Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Na Libeňský most najely naložené náklaďáky, testovaly jeho odolnost

Na Libeňský most v noci vyrazily naložené náklaďáky. Testovaly kvalitu konstrukce i to, zda most snese zátěž denního provozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J74o56s13e17f 65V75l58t14a66v16s16k11y 3195485581553

A kde je staticky vypocet pro soucasny most. Snad v tom neni slendrian !

0/0
16.3.2016 15:06

J57i26ř94í 29K81o73c43u43r96e49k 6595914515158

železo stárne, beton stárne... takže původní výpočty už vůbec nemusejí platit.

+2/0
16.3.2016 16:25

P20a54v91e16l 21N39o39v89á82k 2595927482502

A to jako 2 tahači s návěsy na to stačí? Nějak málo ne? V reálu pojedou 2 TRAM za sebou na každou stranu, k tomu osobní auta a zatížení bude větší a nemluvě o kmitech a "kroucení" celé konstrukce, než když tam popojíždí pomalu 1, 2 tahače :-( Mi to přijde, že je potřeba, aby výsledky dopadly dobře...

+1/0
16.3.2016 13:39

J93i86ř87í 95K63o30c29u42r34e55k 6685184985978

v Článku je uvedeno 2x 40 tun plus 4x 25 tun. Celkem 180 tun. Tj. asi jako tři po strop natřískané KT8

0/0
16.3.2016 16:29

J97a49k58u68b 56Š94a28f57a60n53d92a 7535387721821

Na měření to asi stačí. Oni nezkoušeli, co ten most unese než spadne.

0/0
16.3.2016 17:27

T81o60n32d42a 24H51e90j91l38í14k 1988443929807

Doufám, že se podaří prosadit nový most.

+4/−3
16.3.2016 12:41

M24a11r33t60i45n 90P49l87o72c14e51k 4852736677556

Proč budou výsledky měření až za dva měsíce? Rozumí tomu někdo?

+1/0
16.3.2016 11:59

R71o18m61a20n 43S36t56o28n58e39k 1509133319101

že by velke množstvi udaju ktere musi zpracovat?

+1/0
16.3.2016 12:15

K18a12r11e73l 29W87a69t20z91k15o 9396687397696

Ano, těch údajů je obrovské množství, ale nějaký počítačový program, který jistě mají, by s tím neměl mít problém. :-)

0/0
16.3.2016 12:38

R39o14m19a51n 55S97t57o89n97e21k 1429453339601

Pochybuji že statyka funguje takhle jednoduše

+1/0
16.3.2016 12:44

K45a86r40e48l 62W24a15t58z79k77o 9216567227456

Proč jednoduše? program na to určený umí z naměřených údajů vypočítat vše co je potřebné k provozu na mostě. Dřív se počítalo vše ,,ručně" tak to trvalo i několik měsíců, dnes by to takový problém už být neměl. :-)

0/0
16.3.2016 13:14

J60i42ř60í 13K84o53c95u58r30e47k 6115564805308

Nějaký ... určitě mají? Ovšem vytvořit v něm digitální model tvaru konstrukce něco času zabere. Poté se teprve dají zadávat naměřené údaje.

Předpokládám ovšem, že parta pěti sociologů s trojůhelníkem a pásmem by dokázala na centimetr přesně zaměřit ten most za odpoledne a ještě si zajít na kafe.

+1/0
16.3.2016 16:24

K42a89r81e24l 57W11a79t31z74k35o 9586877237416

No dyk. ;-D

0/0
16.3.2016 16:33

T56o29n52d44a 65H22e65j46l74í54k 1148833979317

Tomu se říká fyzika. Není to na první pohled, data se musí řádně zpracovat a spočítat. Vyloučit chybná data atd. Av neposlední řadě se to musí popsat srozumitelně pro každého humanistického joudu, co třeba na radnici o tom bude rozhodovat, aniž by věděl, co je to byť jen kmitání.

+5/0
16.3.2016 12:40

J81i80r68i 83J12a58v46u43r26e78k 7946182602176

Tak předpokládám, že za dva měsíce bude ofiko zpráva s výsledky a analýzou. Syrové výsledky jsou samozřejmě známé okamžitě, ale samy o sobě nikomu moc neřeknou.

0/0
16.3.2016 12:40

J45o12s81e46f 51C49h76o10d15o20u73n65s71k40ý 4201596489320

Protože za dva měsíce se otevře Karlín a mohou tedy riskovat uzavření Libeňáku. Kdyby ho zavřeli nyní, byl by to kapku problém :D

0/0
16.3.2016 12:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.