Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Před rokem se otevřelo prodloužené áčko do Motola, vady ale zůstaly

Je to přesně rok, co primátorka otevřela nový úsek metra A­ z Dejvické do stanice Nemocnice Motol. Zájem cestujících předčil všechna očekávání a ­dal zapomenout na skeptické předpovědi o prázdných soupravách vozících do Motola vzduch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R91o50m37a69n 67P10o67l71á21č49e87k 5216679695

Chápu že Letiště umi řvát vic než ostatní, ale co treba Kobylisy? Tam eskalátory taky nejsou. Schody zakryté taky nejsou, takže zvlášť v zimě velmi příjemné a nikdo to mi neřeší...

+1/0
7.4.2016 9:06

J31a18n 67F89u38l25í63n 3593556139661

Myslíte, že do Kobylis mají cestující s sebou víc zavazadel než na letiště? Takže to není o řvaní, ale o logice věci. Ale jak vidíte je to stejně prd platný. ;-(

0/0
9.4.2016 0:22

R98a25d76i80m 34V93o18d40ň13a63n55s64k80ý 5451254986779

Kdyby v Motole navazovala linka 180 a všechny 3 ostatní stanice měly důstojný výstup i na opačnou stranu (ostatně i Motol ignoruje zahrádkářskou kolonii) jezdilo by mnohem více lidí. I tak ale ve srovnání se zbytkem koncových úseků linek tato část vychází slušně.

0/0
6.4.2016 21:48

M72i82c81h38a51l 12Ř79e92z89n25í87č38e10k 1421948337120

tak to je bomba. Pro některé bylo zbytečné přivést metro k nemocnici a vy by jste stavěl výstup ke každé zahrádkářské kolonii.

+1/0
7.4.2016 8:15

R68a84d89i90m 86V55o79d80ň64a15n74s53k85ý 5531224256849

Nebo možná bych jim dal aspoň malý chodníček, aby do stanice, kterou mají za plotem, nemuseli půl kilometru obcházet.

+1/0
7.4.2016 8:30

M85a71r31t38i56n 23R96u86z43i78c29k11a 1122318606407

stacil by pas pro zavazadla u eskalatoru se budou houfovat lide...

0/0
6.4.2016 18:27

M78i76c40h18a86l 85Ř37e11z56n85í95č15e49k 1131708747230

stačilo by, aby Praha 6 a 7 neblokovali výstavbu železnice. Nyní by tam byl eskalátor od podchodu pod tratí

0/0
7.4.2016 8:17

R24a55d33i12m 72V21o71d92ň13a52n76s59k79ý 5621834246239

NeblokovalI? Od Veleslavína dál trať mohla dávno stát, tam jr potřeba primárně.

0/0
7.4.2016 8:33

M17i76c81h16a97l 10Ř43e29z80n69í27č90e47k 1391178537870

nemohla, protože se v novém stavu zahlubuje. A je to hlavně Praha 6, která již cca 20 let tuto stavbu blokuje.

0/0
7.4.2016 10:55

M86a74r36t38i15n 65R68u25z82i42c60k50a 1762338216897

Ja jsem nepochopil, proc je napr. Borislavka bezsloupova stanice a naopak Veleslavin, prestupni stanice na vlak a bus na letiste, ma sloupy a jeste tesne u nastupiste...

A vsimli jste si osvetleni nad nastupistem nad kolejemi, ktere je opatreno dulezitymi nazvy stanic? Na Veleslavine je to primackune ke stene, zatimco v prostredni lodi jsou obycejna svetla, proc to neprohodili?

0/0
6.4.2016 18:26

R35a95d93i92m 16V25o54d88ň81a91n50s54k11ý 5651224686169

Protože Veleslavín je mnohem mělčí stanice a budovat ji jako jednolodní by bylo silně problematické.

+1/0
6.4.2016 21:45

P91a74t19r86i84k 11E20g22e90r 2258670829781

Nechápu přetrasování linky 179.

0/0
6.4.2016 16:48

P13a46t15r11i21k 43E22g60e80r 2708290479561

My z letiště si stěžujeme na zrušení linky 179 v trase Nové Butovice (B) - Nemocnice Motol (A) - Divoká Šárka - Sídliště Na Dědině - Terminál 3 - Letiště / Terminál 1. Linka 191 je zbytečně dlouhá!

0/0
6.4.2016 15:51

O23n24d24ř24e26j 29N90o44v84á57k 9127134509939

No, ještě by někdo mohl popřemýšlet na spojením busem ze zastávky Motol do Butovic a Stodůlek ... zatímco ráno není problém a busy jezdí kažodu chvíli, po nějaké 19. hodině je to klidně na půlhodinové čekání na zastávce ....

+1/0
6.4.2016 14:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.