Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pokračování pražské tramvajové revoluce: Ropidu unikly dva další návrhy

Společnosti Ropid unikly na internetové stránky dva návrhy změn týkající se pražské MHD, které chce představit na páteční konferenci. V úvahu přitom připadá takzvaný návrh základních úprav, vídeňský model podle informací iDNES.cz nejspíš v praxi využíván nebude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M12i53r33o69s71l31a77v 97P22r62a56z81m43a 7299106182364

Tak to uz chybi jenom predelat metro.

+1/0
8.4.2016 15:39

M94i81r40o59s45l81a69v 95H90a68š83p85l 9331289575309

Některé změny MHD jsou fakt jen pro změny, ale třeba ta modrá varianta se mi líbí. Rozhodila nesmyslný souběh 10 + 16 z Řep až na Vinohrady nebo 20 + 12 od nás z Barrandova na Malostranskou. Ostatní tolik nepoužívám, takže nemohu posoudit.

+1/0
8.4.2016 8:18

J83i51ř90í 16J70o89z37a 3578973930671

Vidensky navrh mi silne pripomina tramvajovou sit v Brne... v Brne drive jezdilo 26 linek, nyni je v provozu 12 linek...

0/0
7.4.2016 21:10
Foto

B97r60o53n28i12s38l36a97v 22G76a46b70r92y87š 2872129351

Nebyl jsem tam před rokem 1995. Můžete říci, jestli je současný stav lepší nebo horší?

Za mě vizuálně aspoň při pohledu na schéma a jízdní řády je lepší. Méně linek, větší přehlednost, nízké intervaly linek. To podle mě je přitažlivější, než kdyby se tvořily všemožné kombinace. Přednost tak mají nejvytíženější směry.

Jaký je Váš názor?

0/0
8.4.2016 12:29

J85i38n38d76r32a 62V85o97š26t66a 1454884209502

v Brně je nesporně lepší. Ale tenhle pražský je něco jiného. Redukuje 21 linek na 18 (pětka má dvě větve), což není žádná revoluce, jako byla v Brně. Hodně linek má dvě konečné. Buď si s tím autoři nedali práci, aby to vypadalo skutečně odpudivě a prošel jim kýžený návrh, nebo to ukazuje, že to v současné Praze fungovat nemůže.

0/0
8.4.2016 12:32
Foto

B31r87o82n75i37s92l18a39v 67G31a88b31r32y71š 2732539451

Mně současný stav počtu tramvajových linek v Praze přijde ideální, nejlepší by bylo 18 - 20 linek. Jistě že se to nedá srovnávat s brněnským provozem. Praha má více tangent.

0/0
8.4.2016 13:08

R77a12d49e55k 71D17o39l68e83ž31a64l 2269393190410

No on ten "návrh příležitostí" sice přečíslovává hodně linek, ale obvykle je vrací do normálního stavu před nablblým trasováním, provedeným 2012. Mě se líbí nejvíc.

+1/0
7.4.2016 20:59

O75l87d36ř29i71c10h 14Ř36e97z92n30í98k 7195112734648

ještě by to chtělo přejmenovat a přeložit lodní dopravu, Vltavu přejmenovat na Žlutou řeku, splavnit Botič a Rokytku - vytvořit zde spojovací kanál s přístavištěm pro kosmické lodě, zatímco na Dalejském potoku postavit doky pro ruské atomové ponorky a na Jelence přehradu se zdymadly a kanál až do Ruzyně pro gondoly ;-D ;-D ;-D

+10/0
7.4.2016 20:02

T75o53m91á90š 52M42á48č80e41k 2204675961339

Tyto návrhy jsou naprosto nedostatečné. Navrhuji překopat Metro a pak teprve dělat změny tramvajových tratí. Trasu A přesměrovat do Vysočan a trasu B přesměrovat na Letiště. Pak to bude teprve ten pravý mazec.;-D

+14/0
7.4.2016 18:50

O33l18d12ř15i58c21h 90Ř94e85z27n25í15k 7115442284738

a nejlépe přejmenovat stanice metra např. Tchajkonautů, Pekingská nebo Mao Ce-tungova by byla in ;-D ;-D ;-D

+7/0
7.4.2016 20:05

M23a18r69t74i29n 90R60u63z65i49c84k44a 1922808896677

No ja bych o vikendu zavrel nektere stanice metra, takova Kolbenova, je nejatraktivnejsi...

+1/0
8.4.2016 18:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.