- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro mě za mě, když chtějí, ať si na svém území podzemku postaví.
Ale za své.
Všechny tyhle návrhy (Kladno, P-6) jsou jen snahou o zablokování stavby.
Kladno tak trochu požaduje metro, v překladu...
Cim vic sleduju ty ruzne navrhy vcetne odhadovanych milliard na vystavbu, tim vic si preju aby Praha dodelala metro do na letiste (mluvime uz jen o 3 stanicich), postavila P+R u Sestky jak bylo drive plnovano a rychlodraha byla postavena od Kladna k letisti.
Praha 4 chce zase metro D Náměstí Míru (A) - Náměstí Bratří Synků - Pankrác (C) - Písnice. Dočasným řešením je klubový autobus 182 Nádraží Vršovice - Otakarova - Náměstí Bratří Synků - Jezerka - Pankrác (C) - Na Strži - Nádraží Krč - Nemocnice Krč - Sulická - Novodvorská - Nové dvory - Jirčanská - Sídliště Písnice tím by se dala upravit trasa linek 193, 197, 215.
Rychlodráha Kladno-Praha se řeší už přes dvacet let, a minimálně ještě dalších dvacet let řešit bude, takže mě toto téma nechává naprosto chladným
Nakonec z toho opět vychází nejlépe varianta kdy se pro Kladno opraví a zmodernizuje stávající trať a na letiště dotáhne metro přes Ruzyň. Na Veleslavíně se vytvoří propojení metra a vlaku podzemním podchodem a bude.
Kladno bude pořešené přímou tratí s komfortním přestupem na metro.
Letiště kvalitním rychlým spojením.
Byť je to docela šílené, tak to dává větší smysl než zbytečné zahloubení v Praze 6, neboť tady se alespoň zlepší dopravní obslužnost. Ale stejně si myslím, že by se výsledek této studie měl akorát zanést do územního plánu, třeba se za 40 let bude hodit, dnes by bylo výhodnější investovat ušetřené peníze do zlepšení dopravy ve městě. To ostatně i na té Praze 6 by bylo lepší vést železnici po povrchu a za ušetřené peníze opravit všechny ulice na povrchu (vím, na to jdou peníze odjinud, ale stejně).
Tak to postavme jen na letiště a Kladno ať si dělá co chce, ne?
Kladno není Praha a proto žádné miliardy na "metro" nedostane - a upřímně by to byl nesmysl.
Jestli Praha dostane miliardy na zahloubení, tak Kladno určitě ne. Další nesmyslné studie jenom oddálí stavbu o dalších 30 let. Argumentace Volfa a spol. je samozřejmě zcela nesmyslná. Jak bude asi odtržené Sletiště - to je prostě pitomost. Po městě má dopravu zajistit MHD. Ostatně dnes se k vlakovému nádraží MHD zrovna moc nehrne (na tom by měli zapracovat) a i dnes by mělo být u nádraží více parkovacího místa, což tedy zoufale neníJestli si Volf myslí, že bude něco jako metro na Kladně, tak se hluboce mýlí. Proboha už žádné další studie.