Diskuze

Nechci Prahu 11 odtrhnout, ale vytvořit z ní obec, říká starosta

Opozice v Praze 11 se ve středu pokusila odvolat starostu Jiřího Štylera (HPP 11). Návrh podal opoziční zastupitel Petr Hrabák (ČSSD) při diskusi o odtržení Jižního Města od Prahy. Štyler ale odmítá, že by něco takového chtěl a chystá metodiku, jak z Prahy 11 vytvořit obec.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K85a19r70e27l 10D80r26d72a

4. 3. 2016 13:43

Na Jižní Město přichází Viktor čistič. Karel Pražák koupil od Kellnera Trojmezí a Mrakodrapy na Chodově, kde by se měl vybudovat druhý výstup ze stanice metra. (Viz aktuální článek.)

Doporučuji klikat dál. Vítek předpokládá příchod další krize a očekává, že stavební boom v Praze právě skončil. Developeři udělají nejlépe, když nebudou rozjíždět velké projekty, nechají pozemky ležet ladem a budou čekat na příležitost. HPP11 může lehce splnit volební sliby. Prostě tady stavební proluky a věčný bordel zůstane dalších 20-30 let a pak tady stejně beton zvítězí.

Nabízí se ovšem developer Viktor čistič, který je za kauzou ožebračení radnic Prahy 6, Prahy 10 a Prahy 13. Tak se Praha 11 může těšit na nový výstup z Chodova. ;-D

Tak mi přijde, že Karel Pražák není hlupák. U takové zprávy mi přímo chybí dovětek, že se počítá se vstřícností radnice Prahy 11, kde žádné HPP11 nestraší. ;-D

http://www.dotyk.cz/35-2013/16_profil-kellneruv-viktor-cistic

http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-cesko/c1-56385770-penize-radnic-mizi-v-nenavratnu-key-investments-vyhlasila-bankrot-rusi-i-kancelar

0 0
možnosti

Zástupci ANO a TOP 09 si jen našli zástupný důvod ke zkoušce provést puč ve spojení s opozicí, aby se mohly realizovat požadavky developerů na Jižním Městě. Občané to vnímají a ti, kteří je volili, konečně prohlédnou a příště je už volit nebudou!

0 1
možnosti

K60a80r30e96l 98D95r25d53a

4. 3. 2016 10:10

Takto probíhá komunikace mezi radnicí, HPP11 a Jihoměstskou majetkovou na Praze 11. Drsná sranda. ;-D Jen doplňuji: Kováč (ANO 2011), Stárek (TOP 09).

Navíc mi přijde, že je hloupost osazovat do klíčových postů zastupitele, kteří jsou transparentní. Podle mě HPP11 spíš míří na kamarády kamarádů, kteří se listině zastupitelů nevyskytují.

https://www.jihomestska.cz/article/stanovisko-jmm-k-obvinenim-umistenym-na-webu-hnuti-pro-prahu-11

0 0
možnosti

O60t70a 46V59o80v46e28s

3. 3. 2016 16:01

Že by zase pan Mlejnský vystrkoval růžky? To toho ještě nemá dost - co mohl rozprodal a každý volný plácek chtěl zastavět, to byla určitě daleko horší politika než teď.:-(:-(

2 1
možnosti

Ten mlejnský musí mít ale strašnou moc když dokáže ovládat všechny strany zastupitelstva až na Hpp... ;-D

A nebo jsou hpp takový exoti že s nima prostě nechce mít společného už absolutně nikdo.

Vyberte si sám kde asi je pravda. ;-)

0 0
možnosti

V každém z nás je trochu četra jen to nechceme přiznat! S tím, že Jižní Město by nemuselo být součástí Prahy nesouhlasím. Nechci mít dražší MHD, měnit si doklady a mít nižší cenu majetku. To by nám pan starosta musel něco přihodit, abych mu dal svůj souhlas. Teď když už se o tom mluví zatajuje to? To jsem si mohl myslet!

