Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Červená, závory, běžíme! Na přejezdu na Veleslavíně chodci riskují život

Cinkající signalizace, spuštěné závory, houkající vlak. Ani to nezastaví spěchající chodce na železničním přejezdu u Nádraží Veleslavín. Těm se nechce čekat, až budou moci bezpečně přejít, a tak přes přejezd přecházejí závory nezávory, vlak nevlak. Deník Metro se na místo vypravil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J28i10n89d85ř98i65c23h 61Š35k10o70p12e42k 4825241950285

tak Praha je ale divný město, podívejte se, co tam žije za zvláštní lidi. Nějakou neznámou nemoc mají přes ksichty ;-D

0/0
26.4.2016 6:50

V96i35k73t66o36r 26Š71e84d91i38v38ý 8106221630286

Chodci chodí zcela běžně na červenou, na řízených křižovatkách je takových dost a dost. Na železničním přejezdu aspoň nehrozí, že by se v případě kolize zranil někdo jiný.

0/0
20.4.2016 13:41

T82o60m 84P71á92l83e86k 1551236729858

Co řešíte, tam se zatím nikdy nikomu nic nestalo. To, že jsou šraňky stupidně sežízené a jsou dole zbytečně dlouho není problém chodců ale těch co to natavují. Osobně bych tam klidně taky kdykoli přecházel, protože je tam krásně vidět na obě strany a je to jednokolejka. Nikoho neohrožuji, maximálně sebe. Takže no problemo, ne?

+4/−2
18.4.2016 8:36

V72o37j76t32ě65c49h 49K34o38z39á74k 3279901824275

Zamezení identifikace chodců level malování je luxus! ..R^

+4/0
18.4.2016 0:27

J11i17ř36í 83H61o22l46e51č28e80k 8970519127433

Jen je nechte, když se nebojí !

+2/0
17.4.2016 22:13

I20v78a59n 93S50o52u44k17u68p 3726887598878

Nesouhlasím tu s pánem co píše o tom,že jsou šraňky dole 10 min....Každý den,rano a odpoledne okolo procházím na zdejší tramvajovou zastávku a často při čekání na tramvaj mám štěstí,kdy projíždí vlak....Jsou dole max 5 min a to maximálně..už jsem několikrát viděl nejen lidi,to vidím pokaždé,že to někdo podejde...Ale už jsem několikrát viděl auta projet než spadly dolů...Když už jsme u toho,ten nový terminál je navržený zase nějakým chytrákem....proč neudělali vjezd na terminál přímo z Evropské,dlouho před těmi semafory?Takhle ted musí autobusy zastavit na červené a potom odbočit na terminál...A Když jsou ještě ty závory dole tak autobusy čekají těch 5 minut společne s dalšimi auty....protože je to tam dost frekventovaný,šranky spadnou a hned máte v rade 20 aut...bud měli udělat podjezd pod tím přejezdem a nebo to měli svést do tunelu a rovnou to prodlouzit az do kladna s odbockou na letiste,tzv,rychlodrahou.......

+1/−2
17.4.2016 21:28

K34a87r18e43l 92T88r75o82n78n29e39r 2206734360844

Kdo to tam zná - závory jdou dolů a pak se dlouho, dlouho nic neděje. Jednokolejka, po které jednou za čas projede osobáček, jak správně píše pan Novotný, závratnou rychlostí 30 km/hod. A pak se zase dlouho, dlouho nic neděje.

Šance přejít bez úhony tento přejezd je veliká, proto to místní také dělají. Nechce se jim čekat 10 či kolik minut.

Ti starší pamatují "vechtra", který ručně spouštěl a zvedal závory na nezbytně nutnou dobu.

S přihlédnutím na vytíženost této tratě - nafouknutý problém, zbytečný článek.

+6/−9
17.4.2016 20:17

B57r50u67n96o 47J89u27r59á25š32e50k 6404820921473

Traťová rychlost je tam 40 km/h a závory bývají dole 3-5 minut, kratší to bývá při jízdě vlaku směrem do Dejvic, za předpokladu, že se na stanici nezdrží příliš dlouho.

+5/0
17.4.2016 22:52

T63o94m 11P34á21l62e20k 1461146629358

Proč 3-5 minut? Když vlak projede přejezd během max 10 sekund? Nestačila by minuta? 8-o

0/0
18.4.2016 8:34

M60a40r59t30i82n 75N26o59v58o28t14n91ý 4222967160387

Hned za/před přejezdem je zastávka, vlaky tam jezdí určitě pomaleji.

0/0
19.4.2016 10:20

L62u43k21á39š 86L10i94p48n73i24c33k43ý 1295591128878

Az vam vlak sebere nohy taky si reknete vzdyt byly zbytecne???

0/−3
18.4.2016 6:51

M24a50r57t11i67n29a 38K96o70l77o43m69a56z21n14i41k31o22v20a 2967292767116

To je fakt. Ja tam sice vzdycky jak trubka celou dobu cekam, ale vzdy si rikam, cim je ten prejezd tak mimoradny, ze jsou tam sranky dole tak dlouho. Cele je to nafouknuty problem. Pokud uz je videt vlak, nikdy nikdo neprebiha. A ze vlak a chodce deli sekundy? Ano, ale pan zapomnel pripsat, ze to je situace PO odjezdu vlaku.

+1/0
18.4.2016 21:02

P38a77t68r86i14k 19E74g46e23r 2948310159181

Nádraží Veleslavín to potřebuje změnu! Z Evropské ulice udělat rovnou vjezd do terminálu, od metra vybudovat podchod, koridor oplotit.

+3/0
17.4.2016 11:32

J53i86ř67í 84K95o31c64u82r70e72k 6235874895538

Což nijak nevyřeší to, že lidi chodí středem železničního přejezdu.

0/−1
17.4.2016 20:03

M94i40r30o73s34l15a95v 87G43r54o35s10s97m22a28n67n 8142549984

Trať měla být dávno zmodernizovaná, přejezd mimoúrovňový. Jenže Praha 6...

+2/0
18.4.2016 8:01

M98a87r81t93i65n 18N68o64v39o93t34n30ý 4612287530417

No zapomněl jste dodat, že vlaky tam jezdí závratnou rychlostí asi 30 km za hodinu.;-D

0/−6
17.4.2016 11:24

K15r66y27š30t97o24f 63H67l34a44v43á48č 9242629208952

ano, a ty bys přejetí vlakem právě díky jeho nízké rychlosti rozchodil obratem,že? ;-D

+6/−1
17.4.2016 11:40

M44a71r70t74i76n 56N42o72v25o73t81n62ý 4952867800857

Většina lidí má reakční dobu dostatečně dlouhou na to, aby přešla ty dva metry kolejí bezpečně. Silnici, kde auta jezdí trojnásobnou rychlostí přecházíme denně, ale z vlaku je tady nějaká chiméra.

+1/−1
19.4.2016 10:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.