Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Praze 11 se rozpadla koalice, kvůli odvolání místostarosty Kosa

Na radnici Prahy 11 se rozpadla koalice složená z TOP 09, ANO a Hnutí pro Prahu 11. Důvodem je odvolání místostarosty Ladislava Kosa (HPP11) na návrh opozičního zastupitele Petra Sýkory, který podpořili i koaliční partneři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K37a75r97e26l 86D79r57d21a 6474932447

LIDL Opatovská právě nasadil závory na "své" parkoviště. Vyházel tak po letech tahanic a truců konečně místní rezidenty, co tady po nocích parkovali. Mám pocit, že se problém s parkováním v okolí kriticky vygradoval.

(Kouknu na detaily. Čekám lísteček, parkování 2 hodiny zdarma, pak poplatek. Nebo něco podobného. V noci tady budou desítky volných parkovacích míst a po okolí budou auta naskládaná na trávnících, v křižovatkách a u popelnic. Nakonec to měšťáci zkasírují. Za rohem je Penny, naproti Alza, Auto Kelly aj. Proč probůh tohle jediné možné parkoviště tady nemůže sloužit celé lokalitě? Protože Mlejnský?)

Když vidím ty kolony aut, co se tady točí přes Háje z Petrovic, Křeslic, Uhříněvsi, když poslouchám, že LIDL Háje je největší v Praze... Je hezké, že "pochybnému" LIDLu na Hájích běží pěkný byznys, ale tento Mlejnského LIDL fakt není lokální službou pro rezidenty, co snad vstřícně zhodnocuje klidné bydlení ve zdejší lokalitě. Spíš je to takové celopražské Centrum Háje pro široké okolí.

Za mě nula bodů. Protože akční zboží je v těch davech přespolních okamžitě pryč. Večer když chci nakoupit, tak tady míjím jen prázdné regály a nedoplněné zboží. Háje (a Petrovice a půlka Horních Měcholup) jedou pak dál na bolševikem vybudovaném prťavém Albertu na metru a stojí tady fronty jak za Husáka. Háje s rozpadající se neudržovanou Galaxií to je jedna velká zoufalost. Tak díky, že prioritou tady pro radnici byla výstavba hlavně nějakého Milíčova. Rv

0/0
20.3.2016 8:28

P49e40t56r 77Č46e79r56m39á10k 9778455659130

Zase blbosti, já fakt nevím kam vy na ty zcestý info chodíte. Rv

Jednak to není mlejnského lidl ale jeho předchůdkyně Šorfové (dnešní asistentka Štylera). Dále to není žádná největší prodejna v praze, ale bežná pobočka kterých je hafo, a kterou navštěvují především místní. Vaše teorie jak sem jezdi půlka měcholup je opravdu vtipná, jednak by mě zajímala metodika jak odhadujete kdo je odkud, a pak lidé z Prahy 15 mají svůj lidl na hornoměcholupské, který využívají.

Takže jsme u toho co jste vlastně sám naznačil - jednou jste si přispal a přišel pozdě a zboží už nebylo, a od té doby je všechno špatně Rv

A co se týče parkování - zeptejte se starosty štylera nebo radní zdeňkové (té co tak geniálně umí zajistit údržbu zeleně) jaké kroky v tomto za ten rok a půl podnikly, proč to lidl naopak zavřel, jestli s ním jednají atd. ;-)

A jen poznámka k pochozí zóně háje - ta není z drtivé části ale města, takže s ní něco dělat ke velký problém - i kdyby se všichni vlastnící domluvili, tak zbourat nejde protože podle dnešních zákonů už by se tam postavit nedalo nic, zásadní rekonstrukce musí mít ekonomický podtext, a to zase narazilo na nevoli občanů.

0/0
20.3.2016 11:24

K91a78r92e44l 42D48r43d63a 6114742627

Opět zaměňujete pojmy s dojmy. Psal jsem to z hlavy, tak to tedy kvůli Vám musí ověřit. A opět jste mimo...

Schvalovalo se to jako prodejna a administrativní budova za Šorfové. Praha 11 tvrdila, že s umístěním prodejny nesouhlasila. Určil jí to Magistrát. Stavět se začalo 2/2007 a mluví se o LIDLu, 12/2008 otevřel LIDL ve Vojtíškové, 9/2009 se sem stěhoval finanční úřad. Mlejnský byl v úřadě od 11/2006.

Vím, že jsem rozporoval umístění diskontu na takovém místě, že to Háje bude degradovat, vzpomněl jsem si asi dost pozdě, vsadil bych se, že už byl na radnici Mlejnský a bylo mi vysvětleno, že je to OK. Že diskont odpovídá sociální skladbě zdejších obyvatel a jejich poptávce. Radnice prý aspoň zajistila "zelenou střechu" - tento LIDL má na střeše zahradu.

Mlejnský řešil průšvih Vojtíškova. Prodejna potravin zde byla dlouho zavřená, areál likvidovali vandalové. Pak to zachránil LIDL. Domnívám se, že šlo o nějakou dohodu ohledně Opatovské. Že si LIDL a radnice vyšly vstříc.

Mlejnský tady také organizoval sprejerské seance a osobně sprejoval fasádu prodejny ve Vojtíškové. Nějaké prostory tady měla od té doby v pronájmu sprejerská parta, co sprejovala auta a fasády profesionálně. Sprejerské dny měla Praha 11 pak pár let jako pravidelnou akci. Přišlo mi na hlavu, když starosta Prahy 11 povzbuzuje místní sprejery, zatímco my platíme nové fasády.

LIDL na Hájích prohlašují za největší v Praze jeho zaměstnanci. Údajně dostává nejvíc akčního zboží a má mnohem větší obrat, než jiné prodejny v Praze. Proudy aut se tady točí celý den. Zpravidla opouští Jižní Město směr Petrovice. Tedy, takto to odhaduji, když těm autům uskakuji. Je to příhodná prodejna pro motoristy, co přijedou z centra po magistrále, projedou Opatovskou a projíždí někam směr Uhříněves. Na nákupy se bez auta dnes téměř nejezdí, hodně seniorů sem jezdí MHD... Poměr přespolních a místních zákazníků odhaduji tak 50:50. Ta auta jsou nepříjemná.

"Ekonomický podtext", jako mrakodrap k ničemu? Ta nevole je na místě.

