Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Na Libeňský most najely naložené náklaďáky, testovaly jeho odolnost

Na Libeňský most v noci vyrazily naložené náklaďáky. Testovaly kvalitu konstrukce i to, zda most snese zátěž denního provozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J59o39s41e79f 65V16l98t50a64v27s70k39y 3845685901133

A kde je staticky vypocet pro soucasny most. Snad v tom neni slendrian !

0/0
16.3.2016 15:06

J50i55ř56í 36K50o50c56u58r56e53k 6865284205788

železo stárne, beton stárne... takže původní výpočty už vůbec nemusejí platit.

+2/0
16.3.2016 16:25

P48a48v80e63l 90N77o38v47á64k 2965507562692

A to jako 2 tahači s návěsy na to stačí? Nějak málo ne? V reálu pojedou 2 TRAM za sebou na každou stranu, k tomu osobní auta a zatížení bude větší a nemluvě o kmitech a "kroucení" celé konstrukce, než když tam popojíždí pomalu 1, 2 tahače :-( Mi to přijde, že je potřeba, aby výsledky dopadly dobře...

+1/0
16.3.2016 13:39

J78i79ř21í 31K11o49c12u61r58e45k 6305834435358

v Článku je uvedeno 2x 40 tun plus 4x 25 tun. Celkem 180 tun. Tj. asi jako tři po strop natřískané KT8

0/0
16.3.2016 16:29

J51a46k71u80b 46Š41a11f46a98n77d53a 7915507591131

Na měření to asi stačí. Oni nezkoušeli, co ten most unese než spadne.

0/0
16.3.2016 17:27

T89o59n84d93a 79H77e78j44l31í85k 1778183269887

Doufám, že se podaří prosadit nový most.

+4/−3
16.3.2016 12:41

M12a59r79t57i51n 86P11l92o26c14e24k 4682416807426

Proč budou výsledky měření až za dva měsíce? Rozumí tomu někdo?

+1/0
16.3.2016 11:59

R77o18m97a51n 58S67t85o44n89e62k 1579713119491

že by velke množstvi udaju ktere musi zpracovat?

+1/0
16.3.2016 12:15

K93a67r32e83l 56W95a28t73z44k97o 9726117967436

Ano, těch údajů je obrovské množství, ale nějaký počítačový program, který jistě mají, by s tím neměl mít problém. :-)

0/0
16.3.2016 12:38

R80o78m21a45n 97S12t53o77n79e66k 1669303269241

Pochybuji že statyka funguje takhle jednoduše

+1/0
16.3.2016 12:44

K88a93r93e24l 98W52a31t45z90k83o 9836837247136

Proč jednoduše? program na to určený umí z naměřených údajů vypočítat vše co je potřebné k provozu na mostě. Dřív se počítalo vše ,,ručně" tak to trvalo i několik měsíců, dnes by to takový problém už být neměl. :-)

0/0
16.3.2016 13:14

J72i98ř78í 57K70o51c63u20r51e21k 6735984955268

Nějaký ... určitě mají? Ovšem vytvořit v něm digitální model tvaru konstrukce něco času zabere. Poté se teprve dají zadávat naměřené údaje.

Předpokládám ovšem, že parta pěti sociologů s trojůhelníkem a pásmem by dokázala na centimetr přesně zaměřit ten most za odpoledne a ještě si zajít na kafe.

+1/0
16.3.2016 16:24

K87a65r27e36l 79W13a83t49z14k57o 9126537227456

No dyk. ;-D

0/0
16.3.2016 16:33

T87o36n61d24a 86H49e14j79l86í19k 1598733609787

Tomu se říká fyzika. Není to na první pohled, data se musí řádně zpracovat a spočítat. Vyloučit chybná data atd. Av neposlední řadě se to musí popsat srozumitelně pro každého humanistického joudu, co třeba na radnici o tom bude rozhodovat, aniž by věděl, co je to byť jen kmitání.

+5/0
16.3.2016 12:40

J51i81r49i 10J55a14v56u34r66e57k 7136202282336

Tak předpokládám, že za dva měsíce bude ofiko zpráva s výsledky a analýzou. Syrové výsledky jsou samozřejmě známé okamžitě, ale samy o sobě nikomu moc neřeknou.

0/0
16.3.2016 12:40

J94o30s55e27f 39C27h32o25d59o59u22n55s22k18ý 4781176759160

Protože za dva měsíce se otevře Karlín a mohou tedy riskovat uzavření Libeňáku. Kdyby ho zavřeli nyní, byl by to kapku problém :D

0/0
16.3.2016 12:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.