Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Před rokem se otevřelo prodloužené áčko do Motola, vady ale zůstaly

Je to přesně rok, co primátorka otevřela nový úsek metra A­ z Dejvické do stanice Nemocnice Motol. Zájem cestujících předčil všechna očekávání a ­dal zapomenout na skeptické předpovědi o prázdných soupravách vozících do Motola vzduch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R33o43m97a61n 24P97o15l79á54č93e78k 5286889565

Chápu že Letiště umi řvát vic než ostatní, ale co treba Kobylisy? Tam eskalátory taky nejsou. Schody zakryté taky nejsou, takže zvlášť v zimě velmi příjemné a nikdo to mi neřeší...

+1/0
7.4.2016 9:06

J25a29n 86F51u69l81í96n 3833436249771

Myslíte, že do Kobylis mají cestující s sebou víc zavazadel než na letiště? Takže to není o řvaní, ale o logice věci. Ale jak vidíte je to stejně prd platný. ;-(

0/0
9.4.2016 0:22

R98a19d48i16m 70V55o93d10ň65a98n89s13k59ý 5131124496419

Kdyby v Motole navazovala linka 180 a všechny 3 ostatní stanice měly důstojný výstup i na opačnou stranu (ostatně i Motol ignoruje zahrádkářskou kolonii) jezdilo by mnohem více lidí. I tak ale ve srovnání se zbytkem koncových úseků linek tato část vychází slušně.

0/0
6.4.2016 21:48

M43i46c72h30a21l 48Ř43e90z28n89í28č30e62k 1151588987190

tak to je bomba. Pro některé bylo zbytečné přivést metro k nemocnici a vy by jste stavěl výstup ke každé zahrádkářské kolonii.

+1/0
7.4.2016 8:15

R10a77d61i88m 65V21o68d83ň48a30n49s49k98ý 5681454436619

Nebo možná bych jim dal aspoň malý chodníček, aby do stanice, kterou mají za plotem, nemuseli půl kilometru obcházet.

+1/0
7.4.2016 8:30

M46a28r93t31i22n 12R80u75z80i69c50k54a 1532138396437

stacil by pas pro zavazadla u eskalatoru se budou houfovat lide...

0/0
6.4.2016 18:27

M56i16c21h89a76l 35Ř13e46z72n27í92č51e29k 1301828857100

stačilo by, aby Praha 6 a 7 neblokovali výstavbu železnice. Nyní by tam byl eskalátor od podchodu pod tratí

0/0
7.4.2016 8:17

R67a40d14i86m 84V96o95d85ň18a95n69s24k39ý 5441904166929

NeblokovalI? Od Veleslavína dál trať mohla dávno stát, tam jr potřeba primárně.

0/0
7.4.2016 8:33

M91i57c55h65a36l 42Ř80e31z13n28í60č61e54k 1961828507850

nemohla, protože se v novém stavu zahlubuje. A je to hlavně Praha 6, která již cca 20 let tuto stavbu blokuje.

0/0
7.4.2016 10:55

M22a98r51t58i58n 19R35u81z80i64c88k16a 1372368866577

Ja jsem nepochopil, proc je napr. Borislavka bezsloupova stanice a naopak Veleslavin, prestupni stanice na vlak a bus na letiste, ma sloupy a jeste tesne u nastupiste...

A vsimli jste si osvetleni nad nastupistem nad kolejemi, ktere je opatreno dulezitymi nazvy stanic? Na Veleslavine je to primackune ke stene, zatimco v prostredni lodi jsou obycejna svetla, proc to neprohodili?

0/0
6.4.2016 18:26

R36a72d37i30m 72V35o59d82ň83a65n46s44k40ý 5201224296379

Protože Veleslavín je mnohem mělčí stanice a budovat ji jako jednolodní by bylo silně problematické.

+1/0
6.4.2016 21:45

P26a45t48r57i44k 82E31g72e83r 2718520749921

Nechápu přetrasování linky 179.

0/0
6.4.2016 16:48

P76a41t12r35i81k 69E62g76e60r 2628250679911

My z letiště si stěžujeme na zrušení linky 179 v trase Nové Butovice (B) - Nemocnice Motol (A) - Divoká Šárka - Sídliště Na Dědině - Terminál 3 - Letiště / Terminál 1. Linka 191 je zbytečně dlouhá!

0/0
6.4.2016 15:51

O21n74d93ř71e68j 44N61o88v90á87k 9397234539509

No, ještě by někdo mohl popřemýšlet na spojením busem ze zastávky Motol do Butovic a Stodůlek ... zatímco ráno není problém a busy jezdí kažodu chvíli, po nějaké 19. hodině je to klidně na půlhodinové čekání na zastávce ....

+1/0
6.4.2016 14:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.