0/0
21.3.2016 13:27

K34a44r73e14l 82D51r61d96a 6904512987

https://www.praha11.cz/cs/jizni-mesto-zije/aktuality-z-prahy-11/na-hajich-zacala-vystavba-prodejny-lidl.html

https://www.praha11.cz/cs/jizni-mesto-zije/aktuality-z-prahy-11/lidl-otevrel-novou-prodejnu-ve-vojtiskove-ulici.html

0/0
21.3.2016 13:29

P59e26t80r 34Č29e81r23m17á15k 9918205949330

Takže lžete a ještě to přiznáte. Zcela nesmyslně nejdřív napíštete "mlejnského lidl" a o příspěvek dál sám potvrdíte že to není žádný jeho lidl ale věc která byla schválena již za předchozího volebního období. Takže nesmysl a jestli ho takto šíříte dál tak už je mi jasné jak ty lživé fámy vznikají.

Řečma o Vojtíškově už to nějak nespravíte. Rv

0/0
22.3.2016 11:29

K17a85r22e77l 97D60r80d47a 6644932537

Ten LIDL se postavil a otevřel za Mlejnského. A mám podezření, zda sem konkrétně LIDL neupíchl Mlejnský. Zřejmě tady mohl být libovolný řetězec, co by měl zájem. Detaily o projednání neznám.

Tedy nelžu, jako "Mlejnského LIDL" se to klidně může označovat. Je to nic proti ničemu.

Tedy, opět vcelku průkazně nemáte pravdu a lžete Vy. Rv

0/0
22.3.2016 18:58

P12e15t52r 56Č57e26r47m73á61k 9918295769630

Jako Mlejnského lidl se to právě v žadném případě označit nedá, protože ten s tím nemohl mít nic společného když se to událo v době kdy na radnici nebyl!!! Že se to dostavělo už za jeho doby (pár měsíců po zvolení do funkce)je naprosto irelevantní, realizaci předcházely roky příprav - pozemky, projekty, stavební povolení atd., a to všechno za doby jeho předchůdců - Šorfové a Jíravy.

Takže zcela průkazně lžete když to spojujete s mlejnským a šíříte tak akorát další lží po JMRv

0/0
22.3.2016 21:33

K18a29r60e50l 93D69r69d24a 6494492967

Lžete, nedostavělo se ta za Mlejnského, ale postavilo se to za Mlejnského. Neumíte číst? Pásku střihal nejspíš Mlejnský a pochlubil se ve svém Klíči... Z té doby si pamatuji, že si ho přivlastnil.

Lži a demagogii tady šíříte především Vy. Rv

0/0
24.3.2016 5:04

P95e39t83r 98Č40e69r61m93á32k 9378315239380

Takže tunel Blanka je dílo primátorky Krnáčové když ona přestřihávala pásku??? Nesmyslnost vaší logiky je do očí bijící! Zkrátka mlejnský nemá s lidlem na hájích nic společného, s tím se budete muset smířit, a ani vaše stokrát zopakovaná lež to nijak nezmění. Rv

Takže pokud nelžete a nešiřte dál bludy o "jeho" lidlu.

0/0
24.3.2016 7:31

K66a58r87e54l 46D42r41d86a 6194572687

Je to naprostá blbost, aby jsme její diskusí trávili tolik času. Neumíte rozlišit, co je důležité a co není? Pak se hádáte o slovíčka a kraviny. O což Vám nejspíš jde. Naše diskuse nemají žádný reálný výsledek. Rv

Což je obstrukce a demagogie. Snaha škodit. Jen nevím, zda škodíte z principu své povahy jako všem, celému světu nebo jen mně či Jižnímu Městu? Ale obávám se, že nejde jen o mně. Tak doufám, že malujete projekty pro Mlejnského, to by ho mohlo trvale potopit. ;-D

"Mlejnského LIDL", ač mám na zdejší LIDL averzi, má tisíce fanatických spokojených zákazníků. Ostatně i Vy tvrdíte, že je zde klídek, skvělá služba pro místní a vše je zde v pořádku. Ve výsledku je to pro Mlejnského hezká reklama před voliči a moje hloupost, že něco takového prohlašuji. Konečně by mohla být v oběhu aspoň jedna pozitivní legenda o Mlejnském. Měla by se Vám tedy naopak líbit a neměl byste ji likvidovat. ;-DR^

0/−1
24.3.2016 8:46

P78e98t39r 53Č94e33r38m62á64k 9558595279420

Vy máte holt zásadní problém, že vždy něco plácnete, a pak těžce nesete když vás člověk upozorní že to tak není. Čím více se snažíte svou domněnku obhájit, tím více nesmyslností používáte, a když už jste v koutě odkud není kam, tak začnete zpochybňovat její samotný smysl. Pochopitelně, protože na začátku je váš nesmysl a z něj žádný smysl neexistuje Rv

Snahu škodit máte vy, a to tím že připisujete skutky lidem kteří je neudělali (ať už jde o mě kdy mě opakovaně zkoušíte vkládat slova do úst, nebo bývalé či současné vedení prahy 11). Váš stihomam že když vás někdo upozorní na to že lžete tak je automaticky označen na příznivce mlejnského už byl konstatován, takže zkuste něco nového na co třeba někdo skočí. Zatím je to tak že jste z nějakého důvodu posedlý tímto politikem a plácáte tu o něm jeden nesmysl za druhým, a to vzdor doholedatelným faktům, asi v domnění že nikdo si nedá tu práci to dohledat a ztrácet s vámi čas. Máte smůlu, já ano, a jakýkoliv nesmysl tu budete prezentovat, tak budu usilovně uvádět na pravou míru. ;-)

Zase plácáte, nic o nějakém klídku ohledně lidlu jsem nepsal (uveďte datum a čas kdy jsem to použil). Nějaké legendy jsou mi šumák, nesnáším lži a kecy.

A opět mlejnský mlejnský... Vy jste fakt posedlý ;-)

0/−1
24.3.2016 20:13

P47e42t90r 40Č34e53r35m85á16k 9328835449800

A ještě poznámka - co jste někde zaslechl že říkají zaměstnanci je opět argument typu hpp, lidl na hájích je prostě normální pobočka.

A vaše odhady o skladbě cestujících jsou jednak úsměvné a jednak nesmyslné, opět je vidět jak vám chybí kontakt s realitou a nějakými ověřenými daty.

Na háje jezdí primárně lidé z hájů, to dokázal i průzkum zákazníků (u pokladny se při takové akci ptají na směrovací číslo). Lidé z Petrovic chodí do lidlu na hornoměcholupské, lidé z uhříněvsi do lidlu na uhříněveské. Nemá žádné racionální opodstatnění aby se při cestě domů někdo stavěl zrovna na hájích, které ještě navíc jsou většinou hodně naplněné a špatně se parkuje. A usuzovat tak podle toho že na světlech u výjezdu dá někdo blinkr na druhou stranu je opravdu metodika za všechny prachy Rv

0/0
22.3.2016 11:40

P24e77t16r 18Č19e85r80m24á30k 9418405179980

Oprava - nakupujících, cestujíci jste nedovedl spočítat v jiném příspěvku. ;-)

0/0
22.3.2016 11:51

K97a97r68e57l 82D16r40d55a 6164132517

No normální pobočka to viditelně je, co na tom rozporujete? Jen má největší obrat zboží široko daleko a z celé Prahy mě sem posílají, když něco v LIDLu sháním. Takže pro lidi ve firmě LIDL je LIDL Háje největší v Praze. Přesně tak to dávám dál.

