Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tramvaje do Nuslí by nemusely jezdit podjezdem, ale přes magistrálu

Tramvaje mezi Nuslemi a Pankrácí v budoucnu možná budou při své jízdě Táborskou ulicí křížit magistrálu. Praha 4 totiž v rámci plánování oprav svých ulic uvažuje o tom, že by zasypala podjezd u náměstí Hrdinů. Právě tudy nyní tramvajová trať vede pod pražskou dopravní tepnou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K92a25t41e39ř12i13n95a 86K51a81š73p55a44r50o80v74á 5890259495222

Neskutečně hloupý nápad, až to bolí Rv a "humanizace magistrály" tuplem! Prostě dálnice má sloužit dopravě, ne procházkám v zeleni. OMG

0/0
19.3.2016 14:32

R15a16d49i49m 81V88o53d62ň36a80n75s73k26ý 5251934596739

Zhruba za 30 let. Do té doby bude D lifrovat na už tak nejvíce přetížený úsek metra na C ještě více lidí.

0/0
15.3.2016 22:11

J16a26s13o25ň 65K29l37í29m60a 1912300465886

To je nápad přímo hovězí. Zaslechl jsem, že se na na Praze 2 má

Ječná a I.P.Pavlova předělat na podpovrchovou tramvaj. Takže by mohli vytěžený materiál odvážet na Pankrác a zasypat jím podjezd pro tramvaje. Vskutku geniální koncepce okolo magistrály!!! Že se

raději nestarají o prodloužení tramvajové linky z Pankráce do Podolí, případně přes nový most až na Zlíchov? Kdysi jezdívaly tramvaje až na Ryšánku a do Kačerova. Sice se pak otevřela trasa C metra, ale od té doby nic, přestože tu žije mnohem víc lidí než tehdy a metro už to přestává zvládat. A Déčko je v nedohlednu.

+1/0
15.3.2016 16:59

M91a29r12t40i23n 87R19u91z89i30c23k52a 1332258106967

ja slysel a videl plany spise na presun IAD pod povrch v oblasti karlaku, ...

0/0
15.3.2016 20:36

L80a27d34i86s24l25a18v 32K19r88b50e30c 3211616384610

Navrhuji zasypat 8-oa po volbách[>-] to zase vykopat a udělat z toho podzemní garáže za peníze z EUEU.

+3/0
15.3.2016 9:15

M42a88r90t83i53n 24R83u80z71i64c24k36a 1812118226947

Tak to misto znam a je to tragicky, zvlast kdyz chcete jit se dostat pres magistralu na druhou stranu ulice, uplne nejlepsi by bylo dostavet okruh, napr. tunel pod vychovatelnou, prestavbu krizovatky Liberecka-Cinovecka-Kbelska, premosteni Hloubetina Kbelska-Prumyslova a upravu krizovatky Jizni spojka-Prumyslova.

Pak by se dala zlidstit i magistrala mezi Holesovicemi a Pankraci.

Misto u Prazkeho povstani a soudem je nejlepsi vratit do puvodni podoby pred vystavbou dalnice.

0/0
15.3.2016 8:31

R22o28b62e20r12t 21S12v76o14b92o18d13a 6973671706785

A kde se na to vezmou peníze? Kolik stála Blanka a jak dlouho se stavěla? Okruh nebude dostavěn ani do 20 let!!!

