Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nestůjte jen vpravo, velí dopravce. Eskalátory v metru jsou opotřebené

V přepravních podmínkách tuhle větu nenajdete, ale Pražané prostě vědí, že na eskalátorech v metru se má stát vpravo. Takže vpravo se stojí a­ vlevo se po schodech, ať už nahoru nebo dolů, řítí ti uspěchaní. Dopravní podnik to chce ale změnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M15i74c94h55a32l 13B14e50r72a49n 1486836573415

V tom případě je nutné upravit i pravidla na dálnicích. Pravé pruhy jsou zničené od kamiónů. Měli by také jezdit vpravo a někdy zase vlevo?

+2/0
7.4.2016 20:53

T64o43m85á90š 84M52a27r48e90k 7663896271947

Mám návrh: dopoledne ať se stojí vpravo a odpoledne vlevo. Ovšem jak to vysvětlit cestujícím nevím.

+1/0
7.4.2016 15:15

J26a70n 89D64o75b13r78o96v57o28l15n20y 9507215122453

Stejne moc nechápu, proč kdyz se tím úsporí Max. 45 sekund tolik lidi musí po tech eskalatorech chodit. Fakt kvůli tomu casu? Nebo cvičeni? Mam dva metry a i kdyz stojím vpravo, tak me ty chodci dost obtěžují, jak do me strkají. Kdyby se nesmělo chodit po eskalatorech, tak by to pro můj komfort bylo lepsi. Ale kdyz chce někdo chodit, tak ať klidně chodí. Jenom říkám, ze ty důvody moc nechápu.

0/0
7.4.2016 13:53

iamswan_ 6868875152620

Hlavní důvod, proč se zavedly do metra ve světě pohyblivé schody, je zvýšení kapacity přepravy - zrychlení odbavení všech cestujících. Jsou města, kde je takový frmol, že se to opravdu musí řešit, aby se lidé dostali ze stanice dřív než přijedou další stovky osob. To ovšem nenastane, pokud se lenochodi zastaví a nechajís e vozit. Nejedná se o žádný vyhlídkový výtah, zavedený proto aby byli lidé línější a vložili si zadky. To jen v Česku se v prvním metru (tedy koncem v 70. let) objevily všude nápisy "Neběhejte nechoďte po stupních eskalátoru" a odborníci na dopravu šíleli...

+5/0
7.4.2016 14:32

E78d18a 74D98r89á61b57e86k 7619562563647

chodí "protože můžou" nejde ani tak o úsporu času, ale prostě ten pocit, že stojíte a tupě čekáte jak ovce až vás to vyveze nahoru, a přitom tomu můžete pomoct a být nahoře "mnohem rychleji", znáte to, někdy čas hrozně utíká no a někdy se hrozně vleče, no a pokud na těch schodech jezdíte dnes a denně ráno do práce a večer z práce, tak prostě přidáte do kroku, kochat se budete jinde, třeba na výletě v přírodě...

+2/0
9.4.2016 0:52

M64i23r85e55k 56K77r58o29u80p38a 8846459377722

Jestli ono by nebylo jednodušší obden prohodit směr těch eskalátorů, než nařizovat, jak stát.

+2/0
7.4.2016 12:20

S79a42m75u37e87l 31V12r39b88o62v90s80k88ý 3768234273490

Tohle je určitě dobrý nápad, ale bohužel nebude fungovat na stanicích s jedním eskalátorem

0/−1
8.4.2016 22:16

M70a66r57t63i85n 55P88e58r41o40u36t14k59a 1366463231535

metro v Praze je otevřeno již 40 let a problémy jsou s nimi až nyní???? Pravdou je, že po roce 90 byly původní eskalátory vyrobené v CZ a RU nahrazovány moderními výrobky od firem z vyspělých zemí EU (OTIS, Schindler, Kone, Thyssen), které používají ty nejkvalitnější materiály za ještě kvalitnější ceny......EU

+2/0
7.4.2016 10:38

K33a84r17e29l 80D28r75d43a 6204562657

Problémy s eskalátory jste dříve nezaregistroval? To vás všechny ty nehody, přestavby-úpravy, rozhodnutí EU... minuly? (Největší nehoda se stala na ruském eskalátoru v Moskvě a pak v Londýně. Vždy šlo o špatnou údržbu.) O stání vpravo, které vadí, si psali dopraváci v roce 2008. Ale co s tím? Jak se to začne řešit, cestující se budou v metru napadat a rvát mezi sebou. ;-D