Máte snad interní statistiky LIDLu, abyste to mohl komentovat, doplnit či rozporovat?

Opět, Vy máte průzkum LIDLu k dispozici? Můžete sem dát odkaz? Bylo by to užitečné. Nicméně, sousedy potkávám a chodí sem pěšky. Dobrá polovina zákazníků sem přijede auty a většina pak míří na Petrovice. Stačí se postavit na Opatovkou a koukat na frmol při odpolední špičce. Ta auta nekončí na Hájích.

LIDL na Hornoměcholupské je dost z ruky, byla by to velká zajížďka. Pokud jedete z centra po magistrále, jsou Háje pro sídliště Petrovice - Horní Měcholupy praktičtější. A platí to i pro Uhříněves. LIDL na Uhříněveské je v Čestlicích, to je také dost zajížďka. A pochybuji, že průzkum zrovna tady vyhodnotil převahu lidí z Uhříněvsi. Podle mě se pletete. Z jakých dat vycházíte?

Zkuste sem dát ty průzkumy. Ale vzpomínám si, že po mně jednou něco takového v LIDLu chtěli. Já se zarazil, s ohledem na ochranu osobních údajů. Prodavačka řekla, že je to nějaká blbost a mávla nad tím rukou. Dalšího zákazníka tím neotravovala. Je to jen průzkum s nepřesnými výsledky.

Přijde mi, že opět jen prosazujete svůj subjektivní názor. Z dopravních statistik tady vidíte tranzitujících cca 25 tis. aut denně. Opatov a Háje jsou průchoďákem pro Uhříněves tak jako tak. Tvrdit, že je tady klídek a jezdí tady jen místní je nesmysl. Tak mi uniká, co vlastně řešíte a obhajujete? S tou dopravou jste byl také dost mimo. Přijde mi, jak když malujete vzdušné zámky pro Mlejnského a máte strach, aby Vám ty z prstu vycucané argumenty sedly. ;-)

0/0
22.3.2016 20:03

P10e62t64r 31Č81e71r76m55á18k 9238185609560

Zase si rozporujete vlastní tvrzení. Možná si nejdřív ujasněte význam slova největší, a pak můžeme pokračovat v debatě že háje největší nejsou.

Ano statistika (resp. ne celá ale její výstupy) byla veřejně dostupná na internetu, zkuste pohledat, tuším v nějaké výroční zprávě.

To že vy nebo pár sousedů chodíte pěšky je chválihodné, ale lidé z jiného konce Hájů už to mají pěšky z ruky a především větší nakup takovou dálku stejně neodnesou. Takže přijedou logicky autem, nebo to udělají při cestě z práce. A k vašemu překvapení to že někdo jede po Opatovské směrem k Petrovicím neznamená že tam jedou, já osobně tak jedu také, a to jsem z Hájů. Takže se jedná jen o váš pocit, ničím faktickým nebo měřitelným nepodložený.

Dále lidl na hornoměcholupské je situovaný dobře - lidé co jezdí směrem od zahradního města jej mají při cestě, zbytek lidí ze sídlišt Hostivař, HM a Petrovic to má u ruky. A ano, samozřejmě že pro modelový příklad nékoho kdo bydlí na kraji petrovic a pojede zrovna přes jm a zrovna bude chtít nakoupit je háje pravděpodobná volba, ale není to dominantní příklad jak vy tvrdíte.

Lidi co jedou z centra do uhříněvse nejedou přes háje a logicky se zastaví po cestě na příhodnějším místě, nepsal jsem že všude je číslo "domácích" stejné, ale že všude je největší, resp. místní tvoří tu největší skupinu zákazníků.

Původ čísel je z toho výzkumu lidlu, a že občas probíhá jste sám zažil (byť jste nevěděl proč). A opět se nikdo neodvolává na absolutní přesnost výsledků, ale drtivá většina dotázaných nemá problém odpovědět a vypovídací hodnotu to tedy má.

Pak mi zase vkládáte slova která jsem neřekl. O nějakém klídku jsem nemluvil, stejně jako jsem nijak neřešil tranzit přes jm. To je asi zase vaše snaha odpoutat pozornost o témate ve kterém si s pravidelností sám nabíháte na nesmysly. A co se týče čísel a dopravy tak jsem to právě popsal vždy přesně - koneckonců mě to dnes a denně živí, takže se fakt jenom směju když vy se tu snažíte něco zpochybnit a pak si sám dáte

0/0
22.3.2016 21:57

P56e46t72r 46Č28e27r11m60á32k 9348545379270

odkaz na zdroje které vaše vastní tvrzení vyvrací. Připadně jsem to doplnil já. A je jedno jestli šlo o počty cestujících, počet aut, průměrnou mzdu atd. Vždy vycházite ze špatných údajů a tomu pak odpovídá nesmyslnost dalších tvrzení. To že nemáte potřebné údaje se dá pochopit, proč ale veřejně na internetu pak prezentujete své dojmy a fantazie jako nějaká fakta, to je mi popravdě nepochopitelné. Rv

A mlejnského sem pořád táhate vy, chápu že to je dobrá práce ideologů z hpp kteří všechno na světě (i to že jejich kámošové rejžují na úkor radnice) řeší slovy - za to může mlejnský. A já ho tu nijak neobhajoval, jenom nevím proč mám koukat když se tu o něm veřejně lže, protože to fakticky jde ve výsledku proti tomu šiřiteli lži - když se zjistí že zalže jednou, jsou v ten okamžik i veškerá další jeho tvrzení nedůvěrihodná - a to třeba i ta pravdivá. ;-)

0/0
22.3.2016 22:04

K58a48r76e13l 35D17r74d63a 6184552317

Mlejnský tady může za všechno, i za špatné počasí. To je fakt. To je místní folklor. Bojujete s lidovou kulturou. Zkuste podobně zatrhnout pomlouvání Lomikara nebo Zikmunda. ;-D (Ale beze mě.)

