Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Půl roku bude rozkopaná Jižní spojka i Pražský okruh, objížďky jsou ucpané

Řidiči přijíždějící do Prahy během ranní špičky se musí obrnit notnou dávkou trpělivosti. Opravy dvou mostů na Jižní spojce a rekonstrukce východní části Pražského okruhu budou dalšího půl roku paralyzovat dopravu. V kolonách zůstávají i šoféři, kteří se snaží místa objet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P25e22t38r 64J18e85ž76e80k 6368730169489

Poněkud mne překvapuje, že se současně neřeší napojení obchvatu Běchovic a Újezdu na Lesy včetně křižovatky jižně od exitu 62. To se bude čerstvě rekonstruovaná vozovka opět řezat a napojovat na sjezdy oné křižovatky? Tohle idiotské plánování nás přivede do hrobu. Peníze jsou, jen ne na potřebné projekty.

0/0
17.5.2016 23:37

D18o47m33i37n57i59k 29Ž83ď65á29n47s38k34ý 7860458607683

6.0. Rozvoj městské části Praha - Běchovice – DOPRAVA

6.1. Ve spolupráci s Odborem dopravy Magistrátu hl. m. Prahy usilovat o rychlé realizování dohodnutých opatření ke zvýšení bezpečnosti provozu na ulici Českobrodská.

6.2. Výstavba železniční zastávky Běchovice – střed v rámci výstavby koridoru ČD Úvaly – Běchovice.

6.3. Aktivně podporovat vznik nové křižovatky "Vinice" v rámci stavby 510 Běchovice - Satalice, s cílem odklonit nákladní dopravu z ulice Mladých Běchovic.

6.4. Zjistit jednoznačnou ochranu obyvatel Běchovic před negativními dopady zvýšené intenzity dopravy v přímém okolí zástavby MČ.

6.5. Ve spolupráci s okolními městskými částmi a MHMP dobudovat síť cyklostezek v k.ú. Běchovice.

6.6. Podporovat realizaci přeložky 1/12. Je v zájmu MČ její rychlá realizace.

6.7. V návaznosti na realizaci přeložky 1/12 připravit opatření výrazně omezující průjezd nákladní dopravy centrem MČ.

0/0
12.4.2016 15:04

Z84d31e89n98ě94k 34D83u26f31e66k 2384674178

Mělo by se dělat na takto vytížených úsecích mnohem intenzivněji a delší pracovní dobu. Bohužel, jak je často vidět, tak ve 3 hodiny tam není ani noha, technika odstavená a je tam trapná cedule, musíme to opravit a nebo probíhá technologická přestávka.

+1/0
8.4.2016 8:51

V71l73a28s37t52i93m12i66l 32H45a95l14b76i94c73h 8983395306498

Udělejte MHD za kačku,jak bývávalo a uvidíte jak bude Praha od aut vymetená.

0/−2
8.4.2016 8:37

H26o21a50n52g 25A49n22h 22B49i21n35h 8925890262589

Vždy mě pobaví některé srandovní bláboly.....

+3/0
8.4.2016 8:47

L57u73k19á96š 43O50m58á12č62k85a 5931944281386

Koukám zrovna na dopravní zpravodajství, magistrála i u Barrandova totálně zacpané, nu, každý si vybíráme kde chceme bydlet :)

0/0
8.4.2016 8:29

H19o26n91z45a 87K50u94b30i30c13e86k 4407805629540

v praze, tam je blaze...

0/0
8.4.2016 6:37
Foto

L96u51k15á86š 27N47o10v88o41t85n97ý 6666197878668

Za to ale mame tunel, ktery stal tolik ze by se za to postavil zbytek obchvatu kolem Prahy :)

0/−3
8.4.2016 6:36

F31i53l93i83p 39S94i42r56o12t74e63k 9362529162191

On zbytek obchvatu neni kvuli penezum??

