Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Muž, který v hádce vyhodil družce psa z balkonu, spáchal sebevraždu

Dvaačtyřicetiletý muž, který ve čtvrtek večer na Střížkově vyhodil psa své družky z devátého patra, spáchal den po propuštění ze zadržovací cely sebevraždu. Policie tak případ týrání zvířete odloží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J85a85n 35Č72u98p 9387856732947

A družka je spokojena, že?

Kvůli blbému čoklovi měl dostat přes džku a koupit nového. Je to blbé, když jsou u nás považováni psiska za popsvátná zvířataRv.

0/−2
18.4.2016 23:48

J12o91z69e30f 36K40o92s18t17e21l41a61n93s45k98ý 8485802799516

Škoda, že nenapísali, ako tú samovraždu spáchal. Či rovnakým spôsobom ako zabil toho psa...

+2/−1
18.4.2016 15:07

J13a71n68a 63N41o17v80á76k28o11v64á 7187360359408

V jiných novinách psali, že se zastřelil.

0/0
18.4.2016 15:10

V59l51a37s74t21i27m26i77l 31S91v64o51b91o49d36a 7333278585444

Prostudoval jsem si příslušné zákony a z toho mi vyplynulo:

§ 302, odst. 1) "Kdo týrá zvíře", písm. a) "zvlášť surovým nebo trýznivým způsobem"...

Nemohl být naplněn, trest za smrt zvířete se odvozuje až od výše uvedeného.

Takže by to musel být jen přestupek (zákaz vlastnit zvíře na několik let, peněžitá pokuta) podle Zákona na ochranu zvířat proti týrání.

Takže nechápu, kde cajti vzali ty "až tři roky odnětí svobody"!!

+1/−3
18.4.2016 14:25

J70a33k42u38b 38F23e55i62f73a16r 7519129146369

O jednoho nebezpečného blázna méně. Škoda, že tu sebevraždu nestihnul před tím psem.

+7/−4
18.4.2016 14:23

H62o85n56z21a 16P67a33n85s93k47ý 3703752650880

Případ odložen?

Ten chlap není Ježíš, aby se po 3 dnech probral..

+3/0
18.4.2016 14:02
Foto

J36a91r77o46s59l91a64v 17K26y22s98e61l64á63k 9525706787889

90% masových vrahů začalo vražděním zvířat sousedů, takže to klidně mohlo být příště dítě.

+5/−2
18.4.2016 13:53

J60a24n38a 62N78o22v21á89k20o83v38á 7947660629568

Tvrdila jsem již na začátku totéž a nevěřil byste, kolik lidí dalo mému názoru mínus.

Normálního člověka ani nenapadne ta myšlenka, že by vyhodil zvíře z okna, natož pak, aby myšlenku dovedl až k uskutečnění.

+7/−2
18.4.2016 14:10

K66a36t80e38ř15i51n22a 70F55e69n43c21l53o13v69á 8433327678813

Vidíte, já si třeba myslím totéž, a přesto ctihodní občané otrávili kamarádce dva psy.

+2/0
19.4.2016 12:32

J25a50n59a 72N22o65v34á69k80o79v77á 7307540469148

Já to říkala hned, že je potřeba jej akutně zavřít na psychiatrii, diagnostikovat a léčit, než se stane něco horšíjho. A kolik mínusů jsem za to obdržela.....

No a je to tu...;-(

Chudák kluk, biologická máma narkomanka bez zájmu o dítě, otec kriminálník, psychotik, sebevrah a nevlastní matka teď bude mít co dělat, aby klučíka získala do péče, pokud ovšem bude vůbec chtít a dítko neskončí v ústavu. ;-(;-(;-(;-(

+2/−2
18.4.2016 13:32

F97r37a70n42t72i46š47e53k 81K91o45p10e66c86k49ý 6505169370845

Já myslím, že to dopadlo dobře.

0/−1
18.4.2016 13:51

J47a16n16a 62N68o71v80á81k40o90v77á 7497870749498

No, asi jak pro koho, osud toho děcka není jistý. Snad nestráví dětství po ústavech.

+1/0
18.4.2016 14:08

I14v42a72n 89G93o44u76b96e76j 5796767645665

Pane redaktore, co jste měl z češtiny za známky? Říká Vám něco "pořádek slov větě". Vaše "Téměř třicetimetrový pád pes nepřežil." je pěst na oko. Zásadní informace je snad o psovi, ne o tom pádu. Na první pokus se to čte skoro jako "třicetimetrový pes pád nepřežil" ;-D

+1/−13
18.4.2016 13:17

M82a41r39t71i92n 68S97l96e91z73á11č69e91k 6649163618145

A jak bys to napsal jinak, mně to přijde správně...