Svá obskurní tvrzení nikdy nedokládáte, podáváte je jen jako své subjektivní dojmy, často lze dohledat, že lžete a vše je jinak. (Občas do toho dáte pravdivý údaj. Jen nelze poznat, který to je.) Ano, jste pak celkově nedůvěryhodný. V tom máte pravdu.

O HPP11 a dění na radnici vím velmi málo. S HPP11 nemám nic společného. Jsou mi sympatičtí. Jižnímu Městu určitě prospěli. Tady píšu za sebe. Vzájemně nás nespojujte. Byla by to lež.

Dodnes jste neuvedl počty cestujících. Statistiku DPP prohlásíte za nesmysl. Jiný údaj ale nemáte. Dal jsem Vám tam výročku TSK. Ta se také vysmívá Vašim "trendům". Patrně je to odborný spor někde mezi dopraváky a urbanisty. Kdy se dopraváci brání, aby jim demagogové nezasahovali do provozu. (Jak je chápu.)

Dopravní odborník, co jede na Háje z Hájů tak, že krouží po Novopetrovické... to je přímo přírodní úkaz. Alespoň, takové řidiče tady celou dobu uvádím a Vy se hádáte. V LIDLu na Hájích jste fakt nikdy neviděl desítky aut co mizí z Jižního Města? Nebo Vám nějaký průzkum zakazuje otevřít oči?

Hledal jsem ten průzkum LIDLu a nenašel. Ve výročkách něco takového nemají. Netuším, kde by ho mohli publikovat. Opět ověřuji nějaké Vaše bludy, a zbytečně. Jen ztráta času. Kdysi jste možná něco takového zahlédl, doložit to dnes neumíte, ale přesto víte bezpečně, že jde přesně o taková a taková čísla. Nejde, očividně si vymýšlíte něco z hlavy a tedy lžete. Berte to tak, že pokud svá tvrzení nedoložíte, označím je příště rovnou za lži. Bude to s Vámi jednodušší. ;-)

0/0
24.3.2016 5:53

P58e41t57r 63Č83e98r84m89á47k 9228105469430

Vy jste fakt případ :-)

Kterýkoliv údaj jste sem dal byl nesmysl a nebo se týkal něčeho jiného. Týden trvalo než jste pochopil rozdíl mezi počtem cestujících v metodice DPP (tedy počet jízd a nikoliv lidí) a procentem obyvatel kteří používají daný způsob dopravy. Týden! Pak jedna minela za druhou - registr aut, náklady na bydlení, korunované průměrnou mzdou vycucanou z prstu. Všude vedle jak ta jedle, snaha kombinovat hrušky s jablkama a vydávat to ve výsledku za švestky. Rv Fakt nechápu proč se pouštíte do debat o věcech o kterých nic nevíte, a když se snažíte najít něco někde narychlo na internetu tak to vytrhnete z kontextu (možná i neúmyslně, protože tomu prostě jenom nerozumíte) a pak si to vrchem sám dalším odkazem vyvrátíte. RvRv

To že toho o hpp moc nevíte už je jasné asi každému, především jejích kauzy vás kouzelně míjejí i když se to řeší dnes a denně v mediích, zato na předchozí vedení jste velký znalec.

Škoda pak že na hájích nebydlíte déle, věděl byste že ulice nad lidlem se jmenuje Opatovská a nikoliv novopetrovická, a kdybyste byl schopen použít mapu, tak byste věděl že po skutečné novopetrovické jede skoro každý obyvatel milíčova a okolí, protože od doby co je hlavatého jednosměrná je to nejrychlejší cesta domu. Ale tím se "znalec" jako vy asi nezatěžuje, tomu stačí znát svojí jednu uličku a tím přece zná celej svět. Takže zase ukázka toho jak jste mimo ;-);-) Takže vy který nevidíte ani na název ulice a neznáte své nejbližší okolí chcete tvrdit něco o autech jedoucích od

0/0
24.3.2016 20:25

P93e36t88r 11Č90e76r37m20á93k 9648235379770

lidlu? A jak jste na to přišel? Jel jste za jedním až do petrovic a z toho tak usuzujete? Nebo máte kolegu co vám u výjezdu z lidlu hlásí RZ a vy sedíte v petrovicích a kontrolujete to? Nebo jak jsem k této své domněnce dospěl??Opakuju že to že někdo najede na opatovskou ve směru na petrovice neznamená že tam jede.

Pak to že vy nejste schopen dohledat data nemá naštěstí žádný vliv na to že existují. ;-) A nebo je máte ale nechcete publikovat protože by ty vaše teorie zase padli jako vždy. Třeba průměrná mzda že? Rv;-)

0/0
24.3.2016 20:29

K14a86r10e85l 91D47r89d51a 6864852687

Lžete, lžete, lžete, slovíčkaříte, fabulujete, subjektivně komentujete nesmysly, jste vedle jak tak jedle (Novopetrovickou nejezdíte, neumíte ani přečíst ulici na mapě), Hlavatého jednosměrka - díky, to jsem nevěděl - dobrá věcná připomínka (ale jen tak nepatrná přínosná informace z takové haldy nesmyslného textu?), lžete abyste mohl urážet, plkáte hovadiny, neumíte doložit své argumenty - tak to bagatelizujejte, kecáte pitomosti. Uff. Rv;-D

Data DPP znám roky a umím s nimi pracovat, že jim nelze rozumět a jsou k ničemu tady prohlašujete za celou dobu jen Vy. Tak se je naučte číst a neurážejte druhé. To samé registr, podle Vás je k ničemu protože měl někdy nějaký výpadek. Dopraváci s ním běžně pracují. Vaše představa komerčních nájmů absolutně neodpovídá tomu, za co se v Praze masově bydlí... Trvale užíváte zkreslené a zmanipulované údaje, podle mě je to u urbanistů běžné. Když se tady obhajuje libovolný developerský projekt, tak se v jeho zdůvodnění a popisu lže až se práší. Podle mě hájíte přesně tyto lži vzdálené na hony realitě. Rv;-)

0/0
25.3.2016 8:20

P46e75t33r 49Č64e88r15m57á12k 9438195979280

Lžete vy a když jste přistižen tak kličkujete jak myš. ;-)

Zkrátka neumíte vysvětlit kde jste přišel na to že lidi z lidlu na hájích jezdí do petrovic, měcholup a uhříněvse. Jenom kecy, prostě si to myslíte ale neumíte doložit jedinou věc kterou to podpořit. Rv

Datům DPP jste horkotěžko porozuměl po týdnu upozorňování že cesta není cestující, a že byste je uměl použít dál o tom se bohužel nedá mluvit vůbec. Registr to samé, vůbec nevíte o čem píšte a zase lžete a snažíte se o mě říkat že jsem něco řekl. Smůla, internet vás vždy dostihne a usvědčí ze lži, já jsem napsal pouze že ta data dávnou nejsou aktuální (a to zásadně) a že to je statistický údaj sledující počet registrovaných vozidel, nikoliv údaj kolik vozidel je v provozu a kolik % lidí ho používá. Kdybyste uměl elementárně počítat, musel by tu mít auto každý druhý člověk včetně všech kojenců, postižených, nemohoucích atd. Prostě nesmysl z podstaty, jenomže to laikovi jako vám nikdy nedojde.

