Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tramvaje do Nuslí by nemusely jezdit podjezdem, ale přes magistrálu

Tramvaje mezi Nuslemi a Pankrácí v budoucnu možná budou při své jízdě Táborskou ulicí křížit magistrálu. Praha 4 totiž v rámci plánování oprav svých ulic uvažuje o tom, že by zasypala podjezd u náměstí Hrdinů. Právě tudy nyní tramvajová trať vede pod pražskou dopravní tepnou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K14a77t58e57ř98i10n77a 86K81a23š10p97a48r95o16v98á 5480769755872

Neskutečně hloupý nápad, až to bolí Rv a "humanizace magistrály" tuplem! Prostě dálnice má sloužit dopravě, ne procházkám v zeleni. OMG

0/0
19.3.2016 14:32

R57a80d98i37m 49V37o84d22ň38a68n21s34k97ý 5601914866389

Zhruba za 30 let. Do té doby bude D lifrovat na už tak nejvíce přetížený úsek metra na C ještě více lidí.

0/0
15.3.2016 22:11

J89a33s48o63ň 48K82l75í73m31a 1702980195646

To je nápad přímo hovězí. Zaslechl jsem, že se na na Praze 2 má

Ječná a I.P.Pavlova předělat na podpovrchovou tramvaj. Takže by mohli vytěžený materiál odvážet na Pankrác a zasypat jím podjezd pro tramvaje. Vskutku geniální koncepce okolo magistrály!!! Že se

raději nestarají o prodloužení tramvajové linky z Pankráce do Podolí, případně přes nový most až na Zlíchov? Kdysi jezdívaly tramvaje až na Ryšánku a do Kačerova. Sice se pak otevřela trasa C metra, ale od té doby nic, přestože tu žije mnohem víc lidí než tehdy a metro už to přestává zvládat. A Déčko je v nedohlednu.

+1/0
15.3.2016 16:59

M91a29r24t10i63n 32R77u30z18i71c24k65a 1582228116747

ja slysel a videl plany spise na presun IAD pod povrch v oblasti karlaku, ...

0/0
15.3.2016 20:36

L98a86d13i28s70l58a52v 36K34r19b97e33c 3631276654850

Navrhuji zasypat 8-oa po volbách[>-] to zase vykopat a udělat z toho podzemní garáže za peníze z EUEU.

+3/0
15.3.2016 9:15

M12a72r76t91i19n 96R96u69z19i18c80k61a 1342978896697

Tak to misto znam a je to tragicky, zvlast kdyz chcete jit se dostat pres magistralu na druhou stranu ulice, uplne nejlepsi by bylo dostavet okruh, napr. tunel pod vychovatelnou, prestavbu krizovatky Liberecka-Cinovecka-Kbelska, premosteni Hloubetina Kbelska-Prumyslova a upravu krizovatky Jizni spojka-Prumyslova.

Pak by se dala zlidstit i magistrala mezi Holesovicemi a Pankraci.

Misto u Prazkeho povstani a soudem je nejlepsi vratit do puvodni podoby pred vystavbou dalnice.

0/0
15.3.2016 8:31

R74o97b31e83r94t 90S93v42o75b87o75d53a 6343531666895

A kde se na to vezmou peníze? Kolik stála Blanka a jak dlouho se stavěla? Okruh nebude dostavěn ani do 20 let!!!

