Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Červená, závory, běžíme! Na přejezdu na Veleslavíně chodci riskují život

Cinkající signalizace, spuštěné závory, houkající vlak. Ani to nezastaví spěchající chodce na železničním přejezdu u Nádraží Veleslavín. Těm se nechce čekat, až budou moci bezpečně přejít, a tak přes přejezd přecházejí závory nezávory, vlak nevlak. Deník Metro se na místo vypravil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J42i39n24d19ř39i28c23h 72Š70k13o70p71e11k 4615571480185

tak Praha je ale divný město, podívejte se, co tam žije za zvláštní lidi. Nějakou neznámou nemoc mají přes ksichty ;-D

0/0
26.4.2016 6:50

V89i36k35t29o68r 68Š45e18d22i21v67ý 8596771700396

Chodci chodí zcela běžně na červenou, na řízených křižovatkách je takových dost a dost. Na železničním přejezdu aspoň nehrozí, že by se v případě kolize zranil někdo jiný.

0/0
20.4.2016 13:41

T37o21m 97P10á10l59e96k 1101706749428

Co řešíte, tam se zatím nikdy nikomu nic nestalo. To, že jsou šraňky stupidně sežízené a jsou dole zbytečně dlouho není problém chodců ale těch co to natavují. Osobně bych tam klidně taky kdykoli přecházel, protože je tam krásně vidět na obě strany a je to jednokolejka. Nikoho neohrožuji, maximálně sebe. Takže no problemo, ne?

+4/−2
18.4.2016 8:36

V28o75j70t66ě84c15h 69K87o48z87á72k 3689731704775

Zamezení identifikace chodců level malování je luxus! ..R^

+4/0
18.4.2016 0:27

J11i26ř17í 55H23o91l41e40č44e88k 8620579487573

Jen je nechte, když se nebojí !

+2/0
17.4.2016 22:13

I91v35a63n 53S36o49u69k46u55p 3366617888898

Nesouhlasím tu s pánem co píše o tom,že jsou šraňky dole 10 min....Každý den,rano a odpoledne okolo procházím na zdejší tramvajovou zastávku a často při čekání na tramvaj mám štěstí,kdy projíždí vlak....Jsou dole max 5 min a to maximálně..už jsem několikrát viděl nejen lidi,to vidím pokaždé,že to někdo podejde...Ale už jsem několikrát viděl auta projet než spadly dolů...Když už jsme u toho,ten nový terminál je navržený zase nějakým chytrákem....proč neudělali vjezd na terminál přímo z Evropské,dlouho před těmi semafory?Takhle ted musí autobusy zastavit na červené a potom odbočit na terminál...A Když jsou ještě ty závory dole tak autobusy čekají těch 5 minut společne s dalšimi auty....protože je to tam dost frekventovaný,šranky spadnou a hned máte v rade 20 aut...bud měli udělat podjezd pod tím přejezdem a nebo to měli svést do tunelu a rovnou to prodlouzit az do kladna s odbockou na letiste,tzv,rychlodrahou.......

+1/−2
17.4.2016 21:28

K32a51r63e52l 34T39r31o58n80n92e24r 2616504850444

Kdo to tam zná - závory jdou dolů a pak se dlouho, dlouho nic neděje. Jednokolejka, po které jednou za čas projede osobáček, jak správně píše pan Novotný, závratnou rychlostí 30 km/hod. A pak se zase dlouho, dlouho nic neděje.

Šance přejít bez úhony tento přejezd je veliká, proto to místní také dělají. Nechce se jim čekat 10 či kolik minut.

Ti starší pamatují "vechtra", který ručně spouštěl a zvedal závory na nezbytně nutnou dobu.

S přihlédnutím na vytíženost této tratě - nafouknutý problém, zbytečný článek.

+6/−9
17.4.2016 20:17

B35r77u32n56o 31J40u55r61á18š24e46k 6304180631703

Traťová rychlost je tam 40 km/h a závory bývají dole 3-5 minut, kratší to bývá při jízdě vlaku směrem do Dejvic, za předpokladu, že se na stanici nezdrží příliš dlouho.

+5/0
17.4.2016 22:52

T80o92m 33P12á19l88e79k 1461376289278

Proč 3-5 minut? Když vlak projede přejezd během max 10 sekund? Nestačila by minuta? 8-o

0/0
18.4.2016 8:34

M98a21r42t49i91n 84N62o35v20o77t13n14ý 4672587750887

Hned za/před přejezdem je zastávka, vlaky tam jezdí určitě pomaleji.

0/0
19.4.2016 10:20

L54u37k86á18š 22L93i20p22n30i37c48k76ý 1545551408938

Az vam vlak sebere nohy taky si reknete vzdyt byly zbytecne???

0/−3
18.4.2016 6:51

M38a14r40t44i28n68a 32K61o66l82o53m91a76z88n65i52k43o98v35a 2187492197146

To je fakt. Ja tam sice vzdycky jak trubka celou dobu cekam, ale vzdy si rikam, cim je ten prejezd tak mimoradny, ze jsou tam sranky dole tak dlouho. Cele je to nafouknuty problem. Pokud uz je videt vlak, nikdy nikdo neprebiha. A ze vlak a chodce deli sekundy? Ano, ale pan zapomnel pripsat, ze to je situace PO odjezdu vlaku.

+1/0
18.4.2016 21:02

P15a10t30r28i63k 46E85g79e64r 2468190759631

Nádraží Veleslavín to potřebuje změnu! Z Evropské ulice udělat rovnou vjezd do terminálu, od metra vybudovat podchod, koridor oplotit.

+3/0
17.4.2016 11:32

J28i40ř70í 84K15o35c51u39r50e27k 6445414715948

Což nijak nevyřeší to, že lidi chodí středem železničního přejezdu.

0/−1
17.4.2016 20:03

M43i55r29o32s53l29a98v 35G44r97o50s67s24m79a12n87n 8552669234

Trať měla být dávno zmodernizovaná, přejezd mimoúrovňový. Jenže Praha 6...

+2/0
18.4.2016 8:01

M12a33r12t38i49n 13N24o67v73o64t82n84ý 4852917500527

No zapomněl jste dodat, že vlaky tam jezdí závratnou rychlostí asi 30 km za hodinu.;-D

0/−6
17.4.2016 11:24

K34r44y24š64t55o63f 92H95l72a44v46á20č 9702369618712

ano, a ty bys přejetí vlakem právě díky jeho nízké rychlosti rozchodil obratem,že? ;-D

+6/−1
17.4.2016 11:40

M77a28r68t71i40n 26N79o28v39o61t34n70ý 4602227640747

Většina lidí má reakční dobu dostatečně dlouhou na to, aby přešla ty dva metry kolejí bezpečně. Silnici, kde auta jezdí trojnásobnou rychlostí přecházíme denně, ale z vlaku je tady nějaká chiméra.

+1/−1
19.4.2016 10:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.