Diskuze

V centru Prahy se srazily tramvaje, jedna se po vykolejení naklonila

Odpoledne se v centru Prahy srazily dvě tramvaje, jedna z nich vykolejila a zůstala po nehodě nakloněná. Nehoda v křižovatce ulice Na Poříčí se obešla bez zranění.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

když to nechápete, tak přímo musím napsat, že jste tak tupej, že platí:

1.) i řidič je člověk = při nouzovém brždění hrozí i jeho zranění

2.) jen ojediněle v tramvaji nejede jediný cestující, jehož zranění hrozí při nouzovém brždění!!

0 0
možnosti

no co...Pisa ma naklonenou vez Praha tramvaj...

2 0
možnosti

Jak má člověk nazvat tramvajáka, který při odbočování vpravo z ulice Na Poříčí do Havlíčkovy ulice těsně mine vlevo vybočujícím ! předkem tramvaje špatně zaparkované auto za rohem v Havlíčkově ulici a s klidem to auto orve vpravo vybočujícím ! středem tramvaje?

2 2
možnosti

Jak má člověk nazvat řidiče, který v Havlíčkově ulici parkuje jako **** a brání průjezdu tramvají?

6 1
možnosti

Sem se nedají psát pravdivé příspěvky - stačí, abyste v něm b·l·b·a nazvali b·l·b·e·m či i·d·i·o·t·a nazvali i·d·i·o·t·e·m a příspěvek nikde :-/ ...

2 0
možnosti

Jasný viník č. 8... Alespoň, že se nic vážného nestalo...

0 0
možnosti

P41e96t50r 42N26ě98m60e27c

11. 6. 2016 9:43

Tramvaj "Divoká Šárka" se pěkně rozdivočela ;-)

3 0
možnosti

za hodinu zprovoznit slušnej výkon.

0 0
možnosti

K46a98r56e13l 50D77r55d87a

11. 6. 2016 7:21

Včera byl neurotický den. Řidiči dělali hrozné skopičiny. Asi to dělá změna počasí. Navíc zákon schválnosti, zarazit MHD v pátek při odchodu na víkend.

Jinak myškování osobáků před tramvají je brutus bezohlednost. Je to takové, to se dá v pohodě stihnout. A většinou to projede. Jenže řidič tramvaje musí brzdit, takže 100 cestujících sebou mele a riskuje zranění, aby hulvát v osobáku ušetřil pár vteřin. V Praze milion případů za den.

Jako chodce mě zaráží, kolik tramvají jezdí poslední dobou na červenou. Resp. chodec má zelenou a po přechodu jede tramvaj.

Jak jsem pochopil, v Praze se zkouší nově řízené křižovatky a tramvaje měly dostat signál "pozor". Což umožňuje řidičům tramvají projíždět "oranžovou" jako to dělají řidiči osobáků. Jenže tramvaj pak překáží v křižovatce kapku déle než osobák.

K tomu se přechody vylepšují, aby chodce co nejvíc připravily o čas a pak je omezují tramvaje... Zrovna včera odpoledne před Bílou labutí. Chodcům to tady nově odměřuje vteřinky zelené a na přechodu přitom frčí tramvaj.

Přijdou mi křižovatky v Praze nějaké rozvrtané. Tak hlavně zda to někdo vyhodnocuje a máme se těšit na "doladění" či se zavádí novinky a až podle počtu nehod a mrtvých se za pár let usoudí, že je to třeba ještě vyladit. ;-)

http://www.mestskadoprava.eu/nove-tramvajove-navesti/nova-tramvajova-signalizace-41

3 4
možnosti

Zelené pro chodce se naopak už mnoho let téměř plošně prodlužují, protože někteří chodci a řidiči nevědí, že zelená slouží pouze ke vstoupení a vyžadují, aby svítila celou dobu přecházení, což stejně nejde. U Bílé labutě jsou koleje od chodníku aspoň 4 metry, takže když chodec vstoupí na přechod, hned tak do vyklizující tramvaje nenarazí. Signál pozor pro tramvaje se nezkouší a ze zákona mohou projíždět signál stůj, pokud by již nestihly zastavit. Podobně jako když žlutou nemají auta (doplňkové šipky).

2 1
možnosti
Foto

Z85d23e19n78ě81k 55W83o16l94f

10. 6. 2016 23:50

Asi podle zvyku brzdil zvonkem.

12 14
možnosti

Pokud tramvaj na někoho zvoní, tak většinou na magory, co se s gumokolkou nacpou na koleje těsně před rozjetou tramvaj a pak se divěj, že ta to nezamázne na fleku. Na vás asi musej zvonit hodně často, že?

11 4
možnosti