Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit: příspěvky podle vláken | příspěvky podle času

Cca 7 miliónů za veřejné záchody na jedné stanici? Náš rodinný dům (5+1) stál necelé 4 milióny.

Lidem to, ale vadit nebude...postěžují si v hospodě u piva, na veřejných diskuzích a tím to hasne. To to lidem opravdu nevadí, co se děje s jejich penězi? Naprosto vidím tu volební účast okolo 60%. Rv

A bude tu rekonstrukci delat firma, ktera vznikla vcera, ma sidlo na Kypru a nepruhlednou vlastnickou strukturu? Anebo ma ten tunel jine technologicke reseni?

Je to jenom dalsi tunel.

hudečku, i čtyři melouny je moc

Jo, jo - stačí napsat do komentář "kra.e" a cenzor to hned vyzmizíkuje. Ta práce chce kachní žaludek.

Cokoliv se platí z veřejných peněz (POZOR! ty veřejné jsou naše,protože jsou z našich daní .- stát žádné peníze nemá) tam se vždy krade, někdy víc občas míň. Víc u DP už tradičně.

No asi se za to pár RD (v Praze nebo Špindlu) pro šéfíky z DP a MHMP postaví - a s jakými super záchodky!

Všude v USA se používají WC zdarma. Na letištách, nádražích prostě všude. Hajzlbába neexistuje. Toaletní papír nikdo nekrade. Za 30 let života neznám WC kde by se platilo. O dobíjecích stanicích pro elektromobily ani nemluvě.

Jinak pozdrav do EU kde se staví na poněkud odlišných základech. To by ale dnes Evropan stejně nepochopil.

jestli těch 10 kč mi zajisti aspoň jakousi úroveň komfortu a omezí výskyt různých podivných individui, tak si za to rád zaplatím..

Ted jsme se docetli, ze zachody v metru zapachaji a komfort zadny ani po desetiletich placeni. V tom to tedy nebude.

Platba za službu nikdy komfort nezaručí. Stačí projet pár nádraží po republice.

;-D

Hlavně Hajzlbába krade !!

To dopadne jak ve Zvonokosech ;-D

Holt nekomu vyschl penezovod za OpenCard, tak se ty penize musi sehnat jinde od Dopravniho podniku. :-P

Tak samozřejmě. Víte, co úplatků, provizí a bonusů se do toho musí ještě schovat. A taky expertní posudky a analýzy. Na to nezapomínejme ;-D

Neříkala Krnáčová, že to všechno pořídí teď lacino, protože všichni kradnů? A zatím utrácí jak vzteklá a nic moc z ní nepadá, všechno je to jen dražší a dražší. To nějak nechápu.

Dopoledne říkali v TV, že JČ kraj dal nebo dá ročně na opravy a údržbu památek cca 80 milionů. Na všechny ty hrady, zámky atd. To je dobrý srovnání s pár hajzlama v metru.

Tak proto lístek už nestojí jednu korunu, ale korun čtyřicet... Jak je možné, že bolševik to vše vybudoval ? Trasu D staví současní mocní dokonce už od roku 1992... Nebýt Listopadu, tak už byla ta trasa D od roku 1996 v provozu !

Základní cena jízdenky je 24,- Kč (30min). Na 300 min stojí 84,- Kč a na 24 hodin stojí 110,- (Praha) nebo 160,- Kč všech 11 pásem.

bolševik toho víc zničil než vybudoval...

třeba ošizené betonové "bolševické" prahy na trase B nezadržely velkou vodu - pamatujete? ;-€

Béčko se dostavělo až po roce 1989...

Nebýt bolševiků, tak to metro nejezdilo ještě ani dnes.

Jedny záchody za 8 míčů, to budou i s Bidetem ne?:-) Jako ty záchody rekonstrukci potřebují to bez debat.

Asi je to drahé, ale co mě víc překvapuje, že se bude soutěžit firma, který ty záchody bude obhospodařovat, to je takový problém najmout pár lidí na údržbu a zajišťovat si to sám? Určitě by to vyšlo levněji, ale o tohle to asi nejde co?

outsourcing je v mode. a popravde, pokud ridite velkou firmu ci organizaci (mesto), pak nez mit kmenove zamestnance a specialisty na vsechno co pod vas spada, je lepsi jednotli elementy outsourcovat firmam na to specializovanym. A taky je pak potreba mit ale rozumnou pausalni cenu za standardni sluzby, SLA na reseni problemu a penalty pri nedodrzovani smluvnich podminek. inu uvidime...

kazdopadne porizovaci cena mi prijde hruzostrasne velka...