0/0
15.3.2016 9:59

M67a84r90t89i35n 18R23u37z12i50c16k52a 1592938946367

No to co navrhuji, je jiz defacto postavene, jde pouze o vylepseni stavajiciho. A navic upravy jsou o mnoho levnejsi, nez planuje magistrat. Ten planuje rozsireni povltavske ulice, tunelovy komplex Balabenka-Spojovaci-Malesice-Jizni Spojka+ navazujici radialy tunel Vysocanska radiala (Kbelska-Freyova-Cuprova), tunel Kobylisy-Bulovka-Povltavska, tunel Spojovaci-Prumyslova-Sterboholska radiala, a take je ve hre tunel Vychovatelna-Pelc Tyrolka. Jestlize ma magistrat penize na tyto stavby, tak muze postavit resp. vyuzit jiz hotove stavby. Klicove je na mem navrhu pouze premosteni hloubetina, ktere bylo planovano pri stavbe prumyslove, ale nerealizovalo se. Jedinny tunel, ktery je v mem navrhu je stejne jiz diskutovany tunel Pelc Tyrolka-Vychvatelna a zde nyni jiz vede 6 pruha magistrala. Teoreticky se tento tunel da stavet i povrchove jen s omezenim provozu na povrhu, tedy vyrazne levneji. Srovnani s Blankou coz je komplex 3 tunelu nesrovnatelne delsich je zavadejici.

0/0
15.3.2016 19:15

J86a37k34u97b 43F74e50i39f76a88r 7169499306749

Až dostavíte vnější okruh kolem Prahy, tak si třeba zbořte Nuselák a udělejte tam lávku pro cyklisty. Do té doby se věnujte důležitějším věcem než výrobě podobných plánů a studií.

+1/0
15.3.2016 8:21
Foto

J76a72n 95B53r57a23u26n 1308148853195

Tož ať jezdijó. Nam je to fuk.

0/−1
15.3.2016 7:45

M49i82c10h70a94l 34Z54e98l22e76n20k39a 3455794349191

Jestli tomu správně rozumím, tak by byl provoz magistrále blokován další křižovatkou abychom unikli hlučné a prašné dopravní tepně ? Nějak se mi tomu nechce věřit nebo to opravdu špatně chápu :-(.

+2/0
15.3.2016 6:53

I29v16a86n81a 74N39o78v62á 2502472229708

já bych na D1 do středního pruhu vybudovala spojení Praha Brno tramvají, každých 500m zastávku s ostrůvkem a pro auta 30km/h. Dobrý ne?

+8/0
15.3.2016 1:51

J30i22r33i 35J67a39v16u93r81e94k 7306622982626

No, trestuhodně jste zapomněla na pruh pro cyklisty. A vůbec, nebylo by lepší to zbudovat jako pěší zónu? Samozřejmě "s posezením," to jsou takové ty rozházené židle, co na nich na každé vizualizaci šťastné postavičky srkají kávu, aniž by to mělo nějakou logiku. ;-)

+5/0
15.3.2016 9:17

I65v17a77n88a 16N79o53v37á 2892422949278

Tak proč by nemohla jet tramvaj po dálnici, že? Cykloteroristi nám (hlupákům) to jistě vysvětlí. Proč mám dojem, že se do vedení čehokoli dostávají zásadně tupci?

+4/0
15.3.2016 1:43

M94a64r54t90i58n 74R63u49z32i25c66k10a 1832818306517

Co vam vadi, konkretne? Jedna krizovatka navic ve meste?

0/0
15.3.2016 19:18

M34i34l91a60n 22N39o26v95á42k 2690335635365

Konkrétně. Prodloužení jízdní doby tramvaje na dvou nových frekventovaných úrovňových křižovatkách.

+1/0
15.3.2016 19:42

M75a83r42t91i72n 21R21u38z36i13c70k86a 1452228436917

Pokud by to bylo podobne jako na IPP, tak to prodlouzeni jizdni doby bude zanedbatelne...

Me konkretne vadi nedostaveny mestsky okruh, viz muj prispevek vyse...

0/0
15.3.2016 20:35

J20a87n 32K97a33š84p64a18r 7125654811340

Já myslel, že letos má být Apríl až po Velikonocích.8-o

Tak těžký kalibr si vystřílet předčasně...

+6/0
14.3.2016 23:45

T38o93m26á14š 40B84u94r48a 1829666

Ona kdyby tramvajová trať vedla PO části magistrály, tak by se až tak moc zase nedělo. Ale myšlenka tohoto uhozeného projektu počítá s tím, že by v inkriminovaném místě koleje KŘIŽOVALY tuhle nejrušnější pražskou tepnu, a to ÚROVŇOVĚ.

