Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pokračování pražské tramvajové revoluce: Ropidu unikly dva další návrhy

Společnosti Ropid unikly na internetové stránky dva návrhy změn týkající se pražské MHD, které chce představit na páteční konferenci. V úvahu přitom připadá takzvaný návrh základních úprav, vídeňský model podle informací iDNES.cz nejspíš v praxi využíván nebude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M63i37r58o83s49l24a18v 64P36r91a70z93m37a 7569936542524

Tak to uz chybi jenom predelat metro.

+1/0
8.4.2016 15:39

M21i68r80o47s95l24a19v 89H10a56š64p56l 9241569875879

Některé změny MHD jsou fakt jen pro změny, ale třeba ta modrá varianta se mi líbí. Rozhodila nesmyslný souběh 10 + 16 z Řep až na Vinohrady nebo 20 + 12 od nás z Barrandova na Malostranskou. Ostatní tolik nepoužívám, takže nemohu posoudit.

+1/0
8.4.2016 8:18

J35i74ř60í 36J80o22z31a 3188233910801

Vidensky navrh mi silne pripomina tramvajovou sit v Brne... v Brne drive jezdilo 26 linek, nyni je v provozu 12 linek...

0/0
7.4.2016 21:10

B41r72o63n60i68s46l32a91v 48G33a36b67r22y48š 6935494670

Nebyl jsem tam před rokem 1995. Můžete říci, jestli je současný stav lepší nebo horší?

Za mě vizuálně aspoň při pohledu na schéma a jízdní řády je lepší. Méně linek, větší přehlednost, nízké intervaly linek. To podle mě je přitažlivější, než kdyby se tvořily všemožné kombinace. Přednost tak mají nejvytíženější směry.

Jaký je Váš názor?

0/0
8.4.2016 12:29

J52i18n21d45r81a 16V11o81š42t27a 1714984479722

v Brně je nesporně lepší. Ale tenhle pražský je něco jiného. Redukuje 21 linek na 18 (pětka má dvě větve), což není žádná revoluce, jako byla v Brně. Hodně linek má dvě konečné. Buď si s tím autoři nedali práci, aby to vypadalo skutečně odpudivě a prošel jim kýžený návrh, nebo to ukazuje, že to v současné Praze fungovat nemůže.

0/0
8.4.2016 12:32

B34r14o42n76i26s45l94a95v 19G91a63b49r64y98š 6175474860

Mně současný stav počtu tramvajových linek v Praze přijde ideální, nejlepší by bylo 18 - 20 linek. Jistě že se to nedá srovnávat s brněnským provozem. Praha má více tangent.

0/0
8.4.2016 13:08

R86a72d62e64k 15D79o44l59e65ž61a78l 2359283590910

No on ten "návrh příležitostí" sice přečíslovává hodně linek, ale obvykle je vrací do normálního stavu před nablblým trasováním, provedeným 2012. Mě se líbí nejvíc.

+1/0
7.4.2016 20:59

O11l59d12ř63i79c70h 76Ř13e71z56n97í28k 7805422514128

ještě by to chtělo přejmenovat a přeložit lodní dopravu, Vltavu přejmenovat na Žlutou řeku, splavnit Botič a Rokytku - vytvořit zde spojovací kanál s přístavištěm pro kosmické lodě, zatímco na Dalejském potoku postavit doky pro ruské atomové ponorky a na Jelence přehradu se zdymadly a kanál až do Ruzyně pro gondoly ;-D ;-D ;-D

+10/0
7.4.2016 20:02

T73o94m40á84š 36M83á17č28e33k 2964275601829

Tyto návrhy jsou naprosto nedostatečné. Navrhuji překopat Metro a pak teprve dělat změny tramvajových tratí. Trasu A přesměrovat do Vysočan a trasu B přesměrovat na Letiště. Pak to bude teprve ten pravý mazec.;-D

+14/0
7.4.2016 18:50

O70l47d14ř95i53c67h 25Ř19e68z90n17í16k 7615632264238

a nejlépe přejmenovat stanice metra např. Tchajkonautů, Pekingská nebo Mao Ce-tungova by byla in ;-D ;-D ;-D

+7/0
7.4.2016 20:05

M59a14r40t87i74n 65R27u51z82i39c81k53a 1262298546867

No ja bych o vikendu zavrel nektere stanice metra, takova Kolbenova, je nejatraktivnejsi...

+1/0
8.4.2016 18:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.