Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nekonečný příběh opravy Šlechtovky: začne nejpozději na jaře 2017

Opravy Šlechtovy restaurace začnou nejpozději na jaře příštího roku a potrvají po dobu dvou let. Do čtrnácti dnů Praha zveřejní podmínky tendru a v září oznámí vítěze. Praha 7 zde plánuje pořádat svatby a obnovena bude i restaurace. Cena rekonstrukce se vyšplhá na 169 milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R90a11d26e81k 88N43o58v35a49k 9684893159380

teda zbourat a postavit ji znovu by imho bylo levnější

0/0
5.5.2016 8:51

V21á61c21l63a83v 52Č33e38r80m93á63k 4843600837864

Jenže to blokují památkáři a proto je to v takovém stavu, v jakém to teď je. Prostě stavba se památkově chrání až se dochrání úplně a spadne (nebo čistou náhodou vyhoří) a pak se v místě konečně dá dělat cosi ekonomicky smyluplného.

0/0
5.5.2016 11:22

K47a52r94e48l 48T78r58o81n95n15e67r 2726364210864

Tak to jsem teda zvědavej ....

Přihlásili jsme se na výzvu někdy tak v roce 1993 a nestačili jsme valit oči.

Podmínky byly takové, že by se žádné stavební činnosti snad ani nedaly provádět. Příjezd hlavní cestou od konečné tramvaje bylo zakázáno použít a za přístupovou cestu byla stanovena úzká parková cestička z ulice Nad Královskou oboru, po které by směly jezdit jen multikáry, tenkrát nic jiného nebylo. Mostek přes železniční trať by totiž nic jiného neunesl. Zákaz jakéhokoliv záboru v okolí objektu kam bychom složili aspoň nějaký stavební materiál. Zákaz skládat cokoliv v ulici Nad Královskou oborou, podle radnice Prahy 7 bychom směli přijet s velkým nákladním autem, mixem apod. a zastavit na dobu nezbytně nutnou k přeložení na nějakou tu multikáru, cca 30 minut, přičemž za každé takové zastavení bylo třeba zaplatit extra povolenku, myslím že 200 Kč. A to pouze v době mezi 8 až 10 hodinou, jinak ani ťuk. Nikdo nám nebyl schopný říct, kudy (a jestli vůbec) vedou sítě a v jakém jsou stavu. Zdroj vody nejistý, vjezd s cisternou byl zakázán. Připojení na el. síť rovněž zcela nejisté, kabel z rozvodny u konečné tramvaje by se musel zakopat, aby nehyzdil parkovou úpravu.

A všude natažené ruce nějakých ouřadů, kteří o všech těch povoleních měli rozhodovat.

Tak jsme se na to s parťákem Vráťou vybodli a raději šli do proslavené letenské hospody "U Sojků", co ji potom zbourali a předělali na pobočku ČSOB.

+2/0
4.5.2016 20:35

A34u77g30u61s81t 58F97o35r13m66á30n64e52k 6315679980926

Proč to opravovat ? Tuhle ruinu bych zboural a postavil to znova - buď stejnou stavbu, anebo chobotnici. Ta by se mezi stromy snad ztratila.

+1/−1
4.5.2016 19:17

P38e90t61r 23B56a12č80a60v89č98í38k 3153858261299

Bývalo tam pěkně, zejména venku. Dnes, když to uvedou do nějakého fungujícího stavu, to beztak nebude pro kapsu běžného Čecha - kdysi to bylo i pro lidi.

+1/0
4.5.2016 19:27

P71e60t38r21a 62H91e83l92i18k60a43r34o91v75a 9768314157154

Tak Ladronka taky bývala prakticky ruina, zrekonstruovali to a chodí tam normální lidi, není to pro horních deset tisíc.

+2/−1
4.5.2016 19:30

M38a67r50t94i67n 62P26e90c50i28n65a 4231423

Proč ne? Jen kousek od Šlechtovky je Vozovna, restaurace udělaná z torza bývalé křižíkovy vozovny. A ceny tam jsou i pro "kapsu běžného Čecha".

0/0
5.5.2016 8:29

V94á15c86l39a59v 54Č90e77r86m32á62k 4923720617444

Ono těch "bohatých" je jenom omezené množství a nelze na nich založit podnikání všude. Toho bych se nebál, sice tam asi nebude pívo za dvacku, ale normální člověk by tam určitě občas zajít mohl.

0/0
5.5.2016 11:25

J28a44n 97Š57e20b48e71s83t33a 6657730980605

Správně. Je potřeba ušetřit především na sociálním zařízení ;-D

0/0
4.5.2016 18:35

P17e10t16r15a 85H97e49l61i39k41a58r85o16v56a 9278284777204

Tak snad se dočká, už je opravdu nejvyšší čas.

+1/0
4.5.2016 18:17

J43o95s51e91f 89V20o64l17f36í19k 4178465779303

Ale ty namalované plachty jsou přece taky krásné.

+3/0
4.5.2016 18:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.