Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nekonečný příběh opravy Šlechtovky: začne nejpozději na jaře 2017

Opravy Šlechtovy restaurace začnou nejpozději na jaře příštího roku a potrvají po dobu dvou let. Do čtrnácti dnů Praha zveřejní podmínky tendru a v září oznámí vítěze. Praha 7 zde plánuje pořádat svatby a obnovena bude i restaurace. Cena rekonstrukce se vyšplhá na 169 milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R32a45d27e57k 11N97o27v91a93k 9734343159780

teda zbourat a postavit ji znovu by imho bylo levnější

0/0
5.5.2016 8:51

V16á98c12l70a13v 55Č97e52r50m65á19k 4953310517344

Jenže to blokují památkáři a proto je to v takovém stavu, v jakém to teď je. Prostě stavba se památkově chrání až se dochrání úplně a spadne (nebo čistou náhodou vyhoří) a pak se v místě konečně dá dělat cosi ekonomicky smyluplného.

0/0
5.5.2016 11:22

K80a71r11e10l 89T30r84o22n80n50e81r 2136504170724

Tak to jsem teda zvědavej ....

Přihlásili jsme se na výzvu někdy tak v roce 1993 a nestačili jsme valit oči.

Podmínky byly takové, že by se žádné stavební činnosti snad ani nedaly provádět. Příjezd hlavní cestou od konečné tramvaje bylo zakázáno použít a za přístupovou cestu byla stanovena úzká parková cestička z ulice Nad Královskou oboru, po které by směly jezdit jen multikáry, tenkrát nic jiného nebylo. Mostek přes železniční trať by totiž nic jiného neunesl. Zákaz jakéhokoliv záboru v okolí objektu kam bychom složili aspoň nějaký stavební materiál. Zákaz skládat cokoliv v ulici Nad Královskou oborou, podle radnice Prahy 7 bychom směli přijet s velkým nákladním autem, mixem apod. a zastavit na dobu nezbytně nutnou k přeložení na nějakou tu multikáru, cca 30 minut, přičemž za každé takové zastavení bylo třeba zaplatit extra povolenku, myslím že 200 Kč. A to pouze v době mezi 8 až 10 hodinou, jinak ani ťuk. Nikdo nám nebyl schopný říct, kudy (a jestli vůbec) vedou sítě a v jakém jsou stavu. Zdroj vody nejistý, vjezd s cisternou byl zakázán. Připojení na el. síť rovněž zcela nejisté, kabel z rozvodny u konečné tramvaje by se musel zakopat, aby nehyzdil parkovou úpravu.

A všude natažené ruce nějakých ouřadů, kteří o všech těch povoleních měli rozhodovat.

Tak jsme se na to s parťákem Vráťou vybodli a raději šli do proslavené letenské hospody "U Sojků", co ji potom zbourali a předělali na pobočku ČSOB.

+2/0
4.5.2016 20:35

A29u50g90u30s78t 75F36o28r35m82á19n81e81k 6785179610796

Proč to opravovat ? Tuhle ruinu bych zboural a postavil to znova - buď stejnou stavbu, anebo chobotnici. Ta by se mezi stromy snad ztratila.

+1/−1
4.5.2016 19:17
Foto

P56e91t21r 31B72a33č24a57v30č85í31k 3303318521569

Bývalo tam pěkně, zejména venku. Dnes, když to uvedou do nějakého fungujícího stavu, to beztak nebude pro kapsu běžného Čecha - kdysi to bylo i pro lidi.

+1/0
4.5.2016 19:27

P45e76t45r67a 14H10e72l58i53k53a74r26o80v47a 9138424737884

Tak Ladronka taky bývala prakticky ruina, zrekonstruovali to a chodí tam normální lidi, není to pro horních deset tisíc.

+2/−1
4.5.2016 19:30

M11a56r57t95i50n 56P27e76c71i57n88a 4151963

Proč ne? Jen kousek od Šlechtovky je Vozovna, restaurace udělaná z torza bývalé křižíkovy vozovny. A ceny tam jsou i pro "kapsu běžného Čecha".

0/0
5.5.2016 8:29

V14á40c61l46a14v 43Č48e56r78m82á42k 4663770967164

Ono těch "bohatých" je jenom omezené množství a nelze na nich založit podnikání všude. Toho bych se nebál, sice tam asi nebude pívo za dvacku, ale normální člověk by tam určitě občas zajít mohl.

0/0
5.5.2016 11:25

J43a20n 26Š53e56b41e29s94t97a 6497350870505

Správně. Je potřeba ušetřit především na sociálním zařízení ;-D

0/0
4.5.2016 18:35

P37e37t24r69a 48H55e70l85i28k10a98r98o35v41a 9318724257384

Tak snad se dočká, už je opravdu nejvyšší čas.

+1/0
4.5.2016 18:17

J72o59s20e42f 61V40o45l57f65í83k 4448635969773

Ale ty namalované plachty jsou přece taky krásné.

+3/0
4.5.2016 18:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.