Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové podchody i výtahy. Praha upraví jedenáct stanic metra

Magistrát hodlá přestavět nebo alespoň uklidit bezútěšné stanice metra a jejich okolí. Rozsáhlejší zásah proběhne například na Karlově náměstí nebo Dejvické. Na seznam se dostala také jedna z nových stanic - Bořislavka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M76a72r72t65i21n 35Š44n38o88b91r 8540492866889

Co třeba Chodov? Jedna z nejvyužívanějších stanic jižního metra C. Chodov má hodně potenciálu - centrum Chodov a nové mrakodrapy Eye Tower. ;-)

0/0
5.5.2016 17:31

Š98i37m35o71n77-87E42r85i96c61h 62J37e44l82í61n16e41k 5290632523373

Já k tomu mám jediné - kde je Palmovka?

0/0
5.5.2016 17:03
Foto

R98o83b58e96r42t 20P29l83o79c17h 4346432541503

Nezapomněli náhodou třeba i na Kačerov? Okolí stanice je tam naprosto příšerný. Taky by to chtělo bezbariérově propojit metro s vlakem.

0/0
5.5.2016 16:27

I10v44a95n 27P44r86o74c14h58á97z98k55a 3371844235295

Nevím, proč se dříve skoro všude instalovaly pojízdné schody jen ve směru nahoru na ulici, ale dolů už nikoliv. Špatně pohyblivý člověk mívá větší problém schody sejít, než vyjít. Zrovna stanice Karlovo náměstí je toho příkladem.

0/0
5.5.2016 16:12

M33a45t26ú10š 52E76l74i44a76š 3220116264545

Takže Vltavská je úplne OK :)

+3/0
5.5.2016 12:29
Foto

M38a92r89t42i86n 15P96i32š45t17o50r33a 8798108976429

Trochu zašlá, ale přehledná.

0/0
5.5.2016 13:00
Foto

R63o91b97e66r86t 10P96l37o49c31h 4336692611493

Vltavská je taky moc pěkná... Ty stánky tam u zástavky tramvaje, ve směru do Holešovic k tržnici, to je naprostá nádhera :)

+1/0
5.5.2016 16:30

R32a84d57i58m 29V14o19d22ň50a79n26s95k87ý 5371754766729

Vltavská je možná nejhorší ze "starých" stanic. Architektonické provedení vyhovuje snad jen bezdomovcům, název podle ulice, která zanikla kvůli výstavbě metra, poloha jediného výlezu pokud možno co nejdál od obydlené zóny, na nádraží hned nad stanicí je to pěšky snad kilometr...

+1/0
6.5.2016 21:57

R76a75d11i23m 30V12o59d66ň37a95n62s92k64ý 5811364706949

Je to málo. Na I. P. Pavlova chybí podchod magistrály, Vltavská je absencí severního vestibulu odříznuta od čtvrti i nádraží, na Bořislavce a Petřinách se stojí fronty na výtah, na Kobylisích vede veškerá MHD k východnímu vestibulu, který je přetížený, Motol má věčně zamčeno u horního vstupu, na Chodově se kvůli výtahu cestující ani nevejdou na schody, a takhle by šlo pokračovat..

+6/0
5.5.2016 10:58

R84o64m74a30n 79P93o33l51á50č28e50k 5896229695

Příměsta a pár městských jezdí k západu;-), ale tam s tím moc reálně hýbat nejde...

Tramvaj neposunete a zastávky busu taky není moc kam dát.

+1/0
5.5.2016 11:14

O60n71d57ř56e93j 59N36o12v82á97k 9907914189569

No a ty fronty na výtah stojí lidi, kteří by evidentně mohli chodit pěšky .... vlastní denní zkušenost z Bořislavky ...

+4/0
5.5.2016 11:16

J29a84n 97V88o35j91t52í21š11e52k 6952811775706

Takhle to prostě vypadá, když se schody a vestibul daj na špatnou stranu nástupiště. Nemluvě o tom, že je ta stanice celá v blbym místě a blbě udělaná.

+2/0
5.5.2016 12:03

I78v83a18n 76P24r35o11c30h16á34z42k21a 3671814815755

Na I.P.Pavlova je jak podchod, tak i přechod magistrály (Legerova).

+2/0
5.5.2016 16:14

R38a86d84i76m 31V64o30d61ň64a30n27s49k70ý 5151594216819

Myslel jsem samozřejmě tu část magistrály směrem ven z centra, která podchod nemá.

0/0
6.5.2016 11:30

P64a33t97r89i24k 76E81g54e97r 2788720569231

Výborně! Chci se zeptat zda by šlo vést tramvajové tratě podobně jako v Brně? Tak by se přitom mohla trať propojit Barrandov - Butovice - Motol - Vypich - Petřiny.

0/0
5.5.2016 10:45

R33o69m38a34n 23P19o95l10á48č23e63k 5566219935

Tak když budete mít přebytečných desítky mld. na stavbu, na uplacení všech sdružení co budou proti a pak ročně hodíte několik desítek milionů na zaplacení provozu;-D

+3/0
5.5.2016 11:02

M18a61t59ú10š 73E30l38i13a58š 3820856244195

Brno nemá metro, takže tam sú úplne iné podmienky. Dlhé linky križujúce mesto každých 5 minút... To Praha určite nepotrebuje, na to slúži práve podzemná dráha.

+1/0
5.5.2016 12:28
Foto

M13a31r33t85i56n 15P50i95š56t20o45r91a 8508248806269

Ovšem hůře přístupná. Stanice jsou daleko a hluboko - neopravitelná konstrukční vada.

0/0
5.5.2016 13:04

O19n44d42ř12e82j 73N92o48v77á98k 9357844309219

Opravdu budou předělávat Bořislavku?!

+4/0
5.5.2016 9:59

P55a47t98r98i92k 77E25g36e16r 2518700979611

Ano píše se to v návrhu, ale sáhnout by se mělo i po Veleslavíně. Ty eskalátory tady fakt chybí!

+1/−1
5.5.2016 10:42

R50o23m18a32n 15P56o85l48á47č53e21k 5366389385

Mě chybí na spoustě dalších stanic a taky tam nejsou...

Radlická, Strašnická... Následně i Kobylisy a to nikoho nepálí...

+4/0
5.5.2016 10:58

M83a18t57ú78š 65E74l45i63a96š 3910516314135

najhoršie je tam prepojenie metra a vlaku, ktoré neexistuje. áno, počíta sa tam s tou "rýchlodráhou", ale o koľko rokov?

+1/0
5.5.2016 12:29
Foto

M10a82r38t90i41n 84P22i51š35t68o75r29a 8378438726189

Asi jen stříšky.

0/0
5.5.2016 13:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.