Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pes v kolejišti zastavil na hodinu a půl provoz metra na trase C

Na lince C v úseku Kačerov - Florenc nejezdilo ve středu v podvečer metro. Do kolejiště pražské podzemní dráhy se zaběhl pes. Náhradní dopravu zajišťovaly autobusy. K běžnému provozu se podzemní dráha vrátila před půl devátou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I89v72a37n 92G84o22u57b88e92j 5856517305285

Doufám, že neschopná majitelka hafánka dostane pěkně tučné vyúčtování. Nejsi schopný psa kontrolovat, pak s ním nemáš v MHD co dělat a basta.

+6/−1
26.5.2016 9:09

K84a18r21e18l 24K17r13p21a17t59a 5654366588345

Náhradní doprava a hledání čokla jistě něco stálo, takže proč by to měli zase platit všichni jak v socialismu.

+2/0
26.5.2016 9:50

M38a70r77t11i86n 90P26a95v86e98l27e37k 5760497305305

Říká se tomu solidarita.Je lepší,když každý z nás zaplatí korunu než aby náhrada škody někomu zničila život.Nebo vám dělá dobře,když někdo dostane pár milionů náhrady škody a tím se mu zničí život?

0/−4
26.5.2016 9:52

J53a44r21o62s69l60a44v 38P51l73a24c51h82e22t70k65a 7356866286289

Podle me to lepsi neni. Ale ja nejsem komunista, ani coklar...

0/0
26.5.2016 9:54

M25a83r64t39i12n 88P30a21v90e85l40e63k 5900857165315

Solidarita není o komunismu - podle vás mohou být lidé vzájemně solidární jen v komunismu a v demokracii jeden na druhého kašlat? Děláte to tak? Nikomu nikdy nepomůžete?

0/0
26.5.2016 10:46

J24a95r64o76s35l48a58v 22P75l74a23c73h38e60t12k88a 7306126156689

Ano. Solidarita neni o komunismu. O komunismu je nesmyslna solidarita. Proc bych mel prispivat cloveku, ktery svym bezohlednym chovanim zpusobuje skody? Nekontrolovany pes v metru muze zpusobit daleko horsi veci - treba poslat pod metro nejake dite.

+1/0
26.5.2016 10:53

M79a81r59t80i40n 33P47a64v43e60l59e95k 5160487505385

Protože takhle to prostě funguje - všichni přispíváme do záchranné sítě,která by nám měla následně pomáhat.

Pes v metru mohl utéct osmnáctileté studentce a podle vás by tedy měla dostat na triko náhradu škody ve výši několika milionů - to by ji zničilo celý život.No,věřím že lůza by z toho byla nadšená,ale osobně by mne to mrzelo.

0/0
26.5.2016 11:23

J32a51r91o76s35l52a62v 37P74l55a82c40h83e50t42k88a 7796466516429

Ja nevim, jestli by to mely byt miliony, ale urcite by za to mel nejaky citelny financni postih byt, aby si coklari davali pozor. Vzdyt se to stava kazdou chvili! Podle vas by tedy jakakoliv "likvidacni" pokuta/nahrada skody mela byt zaplacena erarem? Rekneme, ze si budu na svem pozemku strilet vzduchovkou do terce. Ujede mi to a vystrelim sousedovi oko. Soused bude pozadovat nejakou rozumnou castku za snizeni spolecenskeho uplatneni. Rekneme 5 milionu. Maji to zaplatit ostatni obcane, protoze preci nezlikvidujeme nezodpovedneho cloveka se vzduchovkou?

+1/0
26.5.2016 11:43

M45a82r46t12i10n 92P77a25v24e26l67e88k 5190727655785

Srovnáváte zmrzačení člověka s chvílí čekání na metro?

0/0
26.5.2016 12:44

L19e38o42š 37M28á32s16l83o 9495179809911

Dobře tak dejme tomu mu nevystřelí oko, nýbrž okno. Takové vzácné okno od nějakého výtvarného mistra v hodnotě 5 milionů. To už srovnatelné je.

+2/0
26.5.2016 12:54

M28a70r26t68i96n 17P92a49v15e89l75e41k 5730477225585

A pes střelce následně ještě zdrží sklenáře,kterým tím vznikne škoda?

0/0
26.5.2016 13:44

J87a93r30o21s83l62a79v 51P13l24a24c22h76e61t61k92a 7226846956539

Tak proc proste nenapisete, ze za skody odpovidaji vsichni, krome majitelu psu?