Mnou uvedená čísla nejsou žádná představa ale to co je realita, podívejte se na sreality ( http://www.sreality.cz/hledani/pronajem/byty?region=%C4%8Dtvr%C5%A5%20Praha%2011&velikost=3%2Bkk,3%2B1&region-id=91&region-typ=quarter) a podobné servery. Trvale žijete mimo realitu a odmítáte vnímat fakta. Jak je to u urbanistů nevím, já jsem dopravní inženýr, co vy, zelinář? ;-)

0/0
25.3.2016 18:23

K72a72r40e27l 20D64r76d44a 6364162937

Na Vámi uvedená čísla si nepamatuji, marně jsem je na ně čekal, pokud vím. Vždy jen zpochybňujete údaje, co se Vám nelíbí.

U DPP šlo pouze o klesající či stoupající trend počtu cestujících. Data DPP žádný výrazný dlouhodobý odliv cestujících z MHD neprokazují. Naopak. Zatímco Vy tvrdíte, že jde o jasný trend. To samé registr, kde má jít o boom IAD. Nic takového není k nalezení.

Uveďte relevantní údaje a nehádejte se o blbosti.

To samé Vaše "reality". Máte přehled kolik Pražanů bydlí za komerční nájmy (co tady pořád vytahujete) a kolik ve svém za zcela jiné ceny? U nás v domě se pronajímají tak 3 byty, tj. tak 5% domu. Zbytek užívají majitelé. A možná tak 3 další byty jsou dlouhodobě neužívány, tedy dalších 5%.

A i když najdete podklady, tak narazíme na Vaši originální logiku, kdy tvrdíte, že kdo žije za 10 tis. nájem, tak může platit 1500 Kč za parkovné. Neskutečná logika. (Mám přesně opačnou zkušenost, naši odíraní nájemníci nemají ani na večeři.) Rv;-D

0/0
30.3.2016 17:30

P97e88t61r 30Č62e55r90m17á50k 9298635249530

Velmi rád Vám osvěžím pamět, plácal jste něco o tom že byt stojí 3-5 tis., takže jste dostal odkaz na aktuální nabídku sreality abyste se probral do reality a zjistil že normální byt pro rodinu 3+1/kk na JM stojí od 9-17 tis, nejčastěji kolem intervalu 13-15. (k tomu ještě energie, ty v tom samozřejmě nejsou) A tudíž že zcela platí rovnice že pokud k bytu za 15tis jsem schopen platit 1500 za parkovné, tak k bytu v centru Prahy, kde je nájem 30tis je 3tis zcela adekvátní suma.

Data DPP odliv cestujících právě že zcela jasně ukazují, byť vy jste to banalizoval slovy že 2-3% ročně nic není, tak ono už nám to od revoluce udělalo právě těch skoro 30%. ;-) Velká matika, já vím. Takže ty data jsou zcela v souladu s tím co všichni ví, akorát musíte chápat co který statistický pojem znamená.

Vy budete asi opravdu z jiné planetu, vůbec se nebavíme o komerčním nájemném, ale o nákladu na bydlení!!! Je zcela jedno jestli někdo tento náklad platí přímo jako nájem, nebo rozpouští jako splátku hypotéky, obojí je totiž skoro stejné. Číslo kterým tu vy operujete je pouze náklad na provoz bydlení, nikoli bydlení jako takové. Tady vám evidentně ujíždí vlak, už opravdu nejsme v socialismu a byty nerostou na stromě, takže bod číslo jedna (abych se stal majitelem) je nějaký byt pořídit, a to je pak ten největší náklad. Rv

Pak si zase pletete čísla, za 10ti nájem se dá dneska horkotěžko pronajmou slušná garsonka na periferii včetně energiií, to jsme na té spodní hranici nákladu na bydlení v Praze, a toho skutečně využívají sociálnější případy kteří auto mnohdy ani nemají. Ale pokud jsme v té rovině nižšího sídlištního středu - 15tis včetně energií, tak za 1500 se na kdejakém sídliští pronajímají venkovní parkoviště, a naplněnost je běžně kolem 90%, takže to zcela evidentně problém není.

0/0
2.4.2016 21:39

K87a54r14e59l 64D35r44d94a 6874812227

Restituent prodal část fotbalového hřiště místo Praze 11, co dělala mrtvého brouka, developerům. To je problém, co se tady táhne roky. Tak hlavně, že teď známe viníka, je to Kos. To tvrdí Sýkora z party Mlejnského, kteří problém zavařili. ;-D

http://www.fotbalpraha.cz/zpravodajstvi/haje-trapi-spory-kolem-hriste-proc-nehraji-na-trave/

Mám tady pár otřesných zážitků. Minule jsem prošel "Hostivařský lesopark Prahy 11". Hostivařský lesopark z 99% patří Praze 15. Praha 11 má jen chodník podél Hájeckého potoka (jak tam hořela ta policejní auta), tenisové kurty u vchodu do lesoparku z Hájů, pár cestiček, křovíček a trávníků nad Hostivařským koupalištěm, resp. kolem FC Háje, a to volně přecházející v neudržovanou džungli tzv. Ameriku. Tady se plánuje mohutná výstavba přímo nad plážemi koupaliště. To je takové nejšikovnější místo v Praze. Tak je to záměrně v pytli a 30 let bez užitku. Praze 11 patří také asfaltka mezi pláží 1 a pláží 2 a většina nudistické pláže. Úkol pro radnici, jak jen ty holé ř... zužitkovat? ;-D

Procházka je zde poučná. V té neudržovaná džungli je plno zvláštních obydlí a bydlí zde určitě pár zajímavých lidí. Za krize ve 30. letech prý lidé bydleli podobně, v boudách a jeskyních. Tak mě těší, že Praha 11 udržuje tradice a i já mohu dnes vodit děti po Hájích a s převahou znalce jím vyprávět, jak se v Praze 11 pěkně žije pod lepenkou a kusem celty. ;-D

Ale co se snad povedlo, skládka odpadků, co tady rostla kolem FC Háje a konečné autobusů byla sanována a odpadků je zde o něco méně. ;-D

0/0
18.3.2016 11:13

K74a69r78e91l 92D40r82d13a 6694302437

Vedle cesty k FC Háje tady parta děcek a dospělých pravidelně pořádá "požár" na čarodějnice. Hororový zážitek se právě hodí, už se to zase blíží. ;-D

V rámci revitalizace Hostivařské přehrady došlo i na zpevnění hráze Hájecké nádrže a vysázení 11 dubů na hrázi před branou na koupaliště. Utrácely se na přehradě miliony...

