Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové podchody i výtahy. Praha upraví jedenáct stanic metra

Magistrát hodlá přestavět nebo alespoň uklidit bezútěšné stanice metra a jejich okolí. Rozsáhlejší zásah proběhne například na Karlově náměstí nebo Dejvické. Na seznam se dostala také jedna z nových stanic - Bořislavka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M19a48r34t92i93n 52Š44n90o88b26r 8240362156659

Co třeba Chodov? Jedna z nejvyužívanějších stanic jižního metra C. Chodov má hodně potenciálu - centrum Chodov a nové mrakodrapy Eye Tower. ;-)

0/0
5.5.2016 17:31

Š91i79m10o42n32-37E65r70i12c58h 63J23e81l50í89n97e85k 5780532633593

Já k tomu mám jediné - kde je Palmovka?

0/0
5.5.2016 17:03
Foto

R91o74b83e92r98t 44P73l30o85c21h 4116552831733

Nezapomněli náhodou třeba i na Kačerov? Okolí stanice je tam naprosto příšerný. Taky by to chtělo bezbariérově propojit metro s vlakem.

0/0
5.5.2016 16:27

I27v48a68n 18P87r65o97c78h24á14z23k16a 3911464745915

Nevím, proč se dříve skoro všude instalovaly pojízdné schody jen ve směru nahoru na ulici, ale dolů už nikoliv. Špatně pohyblivý člověk mívá větší problém schody sejít, než vyjít. Zrovna stanice Karlovo náměstí je toho příkladem.

0/0
5.5.2016 16:12

M48a38t51ú84š 83E74l59i75a65š 3420296234325

Takže Vltavská je úplne OK :)

+3/0
5.5.2016 12:29
Foto

M18a31r22t46i55n 45P15i33š75t75o71r30a 8188718256269

Trochu zašlá, ale přehledná.

0/0
5.5.2016 13:00
Foto

R44o73b11e49r88t 77P46l95o58c68h 4746152191533

Vltavská je taky moc pěkná... Ty stánky tam u zástavky tramvaje, ve směru do Holešovic k tržnici, to je naprostá nádhera :)

+1/0
5.5.2016 16:30

R13a87d89i63m 82V71o28d60ň91a26n86s96k40ý 5831254866869

Vltavská je možná nejhorší ze "starých" stanic. Architektonické provedení vyhovuje snad jen bezdomovcům, název podle ulice, která zanikla kvůli výstavbě metra, poloha jediného výlezu pokud možno co nejdál od obydlené zóny, na nádraží hned nad stanicí je to pěšky snad kilometr...

+1/0
6.5.2016 21:57

R23a43d18i67m 14V91o43d89ň91a78n17s71k98ý 5351534466419

Je to málo. Na I. P. Pavlova chybí podchod magistrály, Vltavská je absencí severního vestibulu odříznuta od čtvrti i nádraží, na Bořislavce a Petřinách se stojí fronty na výtah, na Kobylisích vede veškerá MHD k východnímu vestibulu, který je přetížený, Motol má věčně zamčeno u horního vstupu, na Chodově se kvůli výtahu cestující ani nevejdou na schody, a takhle by šlo pokračovat..

+6/0
5.5.2016 10:58

R98o24m16a83n 42P98o49l28á52č77e84k 5646449145

Příměsta a pár městských jezdí k západu;-), ale tam s tím moc reálně hýbat nejde...

Tramvaj neposunete a zastávky busu taky není moc kam dát.

+1/0
5.5.2016 11:14

O21n79d42ř26e82j 87N12o34v16á79k 9447674499609

No a ty fronty na výtah stojí lidi, kteří by evidentně mohli chodit pěšky .... vlastní denní zkušenost z Bořislavky ...

+4/0
5.5.2016 11:16

J23a57n 34V56o74j18t27í92š18e12k 6392221265456

Takhle to prostě vypadá, když se schody a vestibul daj na špatnou stranu nástupiště. Nemluvě o tom, že je ta stanice celá v blbym místě a blbě udělaná.

+2/0
5.5.2016 12:03

I48v78a30n 63P18r97o81c60h30á81z28k71a 3391854705705

Na I.P.Pavlova je jak podchod, tak i přechod magistrály (Legerova).

+2/0
5.5.2016 16:14

R66a84d55i77m 70V58o29d29ň26a16n85s94k58ý 5231964926709

Myslel jsem samozřejmě tu část magistrály směrem ven z centra, která podchod nemá.

0/0
6.5.2016 11:30

P90a53t38r44i53k 68E45g88e58r 2118470129211

Výborně! Chci se zeptat zda by šlo vést tramvajové tratě podobně jako v Brně? Tak by se přitom mohla trať propojit Barrandov - Butovice - Motol - Vypich - Petřiny.

0/0
5.5.2016 10:45

R85o11m17a84n 34P10o43l93á36č74e83k 5526929565

Tak když budete mít přebytečných desítky mld. na stavbu, na uplacení všech sdružení co budou proti a pak ročně hodíte několik desítek milionů na zaplacení provozu;-D

+3/0
5.5.2016 11:02

M57a69t81ú16š 89E93l33i14a14š 3830616494125

Brno nemá metro, takže tam sú úplne iné podmienky. Dlhé linky križujúce mesto každých 5 minút... To Praha určite nepotrebuje, na to slúži práve podzemná dráha.

+1/0
5.5.2016 12:28
Foto

M59a11r83t93i43n 39P50i43š21t80o61r87a 8348768676639

Ovšem hůře přístupná. Stanice jsou daleko a hluboko - neopravitelná konstrukční vada.

0/0
5.5.2016 13:04

O77n53d91ř59e21j 86N29o76v94á56k 9177874809959

Opravdu budou předělávat Bořislavku?!

+4/0
5.5.2016 9:59

P33a32t84r96i83k 91E52g80e50r 2238520229461

Ano píše se to v návrhu, ale sáhnout by se mělo i po Veleslavíně. Ty eskalátory tady fakt chybí!

+1/−1
5.5.2016 10:42

R87o30m27a64n 26P64o50l36á39č69e88k 5896719805

Mě chybí na spoustě dalších stanic a taky tam nejsou...

Radlická, Strašnická... Následně i Kobylisy a to nikoho nepálí...

+4/0
5.5.2016 10:58

M17a98t86ú31š 61E62l24i56a38š 3130366924745

najhoršie je tam prepojenie metra a vlaku, ktoré neexistuje. áno, počíta sa tam s tou "rýchlodráhou", ale o koľko rokov?

+1/0
5.5.2016 12:29
Foto

M20a96r13t77i17n 98P50i40š55t76o90r90a 8328408696929

Asi jen stříšky.

0/0
5.5.2016 13:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.