0/0
26.5.2016 14:04

J10a97r90o11s79l26a73v 28P62l11a62c79h20e56t94k54a 7856696186649

A muzete odpovedet?

0/0
26.5.2016 12:59

M89a73r64t82i92n 79P72a52v38e81l29e87k 5500687575895

Na co? Na tu pitomost kde srovnáváte doživotní zmrzačení se zdržením? Fakt nebudu odpovídat na něco co nemohu z principu brát vážně.

0/0
26.5.2016 13:38

J13a29r40o67s88l60a88v 12P60l44a12c29h66e17t17k51a 7766416626359

Tak si tam predstavte majetkovou skodu. Jenom me nenapadl nejaky jiny pripad se vzduchovkou, kde by skoda byla v milionech.

0/0
26.5.2016 13:41

L42e18o18š 10M53á31s89l79o 9805739389501

Solidarita je sice hezká, ale pokud pes nebyl na vodítku podle předpisů, tak je trest pro majitelku na místě. Zkrátka vyšetřit a pak případně potrestat. Za blbost se platí.

+1/0
26.5.2016 12:46

E98d15a 51D66r38á50b75e39k 7849622313577

řekne že se rozběhl za krysou (a krysy v prostorách nástupiště nemají co dělat) a je z obliga ;-D

+1/0
26.5.2016 10:01

J76i53ř85í 30M74a76c21e19k 3165325564941

Ono to bohužel souvisí i s tím, že v našich městech je asi 5× tolik psů, než je pro město únosné. Nejen pročůrané rohy domů, pokaděné trávníky, kde si hrají děti, ale i vyšší pravděpodobnost takovéto kolize.

+6/0
26.5.2016 7:55

K20a40r23e66l 70D18r31d85a 6154612307

Teď tady hlásí rádio, že dopraváci vážně straší se stávkou. Tohle byl jen nácvik. Odstavit dopravu v 18:00. Zaměstnavatelé jsou v klidu. Pražané mají zničený večer. A o to dopravákům jde, naprudit co nejvíc lidí a napáchat co nejméně ekonomických škod.

Ďurišovo teroristické komando v akci. Rv:-P;-D

0/0
26.5.2016 6:18

K60a65r49e23l 36K64r33p49a79t85a 5594336108455

Ten čokl bez vodítka chvíli běhal v kolejišti stanice Pražského povstání, majitelka na něj řvala rasty, nebo tak nějak.

Čokl však zmizel v tunelu.

Až přijde majitelce účet za náhradu škody, tak asi skončí v kolejišti taky.

+6/0
26.5.2016 0:19

J68a14k14u62b 28R44o75u58s 3563550964362

Bohužel nepřijde. ;-(

+1/0
26.5.2016 2:50

P18e67p75a 41Č45u51m24p33e34l64í34k 7637848544823

Proč ne? Však to je chyba majitelky. Někdo má například důležité setkání a nejde MHD. Pak to padne a je problém... Protože někdo nebyl odpovědný.

Aby tohle platil podnik je kravina. Klidně jí mohou dát účet. Snad žádný zákon to nezakazuje. MHD má jezdit přesně.

+4/0
26.5.2016 3:00

J81a76k18u60b 17R23o31u12s 3143260324862

To je teorie, praxe ovšem bývá jiná.

+1/0
26.5.2016 3:01

L27e53o12š 19M93á25s10l55o 9645729479491

Přesně tak. Teorie je hezká, ale když Dopravní podnik neumí ani vyčíslit ztrátu za hodinu tramvají mimo provoz, když někdo zaparkuje v kolejích, a následně to po majiteli auta nevymáhá. Tohle bude stejný případ. Jenom ty statisíce za náhradní dopravu zapltíme zase my všichni. Majitelka má mít prostě čokla na vodítku, nebo nést důsledky porušení předpisu.

0/0
26.5.2016 12:58

M17a18r76t20i14n 79N50o77v73o61t92n80ý 8479944897224

To že někomu vznikla škoda tím, že přijel někam pozdě, asi bude těžko dokazovat. Navíc nikoho to asi ani nenapadne, požadovat po DP náhradu škody za zpoždění metra. Ale náklady na zavedení háhradní autobusové dopravy by jí k náhradě dát měli, ono jen to bude hezkých pár set tisíc korun.

