Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Randál a časté poruchy. Stav autobusů ve středních Čechách je žalostný

Města ve středních Čechách chtějí nakupovat nové autobusy. Stav těch stávajících je totiž špatný, lidé se někdy bojí, zda vůbec dojedou do cíle.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P95a20t72r38i18k 21E86g52e86r 2578620319101

No linka 165 je katastrofa! Denně je pár spojů zrušeno! ROPID jsem již kontaktoval a ten přislíbil nápravu. Navrhoval jsem trasu linky rozdělit na 166 Jižní Město - Sídliště Libuš (- Poliklinika Modřany), 155 (264) Sídliště Zbraslav - Poliklinika Modřany (- Sídliště Libuš).

+4/0
26.6.2016 4:29

P96a55t16r76i27k 33E17g45e53r 2168330209131

Včera jsem viděl 165 pod dopravcem Stenbus když mířila z terminálu Háje na Sídliště Zbraslav.

0/0
27.6.2016 8:04

O31n73d55r61e63j 56L61i90p94t86a89k 7841430260719

podobna situace je i na lince 240. horsi je kdyz pak nasmlouvany dopravce neposkytne domluvenou sluzbu pro dopravce nasmlouvaneho ROPIDem. :-/

0/0
27.6.2016 16:14

P91a56t66r75i31k 44E63g46e19r 2238650389951

Ano souhlasím linka 240 je také pod dopravcem Arriva (dříve Veolia). S tím Stenbus jsem se nespletl dnes taky na 165. ROPID je spokojen nejvíce s dopravcem Martin Uher. Třeba se to změní linka 293 byla přetrasována a předána About Me i když jeden ranní spoj je pod ČSAD Polkost. Linka 165, 240 šlo by to nějak změnit s navedením na trasu 223.

0/0
27.6.2016 17:31

O16n88d86r62e35j 86L46i41p89t33a11k 7101390140209

ono se to za tech par let co sedim za volantem zmenilo, kdyz jsem v roce 2012 zacinal, byli lidi, nebyla technika, ted je to presne obracene, technika by i byla, ba dokonce i klimatizovana a s USB porty, zas neni kdo by ji ridil. ;-D

0/0
27.6.2016 16:12
Foto

M64a31r43t10i61n 25P87i85š39t11o74r48a 8838648426949

V Praze je opačný problém. Samé nové autobusy o třídu luxusnější než by mi stačilo. Samo o sobě by to nevadilo, kdyby za tím nebyly stovky promrhanych milionů.

+1/−1
25.6.2016 22:26

J34a59n 55V12e18s34e64l97ý 7966846808681

To co stačí vám nemusí stačit někomu jinému. Mě do MHD která nebude kompletně klimatizovaná nikdo nedostane, stejně jako mě nědostane nikdo do MHD která bude v zimě výtopnou pto houmlesáky.

+7/0
25.6.2016 22:36
Foto

B55r66o46n26i34s98l25a75v 22G14a23b17r29y58š 2852869861

A jezdíte třeba metrem? To je taky součást MHD.

0/0
27.6.2016 9:03

O12n81d97r93e97j 51L53i37p95t85a10k 7321450240809

tak to Vas potesim, vcera i v sobotu jsem jezdil autobusem SOR t.o. NB12 kompletne klimatizovanym na lince 333. pobavilo mne, ze i v dobe kdyz bylo extremne dusno (pred lijakem ktery se dostavil po treti odpoledni) a ve vozidle prijemnych 21stupnu nekteri cestujici meli porad tendence otevirat okna. Co jsem se bavil pak na terminalu Kacerov s kolegama, tak je v planu nakup novych vozu pro DP rovnez s klimatizaci. myslim ze ta doba se blizi, az bude toto standardem.;-)

+1/0
27.6.2016 16:08

P55a42v29e92l 83J50e49ř68á87b29e90k 7211512364527

Ti lidi jsou ale nevděční.

Před třemi sty lety by byli šťastní za potah se slámou na korbě, dneska chtějí aby je autobus dovezl do cíle, nesmrděl a nerachtal.

+7/0
25.6.2016 12:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.