- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč se takové stroje v cyklu 4 let nakupují, místo pronájmu je celkem jasné....
Podle mě je to jeden z výsledků současného neschopného vedení města, které si jen honí triko nad stavbami, které se začaly budovat v minulosti, ale nic nového se teď prakticky neplánuje, neprojektuje, nestaví. Na přípravě těchto velkých staveb je potřeba neustále pracovat a místo neustálého odkládání termínů zahájení výstavby, prostě začít stavět, třeba na dluh, ale prostě něco dělat.
Článek zajímavý po technické stránce, ale brečet nad tím, že Metrostavu již zaplacené stroje leží ladem ve skladu a není pro ně práce, nebudu.
Holt pověst Metrostavu a jeho "tunelů" už znají i v zahraničí ...
Pláč Metrostavu je dojemný, ale jelikož je určitě mají v rámci minulé zakázky zaplacené, tak je to už jen jejich problém. Podle mne se spíš snaží o PR tlak na město, aby dostali stavbu linky D zase oni (a mohli ji zase odfláknout).
Tak by mohli vrtat tunel pod Červenohorským sedlem.
Já myslím, že BRNU by se mohly hodit ...
Kdy už konečně začnou razit tunely pro radlickou radiálu? Tyhle štíty se na to sice nehodí, ale alespoň na servisní tunel by je využít mohli............
Na Radlické servisní tunel nebude, "jen" dvě plnoprofilové trouby s propojkama.
Tak otázkou je kolik Praha dává za ty pozemky, jestli 3 stovky, tak pak se nemůžou divit, že neprodají jinak se píše že své pořizovací náklady tak již Tonda s Adélou společnosti přinesli zpět. Jsem nevěděl, že ty štíty jsou živé věci a že je to živý Tonda s Adélou. Mělo by být snad přinesly, jako ty štíty přinesly.
Ve světe takovéto stroje cirkulují a pracují v různých zemích.
jenže když majitel neche, aby dělali konkurenční zakázky, nezbývá stroji čekat, až sám majitel nějakou vhodnou vyhraje