+2/0
8.4.2016 8:48

P13e69t95r 56J65e43ž87e18k 6108900199369

Ano, ale kvůli těm nesprávně zadržovaným a chybně investovaným. Kdyby nebyly nájezdy podvodníků na veřejné rozpočty včetně korupce, peněz by bylo nejen na dokončení okruhu, ale i obchvatu Bě chovic a Újezdu nad Lesy. Stačí sebrat politikům platy neodpovídající jejich produktivitě, nahradit je těmi, co pracují za mnohem méně a kvalitněji a bude peněz dost.

0/0
17.5.2016 23:41

M59a58r88t82i84n 42P63a80j43t45l 3961321595633

Až tohle skončí, je plánováno rozšiřování D11 na tři pruhy 0-8km. Takže si tak nějak zvykněte, že ty zácpy v téhle lokalitě budou.

Taktéž mám problém z tím, že se stále jezdí 2+2 a zdá se, že v rekonstrukci zahrnuto rozšíření na 3+3 není v plánu. Pokud ano, opravte mě. Díky

0/0
8.4.2016 0:33

L94u13k21á62š 20O56m82á32č82k38a 5701624321326

Není.

0/0
8.4.2016 8:30

D43o45m92i91n30i67k 81Ž97ď22á91n78s92k88ý 7340758677723

NA to je potřeba EIA!!

0/0
12.4.2016 15:04

D72o95m11i48n83i95k 47Ž79ď61á53n37s75k60ý 7220328207403

NA to je potřeba EIA

0/0
12.4.2016 15:05

P47e96t51r 14J12e91ž80e95k 6898290839279

Pochopitelně tím se politici netrápí, že permanentně podceňují systémové aspekty výstavby dálniční a silniční infrastruktury.

0/0
17.5.2016 23:42

P66a57v55e25l 65P96ř65e30č83e58k 4493556216676

Ktereho vol* napadlo naplanovat opravu u Cerneho Mostu kdyz neni hotova Michelska?

0/0
8.4.2016 0:16

D54a31n61a 79K55o82c58i86á78n25o67v70á 2143308519928

Michelská není hotová?

0/0
8.4.2016 0:17

P76a62v62e93l 94P81ř60e93č24e65k 4883556876576

"Jižní spojka je totiž v obou směrech zúžena do dvou jízdních pruhů v místech, kde probíhá oprava mostu přes Michelskou ulici a na něj navazujícího mostu přes železniční trať."

0/0
8.4.2016 0:22

D95o91m43i76n36i74k 38Ž49ď37á43n18s69k76ý 7980968367613

To už snad jedno, dokud nebude SOKP511!

0/0
12.4.2016 15:06

T10o42m64á71š 91J58o72r28d71a70n 3662643887

Problém je, že Praha má absolutní nedostatek kapacitních silnic. Okruhy měly být dávno hotové a nejrůznější radiály také... Vůbec se s ekologama nebavit. Stavba ve veřejném zájmu a prostě staví se a hotovo. Tady se to řeší 20 let a nic se neudělalo... Nechci tu zavádět komunismus, ale jeďte se podívat třeba do Moskvy nebo do velkých čínských měst, tam se staví dálnice tak, aby sloužili hlavně lidem... A to nemluvím o tom, že jsou schopný postavit dálnici za pár týdnů a takovéto opravy jsou hotové za pár dnů...

+9/−2
8.4.2016 0:09

P92a12v97e31l 28J74e36ř36á92b76e64k 7371342294857

Nejsou to ekologové, ale vlastníci nemovitostí v jednotlivých městských částech, kudy má kruh vést.

No je otázkou, co co má sloužit jedněm, má být druhým k nepohodě.

+3/−3
8.4.2016 0:25

M35a14r60t95i86n 14N88e23b32e84s14k43ý 7706580637132

Teda řeknu vám, mít za polem silnici, to musí být ale strašné neštěstí....

0/0
8.4.2016 17:02

J70i83r47k49a 16Z70a55c80e32k 3100345169646

A co tak pracovat non-stop.

Nejde to...myslel jsem si to.

V teto zemi nemozne.

