Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Představenstvo odvolalo Ďuriše i z křesla šéfa pražského dopravního podniku

Na základě doporučení dozorčí rady Dopravního podniku odvolal představenstvo firmy generálního ředitele Jaroslava Ďuriše. Od jeho nástupce žádá lepší hospodaření. Ďuriše dříve kritizovala i primátorka Adriana Krnáčová. Odbory kvůli konci ředitele vyhlásily stávkovou pohotovost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K65a23r64e45l 83D52r61d62a 6314102637

Dopraváci vždy pobaví. Zastaví veřejnou dopravu a vypečou Pražany, čímž prý nejlépe vyjádří své úsilí, aby doprava v Praze lépe fungovala. To mi zní jako logika přímo od Ďuriše. ;-D Tak snad, kdo pojede autem, pojede o to svižněji, když nebudou překážet všude tramvaje, autobusy a vyhrazené pruhy. ;-D

Dopravácké stávky jsem zažil a byly nechutné. Je to jako teroristický útok. Cílem je, aby cestující o výpadku nevěděli předem a stali se rukojmími, co stojí marně na zastávkách. Jinak by ta stávka neměla patřičný nátlakový efekt. Takže pak stávkují "kaštani" za odboráře a škodu mají hlavně oni. Tak především to utajení je třeba, aby se Pražané na svoji MHD v den stávky nevykašlali. Rv;-)

0/−2
20.5.2016 6:21

E60v94ž49e17n 16P39o77l66á43k 3708248361403

Když nebudou všude překážet tramvaje a všichni přelezou do aut, jistě budou těmi auty jezdit moc svižně. Pokolikáté že už tento nesmysl spamujete do diskuze?

0/0
20.5.2016 23:18

K64a11r90e58l 44D10r47d27a 6704662467

Tento "nesmysl" zrušil tramvaje v Londýně. Tak se mi líbí. Britové MHD asi nerozumí, na rozdíl od Čechů. Mohl by fungovat i v Praze. Zvlášť, když tramvaje u nás dobře fungují jen na vyhrazených tramvajových tratích s otevřeným kolejovým svrškem, které bezohledně zabírají cca 1/3 prostoru ulice, kterého je pak nedostatek pro ostatní dopravu, a to včetně chodníků pro chodce.

Ostatně, kdoví jak dlouho budete stávkovat? Třeba by se zrušení tramvajových tratí v Praze zvládlo za tu chvilku, než se odboráři vrátí ze stávky. To by bylo překvápko. Rv;-D

0/0
22.5.2016 7:54

E24v80ž44e43n 44P18o48l36á11k 3458468821973

Já jaksi nejsem tramvaják a stávkovat nebudu. Až zaplatíte Praze metro se stanicí na každém patníku, které bude o to pomalejší a které zde je geologicky nemyslitelné, pak si rušte. Beztak bude jezdit poloprázdné,protože tramvaj kapacitně Praze zcela odpovídá. Ale klidně se té vaší sovětské koncepce držte dál, v Uzbekistánu taky nedavno zrušili tramvaje, zato všude jinde po světě je masivně staví. To ovšem budete muaet začít přemýšlet na základě přepravní poptávky a ne vašich emocí.

0/0
22.5.2016 8:26

K41a83r36e90l 35D49r14d35a 6574622537

Není třeba to hrotit. Jen Vám dokazuji, že až takový nesmysl to není. A ta Vaše "přepravní poptávka" dělá z Prahy největší Kocourkov na světě.

Praha s malou hustotou obyvatel s mohutnou MHD, kterou zaplatí Pražané jen s odřenýma ušima a na úkor zanedbání všeho ostatního. Maličký Červený vrch a Petřiny, kam vedeme tramvaje i metro. Pankrác, kde by se k Céčku měly tramvaje vrátit. Cestující v Praze, co raději vybíravě volí paralelní tramvaj či autobus, protože metro není moc příjemné. Přelidněný Žižkov bez šance na metro, kde mají narvané tramvaje tak jednou týdně totální výpadek...

0/0
23.5.2016 10:28

E35v18ž61e24n 14P39o95l23á80k 3688728721943

Aha, takže poptávka je podle vás malá a přitom na Žižkově si stěžujete na narvané tramvaje, což byste řešil vyhnáním lidí do automobilů? Ono na Pankráci jaksi ani to metro nestíhá a brzy tam přibude konečná dalšího metra. A zrovna na ten "maličký Červený vrch" jezdí dosti plné jak tramvaje, tak i metro.

0/0
23.5.2016 10:53

P68e28t17r 69Č77e88r56m66á68k 9168315529740

Poptávka po MHD ze strany lidí skutečně je daleko menší než dříve, procento lidí kteří ji uživají již dlouhá léta klesá, a jelikož Praha nijak dramaticky do počtu obyvatel neroste, tak to skutečně značí jediné - přesun lidí do aut. Samozřejmě že v nějaké konkrétní lokalitě se to může jevit jinak, ale je to tak.

0/0
26.5.2016 23:14

P97e23t45r 19Č82e69r55m36á80k 9298135189390

Nic proti němu, ale hospodařit s více jak 11 mld. sekerou opravdu není žádný dobrý hospodářský výsledek.

0/0
19.5.2016 23:25

J86o64s77e20f 34K45o25m17á82r65e70k 5244772904929

A to jsem si říkal, že je tam konečně normální člověk bez vazeb na všechny ty gaunery. To byla evidentně ta chyba...

+1/0
19.5.2016 22:35

P46a13v64e86l 25S90l93a86m39a 9209222461907

Očekávám změnu uniforem pro zaměstnance a vedlejšák po 11 . hodinové směně za volantem s roznáškou dopisů.Intriky jako politika, politika jako intriky aneb kdo maže ten jede. Uvidíme jak to bude jezdit u DPP po téhle ŠARÁDĚ.8-o

+1/−1
19.5.2016 14:57

B74o64h20u76s81l23a21v 46K41r32á90l24í69k 2181370979676

Po jedenácté hodinové směně?

0/0
19.5.2016 17:09

P27a89v33e52l 70S93l13a22m24a 9529572541657

A čemu na tom nerozumíš rozumbrado ?8-o

0/0
21.5.2016 15:18

P72a43v70e59l 96S15l82a56m13a 9419592691547

A čemu na tom sdělení nerozumíš , rozumbrado 8-o?

0/0
21.5.2016 15:19
Foto

I88v94o 77P87r91o35t68i49v85í69n74s96k71ý 8522944349340

Bodejť by nebyla Krn.da spokojena s odvoláním Ďuriše, když to byl právě on, kdo zastavil penězovod z DPP do různých soukromých kapes a samozřejmě i pro zkorumpované politiky v radě města...

Ani bych se nedivil, kdyby zaměstnanci vstoupili do stávky...

+14/−1
19.5.2016 12:18

J67i54ř72í 96K61r41e26j63č35í79k 2947358674296

A jedinej relevantní důvod co zatim prosákl na veřejnost je, že se znelíbil Krnáčový.

Politika je holt svinstvo...

+15/−1
19.5.2016 12:01

B63o75h26u25s29l87a82v 17K67r94á97l46í97k 2161110809586

Já bych Krnáčovou nepřeceňoval. Ta možná ani neví, proč to po ní Babiš chtěl.

+2/0
19.5.2016 17:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.