- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
já osobně bych to zakázal v místech, kde by měli být blízko dopravě. V parcích atd... bych to povolil. Příjde mi, že člověk nad segwayem může snadno ztratit kontrolu. Když se to s člověkem rozjede kam nechce tak začne zmatkovat a při zmatkování je velký prostor pro další chyby, které mohou být pro uživatele fatální. Možná by nebylo od věci zavézt nějaký povinný výcvik se segwayem, aby se snížilo riziko.
Ta technologie (gyroskop) se mi líbí, tohle vozítko je krokem kupředu. Bohužel jeho využití a zápis do historie vývoje techniky znemožnilo, že ho používala líná telata, která se na tomto revolučním dopravním prostředku neuměla chovat.
Pohybuju se po centru každý den.Většinou jezdí krokem a nikdy jsem s nima neměl nejmenší problém.Problém mám s tim že to co jezdí na baterky zakážou a smradlavý auta co ucpávaji každý den centrum neřeší magistrát vůbec..
osobně si myslím, že je spíš špatně postavená infrastruktura města Praha. V době, kdy se vše budovalo, tak to budovali na tu dobu, kdy bylo málo aut a lidí. Navíc si naše Republika nemůže dovolit financovat větší projekty, které by zlepšovali tyto situace. Peněz je málo a to málo si tu ještě politici rozkrádají. Cítím se celkem špatně za Ratha, který zpronevěřil 7 miliónů a dostal 7-8 let a Dalík za půl miliardy 3-4 roky? Jak se panečku Dalík řechtal u soudu.
Až všichni segwayie, cyklisti, a všechna ta vozítka na lidský pohon začnou jezdit po silnicích v Praze, tak bude veselo, protože se žádné auto nikam nedostane ...
To je legrace Ta vozítka po silnicích pochopitelně jezdit nebudou. Přestanou být atraktivní a půjčovny to zabalí.
Vskutku geniové... Segwaye vznikly právě a pouze proto aby se na nich jezdilo na krátké tratě po centru, všude jinde se s tím dokázali popasovat, u nás to radši zakážou, brilatní řešení problémů
platit bude. V zákoně je to definováno jao "osobní přepravník " a je to tam celkem obšírně technicky popsáno.
Takže očůrání zákona není řešitelné přejmenováním, ale jedině technickou úpravou. Tčeba tomu přidělat další kolečka nebo tak...
"Zákaz Praze umožnila změna zákona o silniční dopravě, kdy zákon vymezil a definoval, co to je segway"
a mohl by mi autor tohoto média "zprávy, kterým můžete věřit" uvést, kde přesně je v zákoně o silniční dopravě definováno vozítko segway? děkuji
Novelizovaný Zákon č. 361/2000 Sb
§ 2 - nn) osobní technický prostředek je osobní přepravník se samovyvažovacím zařízením, nebo obdobné zařízení. Tím že bylo definováno takové zařízení ... i kdyby se jmenovalo PragWay tak na něj není pohlíženo jako na chodce.
Jsou definovány i značky zde: http://www.cspsd.cz/storage/files/osobni_prepravnik.pdf ale s jiným názvem ... čemu se divíme že :-)
Tak dlouho se na to kašle až se nakonec zas vymyslí stupidně přísný zákaz.
Takže na praze 1 a 2 se na tom už nikdo neprojede. Krom městskejch fízlů, kteří budou mít prima zábavu... Pořídí si stíhací segwaye se skrytými majáky a budou lovit piráty na segwayích
Přitom by stačilo na segway pohlížet jako na cyklistu a vyhnat je z pěších zon na silnice a cyklostezky, kam taková věc z logiky patří....
Panbuh zaplat. Byl to velice nebezpecny dopravni prostredek. Jen jeho uzivatele na nem delali frajerinky.
Dneska se omezováním podnikání ohání kdekdo (oblíbená obrana taxikářů). Jen doufám, že v připomínkovém řízení to nedopadne jako v Čechách se vším, tj. do ztracena.