0/0
26.5.2016 9:19

E86d65a 71D24r22á64b96e78k 7329552403477

na druhou stranu ona nejspíš po nikom nechtěla aby zastavili dopravu, to byla osobní iniciativa DP.. ona může řict, že pokud jde o ní a o psa, mohli klidně jezdit:-P

0/0
26.5.2016 10:00

L84e97o27š 19M38á68s52l97o 9465209969341

Na druhou stranu má mít čokla na vodítku, jak je předepsáno v přepravním řádu metra. Tady neni o čem diskutovat.

A přerušení provozu metra při "cizím předmětu" v kolejišti je normální postup, aby se nepoškodily vlaky, ať majitelka zastavení chce, či ne.

+3/0
26.5.2016 12:50

J75a54n 22N65o59v30ý 5703985349862

Zdaleka ne první článek na toto téma, kdy jakýsi pes zablokuje linku metra, navíc v dopravní špičce. Pes má být v metru na vodítku, pakliže majitel nedokáže psa udržet, nemá s ním jezdit metrem. Výmluvy typu pejsek se asi polekal, pejsek se asi vysmekl, pejska možná držela nějaká slabá babička, neobstojí. Vrcholná nezodpovědnost majitele psa.

+9/0
25.5.2016 23:48

P68a98v11e33l 37S51o20b96o86t57k48a 5120924

Podle posledních zpráv z Magistrátu nebylo možno psa utratit tak jako krávy na dálnici:

http://praha.idnes.cz/dva-volne-pobihajici-byci-zastavili-provoz-na-d8-policie-je-zastrelila-1ez-/praha-zpravy.aspx?c=A160502_125516_praha-zpravy_rsr

protože by to vedlo k pádu Rady.

0/0
25.5.2016 23:24

J75a43n 83W51a78c51l90a74v 7754675477478

Psa měli převést do parlamentu. Tam dnes chyběly myslící bytosti ...

0/−4
25.5.2016 22:20

J66a52r41o28s11l83a41v 22P96l39a27c18h15e40t10k87a 7496326496849

Nechapu. To by jako metro vykolejilo?

+6/−13
25.5.2016 22:12

J73a61r46o31s75l78a91v 56M43a21l91ý 5416621858693

Co nechápete na tom že je to živý tvor ke kterému má někdo citovou vazbu ignorante?

+1/−4
25.5.2016 23:18

P98a77v77e84l 73S17o88b95o46t25k75a 5460474

jj, někdo velice vlivný.

0/−1
25.5.2016 23:37

J50i13ř35í 52M28a62c73e15k 3165205524321

Kdyby něčí pes skočil v ZOO do lví klece, tak tam polezete ho vytáhnout?

0/0
26.5.2016 7:53

M90a83r78t84i46n 85P54a29v70e11l19e70k 5460747765835

Samozřejmě,že ano.Pokud bude lev bezpečně uzavřený mimo prostor kde psík je.Stejně jako v Metru - zastavilo se a bylo možné psíka zachraňovat.

0/0
26.5.2016 8:18

J64a10r15o98s42l54a15v 40P85l48a23c10h21e63t92k67a 7356626826339

A kdo to zaplati?

+2/0
26.5.2016 8:25

M20a20r98t39i30n 26P76a49v92e64l16e52k 5840887495155

Nejspíš pojišťovna.Podobné případy(myslím zastavení metra) jsou tak finančně náročné,že není možné aby to běžný smrtelník finančně vyrovnal.

0/0
26.5.2016 8:47

J14a52r89o46s77l48a98v 97P72l54a17c16h18e51t44k83a 7916536726549

A ta pojistovna by to ale mela vymahat po majiteli psa, ktery to svou bezohlednosti zpusobil.

+2/0
26.5.2016 8:53

M10a74r77t25i76n 65P46a31v42e69l24e31k 5230867625815

Nesmysl,bylo by to likvidační a hlavně zbytečné.Dokonce mám pocit,že podobné nehody lze dát do nákladů a odepsat,takže to technicky zacvaká rozpočet.

Důležité je,že je psík v pořádku.

0/−1
26.5.2016 9:05

J71a45r54o71s21l11a66v 75P19l70a41c51h29e31t60k40a 7266946156389

Jo tak rozpocet. A do toho asi prispivaji jenom majitele psu. A cestujicim proplati skody kdo? Dulezite je, aby se takove veci nestavaly. Kdyz bude coklar vedet, ze mu nic nehrozi, tak nema duvod si na to davat pozor. Vzdyt je to kazdou chvili.

