Diskuze

Metro D bych do Písnice nestavěl, vyhýbá se sídlištím, říká šotouš

Na zájezdy šotoušů nejezdí, dovolenou ale tráví zásadně v MHD. Šéfredaktor webu mhd86.cz a zarytý fanoušek hromadné dopravy Ondřej Matěj Hrubeš prozradil, proč je rád, že se nyní v Praze nestaví metro a co si myslí o chystaných změnách Ropidu. „Ideální by byl vídeňský model nebo ponechání současného stavu,“ říká.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OH

Diletanství postavené na sentimentu a pocitech to je krásná cesta do pekla. Tipuju, že tento pán "odborník" bude brzy spolupracovníkem mladýho Stropnickýho, jim to pujde k sobě....

0 0
možnosti

J26o46s38e10f 19Š17v68e51c

18. 4. 2016 1:59

Možná pan Hrubeš nebydlí tam, kde se třese při průjezdu vlaku metra kredenc s nádobím a v noci se s ním neklepe postel a touží po takových zážitcích.

Ale mohl by se přestěhovat k tramvajové trati. Ta mu metro vynahradí a přidá ještě muziku souhry kolejí a kol tramvajových podvozků.

0 0
možnosti
FK

Ale no tak, spíš je to přesně naopak.Bývalé vedení Ropidu si sveřepě plnilo svoje šotovize a v roce 2012 totálně sprasili systém MHD.Od tý doby spousty lidí přesedli do aut a nový vedení Ropidu se snaží ty největší průsery nějak napravit.Žádný Vídeňský ani Německý modely se pro Prahu vůbec nehodí, neni město jako město, ale to dvojici Jareš a Procházka nelze vysvětlit. Mimochodem by mě zajímalo proč se o tom dělá článek s nějakým šotoušem a taky ta pozice "šéfredaktor webu" mě celkem pobavila. Udělám si na webu stránku s jakoukoliv 3,14čovinou a už sem šéfredaktor něčeho :-D

4 0
možnosti
TS

T28o29m 75S65e91h24n40a88l

17. 4. 2016 9:59

Skoda ze tento pan neni reditelem DP nebo radnim za dopravu :( ma to v hlave v poradku a hlavne ma znalosti z vlastnich zkusebosti,coz se napr o s. Dolinkovi rict neda

2 4
možnosti
KT

Soudruh Dolínek nikdy předtím do dopravy resp. pražské MHD nedělal, tak jí stěží dokáže vylepšit.

0 0
možnosti
KLI

Trasu D by dokázal postavit jen bolševik, smiřme se s tím ! Už ty kecy o její nutnosti jednou provždy ukončete. O stavbách někdy v roce 2135 je zbytečné plkat ! Být Listopad v roce 1993, tak už jsme tím déčkem jezdili přes 15 let...

0 1
možnosti
KD

K17a17r41e96l 79D45r50d73a

17. 4. 2016 8:50

"Šotouš" je dopravácká sprostá nadávka. A opět už zase DPP tapetuje metro svými nadávkami. Chování dopraváků je odpudivé. Hlavně to, že v těch nadávkách nejen nevidí problém, ale ještě se svoji sprostotou chlubí. Rv

Cenzura iDNES za nadávky maže příspěvky. Co ale dělat, když si iDNES lupne sprostotu rovnou do titulku? Rv

V každém případě, kvalita služby začíná u slušného chování "ke svým zákazníkům". A pražská socka je pořád jen o tom "polibte mi". Proto je to "socka". Rv:-P

0 4
možnosti
KT

Ale nepovídejte, pane Drdo!

Kdybyste se podíval do Wikipedie, dozvěděl byste se, že:

"Původně se označení „šotouš“ používalo pro fanoušky železniční dopravy a zejména jejich fotografickou činnost. Tito lidé si své oblíbené dopravní prostředky, tratě, nádraží a další zařízení fotí..... Zpočátku se slovo šotouš objevovalo především na diskusních a tematických neoficiálních webech věnovaných dopravě, v neformálních rozhovorech atd. Oficializace se dočkalo například v názvu soutěže Největší šotouš PID, kterou vyhlásil v září 2009 pražský ROPID. Vítězem se stal Matouš Vanča

1 0
možnosti
ZV

Cituji těch změn je hodně, ten borec jestli chce ponechat model Vídně, tak by jí hlavně měl navštívit a nevařit tady z vody ;-D .... jestli mu je za obtíž sledovat změny v jízdních řádech, tak bych ho chtěl vidět jezdit v Mnichově nebo Londýně ;-D ....

1 0
možnosti

Má pravdu v tom že je dobře že se v současnosti nestaví další metro (což ale není úmysl nýbrž neschopnost posledních vedení Prahy, kteří horkotěžko dotáhli do cíle projekty z doby Béma), ale nikoliv kvůli nevhodnosti trasy, ale především proto že Praha potřebuje investovat do běžných komunikací, protože zatímco MHD máme skutečně na špičkové úrovni tak stav vozovek, síť komunikací a celková infrastruktura silnic je tratická a nezvladá už současný stav, co se bude dít za pár let až přibude aut do západní úrovně, to je dnes ten hlavní dopravní problém Prahy, né to jestli budou jezdit krátké tramvaje nebo v nich bude automat na lístek.

3 1
možnosti
P"E

Metro D bych vedl spíše do Modřan a přes sídliště Novodvorská než až Nové dvory z Náměstí Míru vedl přes Náměstí Republiky, Letnou, Hradčany, Dejvice, Podbabu a Suchdol úsek Náměstí Bratří Synků - Náměstí Míru bych vložil stanici Čechovo náměstí.

1 2
možnosti
VP

V70í37t 45P37r97č67í32k

16. 4. 2016 21:23

S první částí vašeho návrhu určitě souhlas, a to až po tu Letnou. Dejvice však už metro mají a vést ho do Suchdola se sedmi tisíci obyvateli je bohužel ekonomický nesmysl. Z Letné by se nabízela spíš trasa do dalšího velkého sídliště bez metra, a to do Bohnic. Těm se nesmyslně vyhnula trasa C, která uhnula na Prosek do do polí u Letňan. Zastávka by mohla být v tomto případě i přímo u zoologické zahrady.

4 0
možnosti
ZZ

Proč se iBabiš nezeptá když už ne odborníků, tak alespoň zkušenějších fanoušků?

4 0
možnosti