Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Na Libeňský most najely naložené náklaďáky, testovaly jeho odolnost

Na Libeňský most v noci vyrazily naložené náklaďáky. Testovaly kvalitu konstrukce i to, zda most snese zátěž denního provozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J64o65s97e67f 42V32l86t82a62v25s29k11y 3285515361823

A kde je staticky vypocet pro soucasny most. Snad v tom neni slendrian !

0/0
16.3.2016 15:06

J13i79ř40í 42K15o59c14u80r84e20k 6715674125888

železo stárne, beton stárne... takže původní výpočty už vůbec nemusejí platit.

+2/0
16.3.2016 16:25

P45a38v27e48l 21N90o28v81á91k 2305847762302

A to jako 2 tahači s návěsy na to stačí? Nějak málo ne? V reálu pojedou 2 TRAM za sebou na každou stranu, k tomu osobní auta a zatížení bude větší a nemluvě o kmitech a "kroucení" celé konstrukce, než když tam popojíždí pomalu 1, 2 tahače :-( Mi to přijde, že je potřeba, aby výsledky dopadly dobře...

+1/0
16.3.2016 13:39

J85i23ř57í 25K73o82c26u16r85e62k 6195744145618

v Článku je uvedeno 2x 40 tun plus 4x 25 tun. Celkem 180 tun. Tj. asi jako tři po strop natřískané KT8

0/0
16.3.2016 16:29

J27a82k31u59b 28Š80a72f79a89n82d78a 7395457631311

Na měření to asi stačí. Oni nezkoušeli, co ten most unese než spadne.

0/0
16.3.2016 17:27

T87o20n56d38a 39H28e66j37l94í97k 1838853829587

Doufám, že se podaří prosadit nový most.

+4/−3
16.3.2016 12:41

M74a17r72t17i39n 11P98l70o69c66e94k 4562156327736

Proč budou výsledky měření až za dva měsíce? Rozumí tomu někdo?

+1/0
16.3.2016 11:59

R45o43m46a61n 84S97t51o61n46e74k 1429603559351

že by velke množstvi udaju ktere musi zpracovat?

+1/0
16.3.2016 12:15

K61a43r94e89l 30W25a74t16z32k16o 9626317277506

Ano, těch údajů je obrovské množství, ale nějaký počítačový program, který jistě mají, by s tím neměl mít problém. :-)

0/0
16.3.2016 12:38

R89o43m81a22n 43S62t58o63n46e34k 1969603329551

Pochybuji že statyka funguje takhle jednoduše

+1/0
16.3.2016 12:44

K36a41r95e49l 52W44a17t32z10k66o 9836177977396

Proč jednoduše? program na to určený umí z naměřených údajů vypočítat vše co je potřebné k provozu na mostě. Dřív se počítalo vše ,,ručně" tak to trvalo i několik měsíců, dnes by to takový problém už být neměl. :-)

0/0
16.3.2016 13:14

J21i40ř97í 62K79o11c70u13r92e30k 6275914765978

Nějaký ... určitě mají? Ovšem vytvořit v něm digitální model tvaru konstrukce něco času zabere. Poté se teprve dají zadávat naměřené údaje.

Předpokládám ovšem, že parta pěti sociologů s trojůhelníkem a pásmem by dokázala na centimetr přesně zaměřit ten most za odpoledne a ještě si zajít na kafe.

+1/0
16.3.2016 16:24

K95a70r91e69l 91W29a79t90z20k22o 9786827427676

No dyk. ;-D

0/0
16.3.2016 16:33

T42o24n37d35a 63H29e52j16l35í44k 1798313839337

Tomu se říká fyzika. Není to na první pohled, data se musí řádně zpracovat a spočítat. Vyloučit chybná data atd. Av neposlední řadě se to musí popsat srozumitelně pro každého humanistického joudu, co třeba na radnici o tom bude rozhodovat, aniž by věděl, co je to byť jen kmitání.

+5/0
16.3.2016 12:40

J47i75r32i 60J67a19v35u39r73e24k 7256782582296

Tak předpokládám, že za dva měsíce bude ofiko zpráva s výsledky a analýzou. Syrové výsledky jsou samozřejmě známé okamžitě, ale samy o sobě nikomu moc neřeknou.

0/0
16.3.2016 12:40

J30o84s83e96f 68C13h69o77d91o90u37n56s55k89ý 4441576899700

Protože za dva měsíce se otevře Karlín a mohou tedy riskovat uzavření Libeňáku. Kdyby ho zavřeli nyní, byl by to kapku problém :D

0/0
16.3.2016 12:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.