Jen bylo hotovo, tak tady děcka v noci na čarodějnice očesala vysázené stromky o podpěry a pár tisícovek proletělo vatrou. Tak volám OŽP Prahy 15, zda to jako nechtějí obnovit? Že prý nejsem sám, kdo se ozval, už se na tom dělá. Do týdne to bylo obnoveno. Bez toho těm mladým stromům hrozí úraz při větším větru. To dá rozum.

Rok na to, stejná parta paličů u FC Háje, stejný výsledek. Opět zlikvidované podpěry u všech dubů. Nyní jsou stromy rok bez podpěr. Pokud je vichřice zlomí, mají je místní paliči na svědomí.

https://goo.gl/maps/wKhAbsNLTkB2

Při pohledu na neudržovanou džungli na Americe, mě inteligence zdejších děcek při shánění paliva irituje. Možná to s tím plísněním všech radnic přeháníme. Developeři v tom mají přece jasno. Pěstování trávy má tady mnohem větší budoucnost, než snažení na hřišti. ;-D

0/0
18.3.2016 13:55

P58e34t78r 57Č76e19r47m90á47k 9568705109890

A co to má společného s tím že si háje skrze svého šéfa a zastupitele horníka (hpp11) nejdřív chtěli přihrát levou dotaci na rekonstrukci objektu který patřil někomu jinému, a to že rejžují na parkovištích na úkor MČ?

0/0
18.3.2016 14:07

K22a52r86e34l 85D59r41d44a 6754422227

Popovídejte, doložte to. Dnes jsem hledal Botič a FC Háje. Víc mě to hledání nebaví. Takto jsou to jen pomluvy.

Tady je pěkný ten první odstavec. Mlejnský vyčítá Kosovi, že ještě nenapravil Mlejnským vyrobené "neřešitelné" chyby. Tomu říkám taktika "geniální" opozice. Rv;-D

+1/−1
18.3.2016 16:16

P66e27t63r 38Č41e94r66m61á63k 9878415309800

Nejsou žádné pomluvy ale fakta, jsem udiven že o sobě tvrdíte jak se o dění na JM zajimáte, ale čirou náhodou kauzy hpp vás vždy minou, přesto že je toho o nich psáno dost, takže hledejte. ;-)

A i kdyby za x věci mohlo skutečně předchozí vedení, tak to nijak neomlouvá levárny Kose a jeho kamarádů. Nijak.

0/0
18.3.2016 16:48

K34a23r63e53l 88D75r88d70a 6684642467

Šlo mi o to, aby tady na diskusi bylo vidět o čem se bavíme. Teprve pak můžete klepnou HPP11 přes prsty, pokud máte tu potřebu.

0/0
19.3.2016 5:35

P40e36t67r 63Č25e80r59m28á21k 9378305419470

No však, o "výhodném" pronájmu parkoviště gregorova si teď může přečíst každý po celé republice protože jsou toho noviny i televize plná (a překvapivě "transparetní a občanům otevřená" radnice slovy starosty Štylera nemá zájem s novináři komunikovat - a nebo možná nemůže, protože podle ANO kvůli tomu celá rada čelí trestňáku) a ta levárna s dotací na opravu cizí budovy je např. zde: http://jmnd.cz/jak-jednoduche-muze-byt-podat-na-zastupitele-trestni-oznameni/

A nejde o mě, přes prsty už je klaply jejich koaliční partneři, a jestli je pravda to s tím trestňákem tak brzdy možná i někdo jiný;-)

0/0
19.3.2016 14:51

K78a89r88e21l 71D47r77d21a 6864782347

Sýkora, je z Mlejnského party a je předsedou FK Dukla. Odešel z FC Háje a koukal si vybudovat konkurenční sportovní aktivity na Praze 11. S Mlejnským rozjel Duklu na Jižním Městě. Jeho pomluvy jsou tedy o ničem. Je to zaujatá strana nechutného sporu. To pak není argumentace.

Ale hlavně, že Sýkora jedná vždy "fair play" (jeho volební heslo), třeba když ABL vykopává děcka z Jižního Města ze hřiště. ;-D

Tady běží souboj sporťáků o koncepci sportu na Jižním Městě.

Tedy, opět Vám nejde o fakta, ale opět šíříte polopravdy a lži. Zas a zase. Pokud jako jeden z mála čtete Mlejnského (k tomu Vaše modré zóny Mlejnského), jste snad z jeho party či jeho volič? ;-)

http://fc-haje.cz/clanek.asp?id=1350

0/0
20.3.2016 7:59

P33e65t26r 22Č35e10r85m83á38k 9818375949730

Sýkora je obyvateli JM řádně zvolený zastupitel, to zaprvé.

Dále tu máte jasná fakta - to s tím pokusem o podvod s dotací pro háje lze samozřejmě dohledat jednak v záznamu jednaní zastupitelstva a jednak i na stránkách hpp11, které mělo tenkrát ještě potřebu alespoň něco vysvětlovat, a svalovalo to na to že se jednalo o administrativní omyl, a každopádně nijak nepopíralo že ta podstata toho co vytýkal Sýkora (že se žádá o dotaci na soukromý majetek a nikoliv na majetek subjektu co žádá) se stala.

Takže zase lžete, toto se zkrátka stalo. Parkoviště gregorova raději ani nekomentujete, tam už by asi i vám bylo trapné lhát o tom že tento problém neexistuje nebo že si ho někdo vymyslel.

Jinak máte pravdu že jde o souboj dvou subjektů, ať uź je to rovina hpp a jmnd, sýkora vs horník nebo dukla vs háje, a i kdyby strana dukly roky kradla (což by samozřejmě musel rozhodnout soud a nikoliv lidový tribunál hpp) tak to nijak neopravňuje aby kradly i háje! A to je ta ukázka vašeho mimoňství, když se tu ukáže na problém hpp tak vy začnete plácat něco o mlejnským a spol, v domnění že tím asi ten problém hpp zanikne. Nezanikne. ;-)

0/0
20.3.2016 11:36

K57a39r37e79l 55D78r51d82a 6824952297

HPP11 publikovalo videozáznam jednání. Zrovna jsem viděl kousek s tou dotací pro Duklu. Tady jim vyčítají, že sem Dukla s Mlejnským natáhli sportovce z celé Prahy na sportoviště pro místní. Teď se řeší, že jim Praha 11 za Mlejnského dávala dotace jako svým obyvatelům a nová radnice v tom zavádí pořádky. Otřesné, co dokážete bagatelizovat. Rv

0/0
22.3.2016 20:13

P28e89t70r 38Č69e28r78m37á10k 9158145859500

Takže znova:

1) pokud o podvod s dotací pro háje - co k tomu povíte?

