Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové podchody i výtahy. Praha upraví jedenáct stanic metra

Magistrát hodlá přestavět nebo alespoň uklidit bezútěšné stanice metra a jejich okolí. Rozsáhlejší zásah proběhne například na Karlově náměstí nebo Dejvické. Na seznam se dostala také jedna z nových stanic - Bořislavka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M30a94r88t17i84n 51Š26n68o80b13r 8500442286399

Co třeba Chodov? Jedna z nejvyužívanějších stanic jižního metra C. Chodov má hodně potenciálu - centrum Chodov a nové mrakodrapy Eye Tower. ;-)

0/0
5.5.2016 17:31

Š14i32m89o84n16-30E51r59i27c26h 36J56e79l69í90n20e92k 5470302573943

Já k tomu mám jediné - kde je Palmovka?

0/0
5.5.2016 17:03

R57o74b94e98r46t 10P14l17o79c30h 4856902801373

Nezapomněli náhodou třeba i na Kačerov? Okolí stanice je tam naprosto příšerný. Taky by to chtělo bezbariérově propojit metro s vlakem.

0/0
5.5.2016 16:27

I15v16a10n 11P54r53o70c76h72á80z38k70a 3551764695195

Nevím, proč se dříve skoro všude instalovaly pojízdné schody jen ve směru nahoru na ulici, ale dolů už nikoliv. Špatně pohyblivý člověk mívá větší problém schody sejít, než vyjít. Zrovna stanice Karlovo náměstí je toho příkladem.

0/0
5.5.2016 16:12

M12a24t69ú44š 55E56l93i85a68š 3300476524465

Takže Vltavská je úplne OK :)

+3/0
5.5.2016 12:29

M94a49r64t98i42n 85P14i92š46t74o13r34a 8798118236709

Trochu zašlá, ale přehledná.

0/0
5.5.2016 13:00

R75o53b36e46r69t 27P70l31o46c81h 4576212231413

Vltavská je taky moc pěkná... Ty stánky tam u zástavky tramvaje, ve směru do Holešovic k tržnici, to je naprostá nádhera :)

+1/0
5.5.2016 16:30

R34a15d27i40m 76V41o72d71ň23a90n65s26k64ý 5491664206759

Vltavská je možná nejhorší ze "starých" stanic. Architektonické provedení vyhovuje snad jen bezdomovcům, název podle ulice, která zanikla kvůli výstavbě metra, poloha jediného výlezu pokud možno co nejdál od obydlené zóny, na nádraží hned nad stanicí je to pěšky snad kilometr...

+1/0
6.5.2016 21:57

R54a79d24i92m 75V20o15d76ň76a78n43s61k60ý 5371914786159

Je to málo. Na I. P. Pavlova chybí podchod magistrály, Vltavská je absencí severního vestibulu odříznuta od čtvrti i nádraží, na Bořislavce a Petřinách se stojí fronty na výtah, na Kobylisích vede veškerá MHD k východnímu vestibulu, který je přetížený, Motol má věčně zamčeno u horního vstupu, na Chodově se kvůli výtahu cestující ani nevejdou na schody, a takhle by šlo pokračovat..

+6/0
5.5.2016 10:58

R49o96m16a49n 34P81o96l13á39č45e79k 5536629315

Příměsta a pár městských jezdí k západu;-), ale tam s tím moc reálně hýbat nejde...

Tramvaj neposunete a zastávky busu taky není moc kam dát.

+1/0
5.5.2016 11:14

O64n35d15ř13e41j 98N47o57v94á21k 9637984619399

No a ty fronty na výtah stojí lidi, kteří by evidentně mohli chodit pěšky .... vlastní denní zkušenost z Bořislavky ...

+4/0
5.5.2016 11:16

J20a62n 62V73o46j59t98í68š14e35k 6302961275896

Takhle to prostě vypadá, když se schody a vestibul daj na špatnou stranu nástupiště. Nemluvě o tom, že je ta stanice celá v blbym místě a blbě udělaná.

+2/0
5.5.2016 12:03

I45v73a35n 32P24r56o77c36h54á34z60k79a 3661914125935

Na I.P.Pavlova je jak podchod, tak i přechod magistrály (Legerova).

+2/0
5.5.2016 16:14

R85a34d30i66m 92V76o82d16ň17a13n32s94k31ý 5781814436809

Myslel jsem samozřejmě tu část magistrály směrem ven z centra, která podchod nemá.

0/0
6.5.2016 11:30

P57a22t30r85i40k 84E14g60e82r 2188380239661

Výborně! Chci se zeptat zda by šlo vést tramvajové tratě podobně jako v Brně? Tak by se přitom mohla trať propojit Barrandov - Butovice - Motol - Vypich - Petřiny.

0/0
5.5.2016 10:45

R92o17m65a19n 49P94o76l59á96č68e90k 5286259215

Tak když budete mít přebytečných desítky mld. na stavbu, na uplacení všech sdružení co budou proti a pak ročně hodíte několik desítek milionů na zaplacení provozu;-D

+3/0
5.5.2016 11:02

M34a82t15ú74š 51E26l97i18a78š 3810176544495

Brno nemá metro, takže tam sú úplne iné podmienky. Dlhé linky križujúce mesto každých 5 minút... To Praha určite nepotrebuje, na to slúži práve podzemná dráha.

+1/0
5.5.2016 12:28

M25a15r19t67i54n 92P50i20š24t39o21r39a 8858658316609

Ovšem hůře přístupná. Stanice jsou daleko a hluboko - neopravitelná konstrukční vada.

0/0
5.5.2016 13:04

O52n39d66ř25e72j 79N77o77v43á85k 9957674839379

Opravdu budou předělávat Bořislavku?!

+4/0
5.5.2016 9:59

P83a11t94r55i61k 53E86g10e46r 2358740119191

Ano píše se to v návrhu, ale sáhnout by se mělo i po Veleslavíně. Ty eskalátory tady fakt chybí!

+1/−1
5.5.2016 10:42

R52o92m45a65n 60P76o57l35á51č49e38k 5756449375

Mě chybí na spoustě dalších stanic a taky tam nejsou...

Radlická, Strašnická... Následně i Kobylisy a to nikoho nepálí...

+4/0
5.5.2016 10:58

M40a34t67ú95š 81E35l86i54a19š 3430406144765

najhoršie je tam prepojenie metra a vlaku, ktoré neexistuje. áno, počíta sa tam s tou "rýchlodráhou", ale o koľko rokov?

+1/0
5.5.2016 12:29

M72a52r92t41i50n 71P69i35š83t96o30r45a 8898368116419

Asi jen stříšky.

0/0
5.5.2016 13:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.