Podle mě jde opět do diskuse 1100 Kč sleva na MHD, která se DPP nelíbí. Když vyrobí nepokoje v metru, budou mít politici hlavu v jiných problémech, než rozdávat slevy na MHD. ;-D

0/0
7.4.2016 10:58

M92a86r76t39i14n 24P67e95r66o16u31t77k89a 1816983721705

o kvalitě údržby v Rusku si můžu myslet svoje a pochybuju, že ty v Londýně byly také ruské. A pokud jde o rok 2008 - to už byly přeci naistalovány ty moderní. Máte pravdu v tom, že je to podružný důvod jak popř. vytřískat z města prachy navíc a odvést pozornost od Těch důležitých věcí.

0/0
7.4.2016 11:19

P97a61v58e40l 53N51e62d68ě92l63a 5636460764441

Při vstupu na eskalátor si vyhledejte přibližně stejně vážícího spolucestujícího, jako jste vy sám, a utvořte dvojice. Poklidně přistupte k eskalatoru. Pomalu odpočítejte do tří a oba dva souběžně vstupte na ekalátor nejprve pravou nohou.

Na eskalátoru stůjte nehnutě, nepřešlapujte a pokud možno po dobu jízdy eskalátoru neměňte svou váhu.

+5/0
6.4.2016 22:03

M19a21r78t11i74n 47V49a36l30o32s31e55k 7563664777842

Chyba - ten co je napravo vyjít pravou nohou, a ten co je vlevo tou levou

+4/0
7.4.2016 0:24

T50o89m46á76š 69M49a58r14e44k 7553336871517

jenže jste neřešili vystupování. Já bych ještě doporučil aby se ti dva drželi za ruku a dohodli se kdo z nich vždy řekne "teď", Angličané by mohli říkat "go". A porušení by se mělo pokutovat.

0/0
7.4.2016 15:22

P54e73t41r12a 68J54a43n79á69k30o71v94á 2607220326209

Ono stačí stát napravo a velice často do mě vrážejí ti uspěchaní, co se řítí hlava nehlava, bez ohledu na ostatní... Nedovedu si představit, že mám stát třeba uprostřed ? To budu asi brzy ležet někde dole pod eskalátorem, vzhledem k časté neomalenosti ,,běžců"... Kdyby raději zakázali běhání...

+1/0
6.4.2016 21:53

K31a29r16e22l 36D84r77d95a 6854962427

Pro procházení má mít eskalátor šířku 120-140 cm. V Praze má jen 100 cm. Z toho vyplývá, že stojící by se měl "smrsknout" a procházející "protáhnout". Vrážení je nevychovanost, v Praze je určena okolnostmi a také pocitem, že mě ostatní omezují. Přitom v Praze je naopak třeba uplatnit víc ohleduplnosti.

+1/−1
7.4.2016 10:44

E50d39a 52D70r13á92b13e41k 7809752813247

no nevím, mám normální postavu a nikdo do mne nevráží...

0/0
9.4.2016 0:54

A63l19e40x16a20n75d56r 97P53e97t91r 5213451114678

Neměli jste zpomalovat eskalátory! Neměli jsme si do našich věcí nchat kecat nablblou EU! Vystoupit z EU a zrychlit zase eskalátory! A stát si budu kde chci. Mám vás na háku i kdybyste se do megafonu uřvali.

+4/−1
6.4.2016 19:40

P44a42v46e55l 34K72m67o45š46e29k 7894295341571

Nechtělo by spíše více namáhané díly eskalátorů upravit na jejich předpokládané zatížení v běžném provozu, než žádat po svých zákaznících něco ve smyslu, nechť každý druhý stojí vlevo?

+2/0
6.4.2016 15:50

K28a29r77e50l 53D34r96d71a 6754472887

Jak se v Praze jezdilo na eskalátorech.

Václavák 1977.

fotografmagazine.cz

I.P. Pavlova 70. léta.

technet.idnes.cz

Tady se patrně cizinci podivují, že jezdíme jen na půlce eskalátoru 1998.

racernet.murraystate.edu

+1/0
6.4.2016 14:20

K75a31r85e51l 85D53r78d90a 6574112737

Základem řešení by měla být třeba anketa. 1/4 je pro zákaz běhání, 3/4 berou stávající stav za rozumný. Oběma stranám nelze vyhovět. Společnost funguje na principu, že to chování, které akceptuje většina, je to vyžadované.

