Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tramvaje do Nuslí by nemusely jezdit podjezdem, ale přes magistrálu

Tramvaje mezi Nuslemi a Pankrácí v budoucnu možná budou při své jízdě Táborskou ulicí křížit magistrálu. Praha 4 totiž v rámci plánování oprav svých ulic uvažuje o tom, že by zasypala podjezd u náměstí Hrdinů. Právě tudy nyní tramvajová trať vede pod pražskou dopravní tepnou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K61a23t41e62ř98i46n88a 76K91a61š16p63a83r19o85v72á 5540939755902

Neskutečně hloupý nápad, až to bolí Rv a "humanizace magistrály" tuplem! Prostě dálnice má sloužit dopravě, ne procházkám v zeleni. OMG

0/0
19.3.2016 14:32

R43a75d89i23m 50V59o90d93ň34a38n27s97k23ý 5751374726769

Zhruba za 30 let. Do té doby bude D lifrovat na už tak nejvíce přetížený úsek metra na C ještě více lidí.

0/0
15.3.2016 22:11

J95a66s26o66ň 31K46l11í30m77a 1402610595816

To je nápad přímo hovězí. Zaslechl jsem, že se na na Praze 2 má

Ječná a I.P.Pavlova předělat na podpovrchovou tramvaj. Takže by mohli vytěžený materiál odvážet na Pankrác a zasypat jím podjezd pro tramvaje. Vskutku geniální koncepce okolo magistrály!!! Že se

raději nestarají o prodloužení tramvajové linky z Pankráce do Podolí, případně přes nový most až na Zlíchov? Kdysi jezdívaly tramvaje až na Ryšánku a do Kačerova. Sice se pak otevřela trasa C metra, ale od té doby nic, přestože tu žije mnohem víc lidí než tehdy a metro už to přestává zvládat. A Déčko je v nedohlednu.

+1/0
15.3.2016 16:59

M20a88r21t84i40n 28R46u50z49i57c86k97a 1812678326887

ja slysel a videl plany spise na presun IAD pod povrch v oblasti karlaku, ...

0/0
15.3.2016 20:36

L65a70d42i57s10l77a96v 19K73r75b53e52c 3211306804590

Navrhuji zasypat 8-oa po volbách[>-] to zase vykopat a udělat z toho podzemní garáže za peníze z EUEU.

+3/0
15.3.2016 9:15

M41a74r56t16i18n 11R90u96z53i39c54k26a 1682798336647

Tak to misto znam a je to tragicky, zvlast kdyz chcete jit se dostat pres magistralu na druhou stranu ulice, uplne nejlepsi by bylo dostavet okruh, napr. tunel pod vychovatelnou, prestavbu krizovatky Liberecka-Cinovecka-Kbelska, premosteni Hloubetina Kbelska-Prumyslova a upravu krizovatky Jizni spojka-Prumyslova.

Pak by se dala zlidstit i magistrala mezi Holesovicemi a Pankraci.

Misto u Prazkeho povstani a soudem je nejlepsi vratit do puvodni podoby pred vystavbou dalnice.

0/0
15.3.2016 8:31

R43o96b88e74r90t 26S33v20o21b24o74d65a 6513921976385

A kde se na to vezmou peníze? Kolik stála Blanka a jak dlouho se stavěla? Okruh nebude dostavěn ani do 20 let!!!

