Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hlavní je vyřešit linku metra D, říká nový šéf dopravního podniku

Bezbariérové úpravy stanic metra budou pokračovat. Tak zní jedna z priorit nového předsedy představenstva pražského dopravního podniku Martina Gillara, který má zároveň řídit i provoz firmy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P80a57v63e40l 53P71e49t91e83r78k69a 1355274523

"Hlavní je vyřešit linku metra D" ... ale až po parkovištích P+R 8-o

.. Kroužíte kolem témat úspor, zdražení jízdného, a stavby metra D. Přitom pražská doprava akutně nejvíc potřebuje nová parkoviště P+R a motivační systém pro jejich používání. Stavbou P+R zabijete dvě mouchy jednou ranou: přivedete panu Gillarovi nové zákazníky (nebudou třeba úspory ani dražší jízdné) a současně zmírníte příval aut a zácpy.

Odstavných parkovišť P+R je sotva desetina plánovaného počtu, např. v západní části Prahy se krčí ubohé tři stovky míst. P+R na Zličíně je od brzkého rána beznadějně obsazené.

Za P+R dostane Praha přes 10 miliard na stavbu dvoukolejky na letiště a do Kladna. Právě garance využívání P+R je stěžejní podmínkou dotace z evropských fondů pro tuto železnici. Vlakové spojení na letiště překvapivě až takový přínos pro Prahu nemá.

+2/0
13.6.2016 21:51

R35o96m58a52n 78P79o30l22á46č15e89k 5206829675

Tot otázka... Jsou období kdy např. do metra C se vejdete asi jako sardinka. To samé je B v centrální části... A takhle by se mohlo pokračovat...

0/0
14.6.2016 13:26

J75a33n 52D41l62o85u34h93ý 8646530773950

A tož dófám, že nepřejmenujete tu našú lítačku.;-(

0/0
13.6.2016 15:00

P57a72t81r77i75k 17E91g55e74r 2778600789511

Posílal jsem návrh na ROPID i p. Dolínkovi kterému se myšlenka líbila. Ze zst. Nádraží Vršovice jsem pro linku 182 ta by měla být vedena v plánované trase metra D až do zst. Sídliště Písnice. Přitom by mohlo dojít k úpravě u linek 193, 215. Úsek Otakarova - Náměstí Bratří Synků zvládne nově tramvajová linka 6.

+1/0
13.6.2016 13:48

P10e15t22r 66V52i24m28r 9700984671

Přesně tak! Než bude funkční metro D mělo by být nádraží Vršovice přímo spojené po povrchu do Písnice linkou která trasu kopíruje. Čím dřív to bude jenom lépe.

0/0
13.6.2016 15:17

B75o68h47u16s92l40a42v 15K74r82á31l57í39k 2671380829286

Máte pocit, že na písnickém sídlišti bydlí větší počet vršovických nádražáků? Nebo že Vietnamci ze SAPA mají většinou svých obchůdků právě u vršovického nádraží?

0/0
13.6.2016 17:23

P37e91t35r 25V53i10m40r 9570734671

Ano, Libuš si dávno zaslouží přímé spojení s Pankráci a dopravním uzlem nádraží Vršovice kde zastavují denně desítky vlaků a navazují tramvaje. Odlehčilo by to Kačerovu atp.. Tato linka by byla využívána podobně jako linka 150 která spojuje Zelivskeho Kačerov a Komořany

0/0
13.6.2016 18:44

J51a49n 34Z16e96m89a95n 1226395694236

Nakonec vrchem vedené metro bude díky výkupům pozemků dražší, než kdyby se stavělo klasicky v tunelu.

0/0
13.6.2016 13:28

R60o23m69a13n 77P56o93l70á46č82e82k 5346869365

D bude po zemí ne? Akorát je i tak potřeba umístit vestibuly, vzduchotechniku atd.

0/0
13.6.2016 13:46

A45d82a24m 75P38e89r41o35u88t91k79a 1676843419

mám pocit že právě část u konečné bude vrchem a proto ty problémy ...

0/0
13.6.2016 13:58

M60a27r37t68i69n 66R24u32z32i47c95k15a 1692208896837

Nejvetsi problemy s pozemky jsou take u nemocnice krc, pritom by stacilo posunout stanico vice do primeho smeru ke krizovatce zalesi,...

0/0
14.6.2016 1:39

Z27d61e97n70ě23k 75P30e83r49u37t86k71a 4306885440916

Ad "pritom by stacilo posunout stanico vice do primeho smeru ke krizovatce zalesi": Ono posunout stanici nebude tak jednoduché jak si přestavujete. Na tu trasu je již hotový projekt. Posunout stanic, znamená kompletně přeprojektovat tunely vedoucí k té zastávce. Stanice je totiž nesmí být z kopce nebo do zatáčky. Podle mě by se posunutí zastávky opravdu hodně prodražilo.

0/0
14.6.2016 11:50

R25o43m53a18n 24P23o66l72á13č23e45k 5276699675

Jako bonus inžernýských sítí tam bude taky mraky...

0/0
14.6.2016 13:27

J78a51n 51Z70i39e80g96l71e64r 1391426871408

Myslím si, že nový šéf pražského Dopravního podniku by měl dostat šanci. Dopředu někoho zavrhovat mně nepřipadá férové. A priority typu výstavba nové linky metra trasy D nebo lepší vymáhání peněz od dlužníků mně připadají rozumné.

+6/0
13.6.2016 12:39

J81o93s92e42f 86S54c79h71m26i12d74t 5693597883942

No ať se na mě nikdo nezlobí, ale při pohledu na Českou poštu bych těžko hledal větší známku nekompetentnosti než být "bývalý ředitel divize rozvoje a strategie České pošty"...

+9/0
13.6.2016 13:00

J57i76ř57í 60Č25e70r85n44ý 7112896171

Hlavně, aby to nebyl Dvořák II .

+5/0
13.6.2016 12:13

S47t29e59f14a20n 30S83u41r72o78v70j35a89k 8476972514762

Jen aby ten tunel nebyl větší než na dvě soupravy

+1/−1
13.6.2016 12:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.