0/0
15.3.2016 9:59

M15a37r62t84i44n 18R64u11z88i43c18k61a 1762908116367

No to co navrhuji, je jiz defacto postavene, jde pouze o vylepseni stavajiciho. A navic upravy jsou o mnoho levnejsi, nez planuje magistrat. Ten planuje rozsireni povltavske ulice, tunelovy komplex Balabenka-Spojovaci-Malesice-Jizni Spojka+ navazujici radialy tunel Vysocanska radiala (Kbelska-Freyova-Cuprova), tunel Kobylisy-Bulovka-Povltavska, tunel Spojovaci-Prumyslova-Sterboholska radiala, a take je ve hre tunel Vychovatelna-Pelc Tyrolka. Jestlize ma magistrat penize na tyto stavby, tak muze postavit resp. vyuzit jiz hotove stavby. Klicove je na mem navrhu pouze premosteni hloubetina, ktere bylo planovano pri stavbe prumyslove, ale nerealizovalo se. Jedinny tunel, ktery je v mem navrhu je stejne jiz diskutovany tunel Pelc Tyrolka-Vychvatelna a zde nyni jiz vede 6 pruha magistrala. Teoreticky se tento tunel da stavet i povrchove jen s omezenim provozu na povrhu, tedy vyrazne levneji. Srovnani s Blankou coz je komplex 3 tunelu nesrovnatelne delsich je zavadejici.

0/0
15.3.2016 19:15

J29a37k58u64b 94F81e90i20f77a43r 7269319316529

Až dostavíte vnější okruh kolem Prahy, tak si třeba zbořte Nuselák a udělejte tam lávku pro cyklisty. Do té doby se věnujte důležitějším věcem než výrobě podobných plánů a studií.

+1/0
15.3.2016 8:21
Foto

J44a64n 50B90r55a95u44n 1148348653435

Tož ať jezdijó. Nam je to fuk.

0/−1
15.3.2016 7:45

M30i94c60h82a41l 65Z83e86l48e34n96k94a 3115934339461

Jestli tomu správně rozumím, tak by byl provoz magistrále blokován další křižovatkou abychom unikli hlučné a prašné dopravní tepně ? Nějak se mi tomu nechce věřit nebo to opravdu špatně chápu :-(.

+2/0
15.3.2016 6:53

I51v17a11n90a 43N78o45v98á 2522212859458

já bych na D1 do středního pruhu vybudovala spojení Praha Brno tramvají, každých 500m zastávku s ostrůvkem a pro auta 30km/h. Dobrý ne?

+8/0
15.3.2016 1:51

J14i91r24i 12J91a31v74u86r40e37k 7456772422446

No, trestuhodně jste zapomněla na pruh pro cyklisty. A vůbec, nebylo by lepší to zbudovat jako pěší zónu? Samozřejmě "s posezením," to jsou takové ty rozházené židle, co na nich na každé vizualizaci šťastné postavičky srkají kávu, aniž by to mělo nějakou logiku. ;-)

+5/0
15.3.2016 9:17

I81v28a47n69a 48N95o32v59á 2912962339738

Tak proč by nemohla jet tramvaj po dálnici, že? Cykloteroristi nám (hlupákům) to jistě vysvětlí. Proč mám dojem, že se do vedení čehokoli dostávají zásadně tupci?

+4/0
15.3.2016 1:43

M98a50r58t60i39n 30R79u48z81i56c19k93a 1122798296467

Co vam vadi, konkretne? Jedna krizovatka navic ve meste?

0/0
15.3.2016 19:18

M15i24l70a32n 58N98o96v27á61k 2820715885235

Konkrétně. Prodloužení jízdní doby tramvaje na dvou nových frekventovaných úrovňových křižovatkách.

+1/0
15.3.2016 19:42

M53a98r27t77i28n 31R33u37z78i97c24k96a 1922618356187

Pokud by to bylo podobne jako na IPP, tak to prodlouzeni jizdni doby bude zanedbatelne...

Me konkretne vadi nedostaveny mestsky okruh, viz muj prispevek vyse...

0/0
15.3.2016 20:35

J52a66n 68K75a84š54p77a35r 7105244101530

Já myslel, že letos má být Apríl až po Velikonocích.8-o

Tak těžký kalibr si vystřílet předčasně...

+6/0
14.3.2016 23:45

T40o98m55á58š 89B35u37r56a 4912266834

Ona kdyby tramvajová trať vedla PO části magistrály, tak by se až tak moc zase nedělo. Ale myšlenka tohoto uhozeného projektu počítá s tím, že by v inkriminovaném místě koleje KŘIŽOVALY tuhle nejrušnější pražskou tepnu, a to ÚROVŇOVĚ.

