- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak to uz chybi jenom predelat metro.
Některé změny MHD jsou fakt jen pro změny, ale třeba ta modrá varianta se mi líbí. Rozhodila nesmyslný souběh 10 + 16 z Řep až na Vinohrady nebo 20 + 12 od nás z Barrandova na Malostranskou. Ostatní tolik nepoužívám, takže nemohu posoudit.
Vidensky navrh mi silne pripomina tramvajovou sit v Brne... v Brne drive jezdilo 26 linek, nyni je v provozu 12 linek...
Nebyl jsem tam před rokem 1995. Můžete říci, jestli je současný stav lepší nebo horší?
Za mě vizuálně aspoň při pohledu na schéma a jízdní řády je lepší. Méně linek, větší přehlednost, nízké intervaly linek. To podle mě je přitažlivější, než kdyby se tvořily všemožné kombinace. Přednost tak mají nejvytíženější směry.
Jaký je Váš názor?
No on ten "návrh příležitostí" sice přečíslovává hodně linek, ale obvykle je vrací do normálního stavu před nablblým trasováním, provedeným 2012. Mě se líbí nejvíc.
ještě by to chtělo přejmenovat a přeložit lodní dopravu, Vltavu přejmenovat na Žlutou řeku, splavnit Botič a Rokytku - vytvořit zde spojovací kanál s přístavištěm pro kosmické lodě, zatímco na Dalejském potoku postavit doky pro ruské atomové ponorky a na Jelence přehradu se zdymadly a kanál až do Ruzyně pro gondoly
Tyto návrhy jsou naprosto nedostatečné. Navrhuji překopat Metro a pak teprve dělat změny tramvajových tratí. Trasu A přesměrovat do Vysočan a trasu B přesměrovat na Letiště. Pak to bude teprve ten pravý mazec.
a nejlépe přejmenovat stanice metra např. Tchajkonautů, Pekingská nebo Mao Ce-tungova by byla in