- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
rekonstrukce musely byt minimalne 2. Na lanovku si pamatuji a sam sem s ni nekolikrat jet v letech zhruba 1965-70. pro dite to byl zazitek Pak prisel nejaky pudni sesuv a lanovka byla mimo provoz, ale o spartakiade v r. 1975 jeste musela jezdit, protoze tam vsichni mimoprazsti ucastnici stali mohutne fronty.......
to pletete s lanovkou na Petřín
Tak se už ke stoletému výročí poslední jízdy znovu nerozjede.
Vydání článku iDNES opět provázel trapas.
Co mě tady neskutečně prudí, že Letenské sady nejsou od nábřeží bezbariérově přístupné. Bariérová prasárna přímo před Úřadem vlády České republiky.
http://www.praguecityline.cz/prazske-pamatky/lanova-draha-a-pohyblive-schodiste-na-letnou
ˇSířka jedné skříně byla 180 metrů.................................??????????????? Pane jo
Opravdu měla lanovka začátek u mostu císaře Františka? (dnešní most Legií). Ten je ale poněkud jinde, proti Petřínu. Řekl bych, že šlo o Čechův most.
Začátek byl u mostu Františka Josefa, který stál v místech dnešního Štefánikova mostu, tj. u Letenského tunelu.
"měly Pražané ve velké oblibě" -> "měli Pražané ve velké oblibě"
Za upozorneni na chybu tohoto druhu uz me censor jednou smazal. Pry "prispevek mimo tema".
Pane Beneš nebyla tato lanová dráha v Mostě ?
tak ti kteří měli, už nejsou živí ne? :)
Velmi zajímavá je taky Abtova výhybka, která umožňuje míjení vozů lanovky uprostřed - a v ní nejsou žádné pohyblivé části. Geniálně jednoduchá věc.