Obávám se, že přes všechny argumenty pro a proti, nezbývá té 1/4 cestujících, než se přizpůsobit většině.

Snad jedině, podobná publicita a nějaká mediální kampaň by mohla názor většiny změnit. Pak na tom budou třeba obráceně zastánci běhání. Ale stále v provozu platí, že naprostá většina lidí procházení po eskalátorech umožňuje.

(Třetí cesta tady zazněla, ve špičce užít celý eskalátor. Ve volnějším provozu pak ne. Má to háček, spěcháte zpravidla ve špičce a mimo ni běžet nikam nepotřebujete. A třeba na přestupu Muzeum z C na A se ve špičce žádné zdlouhavé fronty netvoří. Průchod se dá zpravidla uvolnit, aniž by to kohokoliv omezovalo.)

0/0
6.4.2016 12:45

J45a43r44o68s39l46a71v 69S72e56v65e78r 6288506720915

Spíše, než nějaké uspokojení ze satisfakce mne obchází hrůza: Desítky let jsem se nikomu nesvěřil s pochybností 1.: že se při jednostranném stání neopotřebovávají zprvu pravá ložiska a vedení a po jisté době, až se to "vyvaklá" zda se ten schod nemá tendenci příčit, ... atp. 2. zda je přínosem snížit kapacitu eskalátoru na polovinu,

proto, aby pár mladíků s životy evidentně narvanými Událostmi ušetřilo pro lidstvé 20 sekund svého vzácného času... (renomovaní právníci, architekti, vědci, lékaři, kantoři, atd.) toho po mém soudu po eskalátorech moc nenaběhají :-)

A porád nic - porád jsem si byl za troubu. Dnes nemám radost. Spíš mne jímá hrůza,

že všichni ti, co toto dilema neřešili, mají volební právo (např.)

0/−8
6.4.2016 11:36

K66a60r23e20l 45D74r79d86a 6824912247

Ale soudruhu, proč to škatulkování na třídní nepřátele? Jde o pitomé eskalátory a slušné společenské chování. Což jsou pojmy, co si k Vám cestu zatím nenašly.

+1/0
6.4.2016 12:26

E60v76a 14K74a55p65l69a27n13o14v20a 4883381425388

Zákony fyziky mluví jasně. Pak se rozčilujeme, když schody kvůli opravě stojí hezkých pár dní a zbývá pak méně těch jedoucích. Pomalé eskalátory ? Jak pro koho. Až jednou budete nastupovat třeba o holi, nebo o berlích, zlámanou rukou, budete mluvit jinak. Také máme starší a staré spoluobčany, pro které je někdy problém vůbec na schody vstoupit. Když tolik pospícháte, chcete po schodech lítat, tak buď budete kličkovat, nebo vystupte z metra po pevném schodišti. Jak ti spěchající asi využijí pár vteřinek ušetřených na eskalátorech ?

Bohužel v mém okolí se před časem stal úraz - strašně spěchající muž srazil staršího muže, ten upadl, rozsekl si hlavu tak, že pro záchranáře bylo pozdě. Pán zemřel, byl to můj soused. Pachatel - ten se ztratil v davu, ani se neohlédl, natož aby nabídl pomoc.

+2/−5
6.4.2016 10:34

K74a28r13e73l 30D71r66d13a 6154972907

Smutný příklad, ale podle mě jste mimo. MHD je o bezpečnosti a přepravním výkonu. Má sloužit ekonomice, tedy s převahou populaci v pracovním procesu. Nejde primárně o službu pro "procházky seniorů".

Určitě potřebujeme větší ohleduplnost. Ale to platí i obráceně. Senior o holích nemusí překážet zrovna uprostřed davu v dopravní špičce, například.

To umožňování procházení je vcelku ohleduplný a kulturní zvyk. Je vcelku sporné, zda nehodláme ohleduplnost nahradit hulvátstvím, kdy si budou cestující opět záměrně překážet. (Což ostatně v dopravě stále přežívá. Eskalátory jsou spíš světlou výjimkou.) To je tématem diskuse. Na čí straně "sporu" je té ohleduplnosti nakonec víc?