Souhlasím s Vámi v tom, že autoři/-rky záměru se museli před vymyšlením takového paskvilu pravděpodobně podrobit lobotomii. Jinak si těžko vysvětlit jejich konání.

+1/0
15.3.2016 13:45

T90o19m18á40š 94B96u88r89a 1349936

Omlovám se: špatně zařazeno. Tento můj příspěvek měl býti reakcí na úvahu paní Nové (22298).

0/0
15.3.2016 13:47

J13a62n 50Z58a44b41a38b52a 8974774838694

Spojení cykloteroristů nesnáčejících auta s akademiky odtržené od běžného života nemůže přinést nic jiného než obdobné nesmysly....

+3/0
14.3.2016 23:27

M54a38r14e97k 18Š54i81m14o37n 2474527368308

Tím podjezdem jsem párkrát projížděl i na kole a člověk má opravdu pocit, že se mu od tamtud chce co nejrychleji zmizet, ale takových míst je v Praze víc a jsou nevyhnutelné - podjezd mezi Skalkou a Zahradním městem (sousedící podjezdy pod Jižní spojkou a železnicí), křižovatka u Bulhara (rovněž sousedící podjezdy pod železnicí a magistrálou) a další místa.

Pokud chce radnice prostoru Pražského povstání, tak musí zachovat mimoúrovňovou křižovatku, ale museli by tu sestavu otočit. Magistrálu strčit pod zem (podobně jako nábřeží Ludvíka Svobody) a nad ní vést ty "lidské" komunikace.

+2/−1
14.3.2016 22:39

I40v88a24n54a 69N21o23v75á 2572392359418

ten podjezd u Skalky je taky dobrý. Ten bych taky zasypala a dala tam závory. A když už budeme v tom, to samé udělat se všemi mosty na jižní spojce až do Běchovic. Aby ta zlá auta už neobtěžovala ty, co se chtějí po jižní spojce procházet s kočárky a hrát si tam s dětmi.

+7/−1
15.3.2016 1:46

M75a55r94e53k 66H95r83u88b17y 6487622121908

Nejlepší úředník je ten, co nedělá nic. Na co sáhnou, to podělají, horší než holubi.....

+6/0
14.3.2016 22:30

R98o79b44e51r88t 75P24r97a31ž24á10k 4498386535170

Fotky č. 2 a 3 nejsou z Táborské, ale z ul. Na Veselí kudy by podle Štěpánků tram už jezdit neměla. Tak co tam dělá?

+1/0
14.3.2016 22:20

I72v56a78n 80P73r72o76c78h36á19z82k80a 3551524405335

Buď magistrála, nebo humanizace. Obojí nelze.

+1/0
14.3.2016 21:41

Ř49e60h51o77ř 21V42l41a15s49á58k 2264764331806

Chtěl bych vidět obrázek.

Užitečnější by by mi přišlo protažení tramvají zase až nahoru na Pankrác.

+4/0
14.3.2016 21:05

R52o26b67e39r80t 44P90r83a31ž27á36k 4138656245790

Tam by byla potíž, kde ji ukončit. Plac po původní smyčce je zastavěn. Takže by bylo praktické dovést tramvaj až k nemocnici Krč.

+1/0
14.3.2016 22:14

M91a43r51e78k 82Š76i98m76o12n 2394607248478

Kudy? Navíc by duplikovala trasu metra C.

0/0
14.3.2016 22:45

M74a33r23t59i11n 13R38u40z63i86c22k58a 1872578756307

Drive jezdila Jihlavskou, ale tam uz to nejde, bud objezdem pres Brumlovku a dal po souvasne slinici na Kacerov... Nebo od Budejovicke podzemi na vychodni konec autobusoveho obratiste...

