Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pod zem, či na povrch? Kudy vlakem z Prahy do Kladna

Železnice z centra do Kladna a s odbočkou na letiště skončí v tunelu. Rada Prahy 6 schválila ve středu variantu, že tolik diskutovaná trasa Buštěhradské dráhy z Dejvic do Veleslavína bude vedena pod povrchem. O zahloubení kolejí ale ještě není rozhodnuto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T44o67m71á29š 24U24l67r84y42c75h 1976953889690

Vypadá to, že betonáři opět zvítězili. Místo "položení kolejí" (zjednodušeno) se bude hloubit a betonovat tunel.

0/0
13.4.2016 16:31

A11n29d13r14e27j 43O62l46e26k12s57a 3485461427471

No tak sláva, zastupiči Prahy 6 - rozhodli! Teď ještě kdo se bude jejich vůlí řídit. SŽDC určitě ne.

+1/0
11.4.2016 20:57

P83e50t42r 34K87l49a90u98d81a 5798610524910

A stále nic není rozhodnuto, jako ostatně už minimálně posledních 20 let. A přitom Praha je pravděpodobně poslední hlavní město v Evropě (nepočítám-li ministáty), které nemá kolejové spojení města s letištěm. I ve Varšavě, Budapešti nebo Bukurešti se dostanete na letiště příměstskými vlaky, v Sofii tam byla loni prodloužena linka metra.

+2/0
9.4.2016 17:17

R66a14d13e87k 30J45a57n59a24t45a 9635206214462

V Budapešti se na letiště vlakem nedostanete. Vlak zastavuje u Terminálu 1, odkud ovšem už nic nelétá. Používá se Termínál 2, který je odtamtud 6 km daleko a jezdí tan jen autobus.

+2/0
9.4.2016 18:17

P70a82t58r22i93k 64E80g25e41r 2448580719671

Už i mezinárodní letiště Leoše Janáčka v Ostravě nás předběhlo. Přitom na úseku Nádraží Veleslavín - Letiště by šlo vést tramvajovou linku 19. Linky jezdící až od kulaťáku v Dejvicích bych zkrátil do smyčky Sídliště Červený Vrch.

0/0
12.4.2016 11:21

M52i79k66u70l78á58š 22K14a90l23i18n57a 1462603675

Hlavně že Vám nevadí, že ty soupravy metra, jezdí DO a Z Motola prázdné :)

+1/−2
8.4.2016 22:41

M32i96c49h67a83l 45Ř13e78z45n31í12č37e55k 1121928917500

a jak jste na to přišel, že jezdí prázdné?

+2/0
10.4.2016 15:10

M58i61l98o46s29l80a82v 94J78e11ž22e21k 3894683244971

A řekl někdo těm darmošlapům na radnici , že ekonomicky nejmíń náročný byl projekt prodloužené trasy A z Dejvic na letiště a , že odklon z Veleslavína na Motol je naprostý ekonomický nesmysl , který byl prolobovaný taxikáři a jím podobnými šíbry. A nyní se zase léta a léta budou zaobírat dalšími blbostmi typu zakopat vlak pod zem a vést ho stejným směrem přibližně jak metro.

+1/−7
8.4.2016 13:54

P19e45t81r 31P53e80t53r 6443312308203

Váš nápad je maximálně tak ekonomicky nejmíň výhodný, protože absolutně neřeší lidi z Kladna, kteří dnes dojedou do Prahy autem a hledají místo na zaparkování a tenhle problém se dá vyřešit opět jenom stavbou podzemních garáží za miliony a miliardy.

+3/0
8.4.2016 15:13

R20a36d25e64k 32J39a71n53a66t24a 9465306684932

Přesně tak. Metro na letiště neřeší dojíždění z Kladna do Prahy (přitom Kladno je největší středočeské město, spojení VHD má ovšem nejhorší). Kromě toho by byla jízdní doba metra do centra příliš dlouhá a soupravy pražského metra nejsou pro cestující se zavazadly přiliš vhodné.

+4/0
8.4.2016 20:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.