A ty příklady... Investuje se hodně do bezbariérovosti. Výtahy bych viděl ideální právě pro méně pohyblivé seniory. Nezapomeňte, že EU právě dík podobným připomínkám, jaké uvádíte, zakázala rychlé eskalátory a dnes se všichni ploužíme, abychom vyšli vstříc lidem, kteří měli s rychlostí problém. Přitom, při skutečné nepohyblivosti, stejně musíte užít třeba ten výtah.

Tedy, skutečně hájíte ohleduplnost? ;-)

+3/−2
6.4.2016 11:19

T49o59m35á96š 69N87e52u63g79e55b22a79u60e14r 1710835120730

"Má sloužit ekonomice, tedy s převahou populaci v pracovním procesu."

Děláte si srandu, nebo jste opravdu takový méně inteligentní jedinec. Hulvátství považujete za přednost. Asi to druhé, že?

+2/−6
6.4.2016 11:30

K62a55r13e30l 16D41r50d21a 6634882507

Absolutně netuším o čem mluvíte a k čemu se vyjadřujete. Jen vidím, že mi nadáváte. Tomu říkáte "věcná slušná diskuse"? ;-D

+1/0
6.4.2016 12:17

T39o14m46á70š 50N66e78u76g53e78b22a29u49e89r 1740935720890

To je zcela jasné, že netušíte o čem mluvím. Vy to asi nejste schopen pochopit. Jak vyplývá nejen z mých příspěvků, jste chápan jako asociál, tedy nejnižší úroveň společnosti, To není urážka, ale konstatování faktu. Napsat, že "Má sloužit ekonomice, tedy s převahou populaci v pracovním procesu." je zcela vypovídající o vaši úrovni chápání společenských potřeb.

0/−2
6.4.2016 14:59

K92a69r67e94l 29D12r33d37a 6934562147

Moji asociálnost můžete vyvozovat jen ze své nevychovanosti a hlouposti. (To platí i pro ostatní, co tady demagogicky slovíčkaří.)

Koukněte na nařízení EU, zákon č. 194/2010 Sb. a na pojem "dopravní obslužnost":

"Dopravní obslužností se rozumí zabezpečení dopravy po všechny dny v týdnu především do škol a školských zařízení, k orgánům veřejné moci, do zaměstnání, do zdravotnických zařízení poskytujících základní zdravotní péči a k uspokojení kulturních, rekreačních a společenských potřeb, včetně dopravy zpět, přispívající k trvale udržitelnému rozvoji územního obvodu."

Případně: "Sociální dopady - Přijetí návrhu zákona je velmi významné pro udržení poskytování služeb ve veřejném zájmu v oblasti veřejné dopravy. Zachování zajištění dopravní obslužnosti území je podstatné nejen pro regionální rozvoj a rozvoj měst, ale má i významné dopady z hlediska udržení pracovních příležitostí a zajištění dojížďky do školských zařízení..."

Ten "trvale udržitelný rozvoj" je o funkční ekonomice. Máte snad něco proti tomu? Z toho jste schopen vydedukovat něco o asociálnosti?

+2/0
6.4.2016 17:52

T89o37m47á40š 98N90e14u81g75e23b43a30u26e33r 1960195760900

"Trvale udržitelný rozvoj" není o funkční ekonomice. To je váš zásadní omyl. Trvale udržitelný rozvoj je o kompromisním řešení, které uspokojuje potřeby všech zainteresovaných stran, a to včetně optimálního rozvoje, je tedy o funkčním systému! Tzn., že musí být zohledněni i ty důchodci, které vy stavíte na "druhou kolej" - viz "Má sloužit ekonomice, tedy s převahou populaci v pracovním procesu.", "Senior o holích nemusí překážet zrovna uprostřed davu v dopravní špičce" (bude čekat až vy mu povolíte jet metrem?) atd. Toto je důkazem vašeho asociálního přístupu. Takže ne má nevychovanost a hloupost, ale vaše arogantní jednání - eskalátor musí být vlevo volný pro sportovní výkony a nesmí na něm překážet senior o holích. Takto se tu prezentujete!

+1/−2
6.4.2016 18:06

K11a66r51e74l 26D89r97d56a 6694462517

Osobně mi vadí, že se v dopravě uplatňuje třeba "šikana cestujících". Ale je to kompromis. Zajišťujete dopravu v předepsaném čase a musíte zajistit bezpečnost cestujících, a to i proti jejich vůli (a hlouposti).

