- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To jsou účelové kecy. V Praze se zločinně promrhalo a dál promrhává tolik miliard, že je drzost se takhle vymlouvat. Absurdně drahá Blanka je poloprázdná a sloužit jedné či dvěma expresním autobusovým linkám by samozřejmě měla. Jiná věc je, že měla mít od počátku kapacitní napojení Povltavskou na východ města. Když jejímu rozšíření brání skála mohlo se to snad řešit dvoupatrovou vozovkou s oddělenými směry.
Nechápu.. A nesnaží se pořád právě o to, aby do MHD nalákali větší počet cestujících a odlákali je z individuální dopravy? Blanka by tomu mohla asi skvěle pomoci a teď se vymlouvají na peníze. Jo, to ta miliarda za Opencard...
Tak by bylo dobré, alespoň zavést vyhrazený pruh pro MHD, když už tam ty autobusy jezdit nebudou.
Njn, ještě nedávno Krnáčová vykřikovala, že MHD v tunelu určitě ANO, že to bude přínos pro obyvatele Prahy. Tak zase prd. A pak že ta strana není populistická.
Za metro do Motola bych nejradši viděl někoho sedět. To mělo přeci jezdit na letíště, ne?
Podle této logiky by se mohla MHD zrušit úplně. A zároveň i zastupitelstvo, které není několik měsíců schopné se dohodnout na vedení. Myslím, že to je také dost drahé. A pak prosím vrátit daně!
Zrušme ROPID a hned bude vše levnější a efektivnější!
A co MHD úplně zrušit , kolik by se ušetřilo ?
Dobry den, smyslem naseho sdeleni byl fakt, ze v poslednich dvou letech doslo k vyraznemu narustu prostredku na MHD, pricemz stale je mnoho pozadavku na posileni soucasnych spoju. Tudiz musime peclive zvazovat, zda prostredky pouzit na neco noveho a soucasnym cestujicim nepomoci, nebo zavest neco noveho. Zatim se soustredujeme na ty posily. Kazdy spoj MHD je relativne nakladny, ale to neznamena, ze bychom jej nezavadeli z duvodu, ze by byl obliben. Oblibene spoje jsou vsechny, ale MHD neni zdarma a potrebujeme tak peclive vazit, na ktere spoje prostredky pouzit prioritne.
A to, že posílení nového třeba může znamenat, že toho současného nebude tolik třeba, to jste asi nezvážili, co?
Není mi úplně jasné proč se k autobusové dopravě vyjadřuje nějakej aktivista z cyklofašistického sdružení, každopádně je dobře že zaznělo že mhd stojí ročně 14miliard korun, což je absolutně neadekvátní částka vzhledem k počtu lidí co to používají, a naopak to chybí v té dopravní infrastruktuře - aby se mohla dokončit a skutečně tak ulevit dopravě a usnadnit život lidem.
Opravdu si myslíte že za 14 miliard se dá vyřešit dopravní situace v Praze? :) Projeďte se někdy metrem a představte si každého jednoho člověka v autě. To by byla panečku kolona. Autofašisti by asi hodně brečeli ať se lidi vrátí na kola a do metra.