Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejtěžší je se k požáru dostat, říká ředitel pražských hasičů Hlinovský

V Praze je pro hasiče spousta překážek, jako třeba zatravněné tramvajové pásy a špatně zaparkovaná auta. O úspěchu zásahu přitom často rozhodují vteřiny, tvrdí ředitel pražských hasičů Roman Hlinovský.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J38o14s33e39f 51C70h72o61d27o81u27n68s45k19ý 4361196779790

Kdyby tam ty tramvajové koleje nebyly, tak by taky lidi požadovali ty pásy zabetonovat? Např. Počernická ulice v Malešicích. Tam je to tak desítky let a neslyšel jsem jediný hlas proti. Přitom se tam měla stavět trať (myslím, že dle nějakého územního plánu tam už dokonce několik let měla stát), tam by se asi také zatravňovalo. Také by se experti ozvali, že zatravňování stojí životy?

Tohle je všechno jen histerie vyvolaná exšéfem záchranky Schwarzem, když se poprvé ozval bylo to na otevřený kolejový svršek u Bulovky. Přitom tam ten beton byl tak šíleně rozbitý, že jsem tam v životě záchranku jet neviděl a ty obrubníky byly tak vysoké, že se tam s tím autem nikdo nevyškrábal, to by to dřív převrhli.

Takových míst je, kde něco brání v průjezdu IZS. Travnatý pás (ne tramvajový), úzké ulice, špatně zaparkovaná auta, ... Ale stejně se furt bojuje proti těm tramvajím, které jsou jen v pár ulicích. Už jsem dokonce slyšel vážně míněné ohlasy, že když jede IZS, měla by tramvaj okamžitě ukončit odbavování cestujících a odjet ze zastávky. Často se tak děje např. na Andělu. To bude, počítám, další stupeň histerie proti tramvajím. Někdo si totiž všimne, že stojící tramvaj v zastávce nemá kam uhnout = zrušte zastávky.

+1/−2
22.4.2016 11:42

J79i67n96d83ř36i88c14h 60Š10k83o92p94e85k 4735781490655

problémy se špatným parkováním by vyřešila krátká novela v duchu, že pokud řidič zaparkuje v rozporu s předpisy a parkováním znemožňuje přístup jednotkám IZS k případu, nemá nárok na plnění z jakéhokoli pojištění v případě poškození jeho vozu.

+3/0
22.4.2016 6:41

T66o22m58á94š 50Z27e68m95a36n 3375898594825

Travnaté pásy a zužování silnic. Kde dříve stačilo, aby auta zajela ke kraji a uprostřed vznikl 3. pruh, už to dnes nelze - ostrůvky a různá dusítka aby se "klidnila doprava".

Porozuji skoro denně na příjezdu k Thomayerce.

+1/0
22.4.2016 1:05

P64a87v59e16l 19M45a57t53o76u44š34e89k 1702883683313

Jinak ten dopravní inženýr, který vymýšlí v Praze travnaté tramvajové pásy, by si někdy měl zkusit projet vozidlem IZS ucpanou prahou, hlavně v místech, kde tak debilně navrhnul ty zatravněné pásy, aby viděl, jakou hovadinu vymyslel...ono je krásné od stolu něco vymýšlet, co vypadá krásně a u lidí to získá ohlas, protože přece jim tady budují trochu zeleně, v té betonové džungli, ale občas by to chtělo vylézt z kanceláře a podívat se, co tímhle rozhodnutím způsobují...vše pro IZS, VÍC zatravněných pásů, VÍC!!! ;-O

+3/−1
21.4.2016 23:54

J94o52s88e95f 52C68h96o28d84o39u50n37s86k98ý 4601246109260

Navrhujete tedy, zabetonovat veškeré travnaté plochy v Praze?

0/−1
22.4.2016 11:46

T29o14m44á79š 63Z43e91m21a89n 3765348144785

Jediné pražské plochy trávníku jsou ty v tramvajových kolejištích?

+1/0
22.4.2016 15:00

O37l98d74ř41i83c10h 63Š39t94ě89p41á31n79e94k 7292656766824

Jestli si hasiči v Praze stěžují na finance, tak zítra bych chtěl číst článek z nějakého okresního města.8-o

0/0
21.4.2016 20:54

P20a89v54e68l 63M85a25t88o55u14š40e77k 1292933793593

stačí si přečíst článek pozorně a potom něco psát - není dostatek financí na kvalitnější vybavení, což je ovšem problém celurepublikově a nejenom u HZS, ale u celého IZS...

+2/0
21.4.2016 23:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.