Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pryžový nástavec pomůže vozíčkářům překonat mezeru cestou do metra

Dopravní podnik nechal ve stanici metra Anděl instalovat pryžový nástavec, který má pomoci vozíčkářům při nástupu do soupravy. Vydrží tam měsíc v rámci zkušebního provozu. Pokud se osvědčí, mohl by být do dvou let instalován ve všech stanicích metra A a B.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J57a32n 34Z59i18e39g35l92e39r 1861896721868

Je to krok správný směrem a nemyslím si, že je to zbytečné. Vozíčkářům to ulehčí nastupování a vystupování v metru a oni sami si to pochvalují. To je pro mě nejdůležitější, protože právě jim je toto nové zlepšení určeno.

0/0
15.4.2016 17:38

J73o93z70e28f 38S75t10e57b10i76l85a 3125647585427

Ubírá se to správným směrem, ale...

Do bezbariérového provozu to chce ještě hodně "pryže" ;-)

(a o celé MHD, bus, tram ani nemluvě)

+1/0
14.4.2016 22:09

K41a64r56e55l 68L56a48n20g97r 2862787360798

A proč se nenechaly upravit soupravy v době generálky... To asi nikoho nenapadlo... Holt stanice byly projektovány na naše metro a ne na vozy ze sajuzu s jinou výškou.

0/−2
14.4.2016 17:16

R73a78d51i63m 48Z10e61h83e10r 3854750933631

Prej pryž! Vždyť je to obyčejná guma! Co vás na té fakultě učí...

0/0
14.4.2016 13:50

J56a91n 74J77a90n61e90č24e93k 9520183630926

Mind the Gap!

+3/0
14.4.2016 12:30

K22a94r51e17l 78D38r23d25a 6564242107

To mi přijde jako hloupost, či jen jako hodně polovičaté řešení.

Řeší to šprajcnutí kolečka v mezeře mezi vlakem a nástupištěm, fajn.

Ale problém je, že DPP neumí ovlivnit a garantovat výškový rozdíl nástupiště a podlahy vozu. Takže nepřekonatelný schod zůstává. A pak je za dveřmi další vyvýšený práh. Takže vozík překoná hranu vagónu a hned se pere o další 2-3 cm nahoru navíc. A takový náklon električák často nedá. (Aby se nepřevrátil nazad, má mít bezpečnostní kolečka, co mu v přehnaném záklonu zabrání. A nikdo z výrobců s Velku pardubickou na linkách A a B příliš nepočítá.)

Řekl bych, znovu a lépe. Chtělo by to vyvýšit nástupiště - pryžovým nástavcem. ;-)

+5/−3
14.4.2016 12:28

P90e47t18r 65B66y62s72t94r64o53ň 6612947116445

Každý elektrický vozík jistící kolečka má a výrobce s tím počítá. Ten výškový rozdíl taky není zase tak veliký problém. Nejhorší je ona mezera, kam vozík při špatném pokusu zapadne. ;-)

0/0
15.4.2016 18:39

P93e65t41r 38B65y98s23t49r32o53ň 6462837196475

Každý elektrický vozík jistící kolečka má a výrobce s tím počítá. Ten výškový rozdíl taky není zase tak veliký problém. Nejhorší je ona mezera, kam vozík při špatném pokusu zapadne.;-);-)

0/0
15.4.2016 18:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.