Souhlasím s Vámi v tom, že autoři/-rky záměru se museli před vymyšlením takového paskvilu pravděpodobně podrobit lobotomii. Jinak si těžko vysvětlit jejich konání.

+1/0
15.3.2016 13:45

T58o94m18á35š 25B55u35r65a 4462706194

Omlovám se: špatně zařazeno. Tento můj příspěvek měl býti reakcí na úvahu paní Nové (22298).

0/0
15.3.2016 13:47

J19a26n 13Z22a37b98a31b91a 8774134308794

Spojení cykloteroristů nesnáčejících auta s akademiky odtržené od běžného života nemůže přinést nic jiného než obdobné nesmysly....

+3/0
14.3.2016 23:27

M96a79r52e65k 16Š67i33m77o25n 2364827198808

Tím podjezdem jsem párkrát projížděl i na kole a člověk má opravdu pocit, že se mu od tamtud chce co nejrychleji zmizet, ale takových míst je v Praze víc a jsou nevyhnutelné - podjezd mezi Skalkou a Zahradním městem (sousedící podjezdy pod Jižní spojkou a železnicí), křižovatka u Bulhara (rovněž sousedící podjezdy pod železnicí a magistrálou) a další místa.

Pokud chce radnice prostoru Pražského povstání, tak musí zachovat mimoúrovňovou křižovatku, ale museli by tu sestavu otočit. Magistrálu strčit pod zem (podobně jako nábřeží Ludvíka Svobody) a nad ní vést ty "lidské" komunikace.

+2/−1
14.3.2016 22:39

I76v28a61n78a 74N58o62v81á 2302882389558

ten podjezd u Skalky je taky dobrý. Ten bych taky zasypala a dala tam závory. A když už budeme v tom, to samé udělat se všemi mosty na jižní spojce až do Běchovic. Aby ta zlá auta už neobtěžovala ty, co se chtějí po jižní spojce procházet s kočárky a hrát si tam s dětmi.

+7/−1
15.3.2016 1:46

M77a97r38e35k 98H47r79u37b25y 6217542721898

Nejlepší úředník je ten, co nedělá nic. Na co sáhnou, to podělají, horší než holubi.....

+6/0
14.3.2016 22:30

R28o97b22e91r92t 82P43r92a41ž59á79k 4698226125540

Fotky č. 2 a 3 nejsou z Táborské, ale z ul. Na Veselí kudy by podle Štěpánků tram už jezdit neměla. Tak co tam dělá?

+1/0
14.3.2016 22:20

I67v96a75n 89P23r20o38c68h94á52z25k87a 3121814655655

Buď magistrála, nebo humanizace. Obojí nelze.

+1/0
14.3.2016 21:41

Ř72e88h88o55ř 60V49l88a36s16á94k 2624464471576

Chtěl bych vidět obrázek.

Užitečnější by by mi přišlo protažení tramvají zase až nahoru na Pankrác.

+4/0
14.3.2016 21:05

R64o86b45e35r69t 27P44r63a58ž79á89k 4388276495770

Tam by byla potíž, kde ji ukončit. Plac po původní smyčce je zastavěn. Takže by bylo praktické dovést tramvaj až k nemocnici Krč.

+1/0
14.3.2016 22:14

M93a40r20e74k 93Š17i79m33o56n 2934277178488

Kudy? Navíc by duplikovala trasu metra C.

0/0
14.3.2016 22:45

M83a28r57t91i31n 47R86u38z51i76c22k47a 1302188396197

Drive jezdila Jihlavskou, ale tam uz to nejde, bud objezdem pres Brumlovku a dal po souvasne slinici na Kacerov... Nebo od Budejovicke podzemi na vychodni konec autobusoveho obratiste...

