Diskuze

Nábřeží Na Františku ožije. Zmizet má jízdní pruh i auta u hřiště

Silnice s pruhem pro cyklisty vyskládaná novými žulovými kostkami, kolem ní širší chodník s odolnějšími stromy a zastávka hromadné dopravy blíž u nemocnice Na Františku. Tak vypadá vize pražského Institutu plánování a rozvoje o budoucí podobě pražského Dvořákova nábřeží.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J98a75n 65D27l83o73u54h75ý

7. 4. 2016 15:16

Vůbec se nebráním rozšiřování parků a oddychových ploch, ale napřed musí magistrát říct a dát možnost, kam ta auta svých občanů postavit. Chybí tu jakákoliv koncepce parkování.

9 0
možnosti
BG

Myslíte si, že parkovacích míst bude někdy dostatek?

0 1
možnosti

Občas mám pocit, jako kdyby někomu takový Pol Pot nepřipadal úplně nesympatický :-/

5 0
možnosti

Aha, cykloteroristi zase řáděj.

15 2
možnosti
KL

Cykloteroristi by tam rádi asfalt, kostky naklepou zadnice ;-D

0 0
možnosti
JB

Všude jinde na světě jsou nábřeží vyhrazena naopak automobilové dopravě. Staší se podívat do Budapešti, Mnichova, Vídně, Curychu, Dubaje, Paříže, ..... a takhle bych mohl jmenovat jedno město za druhým, jmenuji jenom ty, kde jsem byl a na vlastní oči viděl. Všude jsou vícepruhové silnice, podjezdy pod mosty a přechody pro chodce. Jenom u nás se pár parazitů rozhodlo, že tahle místa zablokují a chtějí je jen pro sebe. Předevčírem (27 stupňů) jsem šel po nábřeží - náplavce na Smíchovské straně. Ještě před dvěma týdny tam bylo možné parkovat - nyní je to pěší zóna se zákazem. Sedělo tam pár bezdomovců s lahvemi piva, jinak nic. Na druhé straně na P2 po přechodu mostu - několik rybářů (somráků - bylo 13 hodin) a několik baťůžkářů turistů. Jinak nikde nikdo.

Zjevně se zde magistrát snaží co nejvíc znepříjemnit a zkomplikovat život lidem - tedy těm, kteří platí daně, pracují a potřebují se pohybovat po městě. Prioritou je zjevně opilec, bezdomovec, baťůžkář - obecně paraziti.

17 6
možnosti

Právo na parkování, pokud vím, není zahrnuto v listině základních lidských práv a svobod. Kdo chce parkovat, nebo umožnit jiným parkovat, nechť si příslušný pozemek za tržní cenu zakoupí.

Já také platím daně, mám snad díky tomu jídlo zadarmo? Jíst musíme všichni, parkovat nikoli.

0 14
možnosti

Vytlačovat auta z měst je v každém případě správné.

4 15
možnosti
JD

J40a47n 67D97l38o14u22h78ý

7. 4. 2016 14:59

vytlačování aut je první krok, druhý je vytlačování lidí.;-)

7 0
možnosti
KD

Pocitacova vizualizace me pokazde pobavi, matky s kocarky, deti na kole, vsude zelen a prijemne posezani u kaficka. Realita - parkovani pro par vyvolenych co maji prsty az ke Krnacove, Ruske obchody z cetkama, nebo reklami cedule na volby, atd.

15 0
možnosti

a všude nesnesitelný kravál

0 0
možnosti
JB

kdyby si každý jízdu autem dvakrát rozmyslel a do auta sedl jen když to opravdu potřebuje, byla by Praha možná poloprázdná. mě cesta autem po Praze za ty nervy nestojí a když to jde, jedu MHD

9 9
možnosti
JF

a vy si myslíte, že ti lidé v autech se doma už tak nudili, že jim přišlo lepší sednout do auta a stát v kolonách8-o

9 0
možnosti
LB

Je legrační, že co jinde ve světě, doknce i v takovém velkoměstě jako New York, funguje, je u nás bráno jako pitomost, nápad pošuků a fanatiků.

1 6
možnosti
JH

J28a23n 64H25o17z22á63k

7. 4. 2016 5:59

Aha cykloteroristé a melouni zase vymýšlejí !

12 6
možnosti
TZ

Proto se říká "sluníčkáři" ve všech jejich vizích svítí slunce, všichni jen bezcílně korzují, či si ve vlahém počasí užívají na kole. A na vizualizacích je málo transek, černochů, muslimů a pod..

Ale v realitě je sychravo a lidé spěchají do práce, s prací či domů z práce. A čím hůře se budou dostávat do práce, za prací či z práce domů tím budou naštvanější a vystresovanější.

Ekonomicky aktivní lidé - tedy ta nejdůležitější část každého národa - prostě potřebují efektivní dopravu, jinak na to vaše korzování nebudou mít po práci čas, když budou denně o hodinu déle cestovat.

To jen fetky z neziskovek mají při svém flákání čas na zevlování na ulici.

22 4
možnosti
LB