V Praze jezdí cca 30% cestujících zdarma (děti a senioři). Někdo to musí zaplatit. Nejlépe ten, kdo vydělává a odvádí daně. Je v zájmu MHD potřeby takových cestujících preferovat.

Město preferuje řidiče, co nechají auto na P+R a jedou MHD. Řeší tím smog a dopravní zácpy v centru.

Bezbariérovost je určena spíš minoritě cestujících. Atd.

Tu asociálnost, prosím, posuzujte v dopravě komplexně.

0/−1
7.4.2016 10:35

J50a47r42o50s82l96a74v 31S90e11v58e74r 6138686180275

Tedy, pane Drdo, hájit hulvátství třemi odstavci, to už je výkon!

A ta figura "... kdy si budou ZÁMĚRNĚ překážet ...".

Nebo ten "soudružský plurál": " ... a dnes se všichni (MY) ploužíme, aby (VONI) ...". Můj obdiv, pane Drdo. Já myslel, že už to máme za sebou.

+2/−2
6.4.2016 11:50

K55a33r74e13l 78D36r28d26a 6644122337

Bacha, já absolutně netuším, na které straně je lepší řešení a ani jedno nehájím. Jen vážím pro a proti. (Téma jsem kdysi diskutoval s odborníky na dopravu bez jasného výsledku, tak mě zajímá.)

Je sporné kde je toho hulvátství víc? Vy máte hned jasno, přitom se tady jako nevychovanci spíš projevují zastánci ucpaných eskalátorů. Rv

(A jinak slovíčkaříte dost podle. Reaguji na paní Kaplanovou, které se také ohání skupinami obyvatel. Jde to snad probírat jinak?)

+2/0
6.4.2016 12:23

K85a72r23e19l 92D56r22d38a 6714922817

Hloupé je, že prostor mezi eskalátory není přebudován na skluzavku. Zvlášť když je tvar naprosto ideální. Jinde platím za tobogán těžké peníze a tady by mohla zábava sloužit lepší výkonnosti MHD. A to by bylo velmi záslužné. ;-D

+7/0
6.4.2016 8:27

M82i81c23h22a11l 68Š20á65r91k98a 5232318899386

a ještě by se zřídila nová pozice seškrabávače :)

+2/0
7.4.2016 13:32

T23o22m75á47š 68N16e32u65g41e72b97a14u38e44r 1650205210940

Správně se má stát tak, že jedna osoba stojí vlevo, osoba za ní vpravo a následující opět vlevo, a to těsně za sebou, tzn. na následujícím schodišťovém stupni. Vytíženost je maximální. Též rychlost přepravy je vysoká. Přitom je relativně dostatečný prostor pro jednotlivou osobu. To však předpokládá vstřícný přístup k druhým osobám, nikoliv arogantně vyžadovat volný pruh pro svoji osobu.

Mimochodem ranní běh do schodů není pro zdraví, ale naopak.

+3/−8
6.4.2016 8:09

K88a83r40e91l 29D96r23d15a 6254942907

Už to sem píšete po páté. Kde jste vzal, že pohyb není pro zdraví?

+3/−1
6.4.2016 8:13

T67o92m72á10š 87N12e28u98g25e94b54a23u76e58r 1560805380700

Za prvé, nepíši to po páté. Za druhé, nepíši, že pohyb není pro zdraví. Pro zdraví není ranní běh do schodů, což je podstatný rozdíl.

+1/−2
6.4.2016 8:19

K16a36r57e43l 12D19r93d49a 6384812837

Jak návod, tak běhání je tady už několikrát. A co je špatného na běhu do schodů? Dejte třeba odkaz. To někdo objevil Ameriku?

+1/−1
6.4.2016 8:21

T27o71m91á26š 50N45e80u40g21e65b44a76u17e92r 1950725870840

Extrémně zatěžuje kloubový aparát.

0/−2
6.4.2016 8:35

K77a52r47e65l 34D85r34d84a 6404452387

Jediný podobný názor vidím u Hájka, alias kuřáka, co prohlašuje kouření za nezávadné, k tomu potírá darwinismus, gaye, Havla, Halíka... mluvčí Klause. Vysvětlení nikde žádné. Tak to bude jako s těmi cigáry. Co nezvládnu, tak je určitě škodlivé... Podle mě blábol.