0/0
15.3.2016 9:59

M37a15r47t50i91n 75R82u57z68i51c60k55a 1482518916157

No to co navrhuji, je jiz defacto postavene, jde pouze o vylepseni stavajiciho. A navic upravy jsou o mnoho levnejsi, nez planuje magistrat. Ten planuje rozsireni povltavske ulice, tunelovy komplex Balabenka-Spojovaci-Malesice-Jizni Spojka+ navazujici radialy tunel Vysocanska radiala (Kbelska-Freyova-Cuprova), tunel Kobylisy-Bulovka-Povltavska, tunel Spojovaci-Prumyslova-Sterboholska radiala, a take je ve hre tunel Vychovatelna-Pelc Tyrolka. Jestlize ma magistrat penize na tyto stavby, tak muze postavit resp. vyuzit jiz hotove stavby. Klicove je na mem navrhu pouze premosteni hloubetina, ktere bylo planovano pri stavbe prumyslove, ale nerealizovalo se. Jedinny tunel, ktery je v mem navrhu je stejne jiz diskutovany tunel Pelc Tyrolka-Vychvatelna a zde nyni jiz vede 6 pruha magistrala. Teoreticky se tento tunel da stavet i povrchove jen s omezenim provozu na povrhu, tedy vyrazne levneji. Srovnani s Blankou coz je komplex 3 tunelu nesrovnatelne delsich je zavadejici.

0/0
15.3.2016 19:15

J95a29k87u76b 32F91e84i50f58a32r 7959969866269

Až dostavíte vnější okruh kolem Prahy, tak si třeba zbořte Nuselák a udělejte tam lávku pro cyklisty. Do té doby se věnujte důležitějším věcem než výrobě podobných plánů a studií.

+1/0
15.3.2016 8:21
Foto

J40a12n 45B56r86a41u73n 1858238503305

Tož ať jezdijó. Nam je to fuk.

0/−1
15.3.2016 7:45

M15i27c31h74a72l 64Z72e71l81e60n55k72a 3195614149231

Jestli tomu správně rozumím, tak by byl provoz magistrále blokován další křižovatkou abychom unikli hlučné a prašné dopravní tepně ? Nějak se mi tomu nechce věřit nebo to opravdu špatně chápu :-(.

+2/0
15.3.2016 6:53

I61v10a43n53a 85N59o81v34á 2292532129938

já bych na D1 do středního pruhu vybudovala spojení Praha Brno tramvají, každých 500m zastávku s ostrůvkem a pro auta 30km/h. Dobrý ne?

+8/0
15.3.2016 1:51

J14i72r32i 43J74a35v11u85r67e28k 7826582412336

No, trestuhodně jste zapomněla na pruh pro cyklisty. A vůbec, nebylo by lepší to zbudovat jako pěší zónu? Samozřejmě "s posezením," to jsou takové ty rozházené židle, co na nich na každé vizualizaci šťastné postavičky srkají kávu, aniž by to mělo nějakou logiku. ;-)

+5/0
15.3.2016 9:17

I24v43a78n55a 72N47o35v37á 2592332239168

Tak proč by nemohla jet tramvaj po dálnici, že? Cykloteroristi nám (hlupákům) to jistě vysvětlí. Proč mám dojem, že se do vedení čehokoli dostávají zásadně tupci?

+4/0
15.3.2016 1:43

M76a29r66t49i49n 52R20u69z76i76c87k33a 1392448356137

Co vam vadi, konkretne? Jedna krizovatka navic ve meste?

0/0
15.3.2016 19:18

M36i93l80a59n 93N54o35v66á90k 2500965395565

Konkrétně. Prodloužení jízdní doby tramvaje na dvou nových frekventovaných úrovňových křižovatkách.

+1/0
15.3.2016 19:42

M78a45r71t19i60n 28R33u66z10i78c43k16a 1302638466657

Pokud by to bylo podobne jako na IPP, tak to prodlouzeni jizdni doby bude zanedbatelne...

Me konkretne vadi nedostaveny mestsky okruh, viz muj prispevek vyse...

0/0
15.3.2016 20:35

J90a32n 42K12a10š33p33a39r 7415554821730

Já myslel, že letos má být Apríl až po Velikonocích.8-o

Tak těžký kalibr si vystřílet předčasně...

+6/0
14.3.2016 23:45

T40o81m57á12š 23B40u30r97a 4512606304

Ona kdyby tramvajová trať vedla PO části magistrály, tak by se až tak moc zase nedělo. Ale myšlenka tohoto uhozeného projektu počítá s tím, že by v inkriminovaném místě koleje KŘIŽOVALY tuhle nejrušnější pražskou tepnu, a to ÚROVŇOVĚ.