Smysl to dava, metro je narvane uz JM a pokud chcete jet jen kousek, tak chodit na jednu stanici metra, jet jednu stanici metra a pak zas jit kus pesky, a mohli by teoreticky i zmizet nektere autobusy... ale predevsim by to umoznilo dalsi mozne vetveni linek smerem na Sporilov, Kamyk, Dvorce, atp. kde nebude jezdit metro D.

+1/0
15.3.2016 8:26

R65o31b32e49r58t 21P63r51a70ž52á49k 4838626885400

To jsem měl přesně na mysli. Z Budějovického nám. Vyskočilovou a Michelskou přes Kačerov. Nemusela by ani zabírat místo ve Vídeňské, podle plotu nemocnice vede původní ulice. A před špitálem je místo na obratiště.

+2/0
15.3.2016 9:33

R51a19d95i79m 40V32o96d16ň78a61n48s51k62ý 5971374736979

To tvrdili soudruzi v 70. letech a proto trať zrušili. Tehdy ovšem metro nejezidlo tak přetížené jako dnes.

0/0
15.3.2016 11:36

T50o24m89á71š 93Z67e88m71a63n 3155318784965

Zbytečné při současném M C a budoucí lince D.

0/0
14.3.2016 23:17

R12o75b62e45r69t 38P34r38a98ž86á67k 4258526875200

Metro D je vzdálená budoucnost a C je na hranici kapacity.

0/0
15.3.2016 9:31

R68a11d53i43m 77V51o43d48ň97a68n56s51k16ý 5181754266759

Právě kvůli lince D, která zde bude končit a navážet ještě více lidí než dnešní autobusy, je tramvaj absolutní nutnost.

0/0
15.3.2016 11:39

T37o81m58á72š 88Z26e37m98a48n 3695508374325

Ale D povede do Nuslí - tudíž by byla tramvaj zcela zbytečná.

0/0
15.3.2016 20:15

J56a50n 78D78l12o62u60h87ý 8106550683360

asi plánují větší vytížení soudu....;-D

+2/0
14.3.2016 20:48

B64o76h22u85s28l30a32v 69K90r86á70l38í47k 2791830269436

Nějak tomu nerozumím. Na jednu stranu tvrdí, že chtějí u Pražského povstání udělat společnou zastávku autobusu a tramvaje, ale současně tvrdí, že chtějí tramvaj vést zkratkou, aby přes Povstání vůbec nejela.

+3/0
14.3.2016 20:38

R39o80b91e20r75t 22S16v72o37b15o23d64a 6873371356895

Jedná se o tramvaje, které jedou do vozovny.

0/0
15.3.2016 10:04

M45i33c49h24a22l 30R49i28m66b40a68u79e49r 4409325773447

Soudruhům z iDnesu se buď nápad blokovat magistrálu líbí a nebo se jim nelíbí co si o něm jako člověk znalý onoho místa myslím. Proto ho tedy přečešu.

"V životě jsem viděl hodně blbostí, ale tahle je mezi nimi naprosto výjimečná. Máte mimoúrovňové křížení tramvaje s magistrálou doplněné dvěma podchody pro chodce. Funguje to a je to bezpečné. A uděláte co? Čistě ze srandy se rozhodnete magistrálu každých 10 minut zablokovat DVAKRÁT ocelovou vozovou hradbou a ideálně ještě nahnat chodce pod kola aut.

Ti (-censored-) ze Strany Zelených musí prodávat nemocniční proviant, protože jinak si nedovedu vysvětlit, proč změníte nulovou pravděpodobnost srážky na docela velkou. Nebo jsou to prostě sadisti a rádi vidí, jak vystřihují řidice a lidi z tramvaje po kolizi. Stačí, kolik kolizí je u náměstí Hrdinů na křížení tramvaje, tak čistě ze srandy přidáme další dvě a vyrobíme dvě mnohem horší křižovatky smrti. A odstraníme podchody, abychom mohli smývat mozky chodců, kteří místo bezpečné cesty podchodem budou hopsat před řidiči na magistrále.