0 0
možnosti

Konečně si Štylerovy nekompetentnosti všimli i ti nejpovolanější - koaliční partneři, kteří to musí mít dnes a denně na očích. Je to bohužel učebnicový příklad toho že je snadné něco kritizovat a velmi těžké něco dělat. A jediný bod programu Štylera s spol (všechno je špatně) fungoval do voleb, od té doby rok a půl nic nedělají, přestává fungovat základní občanská vybavenost, a jejich heslo se obrací proti nim samým, a protože nic jiného než vymezování se proti minulosti nemají, logicky to vede k jejich pádu.R^

1 2
možnosti

K16a22r58e21l 56D87r22d65a

3. 3. 2016 13:46

Jen dojmy, že by snadná kritika? ;-D Pád vidíte kde? Co podle Vás přestává fungovat?

1 1
možnosti

K30a38r53e77l 93D68r20d73a

3. 3. 2016 6:18

Hezké video. Rv To si dala iDNES zase záležet. Všiváci redaktoři z MF DNES vždy psali ve prospěch Mlejnského a mají podíl na vytunelování Jižního Města. A opět tady máme argument, co si křivácká iDNES s radostí vezme z Mlejnského notebooku.

Přitom mám pocit, že to video absolutně nic nedokazuje. Jen jedno, "čtyřikrát opakovaná lež se stává pro redakci iDNES pravdou". Dost dobrá novinářská etika. :-/

Když si srovnám aroganci a sprostotu Mlejnského party s propagačními články od MF DNES... Jo, zdejší redakci píšící pro developery je třeba milovat jako kompot. ;-D

Doporučuji projít web HPP 11. Podle mě se podařilo rozbít koalici na Praze 11. Takže se tady bude radnice celé volební období dohadovat, kdo tady vlastně šéfuje a další volební období je v pytli. Redaktoři iDNES mohou slavit, jak opět zavařili 80 tisícům Pražanů. Já si tu hůl na domluvu "objektivním" médiím musím pořídit... ;-D

http://www.hpp11.cz/index.php/36-zpravy/nejnovejsi-zpravy/433-mimoradne-14-zmc-velka-blamaz-v-podani-ano-2011-a-top-09

2 1
možnosti

Pane Drdo, smazali mi naprostou reakci na vas prispevek! Psal jsem vam o... vlastne ja to ani nemohu znovu napsat, protoze me opet vymaznou. Bezva. Mel jsem navod, jak veci na JM zmenit, ale kdyz o to idnes nema zajem, tak asi se spatne veci zmenit nemaji.

0 0
možnosti

D58a54n31i51e61l 15H24ý94l

2. 3. 2016 23:47

Vypadá to, že pan Štyler je typicky destruktivní typ. Kritizovat před volbami mu šlo výtečně, výsledky práce po volbách už ale vidět nejsou. Tak to svede na magistrát.

1 1
možnosti

A proc by nekdo dtrhaval mesto ?

0 0
možnosti

Nikdo nic odtrhavat nechce, jde o narovnani kompetenci mezi MC a Magosem. Slovo "odrthnout" uziva jen senzacechtivy novinar a neinformovany obcan.

1 3
možnosti

Zdá se mi, že starosta tvrdě naráží na možnosti reality x předvolební sliby a představy. Nicméně já osobně to považuji za způsob (a můžu si zrovna o tomto konkrétním myslet různé věci), jak si politicky rozšířit prostor pro větší pravomoc Prahy 11 v tom, co může dělat. Ono totiž lidé si vůbec neuvědomují, jak málo toho může, a co je příkazem z celopražského magistrátu (a nemluvím například o metru, ale o běžné péči o Prahu 11).

3 0
možnosti

Ono to je celkem jasný... Komunikace jsou "velkého" magistrátu, slušná část ploch, náměstí atd taky.

Ze zdravotnictví maximálně přispívá na provoz pohotovosti, ale zbytek zase platí magistrát včetně nemocnice...

0 0
možnosti

Zajímavá úvaha. Vytvořit obec, ale neodtrhnout od Prahy?

Možná operuje s tím, že by vytvořil obec, která by byla samostatná, ale zůstala součástí "kraje" Praha?

Jenže to by jednak musel změnit hned několik zákonů a především by Magistrát hl.m. Praha s tím musel souhlasit.

4 1
možnosti

Ale nic nemění na tom, že finančně by to pan starosta nezvládl ufinancovat.

Tohle je jenom klička, že by nechtěl patřit pod Středočeský kraj, ale "kraj" Praha... Jenže "kraj Praha" naše zákony neznají.

3 0
možnosti