2) parkoviště gregorova, rejžování kámošů hpp z hájů - co k tomu povíte?

Odpovězte a pak se může bavit o tom kdo co bagatelizuje.;-)

Fakta jsou taková že nová radnice naopak potvrdila že dukla má nárok na stejné peníze jako háje, a že neplatí "spravedlnost" kterou chtělo prosadit hpp, tedy že kdyź tu roky byla privolegovaná dukla, tak teď tu bude privilegovaný klub háje. Koaliční patneři řekli že takto si tedy spravedlnost opravdu nepředstavují, že to je akorát vytloukání klínu klínem a v podstatě zachování stejně špatného přístupu jako dříve.

Má to hpp na své verzi videa??? Není lepší se podívat na celý záznam a nekoukat na chytře sestříhaná videa hpp? Rv

0/0
22.3.2016 22:12

K98a38r26e23l 46D16r72d51a 6944242627

O 1) a 2) nic nevím, odkazy jste sem nedal, nastudováno to nemám, nemohu to komentovat a tím pádem to nemohu bagatelizovat. ;-D

Jak Vás znám, bude to mít několik výkladů a je to nějaká blbost. Vy určitě hájíte Mlejnského pomluvy z JM-ND. Takže jen ztráta času.

Dík Vašim zbytečným dohadům o hloupostech jde veškerá věcná diskuse tady do kopru. A to opakovaně. Nejspíš ta "opozice" takto funguje i na radnici. Beru si z Vás příklad. Aneb taktika jak nic nedělat a hlavně všem škodit. Jsem zvědav, kdy z Vás vypadne něco chytrého a konstruktivního. Už se těším. ;-)

0/0
24.3.2016 6:05

P42e19t96r 64Č18e37r50m49á68k 9968935459390

O 1) jsem sem odkaz dal, dokonce jste na něj reagoval, tak zase ležete a vyjádřete se.

2) Zapnětě si televizi a čtěte noviny. Pokud jste gramotný člověk tak kauzu o pronájmu parkovišť Gregorova a spol nemůžete v celostátních mediích přehlédnout, o tom že kvůli ní čelí všichni radní trestnímu oznámení se dá dočíst na fb hpp i ano. Takže očekávám reakci, jak se k těmto kauzám staví fanda hpp.

Nesnažte se zase zamést věci pod koberec jak je vaším zvykem když už nemáte co říct, koukejte zareagovat na obě kauzy. To že někdo fakta považujete za hlouposti je jenom ukázka tuposti voličů hpp, kterým je jedno jestli hpp krade milion, hlavně když pořád můžou říct že předtím se kradlo víc že jo ;-) Báječná logika.

Takže čekám, 1) 2).

0/0
24.3.2016 20:34

K56a24r20e12l 98D94r68d52a 6524852807

Čekejte, podívám se na to. Slibuji. Nereagoval jste na ty "Vaše obstrukce". O tom je totiž Mlejnský.

Zavedl tady filozofii udělat ze všeho komerční podniky. Donutit lidi za vše platit. Jen to prý funguje. Mám pocit, že je to i Váš pohled na svět. HPP11 to podle mě kouká opět narovnat, možná že to někdy dělá i blbě. (Jak třeba vykopat "citlivě a nediskriminačně" Duklu? Pokud vůbec?)

Z radnice mám pocit, že se s opozicí hádají o uzavírání smluv a lepším placení poplatků, ale je to jen zastírací manévr. Smyslem je ten komerční byznys udržet na vodě. Zcela chybí filozofie, jak lidem udělat Jižní Město příjemnější, klidnější a levnější.

A Mlejnského kamarádi... samozřejmě v tom byznysu jedou stále. Takže demontáž jeho pokřiveného vidění světa je běh na dlouhou trať. Pokud takové škody lze vůbec napravit.

0/0
25.3.2016 8:51

P27e62t38r 45Č76e33r77m33á74k 9178955609300

Čekám, zajímá mě reakce na to jak se fanda hpp stavím k tomu když jejich zastupitel obírá městskou část, a nebo se snaží o dotační podvod.

0/0
25.3.2016 18:25

K24a29r72e63l 64R26ů53ž14i91č85k66a 5325958690

HPP jsou kašpaři. Všude se diskutuje o tom geniálním návrhu na odtržení P11 a v Klíči ani čárka, jen prezentujou kde pověsili nový odpadkový koš.

+2/−1
18.3.2016 9:24

J51o98s54e20f 88N32o26v47á54k 9974140725457

Konečně dobrá zpráva z P11. Ekoteroristi a anarchisti dostali nakopáno na díru. Místoprase už vyhučelo, teď už zbývá jen Starostovepř. Že to ale trvalo než je prokoukli. R^

+4/−6
18.3.2016 0:03

K29a70r69e32l 59D62r88d87a 6784322157

Pane Mlejnský, zklidněte se. Trochu vychování, prosím. ;-D

+6/−1
18.3.2016 4:25

J87o36s42e75f 34N75o71v23á80k 9624350335307

Haló Karle probuďte se, já jsem Pepa! Realita je bohužel taková, starostovepř a místoprase nevědí a neumí nic jiného než štvát lidi. Tak teď naštval někdo je. Dovedu si představit, že by byl starostou Jírava, to byl slušný starosta a má praxi.

+2/−3
18.3.2016 8:00

P96a17v37e14l 76H73o73d58r 8919809337

Voleeeeeeee

0/0
18.3.2016 8:53

P43e31t63r 16Č68e16r81m72á76k 9498315629880

Bohužel HPP zklamalo, a to hned dvakrát.

1)Absolutně nezvládlo přechod z opozice na radnici. Je velký rozdíl mezi tím kritizovat a říkat jak se to (ne)má dělat když sedím v opoziční lavici, a pak ukázat jak to dělat chci když tu možnost dostanu. Takže je fajn že sice splnili svůj hlavní volební slib - defacto stavební uzávěru JM, ale už jaksi zapomněli že se 80tis město musí také řídit.