Souhlasím s Vámi v tom, že autoři/-rky záměru se museli před vymyšlením takového paskvilu pravděpodobně podrobit lobotomii. Jinak si těžko vysvětlit jejich konání.

+1/0
15.3.2016 13:45

T82o16m78á69š 92B12u26r87a 4342716304

Omlovám se: špatně zařazeno. Tento můj příspěvek měl býti reakcí na úvahu paní Nové (22298).

0/0
15.3.2016 13:47

J35a58n 74Z95a54b77a21b48a 8784284728504

Spojení cykloteroristů nesnáčejících auta s akademiky odtržené od běžného života nemůže přinést nic jiného než obdobné nesmysly....

+3/0
14.3.2016 23:27

M92a69r95e85k 13Š17i32m26o66n 2484707228288

Tím podjezdem jsem párkrát projížděl i na kole a člověk má opravdu pocit, že se mu od tamtud chce co nejrychleji zmizet, ale takových míst je v Praze víc a jsou nevyhnutelné - podjezd mezi Skalkou a Zahradním městem (sousedící podjezdy pod Jižní spojkou a železnicí), křižovatka u Bulhara (rovněž sousedící podjezdy pod železnicí a magistrálou) a další místa.

Pokud chce radnice prostoru Pražského povstání, tak musí zachovat mimoúrovňovou křižovatku, ale museli by tu sestavu otočit. Magistrálu strčit pod zem (podobně jako nábřeží Ludvíka Svobody) a nad ní vést ty "lidské" komunikace.

+2/−1
14.3.2016 22:39

I93v54a63n46a 39N39o94v49á 2672612329528

ten podjezd u Skalky je taky dobrý. Ten bych taky zasypala a dala tam závory. A když už budeme v tom, to samé udělat se všemi mosty na jižní spojce až do Běchovic. Aby ta zlá auta už neobtěžovala ty, co se chtějí po jižní spojce procházet s kočárky a hrát si tam s dětmi.

+7/−1
15.3.2016 1:46

M47a44r74e30k 40H22r50u64b43y 6377752321158

Nejlepší úředník je ten, co nedělá nic. Na co sáhnou, to podělají, horší než holubi.....

+6/0
14.3.2016 22:30

R40o83b26e49r13t 67P20r13a82ž35á82k 4658846425870

Fotky č. 2 a 3 nejsou z Táborské, ale z ul. Na Veselí kudy by podle Štěpánků tram už jezdit neměla. Tak co tam dělá?

+1/0
14.3.2016 22:20

I42v54a52n 12P43r62o60c68h87á50z45k18a 3571714635605

Buď magistrála, nebo humanizace. Obojí nelze.

+1/0
14.3.2016 21:41

Ř26e86h23o33ř 98V21l32a28s57á63k 2424434601496

Chtěl bych vidět obrázek.

Užitečnější by by mi přišlo protažení tramvají zase až nahoru na Pankrác.

+4/0
14.3.2016 21:05

R46o73b37e17r75t 10P82r33a30ž70á76k 4328576615620

Tam by byla potíž, kde ji ukončit. Plac po původní smyčce je zastavěn. Takže by bylo praktické dovést tramvaj až k nemocnici Krč.

+1/0
14.3.2016 22:14

M32a12r55e21k 71Š32i49m97o29n 2644437438308

Kudy? Navíc by duplikovala trasu metra C.

0/0
14.3.2016 22:45

M83a85r98t28i34n 37R10u98z43i29c63k86a 1592438626917

Drive jezdila Jihlavskou, ale tam uz to nejde, bud objezdem pres Brumlovku a dal po souvasne slinici na Kacerov... Nebo od Budejovicke podzemi na vychodni konec autobusoveho obratiste...

