Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pryžový nástavec pomůže vozíčkářům překonat mezeru cestou do metra

Dopravní podnik nechal ve stanici metra Anděl instalovat pryžový nástavec, který má pomoci vozíčkářům při nástupu do soupravy. Vydrží tam měsíc v rámci zkušebního provozu. Pokud se osvědčí, mohl by být do dvou let instalován ve všech stanicích metra A a B.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J32a40n 77Z69i59e35g80l93e91r 1561346111658

Je to krok správný směrem a nemyslím si, že je to zbytečné. Vozíčkářům to ulehčí nastupování a vystupování v metru a oni sami si to pochvalují. To je pro mě nejdůležitější, protože právě jim je toto nové zlepšení určeno.

0/0
15.4.2016 17:38

J60o30z76e67f 72S55t72e33b18i21l18a 3855107755557

Ubírá se to správným směrem, ale...

Do bezbariérového provozu to chce ještě hodně "pryže" ;-)

(a o celé MHD, bus, tram ani nemluvě)

+1/0
14.4.2016 22:09

K83a77r22e36l 56L18a64n92g64r 2702267490658

A proč se nenechaly upravit soupravy v době generálky... To asi nikoho nenapadlo... Holt stanice byly projektovány na naše metro a ne na vozy ze sajuzu s jinou výškou.

0/−2
14.4.2016 17:16

R75a62d85i67m 83Z24e76h44e12r 3704840193481

Prej pryž! Vždyť je to obyčejná guma! Co vás na té fakultě učí...

0/0
14.4.2016 13:50

J32a23n 29J68a83n59e59č34e20k 9230443960536

Mind the Gap!

+3/0
14.4.2016 12:30

K57a95r37e21l 96D55r15d17a 6564542347

To mi přijde jako hloupost, či jen jako hodně polovičaté řešení.

Řeší to šprajcnutí kolečka v mezeře mezi vlakem a nástupištěm, fajn.

Ale problém je, že DPP neumí ovlivnit a garantovat výškový rozdíl nástupiště a podlahy vozu. Takže nepřekonatelný schod zůstává. A pak je za dveřmi další vyvýšený práh. Takže vozík překoná hranu vagónu a hned se pere o další 2-3 cm nahoru navíc. A takový náklon električák často nedá. (Aby se nepřevrátil nazad, má mít bezpečnostní kolečka, co mu v přehnaném záklonu zabrání. A nikdo z výrobců s Velku pardubickou na linkách A a B příliš nepočítá.)

Řekl bych, znovu a lépe. Chtělo by to vyvýšit nástupiště - pryžovým nástavcem. ;-)

+5/−3
14.4.2016 12:28

P50e11t84r 97B21y80s17t36r27o18ň 6852507736955

Každý elektrický vozík jistící kolečka má a výrobce s tím počítá. Ten výškový rozdíl taky není zase tak veliký problém. Nejhorší je ona mezera, kam vozík při špatném pokusu zapadne. ;-)

0/0
15.4.2016 18:39

P86e66t89r 40B65y48s50t70r39o65ň 6802177906735

Každý elektrický vozík jistící kolečka má a výrobce s tím počítá. Ten výškový rozdíl taky není zase tak veliký problém. Nejhorší je ona mezera, kam vozík při špatném pokusu zapadne.;-);-)

0/0
15.4.2016 18:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.