Smysl to dava, metro je narvane uz JM a pokud chcete jet jen kousek, tak chodit na jednu stanici metra, jet jednu stanici metra a pak zas jit kus pesky, a mohli by teoreticky i zmizet nektere autobusy... ale predevsim by to umoznilo dalsi mozne vetveni linek smerem na Sporilov, Kamyk, Dvorce, atp. kde nebude jezdit metro D.

+1/0
15.3.2016 8:26

R60o84b39e74r89t 69P66r81a35ž54á96k 4758276905370

To jsem měl přesně na mysli. Z Budějovického nám. Vyskočilovou a Michelskou přes Kačerov. Nemusela by ani zabírat místo ve Vídeňské, podle plotu nemocnice vede původní ulice. A před špitálem je místo na obratiště.

+2/0
15.3.2016 9:33

R51a83d76i46m 55V92o22d52ň64a21n50s60k79ý 5631654336879

To tvrdili soudruzi v 70. letech a proto trať zrušili. Tehdy ovšem metro nejezidlo tak přetížené jako dnes.

0/0
15.3.2016 11:36

T50o10m80á77š 74Z83e71m84a62n 3565768754585

Zbytečné při současném M C a budoucí lince D.

0/0
14.3.2016 23:17

R40o64b46e95r84t 17P14r80a39ž73á67k 4718856205780

Metro D je vzdálená budoucnost a C je na hranici kapacity.

0/0
15.3.2016 9:31

R28a15d12i70m 87V72o86d75ň89a55n73s18k92ý 5731704396659

Právě kvůli lince D, která zde bude končit a navážet ještě více lidí než dnešní autobusy, je tramvaj absolutní nutnost.

0/0
15.3.2016 11:39

T74o88m61á19š 95Z42e66m80a26n 3825698694175

Ale D povede do Nuslí - tudíž by byla tramvaj zcela zbytečná.

0/0
15.3.2016 20:15

J20a12n 96D61l15o43u50h74ý 8146690673760

asi plánují větší vytížení soudu....;-D

+2/0
14.3.2016 20:48

B69o16h38u43s94l87a64v 13K37r16á21l31í26k 2191180689136

Nějak tomu nerozumím. Na jednu stranu tvrdí, že chtějí u Pražského povstání udělat společnou zastávku autobusu a tramvaje, ale současně tvrdí, že chtějí tramvaj vést zkratkou, aby přes Povstání vůbec nejela.

+3/0
14.3.2016 20:38

R17o56b13e15r29t 48S62v16o94b22o64d94a 6253101836905

Jedná se o tramvaje, které jedou do vozovny.

0/0
15.3.2016 10:04

M51i29c71h60a51l 82R86i81m15b13a82u95e85r 4399885343427

Soudruhům z iDnesu se buď nápad blokovat magistrálu líbí a nebo se jim nelíbí co si o něm jako člověk znalý onoho místa myslím. Proto ho tedy přečešu.

"V životě jsem viděl hodně blbostí, ale tahle je mezi nimi naprosto výjimečná. Máte mimoúrovňové křížení tramvaje s magistrálou doplněné dvěma podchody pro chodce. Funguje to a je to bezpečné. A uděláte co? Čistě ze srandy se rozhodnete magistrálu každých 10 minut zablokovat DVAKRÁT ocelovou vozovou hradbou a ideálně ještě nahnat chodce pod kola aut.

Ti (-censored-) ze Strany Zelených musí prodávat nemocniční proviant, protože jinak si nedovedu vysvětlit, proč změníte nulovou pravděpodobnost srážky na docela velkou. Nebo jsou to prostě sadisti a rádi vidí, jak vystřihují řidice a lidi z tramvaje po kolizi. Stačí, kolik kolizí je u náměstí Hrdinů na křížení tramvaje, tak čistě ze srandy přidáme další dvě a vyrobíme dvě mnohem horší křižovatky smrti. A odstraníme podchody, abychom mohli smývat mozky chodců, kteří místo bezpečné cesty podchodem budou hopsat před řidiči na magistrále.

