Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hlavní je vyřešit linku metra D, říká nový šéf dopravního podniku

Bezbariérové úpravy stanic metra budou pokračovat. Tak zní jedna z priorit nového předsedy představenstva pražského dopravního podniku Martina Gillara, který má zároveň řídit i provoz firmy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P33a41v80e60l 20P75e14t18e40r22k49a 1755604393

"Hlavní je vyřešit linku metra D" ... ale až po parkovištích P+R 8-o

.. Kroužíte kolem témat úspor, zdražení jízdného, a stavby metra D. Přitom pražská doprava akutně nejvíc potřebuje nová parkoviště P+R a motivační systém pro jejich používání. Stavbou P+R zabijete dvě mouchy jednou ranou: přivedete panu Gillarovi nové zákazníky (nebudou třeba úspory ani dražší jízdné) a současně zmírníte příval aut a zácpy.

Odstavných parkovišť P+R je sotva desetina plánovaného počtu, např. v západní části Prahy se krčí ubohé tři stovky míst. P+R na Zličíně je od brzkého rána beznadějně obsazené.

Za P+R dostane Praha přes 10 miliard na stavbu dvoukolejky na letiště a do Kladna. Právě garance využívání P+R je stěžejní podmínkou dotace z evropských fondů pro tuto železnici. Vlakové spojení na letiště překvapivě až takový přínos pro Prahu nemá.

+2/0
13.6.2016 21:51

R29o56m85a68n 35P81o27l88á54č76e86k 5926939585

Tot otázka... Jsou období kdy např. do metra C se vejdete asi jako sardinka. To samé je B v centrální části... A takhle by se mohlo pokračovat...

0/0
14.6.2016 13:26

J21a69n 58D85l82o73u83h55ý 8146880473190

A tož dófám, že nepřejmenujete tu našú lítačku.;-(

0/0
13.6.2016 15:00

P24a31t71r18i30k 84E33g56e34r 2878500519411

Posílal jsem návrh na ROPID i p. Dolínkovi kterému se myšlenka líbila. Ze zst. Nádraží Vršovice jsem pro linku 182 ta by měla být vedena v plánované trase metra D až do zst. Sídliště Písnice. Přitom by mohlo dojít k úpravě u linek 193, 215. Úsek Otakarova - Náměstí Bratří Synků zvládne nově tramvajová linka 6.

+1/0
13.6.2016 13:48

P60e59t44r 86V14i72m26r 9800554951

Přesně tak! Než bude funkční metro D mělo by být nádraží Vršovice přímo spojené po povrchu do Písnice linkou která trasu kopíruje. Čím dřív to bude jenom lépe.

0/0
13.6.2016 15:17

B70o63h63u91s86l54a72v 52K96r30á26l66í94k 2271450569126

Máte pocit, že na písnickém sídlišti bydlí větší počet vršovických nádražáků? Nebo že Vietnamci ze SAPA mají většinou svých obchůdků právě u vršovického nádraží?

0/0
13.6.2016 17:23

P68e46t33r 33V29i16m53r 9310234491

Ano, Libuš si dávno zaslouží přímé spojení s Pankráci a dopravním uzlem nádraží Vršovice kde zastavují denně desítky vlaků a navazují tramvaje. Odlehčilo by to Kačerovu atp.. Tato linka by byla využívána podobně jako linka 150 která spojuje Zelivskeho Kačerov a Komořany

0/0
13.6.2016 18:44

J67a10n 25Z30e38m67a35n 1106535654916

Nakonec vrchem vedené metro bude díky výkupům pozemků dražší, než kdyby se stavělo klasicky v tunelu.

0/0
13.6.2016 13:28

R46o12m60a45n 52P30o25l92á63č26e51k 5566699565

D bude po zemí ne? Akorát je i tak potřeba umístit vestibuly, vzduchotechniku atd.

0/0
13.6.2016 13:46

A44d31a71m 51P56e19r70o72u14t14k51a 1806103869

mám pocit že právě část u konečné bude vrchem a proto ty problémy ...

0/0
13.6.2016 13:58

M98a69r26t90i89n 20R31u44z71i87c75k84a 1372378596337

Nejvetsi problemy s pozemky jsou take u nemocnice krc, pritom by stacilo posunout stanico vice do primeho smeru ke krizovatce zalesi,...

0/0
14.6.2016 1:39

Z26d52e55n72ě93k 45P62e58r96u56t30k73a 4966565920706

Ad "pritom by stacilo posunout stanico vice do primeho smeru ke krizovatce zalesi": Ono posunout stanici nebude tak jednoduché jak si přestavujete. Na tu trasu je již hotový projekt. Posunout stanic, znamená kompletně přeprojektovat tunely vedoucí k té zastávce. Stanice je totiž nesmí být z kopce nebo do zatáčky. Podle mě by se posunutí zastávky opravdu hodně prodražilo.

0/0
14.6.2016 11:50

R30o38m93a92n 98P59o66l59á35č98e59k 5836749705

Jako bonus inžernýských sítí tam bude taky mraky...

0/0
14.6.2016 13:27

J81a42n 22Z80i87e97g35l36e92r 1631176661938

Myslím si, že nový šéf pražského Dopravního podniku by měl dostat šanci. Dopředu někoho zavrhovat mně nepřipadá férové. A priority typu výstavba nové linky metra trasy D nebo lepší vymáhání peněz od dlužníků mně připadají rozumné.

+6/0
13.6.2016 12:39

J43o88s57e46f 25S93c14h64m98i43d65t 5333667853942

No ať se na mě nikdo nezlobí, ale při pohledu na Českou poštu bych těžko hledal větší známku nekompetentnosti než být "bývalý ředitel divize rozvoje a strategie České pošty"...

+9/0
13.6.2016 13:00

J47i93ř85í 77Č82e35r73n86ý 7602266671

Hlavně, aby to nebyl Dvořák II .

+5/0
13.6.2016 12:13

S94t45e93f44a40n 85S42u64r32o69v77j61a43k 8896702164822

Jen aby ten tunel nebyl větší než na dvě soupravy

+1/−1
13.6.2016 12:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.