahraniční.

+6/0
28.2.2016 15:17

M31a87r10t10i16n 23Š47t35r52o60s 4259807300358

A o co se časem zájem neztratí? Takhle bysme nikdy nemohli postavit nic.

+1/0
28.2.2016 17:37

T11o90m78á31š 37V29r94á14b69e33l 8450694533834

Část by se zachovat měla, ale jinak to nádraží nikdo kromě bezdomovců nepoužívá je úplně k ničemu, v kancelářích budou lidé pracovat, budou tam kavárny restaurace, obchody služby, uchýlí to dopravní spojení.

+4/0
28.2.2016 13:10

J17a86n 57L54u27k93a55v80e68c 6480362187825

Nas..t s dalšíma kanclikama a luxusníma bydleníma. Kdo na to bydlení bude mit? Ať se jdou mílí zas..ní developeři vycpat. Kdyby z toho raději udělali zastávku pro cestující. A ne tam s..t zase nějakou ....u. Děkuji nechci.

+1/−2
28.2.2016 16:14

M71a60r40t30i56n 98Š82t69r22o64s 4679657240388

Představte si, že nové kanceláře přinesou pracovní místa, a nové byty zase sníží bydlení všem ostatním - více bytů = vyšší nabídka = nižší cena.

+1/0
28.2.2016 17:40

F96r52a39n55t32i16š59e76k 96K43o31u34d49e66l62k64a 3697477653

Ano nové kanceláře a nová naprosto zbytečná místa pro naprosto zbytečné lidi.Další a další monstra pro další a další hordy darmožroutů.

0/−1
28.2.2016 19:51

J67a63k83u22b 34V61o10k41a28t48ý 8314437262294

ale pracovní msíta nevzniknou jen postavením budovy a nabídnutím prostoru :D ... těch prostor je nyní již dostatek, ale jsou volná ... té práce zase tolik není :D

0/0
29.2.2016 10:09

M50a26r34e45k 42D75e40m85č37á39k 9165804896455

... brzy ho však nahradí kanceláře;-D

No, to už čtu tak 10 let. Ve skutečnosti je to docela prekérní situace - dva developeři se perou o dopravní kapacitu (když postaví projekt Discovery, tak Sekyra už povolení nedostane), a k tomu navíc Stropnický zachraňuje žáby.

0/0
28.2.2016 12:29

J28o98s73e98f 10C11h39o25d72o89u38n24s14k66ý 4381436799240

už aby to kontejnerový překladiště odpálili pryč..

+2/−3
28.2.2016 10:53

J79a18n 24J30í29c87h39a 8610370378571

uz tam davno neni

0/0
28.2.2016 21:18

J13o31s87e43f 11C66h29o48d30o13u10n56s59k86ý 4201416749470

a ty náklaďáky se tam objevují v nějaké časoprostorové díře? 8-o

+1/0
28.2.2016 23:16

M96a15t23ě59j 96C65h69l25á39d 3697226705711

Mohli by z toho udělat krásnej park a vykašlat se na developery :)

+18/−2
28.2.2016 10:53

F52r35a93n83t56i37š57e83k 28K18o40u79d66e30l30k14a 3877547503

Přesně tak, jenomže z toho by nikdo nezbohatnul.Takže vybetonovat a zasklít :-/

+1/0
28.2.2016 19:55

M41a56r24t77i60n 46Š61t71r14o40s 4549587750768

Myslím že jedna kolem pro vlaky by tu mohla zůstat a obsluhovat budoucí novou čtvrť. Nebo přeměna na tramvaje?

+11/0
28.2.2016 10:22

J76o16s71e13f 59K61o57m55á39r66e35k 5554392764619

Přesně to mě napadlo. Postavit novou čtvrť s vlastním nádražím by nemuselo být od věci :) Ale jinak tramvaje tam byly plánovány, ale jak uvádí kolega níže, při zachování hlavní budovy je to problém...

0/0
28.2.2016 19:32

T80o70m87á37š 64Z55e93m91a88n 3425228514955

Upřímě řečeno stržení a výstavba nové čtvrti s tím, že bude pokračovat kapacitní komunikace jako napojení stávající ulice Olšanská dál ven z Prahy, mi přišlo jako to nejlepší řešení.

Místo toho nevzhledný komplex dostal památkovou ochranu...

+6/−3
28.2.2016 10:17

M12a35r51t40i62n 72Š94t26r70o51s 4409977210748

Jarovská spojka? Každá další kapacitní komunikace zase jen zvyšuje automobilovou dopravu v Praze.

+7/−2
28.2.2016 10:22

T31o68m48á82š 83Z79e11m25a13n 3885128814845

Na čemž není nic špatného.

+4/−7
28.2.2016 10:32

M87a73r59t60i62n 58Š31t14r97o13s 4619597220168

Možná pro vás, pro mě ale ano.

+13/0
28.2.2016 10:42

D20a49n71i76e61l 43D86r55n18e14c 6611219366922

Pokud nová komunikace zajistí plynulou dopravu, bude ekologicky přínosná. 15 000 aut se spotřebou 6 l/100 km je ekologičtějších než 10 000 aut se spotřebou 11 l/100 km. Tato nová komunikace by navíc vedla obytnou zástavbou méně zastavěným územím, vytvořila by jakýsi místní obychvat a ulevila by Koněvově od části aut.

Pokud se souběžně s komunikací pro auta udělá i tramvajová trať, zlepší se i dostupnost MHD, ta tak získá na atraktivitě a zmírní odklon obyvatel od MHD k autům po výstavbě nové komunikace. To samé zařídí i souběžná cyklostezka v případě cyklistů. Zde konkrétně by to mohla být tramvajová rychlotrať jako vede na Barrandov a taktéž cyklostezka by mohla být mimoúrovňová s minimálními sklony.

+2/0
28.2.2016 15:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.