Víte někdo o nějaké soutěže "(-censored-) roku"? Autory tohoto nápadu tam musíme přihlásit, to je úplně jasné.

Doufám, že se to soudruhům cenzorům už líbit bude. Pro informaci, viděl jsem několik srážek vozidel na magistrále s tramvají u IPP a věřte mi, vizualizace by vypadala skutečně drasticky. A "mozek" není věru neslušné slovo, po implementaci tohoto nápadu by tam byl rovněž čas od času k vidění Rv

+25/−2
14.3.2016 19:55

A15d10a62m 20H72o64u85b88a79ř 2889928525477

To je to jejich zklidnovani dopravy, ve skutečnosti způsob jak naštvat všechny obyvatele. Podekujte komunistické bojuvce automat. Ti by patrili zavřít, ale zatím uspesne lobuji. Doporucuji se před pristimi volbami mestkych casti doptat jednotlivých kandidátů k teto pochybne organizaci a volit podle toho.

+6/0
14.3.2016 20:20

M41a90r20e46k 34Š66i88m95o52n 2644737268338

Tohle ale neprosazuje automat, to je nějaký ještě víc chorý mozek.

+3/0
14.3.2016 22:25

J24i44r79i 20H18u81b74k70a 1823946824385

Automat je velkým zastáncem tzv. humanizace (asi si myslí že v těch fujky autech asi nejezdí lidé) magistrály. Viz jejich web, oni si představovali že na začátku 5.kvetna by mohly být semafory co by řídily vjezd do centra. Semafory na dálnici, chápete to někdo? A IPR je jejich lidma velmi infikován, je to v podstatě prodloužená ruka Automatu, neviděl jsem od nich nic rozumného, samé takové věci.

0/0
15.3.2016 8:06

V41i55k17t73o61r 12Š97e88d62i65v50ý 8156741910646

A nový předseda zelených bude podobným spolkům dodávat elán, ten snad musí mít obrázek Pol Pota nad postelí.

0/0
16.3.2016 17:30

J67i52r18i 57R97u46s56n40o71k 4545102787833

Ja verim, ze nekde v prubehu procesu se najde aspon jeden clovek, ktery si uvedomi, co by obnaselo tramvaji prekrizit magistralu.

+5/0
14.3.2016 19:51

V69á71c70l18a25v 63J95o35n42á88š 8772123702283

Na Pavlaku ji taky tramvaje kříží.

+3/−2
14.3.2016 21:11

J44i61r78i 38R15u42s88n20o12k 4395852357403

A mate snad pocit, ze to je bezpecne? Myslite, ze ten Holandan, kteremu tam hasici amputovali nohu, kdyz je srazila tramvaj, by s vami souhlasil? A to nemluvim o dalsich desitkach nehod, ktere se tam stavaji a dokazou zablokovat tramvajovy provozod karlaku na Mirak.

+5/−4
14.3.2016 21:21

T94o98m75á12š 17H12r28ů14z91a 2923797953594

Berte to tak, že už máme hotovou polovinu pražského okruhu. Omezení provozu na magistrále je tak na místě, místo 6 pruhů čtyři by tomu místu rozhodně neuškodily. A ten podjezd na pražáku je teda hnus velebnosti. Klidně ať to předělají.

+1/−2
15.3.2016 8:31

J38a68n42í20k 29P79e94t74r 5383950208745

Jestli chtějí opravdu v úrovni křížit tramvaje a dálnici - to musel vymyslet opravdu maxiblb.Rv;-€

+10/−2
14.3.2016 19:39

J70a73n 50F79i61a67l77a 7394377645399

Tam dálnice není. Dálnice nesmí procházet obcí. A není tam ani silnice pro motorová vozidla. Je to normální městská ulice. Nicméně rušit ten podjezd mi přijde nesmyslné.

+1/−2
14.3.2016 20:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.