Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nebezpečné „esíčko“ u Olbramovic nahradí obchvat za půl miliardy

V nechvalně proslulém „esíčku“ na silnici I/3 u středočeských Olbramovic dochází často k vážným dopravním nehodám. Pomoct by měl obchvat. Objízdnou trasu na cestě z Prahy do Tábora sice brzdí posudek vlivu na životní prostředí (EIA), stavět by se ale mohlo už koncem roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V50l41a19d66i61m87í96r 46H83o91l30ý 8824111166697

Co raději začít stavět D3?

+3/−1
13.5.2016 1:21

R34a73d70i47m 28V20o72d73ň28a29n13s54k97ý 5771614526399

Beztak i tady povede dálnice. Jestli už by nebylo levnější silnici jen narovnat.

+1/0
12.5.2016 15:33

M22a66r72t95i68n 62Č11e37r95n17ý 7781134131

Problem neni v silnici, ale v ridicich. To co vidim kazdy den na silnicich je v mnoha ohledech na dozivotni sebrani ridicaku. Divim se ze mrtvych neni daleko vice.

+4/0
12.5.2016 9:59

J42a23k80u77b 93F52e16i41f39a49r 7769669906469

Esíčko je nesmyslné, avšak ne nebezpečné. Nebezpeční jsou řidiči, kteří tam přes jasné značení jedou jako idioti.

+12/0
12.5.2016 9:58

D42a98v68i31d 49V89o69d44ň43a73n64s20k68ý 4190319121927

Souhlas, nebezpečnější mi přijde úsek mezi zmíněným esíčkem a Olbramovicemi, kde je několik dolíků s mizernou viditelností za horizont. A právě v těchto místech řada řidičů s oblibou předjíždí

+8/0
12.5.2016 10:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.