2)Emotivním položením koalice. Kdyby koaliční partneři chtěli skutečně hpp vyštípat tak je odvolali všechny, hlasy na to evidentně měli. Ale i přes návrhy opozice podpořili pouze odvolání Kose, což se dá i pochopit, mít za místostarostu přes finance člověka co si plete podvojné účetnictví s podvodným a nechápe systém fungování DPH není zrovna ideální :) A jestliže se k tomu zbytek hpp staví jako malé dítě a natruc to shodí celé, tak návratu starých pořádků otevírá dveře právě ono.

Každopádně bude zajimavé sledovat co bude dál, protože je to v podstatě patová situace.

+4/−5
17.3.2016 23:04

K49a22r78e36l 90D90r81d93a 6464492357

Po našich diskusích soudím, že výrok z bodu 1) neumíte objektivně posoudit. (Propagoval jste tady, že HPP11 mělo jet dál v Mlejnského kamarádech, že to by bylo odpovědné chování vůči Vám.) ;-D

2) Zdá se mi také jednání HPP11 unáhlené. Netuším, zda šlo i nyní dál jet ve stávající koalici?

Už se těším jak si Jirava a Mlejnský s podporou komunistů a TOP 09 padnou kolem krku. Spolupráce komunistů a TOP 09 by mohla být celorepublikovým vzorem. Praha 11 zase rozsvítí českou politiku. ;-D

Jinak, jako patová situace mi to nepřijde. HPP11 má dost zastupitelů. Může se domluvit jen s jedním partnerem ANO 2011 nebo TOP 09. Takže všechny hrátky s odvoláváním HPP11 mohou skončit vyšachováním ANO 2011 nebo TOP 09. Zdá se mi, že tady probíhá řízený odchod TOP 09 do snadné opozice, co neponese odpovědnost a bude se věnovat dále jen předvolební kritice. ;-)

A opět Vaše pohádky. Zkuste ty výroky o účetnictví a DPH doložit. "Podvodné účetnictví" mi zní jako hodnocení Mlejnského éry. Tedy, opět ryjete sice pěkně, ale zcela mimo. ;-)

+5/−1
18.3.2016 5:09

J51o35s83e21f 14N58o55v95á54k 9184410125217

Pane Drdo, jeden příklad toho, jak starostovepř lže a podvádí za všechny. Na internetu magistrátu si najděte záznam z jednání výboru územního rozvoje, kde starostovepř ovlivňuje komisi svým výkladem o povodí Botiče v Šeberově. Ten trouba ani netušil, jak se ztrapnil, protože v Šeberově se jedná o povodí Kunratického potoka... vysvětlení nepřijal, musíme přemalovat mapy? Ne, ten se odepíše sám. Věřím, že těm slušným už s nimi došla trpělivost. Jestli chcete konkrétní příklady, kdy starostovepř zneužil svého postavení aby nezákonně vstupoval do cizích řízení, napište svůj email.

+1/−1
18.3.2016 8:12

K64a53r73e80l 62D55r79d74a 6544472647

Dejte sem prosím odkaz, já to nemohu najít.

Štyler se k Botiči vyjadřuje pouze zde, kde jde o rozjetí výstavby Tesco Stores zastupované developerem Nový Šeberov. Aneb, snaha vybudovat obdobu Centra Chodov mezi Chodovem a Čestlicemi. (Chtějí tady patrně navíc ekologickou tramvaj.) Myslím, že další mamutí nákupní centrum přesně tady potřebujeme jako sůl. ;-D

To je budoucí komerční zóna Tesco přes D1 proti Kateřinkám. Má ji provázet další komerční výstavba a výstavba rodinných domků v prostoru vymezeném Křeslicemi a Průhonicemi kolem D1. Součástí je nový dálniční exit a komunikace ve stopě "JVK". (Tedy popření úsilí Prahy 11 za posledních 20 let.) Jde mj. o zastavění prostoru za MIlíčovským lesem. Území lemuje Botič a jsou zde přítoky Botiče. Pokud hrozí povodně, tak změna polí a luk na betonovou placku v takto mohutném rozsahu riziko povodní a jejich dopadů kriticky zvýší. Vcelku rozumný argument.

Samotný pozemek Tesco a Šeberov jsou v povodí Kunratického potoka, to ano. Umím si představit "pochvaly" developerů Štylerovi, zvlášť když jim to Praha opět zarazila.

Tedy, Váš slovník a láska k našemu starostovi pochází také ze strany zdejších budovatelů? ;-D

http://www.praha.eu/public/c1/13/f6/2095620_618304_Zapis_VURM_16._9._2015.pdf

http://www.praha.eu/public/bb/35/1c/2095766_618422_Priloha_c._2_16._9._2015.pdf

0/0
18.3.2016 15:30

P63e93t46r 67Č10e98r39m95á81k 9388635439320

1) Po našich diskuzí je právě jasně že objektivitu nemáte vy. Nic takového co píšete jsem nepropagoval, to jste si zase vymyslel. A pak nevím v čem je rozdíl proti tomu když kvůli kamarádíčkům Kose a jejich malé domu jsme v mediích na pranýři zase, jako kdysi. Takže posun nula Rv

0/0
18.3.2016 8:38

K70a67r28e93l 34D17r80d17a 6194672707

Šlo o zrušení výběrového řízení na údržbu zeleně po nástupu HPP11, které bylo zpracováno ještě za Mlejnského. Dík tomu se půl sezóny na Praze 11 nesáhlo na trávníky. Za Mlejnského se stejná situace řešila svépomocí přes Jihoměstskou majetkovou.

Tvrdil jste, že měl Štyler podepsat Mlejnského soutěž nebo zapojit Jihoměstskou majetkovou. Jen Vás paroduji. ;-)

0/0
18.3.2016 15:44

P46e27t11r 40Č90e68r59m96á86k 9288565199210

O podpisu výběrového řízení jsem nemluvil (mimochodem zajimavé že ho vyhrála zcela jiná firma než ti údajní mlejnského kamarádi, a že to zcela náhodou byla firma která pak vyhrála i to výběrko štylera, čímž se ale hpp moc nechlubí;-)).

Říkal jsem že pakliže dělám bod A a ruším výběrko s vědomím že nové nestihnu včas, tak pakliže jsem kompetentní šéf tak ihned začnu pracovat na alternativním řesění. Hpp resp. Zdeňková předvedla že kompletentní není, a začala to řešit až v březnu když začala pomalu růst tráva. A k vašemu překvapení to opět zajistila skrze 100% vlastněnou městkou společnost JMM, přes kterou to fungovalo už poslední půlrok předtím. Takže nešlo o tu formu řešení, ale to že zaspali minimálně 4 měsíce, což je neuvěřitelná fušařina!

Takže raději neparodujte a přepisujte co jsem skutěcně napsal.

0/0
18.3.2016 16:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.