+11/0
18.4.2016 13:20

I52v56a35n 27G81o17u76b25e42j 5506697195385

"Pes téměř třicetimetrový pád nepřežil" třeba? Ale za mých let se očividně učila jiná čeština.

+2/−3
18.4.2016 13:36

V81l91a17d23a97n 98Č60e16r56n28ý 8752516213676

Plácáte nesmysly. Pokud se v předchozích větách píše o vyhození z okna, čili o pádu, není nic divného na tom, že následující věta začne právě slovem pád. Čili "pád pes nepřežil". Další slova (téměř třicetimetrový) už tvoří jen větu rozvitou. Slovosled je tedy zcela normální a správný.

+7/0
18.4.2016 13:50
Foto

O70n29d12ř78e70j 44V72a37r29o39š48č10á33k 3614557603

Jste se ucil asi blbe...

+1/0
18.4.2016 17:54
Foto

D28a38n87i62e91l 19B61l77a66ž17e11k 3978949371

Ze slovosledu je očividné, jak se věci mají. Pes nepřežil. A co nepřežil? Třicetimetrový pád. Čeština má volný slovosled, je tedy narozdíl od angličtiny jedno, zda bude na začátku pád, nebo pes.

+7/0
18.4.2016 13:26

M58a75r69e49k 16S94v39o71b98o74d65a 7536714776736

Upřímně, nechápu, jak jste z věty "Téměř třicetimetrový pád pes nepřežil." dokázal vyvodit, že pes měřil třicet metrů. ;-D

+1/0
18.4.2016 14:42

L96a75d97i59s95l10a47v63a 58S74t60r66n33a22d63o42v73a 3418914791722

chudák pes, jinak prosím všechny pejskaře , uklízejte po svých psech a mějte je na vodítku Děkuji velmi Psa mám taky, mám je ráda ,ale dodržuji pravidla

+5/0
18.4.2016 13:08

P39e83t55r 59S30p56a39t22z96i47e47r83e14r 7684412135484

tak a je to tu zase. Pro ty co říkají..je to jen pes.....tak si uvědomte, že už asi 2 roky dle občanského zákoníku pes NENÍ VĚC a dle toho samého zákoníku pokud např. budete svědkem týrání psa a nenahlásíte to, jste automaticky spolupachatelem. Pokud sami týráte psa, je to již TRESTNÝ ČIN. Takže pes má svá práva a tak to stojí i v zákoně a je potřeba se dle toho chovat. Takže jestli do něj někdo kope nebo cokoliv jiného, tak páchá trestný čin a měl by dle toho být i trestán tedy i odnětím svobody.

+8/−1
18.4.2016 12:57

M98a36r21t21i21n73a 54T38r16o58j44a41n91o22v79á 5973118665

A už je to tu zase, další co si plete občanský a trestní zákoník. Týrání a bezdůvodné usmrcování zvířat je trestným činem už velmi dávno.

0/0
18.4.2016 13:10

P90e51t10r 75S53p17a51t60z37i23e82r29e53r 7324392355424

a víte o tom, že je mezi nima provázanost? V občanském zákoníku pes dostal práva. Není to věc. Tím pádem cokoliv mu budu provádět špatného je trestným činem a podléhá trestnému zákoníku.

0/0
18.4.2016 13:19

M64a67r60t28i19n11a 31T23r96o93j79a15n35o66v85á 5123118495

Jéžiš. Zákoník opravdu není trestný, ale trestní, to za prvé. Za druhé, týrání zvířat v něm bylo dávno předtím, než v občanském zákoníku (který řeší úplně jiné věci než trestné činy) došlo k této změně.

0/0
18.4.2016 13:30

P60e47t33r 82S13p69a59t46z40i54e86r15e22r 7124652795244

omlouvám se za to í. V tom případě i když to tam bylo předtím, (nejsem tedy právník), ale sazby za trestný čin provedený na věci jsou zcela jiné než trestný čin proveden na živém zvířeti. A přeci ještě před změnou v občanském zákoníku byl pes brán jako neživá věc.

0/0
18.4.2016 14:15

M39a49r48t81i50n77a 61T55r23o70j55a12n55o96v26á 5513828785

Já už nevím, jak to mám napsat. Občanský zákoník a trestní zákoník jsou dvě zcela odlišné věci, každá řeší něco úplně jiného. Ano, v novém občanském zákoníku již není zvíře považováno za věc:

"§ 494

Živé zvíře má zvláštní význam a hodnotu již jako smysly nadaný živý tvor. Živé zvíře není věcí a ustanovení o věcech se na živé zvíře použijí obdobně jen v rozsahu, ve kterém to neodporuje jeho povaze."

