- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Neskutečně hloupý nápad, až to bolí a "humanizace magistrály" tuplem! Prostě dálnice má sloužit dopravě, ne procházkám v zeleni. OMG
Zhruba za 30 let. Do té doby bude D lifrovat na už tak nejvíce přetížený úsek metra na C ještě více lidí.
To je nápad přímo hovězí. Zaslechl jsem, že se na na Praze 2 má
Ječná a I.P.Pavlova předělat na podpovrchovou tramvaj. Takže by mohli vytěžený materiál odvážet na Pankrác a zasypat jím podjezd pro tramvaje. Vskutku geniální koncepce okolo magistrály!!! Že se
raději nestarají o prodloužení tramvajové linky z Pankráce do Podolí, případně přes nový most až na Zlíchov? Kdysi jezdívaly tramvaje až na Ryšánku a do Kačerova. Sice se pak otevřela trasa C metra, ale od té doby nic, přestože tu žije mnohem víc lidí než tehdy a metro už to přestává zvládat. A Déčko je v nedohlednu.
ja slysel a videl plany spise na presun IAD pod povrch v oblasti karlaku, ...
Navrhuji zasypat a po volbách to zase vykopat a udělat z toho podzemní garáže za peníze z EU.
Tak to misto znam a je to tragicky, zvlast kdyz chcete jit se dostat pres magistralu na druhou stranu ulice, uplne nejlepsi by bylo dostavet okruh, napr. tunel pod vychovatelnou, prestavbu krizovatky Liberecka-Cinovecka-Kbelska, premosteni Hloubetina Kbelska-Prumyslova a upravu krizovatky Jizni spojka-Prumyslova.
Pak by se dala zlidstit i magistrala mezi Holesovicemi a Pankraci.
Misto u Prazkeho povstani a soudem je nejlepsi vratit do puvodni podoby pred vystavbou dalnice.
A kde se na to vezmou peníze? Kolik stála Blanka a jak dlouho se stavěla? Okruh nebude dostavěn ani do 20 let!!!
Až dostavíte vnější okruh kolem Prahy, tak si třeba zbořte Nuselák a udělejte tam lávku pro cyklisty. Do té doby se věnujte důležitějším věcem než výrobě podobných plánů a studií.
Jestli tomu správně rozumím, tak by byl provoz magistrále blokován další křižovatkou abychom unikli hlučné a prašné dopravní tepně ? Nějak se mi tomu nechce věřit nebo to opravdu špatně chápu .
já bych na D1 do středního pruhu vybudovala spojení Praha Brno tramvají, každých 500m zastávku s ostrůvkem a pro auta 30km/h. Dobrý ne?
No, trestuhodně jste zapomněla na pruh pro cyklisty. A vůbec, nebylo by lepší to zbudovat jako pěší zónu? Samozřejmě "s posezením," to jsou takové ty rozházené židle, co na nich na každé vizualizaci šťastné postavičky srkají kávu, aniž by to mělo nějakou logiku.
Tak proč by nemohla jet tramvaj po dálnici, že? Cykloteroristi nám (hlupákům) to jistě vysvětlí. Proč mám dojem, že se do vedení čehokoli dostávají zásadně tupci?
Co vam vadi, konkretne? Jedna krizovatka navic ve meste?