Smysl to dava, metro je narvane uz JM a pokud chcete jet jen kousek, tak chodit na jednu stanici metra, jet jednu stanici metra a pak zas jit kus pesky, a mohli by teoreticky i zmizet nektere autobusy... ale predevsim by to umoznilo dalsi mozne vetveni linek smerem na Sporilov, Kamyk, Dvorce, atp. kde nebude jezdit metro D.

+1/0
15.3.2016 8:26

R61o32b87e74r66t 94P41r39a87ž48á77k 4248346395870

To jsem měl přesně na mysli. Z Budějovického nám. Vyskočilovou a Michelskou přes Kačerov. Nemusela by ani zabírat místo ve Vídeňské, podle plotu nemocnice vede původní ulice. A před špitálem je místo na obratiště.

+2/0
15.3.2016 9:33

R21a66d48i12m 46V84o76d14ň32a34n61s32k68ý 5351574836719

To tvrdili soudruzi v 70. letech a proto trať zrušili. Tehdy ovšem metro nejezidlo tak přetížené jako dnes.

0/0
15.3.2016 11:36

T15o44m36á12š 20Z55e54m27a90n 3675878464875

Zbytečné při současném M C a budoucí lince D.

0/0
14.3.2016 23:17

R32o83b18e89r74t 75P92r94a59ž55á76k 4548826525410

Metro D je vzdálená budoucnost a C je na hranici kapacity.

0/0
15.3.2016 9:31

R42a18d70i61m 90V92o51d29ň94a61n18s55k91ý 5571294936189

Právě kvůli lince D, která zde bude končit a navážet ještě více lidí než dnešní autobusy, je tramvaj absolutní nutnost.

0/0
15.3.2016 11:39

T26o84m45á38š 48Z59e45m81a17n 3785208834805

Ale D povede do Nuslí - tudíž by byla tramvaj zcela zbytečná.

0/0
15.3.2016 20:15

J35a65n 71D12l84o57u59h26ý 8836950383420

asi plánují větší vytížení soudu....;-D

+2/0
14.3.2016 20:48

B88o93h23u67s46l12a12v 35K82r45á66l66í95k 2131690219266

Nějak tomu nerozumím. Na jednu stranu tvrdí, že chtějí u Pražského povstání udělat společnou zastávku autobusu a tramvaje, ale současně tvrdí, že chtějí tramvaj vést zkratkou, aby přes Povstání vůbec nejela.

+3/0
14.3.2016 20:38

R18o85b71e19r21t 80S82v89o30b55o44d45a 6583981106485

Jedná se o tramvaje, které jedou do vozovny.

0/0
15.3.2016 10:04

M98i15c70h50a68l 49R42i17m80b54a52u29e15r 4449875543897

Soudruhům z iDnesu se buď nápad blokovat magistrálu líbí a nebo se jim nelíbí co si o něm jako člověk znalý onoho místa myslím. Proto ho tedy přečešu.

"V životě jsem viděl hodně blbostí, ale tahle je mezi nimi naprosto výjimečná. Máte mimoúrovňové křížení tramvaje s magistrálou doplněné dvěma podchody pro chodce. Funguje to a je to bezpečné. A uděláte co? Čistě ze srandy se rozhodnete magistrálu každých 10 minut zablokovat DVAKRÁT ocelovou vozovou hradbou a ideálně ještě nahnat chodce pod kola aut.

Ti (-censored-) ze Strany Zelených musí prodávat nemocniční proviant, protože jinak si nedovedu vysvětlit, proč změníte nulovou pravděpodobnost srážky na docela velkou. Nebo jsou to prostě sadisti a rádi vidí, jak vystřihují řidice a lidi z tramvaje po kolizi. Stačí, kolik kolizí je u náměstí Hrdinů na křížení tramvaje, tak čistě ze srandy přidáme další dvě a vyrobíme dvě mnohem horší křižovatky smrti. A odstraníme podchody, abychom mohli smývat mozky chodců, kteří místo bezpečné cesty podchodem budou hopsat před řidiči na magistrále.