Dejte odkaz. Ale jsou stovky sportovních webů, co schody doporučují. Osobně vím, že jde o techniku chůze jako takové. Hodně lidí má mizerný pohyb a škodí jim pak jakákoliv chůze. Ale to neznamená, že to není jen jejich problém.

Dobrá technika a pravidelný pohyb včetně chůze do schodů. To je pro údržbu kloubů naopak ideální.

+1/−1
6.4.2016 10:01

E96v77a 18K77a69p43l20a36n51o83v42a 4153441565408

Pane Drda,

rozhlédněte se někdy na eskalátorech. Nejedou jen statní zdatní sportovci. Jedou starší občané, jedou ženy s nákupními taškami, aby ty statné doma nakrmily. Jedou maminky s malými dětmi, s kočárky. Ze všeho by nám všem slušela ohleduplnost, pochopení pro druhé. Prostě nebýt sobec a neříkat si " já, já..."

+3/−4
6.4.2016 10:39

K93a70r22e65l 94D26r97d76a 6504962167

S ohleduplností souhlasím. Ale vstupujete do diskuse mimo téma a reagujete na nějaký egoismus, který zde není tématem. To se má týkat mě? Urážíte mě?

+1/−1
6.4.2016 11:03

K74a34r35e91l 63L21a95n98a 74I37n46g98. 9986241352

dobu stávám vpravo, přeci taky neskáčeme jen po pravé noze, abychom neochodili levou botu. A ten nesmysl státní na pravé straně zavedli soudruzi už před mnoha lety, aby příp. opozdilci stihli stranickou schůzi ! Už to je opravdu dnes kravina ...

+1/−6
6.4.2016 7:27

K38a77r57e36l 67D14r59d89a 6394922897

Netušíte, kdo to zavedl? Prý podle vzoru z Moskvy hned po rozjetí metra. Ale já si nepamatuji, že bych stání na nějaké straně za bolševika vůbec někdy řešil. Co si pamatuji, tak jsem mezi lidmi kličkoval. Takže každý stál jak chtěl. Spíš měli lidi problém vůbec na eskalátor nastoupit a pak se vezli "jako páni" a moc se neběhalo.

Ale po sametu byla jeden čas kampaň "staneme se Západem", kdy se tvrdilo, že je slušnost stát vpravo a umožnit procházení. Pak teprve začali jezdit metrem tlupy hulvátů - aktivistů, co jednoho pořád vykazovaly vpravo a případně do překážejících strkaly. Ale to podle mě bylo tak na konci 90. let. Dokonce se eskalátory polepovaly samolepkami "stůjte vpravo".

Mám pocit, že tohle není práce bolševika.

+1/0
6.4.2016 8:11

T69o32m71á12š 60N19e10u29g45e14b61a27u57e49r 1510335590400

Mýlíte se. Stání vpravo je bylo zavedeno až po revoluci. Předtím se stálo pohodlně podle potřeby.

0/0
6.4.2016 8:21

M28a42r74t66i94n 12F72r47a72n49t78i17š29e74k 7125340273165

Mýlíte se, už v osmdesátých let by byly na eskalátorech zelené značky, kde byli namalovaní panáčci stojící vpravo a zleva je tam tlačila šipka.

0/0
6.4.2016 10:16

E38d52a 64D44r48á89b23e16k 7929722953197

stání vpravo se silně rozšířilo po revoluci se zavedením pomalých západních eskalátorů

0/0
9.4.2016 1:00

V19l64a18d65i78m61í70r 36F56i14b16i58g46e62r 5564951351534

Tak na ty Eskalátory použít u nejnamáhanějších součástí nějaké kosmické materiály co vydrží, nebo stavět eskalátory pro jednoho užší;-D.

Jinak ty nové eskalátory jsou za trest pomalé jako šnek:-/

0/0
6.4.2016 6:25
Foto

M96i81l47a26n 15S53o11u75š76e40k 9286157871652

Zdá se, že jde o pokyn orientovat více doleva... no, uvidíme, kdo to bude řídit :)

0/0
6.4.2016 0:00

A54n98d52r69e97j 64O66l45e54k64s44a 3125941607371

Lidí jsou ovce. Dobrovolně se tlačej při nástupu jen na jednu stranu, aby pár běžců mohlo volně projít vlevo. Vždycky mi vadilo, že to nikomu nevadilo. Konečně se hýbou ledy.

+5/−3
5.4.2016 23:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.