Ale to se týká majetkových záležitostí.

Trestní zákon řeší trestné činy a týrání zvířat a jejich bezdůvodné usmrcení bylo a je trestné nezávisle na novém občanském zákoníku.

0/0
18.4.2016 15:18

P86e18t81r 64S90p67a72t69z75i35e91r80e77r 7484552525564

Ale je pravda, že jsem to jen špatně popsal. Takže to mohlo být matoucí.

0/0
18.4.2016 13:20

J62o61s66e19f 69J70a36n89e98k 9137441838579

Nebýt psa, tak ještě žije.

+1/−13
18.4.2016 12:51

M70a62r39e32k 78T70ů42m73a 4572808196792

Pes za to nemůže, že měl podobně pochybného pána...Rv

+9/−1
18.4.2016 12:53

B11ř36e62t41i91s17l56a13v 50Š62í89m25a 9694271472

Josef Janek

To nemuzete vedet.

1) pes ho nezabil,

2) tak psychicky labilní a vzteklý chlap by mohl o zivot prijít i jinak.

+3/0
18.4.2016 13:19

M54a74r91t63i38n 85S28l64e39z50á54č69e83k 6209813148805

Zjevně si pleteš kdo koho zabil.

+3/0
18.4.2016 13:37

P57e38t67r 44S73c57h16ö95n 7863806172173

Dyť je to jasný, pes vyhodil chlapa z okna a když ho (psa) pustili z vazby, spáchal sebevraždu. ;-)

+1/0
18.4.2016 14:09

F72r24a62n61t32i86š98e65k 26J80i93ř82í 70L32u90k47á47č 4713929672578

jo, chudinka vazba nám spáchala sebevraždu!

0/0
18.4.2016 17:05

K18a67r40e58l 13D80r27d84a 6674502157

Spiskování iDNES, aby se tady mohlo co nejvíc blafat o ničem. Rv:-P

Otevřel jsem bulvár. Mnohokrát trestaný Rom za drogy a v podmínce. Doma domácí násilí a věčné hádky. Družka se mu starala o tříletého syna a nebyla jeho matkou. Konečně našla odvahu a opustila ho i se synem a přes výhrůžku, že jí psa vyhodí z okna... Nyní mířil dík podmínce do vězení.

To je rodinka asociálů, kde došlo k tragédii. Smutné, ale co to má společného s běžnými pejskaři, psy či hádavými manželkami? iDNES doporučené řešení? ;-)

Přijde mi, že iDNES vůbec nepopisuje fakta a skutečnost. Rv:-P

+10/0
18.4.2016 12:43

F21r57a66n36t91i17š61e32k 81K48o64p76e43c84k72ý 6505669680585

Takže vlastně vše dopadlo v pohodě, feťáky nemáme za potřebí řešit a navíc jsme se jednoho zbavili.R^

0/0
18.4.2016 13:54

M25a86r48e58k 63T56ů31m12a 4282168816792

Pokud není schopen nést za své činy zodpovědnost, tak mi ho líto být nemůže. RvChudák pes...:-/

+10/−4
18.4.2016 12:38

P58e39t88r 71Š23m65í63r54o 3391206690844

Pes je zvíře ne chytřejší než třeba prase. Pán je vegetarián doufám.. Litovat mohu oba ale napsat tohle a dostat tolik + no na zamyšlení tohle o stavu naší společnosti.

0/−4
18.4.2016 12:20

M19a52r89e95k 73S40v40o60b26o19d34a 7276714976126

To nic nemění na tom, že házet z okna zvíře nebude úplně normální jednání.

+5/0
18.4.2016 12:46

P79e69t14r 42Š25m10í67r15o 3461536220594

Měla být reakce na příspěvek Martina Lancl jako umře člověk litujeme psa nevím to není normální

0/0
18.4.2016 13:43

M83a12r23e28k 15S26v62o48b21o65d34a 7386874756316

Neznal jsem ani jednoho z nich, nicméně, ten pes si svůj osud vybrat nemohl. Na rozdíl od pána. Takže psa mi je docela líto a pán si svůj osud určil, není důvod ho litovat.

+2/0
18.4.2016 14:40

M63i49c15h71a98e24l62a 83V84o34s76t54r84č51i46l53o52v60á 3792551576130

To že muž spáchal sebevraždu, je mi samozřejmě líto. Vyhození psa z okna... Opravdu bych to nepřirovnávala k porážce zvířat řezníkem. Ten člověk to udělal proto, aby co nejvíce někomu ublížil, z takových důvodů snad řezník neporáží... Proto mi případný trest až 3 roky nepřijde vysoký.Podle mě, kdo dokáže pro své zvrácené potěšení ublížit zvířeti, zvládl by ublížit člověku a brání mu v tom třeba jen hrozba vysokého trestu. Za mě by tedy tresty za úmyslné týrání zvířat mohly být podstatně vyšší.