Víte někdo o nějaké soutěže "(-censored-) roku"? Autory tohoto nápadu tam musíme přihlásit, to je úplně jasné.

Doufám, že se to soudruhům cenzorům už líbit bude. Pro informaci, viděl jsem několik srážek vozidel na magistrále s tramvají u IPP a věřte mi, vizualizace by vypadala skutečně drasticky. A "mozek" není věru neslušné slovo, po implementaci tohoto nápadu by tam byl rovněž čas od času k vidění Rv

+25/−2
14.3.2016 19:55

A15d67a87m 52H69o79u82b42a83ř 2569818565907

To je to jejich zklidnovani dopravy, ve skutečnosti způsob jak naštvat všechny obyvatele. Podekujte komunistické bojuvce automat. Ti by patrili zavřít, ale zatím uspesne lobuji. Doporucuji se před pristimi volbami mestkych casti doptat jednotlivých kandidátů k teto pochybne organizaci a volit podle toho.

+6/0
14.3.2016 20:20

M46a86r67e66k 56Š13i63m50o74n 2494457398118

Tohle ale neprosazuje automat, to je nějaký ještě víc chorý mozek.

+3/0
14.3.2016 22:25

J39i35r40i 69H24u21b55k90a 1683926424605

Automat je velkým zastáncem tzv. humanizace (asi si myslí že v těch fujky autech asi nejezdí lidé) magistrály. Viz jejich web, oni si představovali že na začátku 5.kvetna by mohly být semafory co by řídily vjezd do centra. Semafory na dálnici, chápete to někdo? A IPR je jejich lidma velmi infikován, je to v podstatě prodloužená ruka Automatu, neviděl jsem od nich nic rozumného, samé takové věci.

0/0
15.3.2016 8:06

V56i45k89t67o35r 65Š85e35d34i63v15ý 8426471770416

A nový předseda zelených bude podobným spolkům dodávat elán, ten snad musí mít obrázek Pol Pota nad postelí.

0/0
16.3.2016 17:30

J50i35r64i 91R47u16s39n77o52k 4165522857663

Ja verim, ze nekde v prubehu procesu se najde aspon jeden clovek, ktery si uvedomi, co by obnaselo tramvaji prekrizit magistralu.

+5/0
14.3.2016 19:51

V45á44c55l27a73v 33J94o56n27á59š 8172233792533

Na Pavlaku ji taky tramvaje kříží.

+3/−2
14.3.2016 21:11

J75i15r70i 35R37u76s42n24o49k 4425382507233

A mate snad pocit, ze to je bezpecne? Myslite, ze ten Holandan, kteremu tam hasici amputovali nohu, kdyz je srazila tramvaj, by s vami souhlasil? A to nemluvim o dalsich desitkach nehod, ktere se tam stavaji a dokazou zablokovat tramvajovy provozod karlaku na Mirak.

+5/−4
14.3.2016 21:21

T49o16m22á24š 28H22r98ů67z88a 2293587243724

Berte to tak, že už máme hotovou polovinu pražského okruhu. Omezení provozu na magistrále je tak na místě, místo 6 pruhů čtyři by tomu místu rozhodně neuškodily. A ten podjezd na pražáku je teda hnus velebnosti. Klidně ať to předělají.

+1/−2
15.3.2016 8:31

J53a45n92í18k 15P83e33t36r 5843110478455

Jestli chtějí opravdu v úrovni křížit tramvaje a dálnici - to musel vymyslet opravdu maxiblb.Rv;-€

+10/−2
14.3.2016 19:39

J27a57n 89F12i29a15l84a 7454827815179

Tam dálnice není. Dálnice nesmí procházet obcí. A není tam ani silnice pro motorová vozidla. Je to normální městská ulice. Nicméně rušit ten podjezd mi přijde nesmyslné.

+1/−2
14.3.2016 20:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.