Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Před rokem se otevřelo prodloužené áčko do Motola, vady ale zůstaly

Je to přesně rok, co primátorka otevřela nový úsek metra A­ z Dejvické do stanice Nemocnice Motol. Zájem cestujících předčil všechna očekávání a ­dal zapomenout na skeptické předpovědi o prázdných soupravách vozících do Motola vzduch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R33o22m22a44n 67P32o58l71á33č89e57k 5746109705

Chápu že Letiště umi řvát vic než ostatní, ale co treba Kobylisy? Tam eskalátory taky nejsou. Schody zakryté taky nejsou, takže zvlášť v zimě velmi příjemné a nikdo to mi neřeší...

+1/0
7.4.2016 9:06

J95a96n 73F93u23l34í23n 3713556319711

Myslíte, že do Kobylis mají cestující s sebou víc zavazadel než na letiště? Takže to není o řvaní, ale o logice věci. Ale jak vidíte je to stejně prd platný. ;-(

0/0
9.4.2016 0:22

R41a66d51i17m 84V30o20d89ň14a81n43s15k55ý 5461704896319

Kdyby v Motole navazovala linka 180 a všechny 3 ostatní stanice měly důstojný výstup i na opačnou stranu (ostatně i Motol ignoruje zahrádkářskou kolonii) jezdilo by mnohem více lidí. I tak ale ve srovnání se zbytkem koncových úseků linek tato část vychází slušně.

0/0
6.4.2016 21:48

M46i97c46h95a87l 85Ř46e18z24n38í93č94e92k 1571218507480

tak to je bomba. Pro některé bylo zbytečné přivést metro k nemocnici a vy by jste stavěl výstup ke každé zahrádkářské kolonii.

+1/0
7.4.2016 8:15

R69a58d64i57m 98V76o85d28ň77a98n63s40k31ý 5851384146139

Nebo možná bych jim dal aspoň malý chodníček, aby do stanice, kterou mají za plotem, nemuseli půl kilometru obcházet.

+1/0
7.4.2016 8:30

M80a51r49t37i36n 20R14u46z94i97c73k90a 1672848546297

stacil by pas pro zavazadla u eskalatoru se budou houfovat lide...

0/0
6.4.2016 18:27

M18i38c56h60a36l 51Ř14e87z83n46í46č76e59k 1581808947280

stačilo by, aby Praha 6 a 7 neblokovali výstavbu železnice. Nyní by tam byl eskalátor od podchodu pod tratí

0/0
7.4.2016 8:17

R17a38d42i51m 83V39o36d78ň28a94n72s14k76ý 5381704376299

NeblokovalI? Od Veleslavína dál trať mohla dávno stát, tam jr potřeba primárně.

0/0
7.4.2016 8:33

M27i48c43h15a39l 89Ř83e63z81n16í11č74e89k 1431708327860

nemohla, protože se v novém stavu zahlubuje. A je to hlavně Praha 6, která již cca 20 let tuto stavbu blokuje.

0/0
7.4.2016 10:55

M78a10r17t81i41n 78R96u79z41i32c96k59a 1502948626477

Ja jsem nepochopil, proc je napr. Borislavka bezsloupova stanice a naopak Veleslavin, prestupni stanice na vlak a bus na letiste, ma sloupy a jeste tesne u nastupiste...

A vsimli jste si osvetleni nad nastupistem nad kolejemi, ktere je opatreno dulezitymi nazvy stanic? Na Veleslavine je to primackune ke stene, zatimco v prostredni lodi jsou obycejna svetla, proc to neprohodili?

0/0
6.4.2016 18:26

R32a78d61i10m 54V13o61d14ň79a56n19s19k39ý 5841884436249

Protože Veleslavín je mnohem mělčí stanice a budovat ji jako jednolodní by bylo silně problematické.

+1/0
6.4.2016 21:45

P91a74t88r30i27k 51E58g98e43r 2178120159621

Nechápu přetrasování linky 179.

0/0
6.4.2016 16:48

P73a33t69r95i91k 63E39g98e89r 2298580229291

My z letiště si stěžujeme na zrušení linky 179 v trase Nové Butovice (B) - Nemocnice Motol (A) - Divoká Šárka - Sídliště Na Dědině - Terminál 3 - Letiště / Terminál 1. Linka 191 je zbytečně dlouhá!

0/0
6.4.2016 15:51

O93n55d27ř27e40j 77N92o97v46á24k 9167374239499

No, ještě by někdo mohl popřemýšlet na spojením busem ze zastávky Motol do Butovic a Stodůlek ... zatímco ráno není problém a busy jezdí kažodu chvíli, po nějaké 19. hodině je to klidně na půlhodinové čekání na zastávce ....

+1/0
6.4.2016 14:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.