- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jak to tak sleduju, tak někteří lidé se bez předpisu a homologace ani nevys erou do záchodu, nedej bože, kdyby je sra.ní potkalo v přírodě. My už tahle bez kola museli jet 2x, do servisu se to nějak dostat musí a nechat tak kolo, tak to akorát chytne plamenem, od čeho myslíte, že vzniká většina hořících kamionů? A otázka dne - jakpak asi myslíte, že by to odtáhla odtahovka? Stejně by to kolo sundali a táhli bez něj :-)
No tak pokud je autodopravce zoufalá socka co bojuje o přežití šaškováním na silnici místo rámcové smlouvy o poskytování mobilního servisu tak asi nezbývá než vracet socky do reality pokutama.
„Policisté zjistili, že na návěsu se nenachází první kolo na pravé straně. Dalším šetřením bylo zjištěno porušení sociálních předpisů a řidiči byla uložena kauce v hodnotě několik tisíc korun,“ uvedla mluvčí kladenských policistů Jana Šteinerová.
Nevíte někdo , jaké se u nás dají porušit sociální předpisy , při jízdě autem?
Rád bych se poučil.
přesně jak už se tu psalo,tahle náprava se běžně zvedá,takže se může stát nějaká nouzová situace kdy se toho využije,bouchne kolo tak napravu zvednu a dojedu na servis,nebo si z té nápravy pujčim kolo na zadní nápravy které nejdou zvedat atd,já v tom nevidim problém,spíš mě štve kolik je mezi lidmi bonzáků,už si toho týpka představuju, ty v..e kamion bez kola honem volat policii a točit aby byl na primě
přitom jim tím dost možná ušetřil čas, protože nezablokoval dopravu potřebnou na opravu zablokovaného kola.
Polák. Už zase. Aha, tak tím je řečeno vše...
Dle nápisu na návěsu a dle SPZ další Polák, který si s ničím hlavu neláme, důležité je pro něj zvládnout pouze točit volantem a mačkat pedály a umět se nasytit a vyměšovat.
Tak jako hele, onehdá se mi zablokovala brzda na jednom kole na návěsu, tak jsem sundal kolo (abych jej nevláčel po zemi) přes stabilizátor se prostě kotouč nedokázal dotknout země a to jsem měl plnou nálož, tedy celkovou váhu 40 tun. Poodjel jsem na parkoviště a tam závadu řešil (abych nestál x hodin na silnici a nezavazel) kdyby se mi přihodil například dvojitý defekt (rezervu na návěs má kamion jen jednu, druhá je na tahač) a měl jsem dostatečně lehký náklad abych mohl jet se zvedlou nápravou, tak vezmu kolo z ní, nápravu zvednu a 2 defekty strčím někam do návěsu a úplně bez potíží jedu.
no chlubit se překračováním zatížení na nápravu, to je opravdu vrchol inteligence.
Ale jo, vlastně se člověk ani nemůže divit, když vidí některé profíky v provozu
Láry fáry kde jsou ty Pcháry? Proč já musím být zareigistrovaný pod svým jménem a autoři těchto blbostí( a nevymlouvejte se "rsr" na překlep) se mohou zbaběle skrývat za nicneříkající zkratkou?
Nemudruj a na to "rsr" klikni. Objeví se ti stránka autora s mnohem více informacemi, než je pouze tvé pravé jméno.....
je tak tezky si po sobe precist popisek obrazku?
O níc nejde, kol je tam dost. Zase nějakej práskač co nemá nic jinýho na práci. Asi z Pchár.
doufám, že časem potkáš něco podobného a uvidíš, jak moc bezpečný je takový řidič v provozu pro své okolí
Tahle náprava se běžně zvedá, takže v tom nevidím žádný problém. Jakkoli obecně považuji řidiče kamionů za cosi nepublikovatelného, tento případ je v pořádku a je to spíš ukázka bonzování a šikany ze strany policie.