Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejtěžší je se k požáru dostat, říká ředitel pražských hasičů Hlinovský

V Praze je pro hasiče spousta překážek, jako třeba zatravněné tramvajové pásy a špatně zaparkovaná auta. O úspěchu zásahu přitom často rozhodují vteřiny, tvrdí ředitel pražských hasičů Roman Hlinovský.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J64o95s54e29f 98C41h59o17d40o70u45n53s67k52ý 4881726159140

Kdyby tam ty tramvajové koleje nebyly, tak by taky lidi požadovali ty pásy zabetonovat? Např. Počernická ulice v Malešicích. Tam je to tak desítky let a neslyšel jsem jediný hlas proti. Přitom se tam měla stavět trať (myslím, že dle nějakého územního plánu tam už dokonce několik let měla stát), tam by se asi také zatravňovalo. Také by se experti ozvali, že zatravňování stojí životy?

Tohle je všechno jen histerie vyvolaná exšéfem záchranky Schwarzem, když se poprvé ozval bylo to na otevřený kolejový svršek u Bulovky. Přitom tam ten beton byl tak šíleně rozbitý, že jsem tam v životě záchranku jet neviděl a ty obrubníky byly tak vysoké, že se tam s tím autem nikdo nevyškrábal, to by to dřív převrhli.

Takových míst je, kde něco brání v průjezdu IZS. Travnatý pás (ne tramvajový), úzké ulice, špatně zaparkovaná auta, ... Ale stejně se furt bojuje proti těm tramvajím, které jsou jen v pár ulicích. Už jsem dokonce slyšel vážně míněné ohlasy, že když jede IZS, měla by tramvaj okamžitě ukončit odbavování cestujících a odjet ze zastávky. Často se tak děje např. na Andělu. To bude, počítám, další stupeň histerie proti tramvajím. Někdo si totiž všimne, že stojící tramvaj v zastávce nemá kam uhnout = zrušte zastávky.

+1/−2
22.4.2016 11:42

J43i48n52d20ř28i25c19h 71Š58k90o62p59e82k 4395131560965

problémy se špatným parkováním by vyřešila krátká novela v duchu, že pokud řidič zaparkuje v rozporu s předpisy a parkováním znemožňuje přístup jednotkám IZS k případu, nemá nárok na plnění z jakéhokoli pojištění v případě poškození jeho vozu.

+3/0
22.4.2016 6:41

T89o92m17á46š 20Z68e55m40a32n 3375868414765

Travnaté pásy a zužování silnic. Kde dříve stačilo, aby auta zajela ke kraji a uprostřed vznikl 3. pruh, už to dnes nelze - ostrůvky a různá dusítka aby se "klidnila doprava".

Porozuji skoro denně na příjezdu k Thomayerce.

+1/0
22.4.2016 1:05

P59a82v92e13l 98M19a26t54o77u38š20e37k 1812683543803

Jinak ten dopravní inženýr, který vymýšlí v Praze travnaté tramvajové pásy, by si někdy měl zkusit projet vozidlem IZS ucpanou prahou, hlavně v místech, kde tak debilně navrhnul ty zatravněné pásy, aby viděl, jakou hovadinu vymyslel...ono je krásné od stolu něco vymýšlet, co vypadá krásně a u lidí to získá ohlas, protože přece jim tady budují trochu zeleně, v té betonové džungli, ale občas by to chtělo vylézt z kanceláře a podívat se, co tímhle rozhodnutím způsobují...vše pro IZS, VÍC zatravněných pásů, VÍC!!! ;-O

+3/−1
21.4.2016 23:54

J87o16s50e21f 54C98h79o96d66o32u79n96s78k94ý 4871326399810

Navrhujete tedy, zabetonovat veškeré travnaté plochy v Praze?

0/−1
22.4.2016 11:46

T40o78m65á78š 40Z93e39m52a21n 3635968184375

Jediné pražské plochy trávníku jsou ty v tramvajových kolejištích?

+1/0
22.4.2016 15:00

O98l11d58ř44i31c45h 30Š31t60ě12p95á45n75e38k 7292746816504

Jestli si hasiči v Praze stěžují na finance, tak zítra bych chtěl číst článek z nějakého okresního města.8-o

0/0
21.4.2016 20:54

P86a97v10e37l 74M24a18t75o55u80š12e86k 1252983573933

stačí si přečíst článek pozorně a potom něco psát - není dostatek financí na kvalitnější vybavení, což je ovšem problém celurepublikově a nejenom u HZS, ale u celého IZS...

+2/0
21.4.2016 23:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.