Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Červená, závory, běžíme! Na přejezdu na Veleslavíně chodci riskují život

Cinkající signalizace, spuštěné závory, houkající vlak. Ani to nezastaví spěchající chodce na železničním přejezdu u Nádraží Veleslavín. Těm se nechce čekat, až budou moci bezpečně přejít, a tak přes přejezd přecházejí závory nezávory, vlak nevlak. Deník Metro se na místo vypravil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J75i21n91d15ř76i83c49h 17Š66k80o22p81e29k 4855831510255

tak Praha je ale divný město, podívejte se, co tam žije za zvláštní lidi. Nějakou neznámou nemoc mají přes ksichty ;-D

0/0
26.4.2016 6:50

V94i62k69t11o21r 44Š17e45d35i78v15ý 8646741540666

Chodci chodí zcela běžně na červenou, na řízených křižovatkách je takových dost a dost. Na železničním přejezdu aspoň nehrozí, že by se v případě kolize zranil někdo jiný.

0/0
20.4.2016 13:41

T53o69m 72P49á60l45e80k 1931346449588

Co řešíte, tam se zatím nikdy nikomu nic nestalo. To, že jsou šraňky stupidně sežízené a jsou dole zbytečně dlouho není problém chodců ale těch co to natavují. Osobně bych tam klidně taky kdykoli přecházel, protože je tam krásně vidět na obě strany a je to jednokolejka. Nikoho neohrožuji, maximálně sebe. Takže no problemo, ne?

+4/−2
18.4.2016 8:36

V65o54j13t67ě56c73h 76K28o60z91á53k 3339731104565

Zamezení identifikace chodců level malování je luxus! ..R^

+4/0
18.4.2016 0:27

J96i41ř57í 69H12o11l16e67č25e75k 8260209127643

Jen je nechte, když se nebojí !

+2/0
17.4.2016 22:13

I58v81a74n 76S76o85u51k89u32p 3206587908978

Nesouhlasím tu s pánem co píše o tom,že jsou šraňky dole 10 min....Každý den,rano a odpoledne okolo procházím na zdejší tramvajovou zastávku a často při čekání na tramvaj mám štěstí,kdy projíždí vlak....Jsou dole max 5 min a to maximálně..už jsem několikrát viděl nejen lidi,to vidím pokaždé,že to někdo podejde...Ale už jsem několikrát viděl auta projet než spadly dolů...Když už jsme u toho,ten nový terminál je navržený zase nějakým chytrákem....proč neudělali vjezd na terminál přímo z Evropské,dlouho před těmi semafory?Takhle ted musí autobusy zastavit na červené a potom odbočit na terminál...A Když jsou ještě ty závory dole tak autobusy čekají těch 5 minut společne s dalšimi auty....protože je to tam dost frekventovaný,šranky spadnou a hned máte v rade 20 aut...bud měli udělat podjezd pod tím přejezdem a nebo to měli svést do tunelu a rovnou to prodlouzit az do kladna s odbockou na letiste,tzv,rychlodrahou.......

+1/−2
17.4.2016 21:28

K35a15r61e25l 48T74r60o88n83n61e75r 2746554630484

Kdo to tam zná - závory jdou dolů a pak se dlouho, dlouho nic neděje. Jednokolejka, po které jednou za čas projede osobáček, jak správně píše pan Novotný, závratnou rychlostí 30 km/hod. A pak se zase dlouho, dlouho nic neděje.

Šance přejít bez úhony tento přejezd je veliká, proto to místní také dělají. Nechce se jim čekat 10 či kolik minut.

Ti starší pamatují "vechtra", který ručně spouštěl a zvedal závory na nezbytně nutnou dobu.

S přihlédnutím na vytíženost této tratě - nafouknutý problém, zbytečný článek.

+6/−9
17.4.2016 20:17

B45r52u80n57o 65J26u94r42á71š57e96k 6324700541513

Traťová rychlost je tam 40 km/h a závory bývají dole 3-5 minut, kratší to bývá při jízdě vlaku směrem do Dejvic, za předpokladu, že se na stanici nezdrží příliš dlouho.

+5/0
17.4.2016 22:52

T34o58m 53P19á17l41e19k 1241106719378

Proč 3-5 minut? Když vlak projede přejezd během max 10 sekund? Nestačila by minuta? 8-o

0/0
18.4.2016 8:34

M14a68r96t23i10n 12N39o86v50o86t67n76ý 4432427190197

Hned za/před přejezdem je zastávka, vlaky tam jezdí určitě pomaleji.

0/0
19.4.2016 10:20

L28u52k90á76š 37L28i38p20n51i25c12k54ý 1415131438668

Az vam vlak sebere nohy taky si reknete vzdyt byly zbytecne???

0/−3
18.4.2016 6:51

M56a93r87t90i72n73a 44K96o30l40o67m10a47z89n75i75k74o32v98a 2947562797596

To je fakt. Ja tam sice vzdycky jak trubka celou dobu cekam, ale vzdy si rikam, cim je ten prejezd tak mimoradny, ze jsou tam sranky dole tak dlouho. Cele je to nafouknuty problem. Pokud uz je videt vlak, nikdy nikdo neprebiha. A ze vlak a chodce deli sekundy? Ano, ale pan zapomnel pripsat, ze to je situace PO odjezdu vlaku.

+1/0
18.4.2016 21:02

P76a50t68r12i58k 85E36g42e19r 2838340209851

Nádraží Veleslavín to potřebuje změnu! Z Evropské ulice udělat rovnou vjezd do terminálu, od metra vybudovat podchod, koridor oplotit.

+3/0
17.4.2016 11:32

J47i30ř28í 54K78o56c79u16r86e70k 6205134345368

Což nijak nevyřeší to, že lidi chodí středem železničního přejezdu.

0/−1
17.4.2016 20:03

M77i65r80o43s70l98a23v 38G24r32o15s41s48m44a13n34n 8892639654

Trať měla být dávno zmodernizovaná, přejezd mimoúrovňový. Jenže Praha 6...

+2/0
18.4.2016 8:01

M64a88r36t11i80n 49N77o33v79o69t62n97ý 4912547600987

No zapomněl jste dodat, že vlaky tam jezdí závratnou rychlostí asi 30 km za hodinu.;-D

0/−6
17.4.2016 11:24

K63r52y13š89t49o85f 34H91l13a32v72á24č 9412709838452

ano, a ty bys přejetí vlakem právě díky jeho nízké rychlosti rozchodil obratem,že? ;-D

+6/−1
17.4.2016 11:40

M29a49r68t71i88n 39N78o62v30o31t89n58ý 4532687160497

Většina lidí má reakční dobu dostatečně dlouhou na to, aby přešla ty dva metry kolejí bezpečně. Silnici, kde auta jezdí trojnásobnou rychlostí přecházíme denně, ale z vlaku je tady nějaká chiméra.

+1/−1
19.4.2016 10:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.