+22/−3
18.4.2016 12:14

V89l29a10d19a 59M90u23s44i75l 9530486788133

Toto je ukazka feministickeho mysleni...

Tady snad byl pes mrtev hned po padu, o tyrani se dle mne nejedna...

Popularisace kausy v televizi mu asi na dusevni rovnovaze nepridalo!!

+3/−21
18.4.2016 12:23

M65i41c81h23a44e31l27a 37V92o37s71t77r95č73i21l81o77v18á 3302721606580

No, dejme tomu, že toto není typické týrání zvířete. To byla snaha co nejvíce ublížit družce skrze psa, ke kterému nejspíš měla citovou vazbu. A to vážně není normální.

+14/0
18.4.2016 12:25

H84a71n89k64a 70C69h49a58l33u15p15s48k80á 2228690475456

feministickeho?

+9/0
18.4.2016 12:43

L33u40k74á95š 91K37u40b62ů 5274123610977

ne, nebyl mrtvý hned po pádu. Dle očitých svědků se ještě chvíli plazil po trávníku. Myslíte, že zvíře zastřelit či vyhodit z okna je stejné? Co ta bezmoc při pádu? Co se asi zvířeti honí hlavou? Je to prostě týrání zvířete. Ten člověk se zachoval jako hovado a jestli to bylo zkratkovité jednání, tak měl být dávno hospitalizován někde v Bohnicích. Normální člověk když si potřebuje ulevit, tak "zasakruje", ale nevyhazuje zvířata z oken paneláku.

+10/−1
18.4.2016 12:44

V45e28n16d52e16l55í19n 32C78h59l56u87p44a14t66ý 4712574922971

To neni tyrani, to je rovnou vrazda zvirete. Je ti lip?

+1/0
18.4.2016 13:05

K22a40t71e95ř42i84n61a 92F43e58n12c53l67o87v59á 8863857988943

Tuhle ukazovali na ČT 1 případ, kdy dědek znásilnil své dvě malé vnučky. Dostal 6 (slovy šest) let, tj.tři za každou. Tři roky za pesana jsou v tomho úhlu pohledu dostačující...celý náš trestní systém je tragikomický.

+4/−1
18.4.2016 12:30

M73i66c60h24a65e73l82a 86V61o86s70t68r14č34i13l49o67v72á 3322731666540

Slyšela jsem, to je strašné a 6 let? Směšné. V tomto případě 6 let sakra málo, ale i ty 3 roky za týrání jsou málo. Absolutně neadekvátní v porovnání s tresty za finanční prohřešky, které u nás úplně nízké nebývají (když teda nemáte kamarády...). Souhlas s tragikomičností našeho trestního systému.

+3/−1
18.4.2016 12:34

P62a74v73e76l 16D88r98o83t26á79r 7723614289414

To totiž souvisí s tím, že jsme ustoupili od mylného středověkého systému, kdy trest je vlastně msta a má být tedy podobně drsný jako samotný skutek, a přešli jsme k výrazně smysluplnějšímu systému, kdy trest má

(1) izolovat pachatele, pokud je nebezpečný

(2) poskytnout pachateli čas a prostor na nápravu svého smýšlení

Ukázalo se totiž, že přísnost trestu nemá odstrašující účinek, a to především proto, protože typický pachatel před spácháním a během páchání trestného činu neuvažuje o tom, že by mohl být chycen. Můžete klidně za kapsářství dávat test smrti, pokud ale chytíte jen 1% kapsářů, tak to s počtem kapsářů nic neudělá.

Chápu, že je to k naštvání, když máte osobní vztah k oběti trestného činu, ale naštěstí tresty nevynášejí oběti, příbuzní ani blízcí obětí, nýbrž stát.

Vřele doporučuji, pokud zvládáte angličtinu, se začíst do tohoto komixu, který kreslí a píše americký právník (advokát), který zároveň učí právo.

Sekce o trestu začíná zde: http://lawcomic.net/guide/?p=41

0/0
18.4.2016 12:38

M60i25c16h32a58e97l10a 15V72o89s96t29r64č47i91l24o63v34á 3382291136840

No právě v bodě č. 1, vidím v praxi zásadní nedostatky. Trest za znásilnění lze udělit v rozmezí 6 měs. - 5 let. Takový člověk, je dle mého opravdu nebezpečný. Za zpronevěru "většího rozsahu" hrozí 1 - 5 let.. Za souseda budu mít raději někoho, kdo zpronevěřil prachy, než násilníka.

+1/0
18.4.2016 12:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.