Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pokračování pražské tramvajové revoluce: Ropidu unikly dva další návrhy

Společnosti Ropid unikly na internetové stránky dva návrhy změn týkající se pražské MHD, které chce představit na páteční konferenci. V úvahu přitom připadá takzvaný návrh základních úprav, vídeňský model podle informací iDNES.cz nejspíš v praxi využíván nebude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M13i69r16o27s96l22a53v 54P73r40a78z64m66a 7969186402774

Tak to uz chybi jenom predelat metro.

+1/0
8.4.2016 15:39

M67i70r91o57s68l32a56v 50H66a19š16p52l 9411509575499

Některé změny MHD jsou fakt jen pro změny, ale třeba ta modrá varianta se mi líbí. Rozhodila nesmyslný souběh 10 + 16 z Řep až na Vinohrady nebo 20 + 12 od nás z Barrandova na Malostranskou. Ostatní tolik nepoužívám, takže nemohu posoudit.

+1/0
8.4.2016 8:18

J17i44ř93í 93J85o28z43a 3798193140551

Vidensky navrh mi silne pripomina tramvajovou sit v Brne... v Brne drive jezdilo 26 linek, nyni je v provozu 12 linek...

0/0
7.4.2016 21:10
Foto

B11r79o46n13i14s67l28a86v 33G57a55b55r11y83š 2702569541

Nebyl jsem tam před rokem 1995. Můžete říci, jestli je současný stav lepší nebo horší?

Za mě vizuálně aspoň při pohledu na schéma a jízdní řády je lepší. Méně linek, větší přehlednost, nízké intervaly linek. To podle mě je přitažlivější, než kdyby se tvořily všemožné kombinace. Přednost tak mají nejvytíženější směry.

Jaký je Váš názor?

0/0
8.4.2016 12:29

J43i48n31d97r37a 17V27o89š73t45a 1834814529582

v Brně je nesporně lepší. Ale tenhle pražský je něco jiného. Redukuje 21 linek na 18 (pětka má dvě větve), což není žádná revoluce, jako byla v Brně. Hodně linek má dvě konečné. Buď si s tím autoři nedali práci, aby to vypadalo skutečně odpudivě a prošel jim kýžený návrh, nebo to ukazuje, že to v současné Praze fungovat nemůže.

0/0
8.4.2016 12:32
Foto

B76r59o27n10i48s86l72a12v 47G72a31b69r26y58š 2872489921

Mně současný stav počtu tramvajových linek v Praze přijde ideální, nejlepší by bylo 18 - 20 linek. Jistě že se to nedá srovnávat s brněnským provozem. Praha má více tangent.

0/0
8.4.2016 13:08

R11a57d86e35k 75D65o34l12e52ž38a85l 2249933810130

No on ten "návrh příležitostí" sice přečíslovává hodně linek, ale obvykle je vrací do normálního stavu před nablblým trasováním, provedeným 2012. Mě se líbí nejvíc.

+1/0
7.4.2016 20:59

O51l15d96ř77i50c66h 70Ř17e67z69n45í82k 7345152474108

ještě by to chtělo přejmenovat a přeložit lodní dopravu, Vltavu přejmenovat na Žlutou řeku, splavnit Botič a Rokytku - vytvořit zde spojovací kanál s přístavištěm pro kosmické lodě, zatímco na Dalejském potoku postavit doky pro ruské atomové ponorky a na Jelence přehradu se zdymadly a kanál až do Ruzyně pro gondoly ;-D ;-D ;-D

+10/0
7.4.2016 20:02

T40o84m96á89š 80M93á71č51e83k 2604745461449

Tyto návrhy jsou naprosto nedostatečné. Navrhuji překopat Metro a pak teprve dělat změny tramvajových tratí. Trasu A přesměrovat do Vysočan a trasu B přesměrovat na Letiště. Pak to bude teprve ten pravý mazec.;-D

+14/0
7.4.2016 18:50

O43l26d33ř78i48c65h 74Ř53e90z69n51í43k 7865792664158

a nejlépe přejmenovat stanice metra např. Tchajkonautů, Pekingská nebo Mao Ce-tungova by byla in ;-D ;-D ;-D

+7/0
7.4.2016 20:05

M30a50r76t46i90n 84R82u18z84i22c70k20a 1352368666167

No ja bych o vikendu zavrel nektere stanice metra, takova Kolbenova, je nejatraktivnejsi...

+1/0
8.4.2016 18:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.