Víte někdo o nějaké soutěže "(-censored-) roku"? Autory tohoto nápadu tam musíme přihlásit, to je úplně jasné.

Doufám, že se to soudruhům cenzorům už líbit bude. Pro informaci, viděl jsem několik srážek vozidel na magistrále s tramvají u IPP a věřte mi, vizualizace by vypadala skutečně drasticky. A "mozek" není věru neslušné slovo, po implementaci tohoto nápadu by tam byl rovněž čas od času k vidění Rv

+25/−2
14.3.2016 19:55

A53d70a73m 75H25o88u63b16a23ř 2899248195147

To je to jejich zklidnovani dopravy, ve skutečnosti způsob jak naštvat všechny obyvatele. Podekujte komunistické bojuvce automat. Ti by patrili zavřít, ale zatím uspesne lobuji. Doporucuji se před pristimi volbami mestkych casti doptat jednotlivých kandidátů k teto pochybne organizaci a volit podle toho.

+6/0
14.3.2016 20:20

M13a59r45e48k 12Š55i43m11o31n 2184417738538

Tohle ale neprosazuje automat, to je nějaký ještě víc chorý mozek.

+3/0
14.3.2016 22:25

J45i53r35i 32H95u82b44k29a 1433656614235

Automat je velkým zastáncem tzv. humanizace (asi si myslí že v těch fujky autech asi nejezdí lidé) magistrály. Viz jejich web, oni si představovali že na začátku 5.kvetna by mohly být semafory co by řídily vjezd do centra. Semafory na dálnici, chápete to někdo? A IPR je jejich lidma velmi infikován, je to v podstatě prodloužená ruka Automatu, neviděl jsem od nich nic rozumného, samé takové věci.

0/0
15.3.2016 8:06

V29i44k84t17o98r 39Š34e18d61i36v18ý 8446101380756

A nový předseda zelených bude podobným spolkům dodávat elán, ten snad musí mít obrázek Pol Pota nad postelí.

0/0
16.3.2016 17:30

J43i43r32i 61R42u11s71n52o20k 4795892937413

Ja verim, ze nekde v prubehu procesu se najde aspon jeden clovek, ktery si uvedomi, co by obnaselo tramvaji prekrizit magistralu.

+5/0
14.3.2016 19:51

V89á17c24l62a31v 78J79o60n18á62š 8542903372923

Na Pavlaku ji taky tramvaje kříží.

+3/−2
14.3.2016 21:11

J85i21r28i 71R64u34s24n71o71k 4255652267263

A mate snad pocit, ze to je bezpecne? Myslite, ze ten Holandan, kteremu tam hasici amputovali nohu, kdyz je srazila tramvaj, by s vami souhlasil? A to nemluvim o dalsich desitkach nehod, ktere se tam stavaji a dokazou zablokovat tramvajovy provozod karlaku na Mirak.

+5/−4
14.3.2016 21:21

T67o62m34á60š 57H22r27ů34z73a 2433967253884

Berte to tak, že už máme hotovou polovinu pražského okruhu. Omezení provozu na magistrále je tak na místě, místo 6 pruhů čtyři by tomu místu rozhodně neuškodily. A ten podjezd na pražáku je teda hnus velebnosti. Klidně ať to předělají.

+1/−2
15.3.2016 8:31

J90a85n50í19k 39P36e43t39r 5673490248695

Jestli chtějí opravdu v úrovni křížit tramvaje a dálnici - to musel vymyslet opravdu maxiblb.Rv;-€

+10/−2
14.3.2016 19:39

J41a20n 79F28i44a97l96a 7144627215979

Tam dálnice není. Dálnice nesmí procházet obcí. A není tam ani silnice pro motorová vozidla. Je to normální městská ulice. Nicméně rušit ten podjezd mi přijde nesmyslné.

+1/−2
14.3.2016 20:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.