+1/0
26.5.2016 9:21

M73a74r68t22i11n 77P64a13v39e84l91e30k 5870617225555

Cestující mohou podat trestní oznámení a domáhat se finančního odškodnění - musí ovšem prokázat,že se jednalo o úmysl nebo zanedbání,nikoli o nešťastnou náhodu jako je prasklá karabina vodítka atd..

No,držím pacientovi,který to zkusí palce.;-D

0/−1
26.5.2016 9:30

J98a11r42o98s18l12a16v 16P33l94a11c21h19e83t15k28a 7816336176969

Vy budete koukam pravnik. Trestni oznameni? Tohle bude obcanskopravni spor o nahradu skody a nemajetkove ujmy. Proc by se mel prokazovat umysl? Majitel proste nepredesel vzniku skody tim, ze nezabezpecil svou zver. Kdyby tim vznikla skoda me, tak do toho jdu. Uz jen kvuli tomu, aby si pro priste dali coklari vetsi pozor.

+2/0
26.5.2016 9:39

M76a41r69t43i45n 62P45a33v77e20l62e66k 5190147405255

No,budu vám držet palce,i když si myslím,že mezi konáním a hrdinským žvatláním v diskuzi je velký rozdíl.

Mimochodem jaká škoda může vzniknout lidem,kteří musí jezdit metrem - vychladne jim doma bramboračka nebo nestihnou Ulici?

0/−2
26.5.2016 9:47

J61a15r29o71s68l62a87v 16P75l53a93c55h79e73t48k64a 7536246786679

To ja vzdavam. Proste zivot cokla je dulezitejsi, nez stovky hodin casu jinych lidi... A hlavne aby pejskar nemusel platit pokuticku.

+2/0
26.5.2016 9:53

M40a98r62t55i65n 81P37a23v41e43l11e14k 5520887655755

Samozřejmě,že je.Pro mne je psík parťák a člen rodiny,pro děti v rodině kámoš.Pro spoustu důchodců jediný tvor,ke kterému mají citovou vazbu.Pro špatně vychované lidi je jen věc a vás třeba zajímají jen peníze,které jsou středem všeho.

0/−3
26.5.2016 10:22

J13a45r38o24s52l63a66v 91P68l89a53c14h70e97t22k93a 7356726846629

Jak jste prisel na to, ze me zajimaji jenom penize? Podle me je pro cloveka nejcennejsi "veci" cas, protoze ho mame vsichni +/- stejne a omezene mnozstvi. Kvuli tomuhle pripadu ztratilo treba deset tisic lidi pul hodiny, ktere mohli stravit lepe(napriklad s rodinou). Pul hodina je sranda, ale kdyz se to secte, tak to dela pres pul roku casu. Nekde musi byt hranice. Nebo snad chcete rict, ze kdyby toho cokla nenasli, tak by melo byt metro zastavene treba mesic?

+2/0
26.5.2016 10:26

M51a73r15t85i34n 74P74a41v51e88l13e89k 5170727605185

Pořád píšete o penězích,vymáhání,proplácení škod - podle vás se dokonce ten čas,který dotyčný nestráví s rodinou,dá nějak proplatit.

Právě svůj cenný čas trávíte v diskuzi o ničem,takže si ho až tak nevážíte.

0/−2
26.5.2016 10:45

J85a64r24o75s41l70a85v 75P38l33a51c42h31e17t78k78a 7146136336389

Co delam se svym casem je moje vec. Me treba diskuze bavi, takze to neni ztraceny cas. Nebavi me cekat na metro.

Ja nechci toho coklare financne znicit, ja chci aby se to nestavalo. Vzdyt je tady kazdou chvili clanek, ze se tohle stane, ale jeste jsem necetl o tom, ze by dotycny musel zaplatit treba symbolickou castku 100 tisic korun dopravnimu podniku za zpusobene skody. Pokud coklari vidi, ze jim nic nehrozi, tak je nic nenuti si davat vetsi pozor.

+3/0
26.5.2016 10:50

K39a51r88e77l 88K34r49p79a85t62a 5954976468145

Mohl narušit bezpečnost provozu a signalizaci.

+2/0
26.5.2016 0:20
Foto

R18o69b58e18r30t 80P87l39o57c10h 4326412201443

Já už se lekl, že do kolejiště spadl nějaký tanečník :-)

+2/0
25.5.2016 21:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.