Zvlastni,ze to jinde umi.

Asi problem urednika a spatne napsaneho vyberoveho rizeni...podobne jako u D1 a dalsich staveb.

Tak vydržať.

+4/0
7.4.2016 23:55
Foto

L10a44d66i39s86l92a66v 19A70n77t84o14š 7878753458244

Zapinam Waze, i kdyz jedu na zachod a v kolonach nestojim. :-P

+1/0
7.4.2016 23:44

J41a64k77u39b 72B93r52i86n78e78r 6637582792731

jedete na záchod?

+2/0
8.4.2016 1:51
Foto

T86o79m82á58š 32D49v46o13ř83á64k 7955936107151

Má doma malej septik, no...:-)

+2/0
8.4.2016 6:39

S62e45i27d94l 19P65e89t44r 1551751905164

Ti ˇřidiči" se nepromenují po Pze jen tak z plezíru ale zpravidla proto, že musí ...

Jinými slovy zdejší "Magorát" snižuje produktivitu lidí zde se nějakým způsobem snažících se uživit jež potažmo platí nějaké ty daně , z nichž tito příživníci žijí ... :-)

Že jim jaksi nedochází, že si tímto zhovadilým chováním řežou sami pod sebou sebou větev ?;-D

0/0
7.4.2016 23:39

L90u79k60á17š 38O17m39á95č90k15a 5301394521956

Většina nemusí.

0/0
8.4.2016 8:32

J77i37ř80í 23F42e78n93c46l 9336426601680

S kolonami v Praze na věčné časy a nikdy jinak!!

+2/0
7.4.2016 23:37

K49a24r82e51l 33S16l66a26v57í66k 4523754355875

K tomu bych přidal D1. Ať je to komplet.

D1 nikdy neprojedeme bez dopravních omezení. To by bylo ze sféry sci-fi.

+2/0
8.4.2016 0:39

M63a13r24t57i24n 87S51e22d87o62n62a 2425436226219

Nemate pravdu, na podzim a v zime uzavirky nejsou.

0/0
8.4.2016 6:27

L53u55k27á55š 69O67m25á23č48k80a 5241724361476

Ještě, že se mi tenhle blázinec netýká. Každý žijeme tam kde mu to vyhovuje. :)

0/0
7.4.2016 23:08

D21u83š15a86n 53S24o89c32h75a 9286721263361

Jak pisou, kolem Cernaku jsou v obou smerech 2 pruhy, tak jako by se "neopravovalo". Jedine co by to chtelo, aby kazdy nejel jako PRASE a zpomalil!! Plynulost dopravy tady v CR nikomu nic nerika, protoze kazdy jede jak frajer na doraz...pak vseci dup na brzdy a tim se to hezky kumuluje...

+1/−6
7.4.2016 22:57

D35u30š87a90n 72S54o14c13h20a 9356291653301

Plus, kdyz je veden pruh v odstavnem, tak pred tim kazdy zmatkuje a cpe se do leveho pruhu, protoze by asi nabourali, kdyby vjeli na tlustou caru.

Jeste, ze tam jezdim, jen nekdy o vikendu.

+2/0
7.4.2016 22:58

M48a89r75t76i10n 25N24e74b76e77s57k55ý 7886960307312

Taky mám takový dojem, že pro někoho je odstavný pruh minovým polem.

Když je nehoda v levém, bylo by naprosto logické, aby se oba pruhy v místě zúžení prostě přesunuly o 1 vpravo. Není třeba brzdit, čumět na cizí neštěstí, jen jet dál.

Co myslíte, pochopí to někdo?

Ale kdepak,auta se štosují ( při české neschopnosti pochopit zip obzvlášť) místo aby každý pohnul volantem doprava a pak zas hezky zpátky....

0/0
8.4.2016 17:01

P79e98t82r 53J41e88ž92e59k 6888510279329

Taky máte pocit, že je příliš mnoho řidičských oprávnění ke škodě nás všech?

