Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pryžový nástavec pomůže vozíčkářům překonat mezeru cestou do metra

Dopravní podnik nechal ve stanici metra Anděl instalovat pryžový nástavec, který má pomoci vozíčkářům při nástupu do soupravy. Vydrží tam měsíc v rámci zkušebního provozu. Pokud se osvědčí, mohl by být do dvou let instalován ve všech stanicích metra A a B.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J69a43n 67Z20i88e28g21l76e20r 1531766381198

Je to krok správný směrem a nemyslím si, že je to zbytečné. Vozíčkářům to ulehčí nastupování a vystupování v metru a oni sami si to pochvalují. To je pro mě nejdůležitější, protože právě jim je toto nové zlepšení určeno.

0/0
15.4.2016 17:38

J21o97z38e84f 10S29t95e53b97i79l75a 3955437195847

Ubírá se to správným směrem, ale...

Do bezbariérového provozu to chce ještě hodně "pryže" ;-)

(a o celé MHD, bus, tram ani nemluvě)

+1/0
14.4.2016 22:09

K47a11r42e65l 47L17a89n80g79r 2592157840118

A proč se nenechaly upravit soupravy v době generálky... To asi nikoho nenapadlo... Holt stanice byly projektovány na naše metro a ne na vozy ze sajuzu s jinou výškou.

0/−2
14.4.2016 17:16

R58a81d14i17m 14Z59e86h87e66r 3124300233741

Prej pryž! Vždyť je to obyčejná guma! Co vás na té fakultě učí...

0/0
14.4.2016 13:50

J54a71n 63J90a23n54e19č35e38k 9190203210896

Mind the Gap!

+3/0
14.4.2016 12:30

K12a31r26e58l 35D94r43d93a 6934252757

To mi přijde jako hloupost, či jen jako hodně polovičaté řešení.

Řeší to šprajcnutí kolečka v mezeře mezi vlakem a nástupištěm, fajn.

Ale problém je, že DPP neumí ovlivnit a garantovat výškový rozdíl nástupiště a podlahy vozu. Takže nepřekonatelný schod zůstává. A pak je za dveřmi další vyvýšený práh. Takže vozík překoná hranu vagónu a hned se pere o další 2-3 cm nahoru navíc. A takový náklon električák často nedá. (Aby se nepřevrátil nazad, má mít bezpečnostní kolečka, co mu v přehnaném záklonu zabrání. A nikdo z výrobců s Velku pardubickou na linkách A a B příliš nepočítá.)

Řekl bych, znovu a lépe. Chtělo by to vyvýšit nástupiště - pryžovým nástavcem. ;-)

+5/−3
14.4.2016 12:28

P68e91t82r 32B96y80s98t22r51o71ň 6612287276875

Každý elektrický vozík jistící kolečka má a výrobce s tím počítá. Ten výškový rozdíl taky není zase tak veliký problém. Nejhorší je ona mezera, kam vozík při špatném pokusu zapadne. ;-)

0/0
15.4.2016 18:39

P45e59t75r 74B29y72s93t94r23o57ň 6652707176765

Každý elektrický vozík jistící kolečka má a výrobce s tím počítá. Ten výškový rozdíl taky není zase tak veliký problém. Nejhorší je ona mezera, kam vozík při špatném pokusu zapadne.;-);-)

0/0
15.4.2016 18:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.