Řekněme si to upřímně, potřebujeme všude fotobuňky, super drahé turnikety, mramorovou dlažbu apod.? Nestačilo by třeba udělat rekonstrukci za milion nebo dokonce půl? Takhle to vypadá, když rekonstrukci dělá uživatel veřejných prostředků a ne vlastník. Kdyby šlo podniku o vlastní peníze, ani náhodou by to tolik nestálo.

Asi se přihlásím do výběrka. Za ty prachy je to zlatý důl.

Kladivo stojí 100 Kč. To samé kladivo v zelené barvě pro vojáky (heč!) stojí 250 Kč. No a furt to samé kladivo pro METRO bude asi za tisícovku. Akorát nevím, jakou bude muset mít barvu...

Bude schválené pro práce v podzemí = s kulatým razítkem (certifikace jeden typ kladiva - 90 tisíc Kč,-, vyrobená série s tímto označením 100 kusů) :-/

nó - přece podle trasy, pro kterou bude certifikované ;-)R^

Ono se totiž nejedná o opravu, ale o celkovou rekonstrukci, v podstatě ty toalety budou stavět celé "od základů" (samozřejmě v rámci stávajících prostor - pro rejpaly ;-) )

  • vlákno
  • Honza Š.
  • 23.3.2016 18:52

Asi včetně podchodu a nového eslakátoru nebo výtahu.

Ano. Nový podchod, eskalátor a výtah Vám za 7 melounů vyprojektují....

Dokud bude na záchodech ten regulační poplatek, který občanstvo motivuje, aby dalo přednost nějakému křovíčku, tak jsme tu pořád v Bananistánu. A absurdní je, že WC nejsou otevřeny po celou provozní dobu metra a že jsou zavřené právě večer, když jezdí ti nejnapitější cestující.

Ti nejnapitější by tam stejně nešli, tak je to jedno

  • vlákno
  • Honza Š.
  • 23.3.2016 18:53

České hospodářství-milion sem milion tam...

No tak to je šupa jako kráva, za jedny hajzlíky max. 1-1,5mega a i to je luxusní rozpočet pro nějakých 50-70m2 8-o

Neuvěřitelná sprosťárna. Tady to korupcí přímo smrdí.

Pecunia non olet

A co 2 záchody, jeden pro bohaté a ty, co potřebují přebalit dítě, druhý pro chudé. Nebylo by to nic nového, někde v USA je povinnost dát 1 záchod bezplatně, stojí před ním fronta, z čeho chudý či bezdomovec zaplatí těch 10 Kč?

Popravdě jsem placené veřejné WC v USA neviděl. Mohl byste uvést podrobnosti k Vámi zmíněnému?

Mám to spíše z beletrie, podnikatel měl najat místního opilce, aby blokovalten jediný záchod zadarmo a donutil lidi použít ty placené.

Jednou jsem někde četl bonmot, že kulturní společnost se kromě jiného pozná podle toho, že poskytuje toalety zdarma. No nazdar, co si o nás asi svět pomyslí???? Jasně 10 Kč je pakatel (z něčeho se přeci paní či pan výběrčí zaplatit musí), ale jde o princip.

Možná jsem naivní, ale mně ta částka přehnaná nepřijde. Normálně jsem hodně háklivý na výši státních zakázek, ale 7 mega za tak radikální rekonstrukci mi nepřijde zas až takové drama... Bavíme se o minimálně třech místnostech, kompletně nové obklady, podlahy, desítky kusů záchodů/mušlí/umyvadel, možná i vykopání a položení nových trubek, k tomu turnikety, automat na peníze, a to všechno v omezeném prostoru a bez přímého přístupu do ulice, takže hezky nanosit a odnosit veškerý materiál ručně...

7 mega v Praze znamena, ze realna cena je kolem 700 tisic. Coz je primerena cena za rekonstrukci, srovnejte s rekonstrukci bytu.

to je stejná stupidita jako 7mega

No vždyť právě že vím, kolik stojí rekonstrukce koupelny...

10 korun není tak hrozný, ale měly by být otevřeny i pozdě večer. Tyhle turnikety by mohly být i na vstup do metra. Hned by mohly být "hajzlíky" za korunu;-)

Rittiguv DPP dokaze jenom za zachodky utratit trikrat tolik, co Andrej za Capi hnizdo ;-);-D

Babiš neoprávněně čerpal dotaci přes 50 milionů. Za ty peníze ČH nepostavil.

A mezi námi - raději budu mít možnost jít v metru na čistou toaletu než si někde přečíst, že si na ČH jezdí Babiš léčit depresi z parlamentu nebo že si tam zve amerického velvyslance. O efektu na turisty už vůbec nemluvě.






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.