0/0
17.5.2016 23:44

L44i10b57o84r 30V33e75n10g56l98á27ř 4574115612584

tak jezdete metrem prazaci

+2/−8
7.4.2016 22:45

V51á40c45l82a57v 82Z80e40l36i46n22k88a 2592950253862

Pochopte, že pro mnoho lidí je MHD prostě "socka" a i když v práci zametají ve skladu, tak jezdí autem, aby si alespoň pozvedli ego. Postavte se někdy k některé z výpadovek, když se po ránu sateliťáci valí z těch svých polních šmoulolandů do práce. To je pohled. Občas nevím, zda se mám smát nebo brečet, když přecházím a vidím to.

+4/−6
7.4.2016 22:53

T58o96m91a39s 75N29o71v34o65t31n29y 1741794806355

Tak MHD ve špičce je socka. To bez debaty

+4/−3
7.4.2016 23:06

V51l78a39d51i28s53l68a69v 48N62o69h31e48j18l 7438257148401

ono i vecer, clovek nevi jestli ta sedacka je potrisnena moci ci trusem bezdomovcu, to same tyce na drzeni.

+2/0
7.4.2016 23:20

V22á68c59l18a31v 82Z31e68l21i26n35k62a 2162590543212

Nějak s tím nemám problém a to jezdím už od studentských let. Autem mi stačí tak jednou dvakrát do měsíce abych z toho šedivěl.

+3/0
7.4.2016 23:20

P69e19t30r 54J95e43ž89e36k 6538760169979

Ale jděte, vy raději roli zátky v osobáku tam, kde mnohdy stačí vlak? Proč se po I-12 valí celá bývalá Praha-východ do centra, to mi hlava nebere. Ještě že část z nich to zapíchne na nádraží v Klánovicích a dál sviští v pohodě vlakem.

0/0
17.5.2016 23:47

J33a25n 31K15a25r43e67l 22N74o42v57a56k 5296594428516

jako s prominutim, ale nejste dopr**** v te Praze na hlavu? vzdyt to tam bylo rozkopane vloni!! wtf?

+2/−1
7.4.2016 22:45

M43a84r55t19i75n 36P48a34j94t58l 3441771775323

Teď se opravuje druhý směr

0/0
8.4.2016 0:27

M64i54l76a32n 44V94o93t30a47v71a 5914416461362

hlavně je potřeba na té Štěrboholské radiále opravit ten povrch, který se zničil po uzavírce minulý rok, když to přesně stejným způsobem svedli na druhou stranu a tu enormní zátěž už ta silnice nedala. Takže další rok můžeme čekat stejný ping pong

+4/−1
7.4.2016 22:44

J61a72r34o45s11l47a91v 67D30u95n31d96a 1763962206660

To je tedy voser. Hezky načasovaný na prázdniny...

+1/0
7.4.2016 22:29

L98u88k44á51š 77O13m79á96č25k46a 5561234471836

Jak jinak.

0/0
8.4.2016 8:34

P27e44t89r 21J71e31ž33e97k 6768390399959

Kdo vás nutí jezdit tam, kde je nejhorší průjezd? Víte, kdo není líný a vstane za svítání a vyrazí, má tam, kde o dvě hodiny později vzniknou zácpy, volnou cestu. Vyzkoušeno na vlastním preparátě. Jenže to by se muselo chodit dříve chrápat a nečumět na bednu nebo nezasmrádnout v hospodě, že?

0/0
17.5.2016 23:51

J33a79r11o47s28l96a19v 79D71u12n96d93a 1583582926370

Co máš za problém?

0/0
18.5.2016 0:29
Foto

P30a63v90e78l 30P46o78k86o16r64n35ý 2876424110212

A ke staveništi D1 a D5 se přidají další staveniště. A až se to postaví, tak se to třeba zvlní jako u Ostravy a nikdo za nic nebude moci, a tak budou plynout dějiny, bude trvalá zaměstnanost opravami dálnic a silnic až ke konci světa, či spíše do krachu systému.

0/0
7.4.2016 22:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.