Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pod zem, či na povrch? Kudy vlakem z Prahy do Kladna

Železnice z centra do Kladna a s odbočkou na letiště skončí v tunelu. Rada Prahy 6 schválila ve středu variantu, že tolik diskutovaná trasa Buštěhradské dráhy z Dejvic do Veleslavína bude vedena pod povrchem. O zahloubení kolejí ale ještě není rozhodnuto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T12o18m65á56š 22U69l30r29y68c74h 1496723649130

Vypadá to, že betonáři opět zvítězili. Místo "položení kolejí" (zjednodušeno) se bude hloubit a betonovat tunel.

0/0
13.4.2016 16:31

A75n40d16r97e30j 34O13l42e64k79s66a 3825301427331

No tak sláva, zastupiči Prahy 6 - rozhodli! Teď ještě kdo se bude jejich vůlí řídit. SŽDC určitě ne.

+1/0
11.4.2016 20:57

P89e69t68r 79K78l76a25u71d47a 5868730544240

A stále nic není rozhodnuto, jako ostatně už minimálně posledních 20 let. A přitom Praha je pravděpodobně poslední hlavní město v Evropě (nepočítám-li ministáty), které nemá kolejové spojení města s letištěm. I ve Varšavě, Budapešti nebo Bukurešti se dostanete na letiště příměstskými vlaky, v Sofii tam byla loni prodloužena linka metra.

+2/0
9.4.2016 17:17

R23a49d20e47k 86J75a27n82a76t80a 9275706524802

V Budapešti se na letiště vlakem nedostanete. Vlak zastavuje u Terminálu 1, odkud ovšem už nic nelétá. Používá se Termínál 2, který je odtamtud 6 km daleko a jezdí tan jen autobus.

+2/0
9.4.2016 18:17

P83a62t23r57i89k 62E46g47e42r 2268810949441

Už i mezinárodní letiště Leoše Janáčka v Ostravě nás předběhlo. Přitom na úseku Nádraží Veleslavín - Letiště by šlo vést tramvajovou linku 19. Linky jezdící až od kulaťáku v Dejvicích bych zkrátil do smyčky Sídliště Červený Vrch.

0/0
12.4.2016 11:21

M94i61k38u82l58á86š 25K68a19l64i53n42a 1202943455

Hlavně že Vám nevadí, že ty soupravy metra, jezdí DO a Z Motola prázdné :)

+1/−2
8.4.2016 22:41

M24i51c84h13a96l 59Ř54e29z65n13í21č41e66k 1321868727980

a jak jste na to přišel, že jezdí prázdné?

+2/0
10.4.2016 15:10

M53i59l45o87s42l84a65v 41J69e32ž95e46k 3544483354191

A řekl někdo těm darmošlapům na radnici , že ekonomicky nejmíń náročný byl projekt prodloužené trasy A z Dejvic na letiště a , že odklon z Veleslavína na Motol je naprostý ekonomický nesmysl , který byl prolobovaný taxikáři a jím podobnými šíbry. A nyní se zase léta a léta budou zaobírat dalšími blbostmi typu zakopat vlak pod zem a vést ho stejným směrem přibližně jak metro.

+1/−7
8.4.2016 13:54

P13e36t47r 79P66e52t58r 6913632788373

Váš nápad je maximálně tak ekonomicky nejmíň výhodný, protože absolutně neřeší lidi z Kladna, kteří dnes dojedou do Prahy autem a hledají místo na zaparkování a tenhle problém se dá vyřešit opět jenom stavbou podzemních garáží za miliony a miliardy.

+3/0
8.4.2016 15:13

R39a30d22e57k 77J97a30n55a46t94a 9905636164962

Přesně tak. Metro na letiště neřeší dojíždění z Kladna do Prahy (přitom Kladno je největší středočeské město, spojení VHD má ovšem nejhorší). Kromě toho by byla jízdní doba metra do centra příliš dlouhá a soupravy pražského metra nejsou pro cestující se zavazadly přiliš vhodné.

+4/0
8.4.2016 20:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.