Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Randál a časté poruchy. Stav autobusů ve středních Čechách je žalostný

Města ve středních Čechách chtějí nakupovat nové autobusy. Stav těch stávajících je totiž špatný, lidé se někdy bojí, zda vůbec dojedou do cíle.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P78a80t97r83i84k 29E84g94e37r 2948300619291

No linka 165 je katastrofa! Denně je pár spojů zrušeno! ROPID jsem již kontaktoval a ten přislíbil nápravu. Navrhoval jsem trasu linky rozdělit na 166 Jižní Město - Sídliště Libuš (- Poliklinika Modřany), 155 (264) Sídliště Zbraslav - Poliklinika Modřany (- Sídliště Libuš).

+4/0
26.6.2016 4:29

P40a24t51r77i66k 50E26g33e52r 2898930439761

Včera jsem viděl 165 pod dopravcem Stenbus když mířila z terminálu Háje na Sídliště Zbraslav.

0/0
27.6.2016 8:04

O49n37d28r85e77j 87L94i22p68t19a38k 7791600200849

podobna situace je i na lince 240. horsi je kdyz pak nasmlouvany dopravce neposkytne domluvenou sluzbu pro dopravce nasmlouvaneho ROPIDem. :-/

0/0
27.6.2016 16:14

P43a33t61r77i24k 66E85g56e39r 2298580359451

Ano souhlasím linka 240 je také pod dopravcem Arriva (dříve Veolia). S tím Stenbus jsem se nespletl dnes taky na 165. ROPID je spokojen nejvíce s dopravcem Martin Uher. Třeba se to změní linka 293 byla přetrasována a předána About Me i když jeden ranní spoj je pod ČSAD Polkost. Linka 165, 240 šlo by to nějak změnit s navedením na trasu 223.

0/0
27.6.2016 17:31

O82n35d89r14e49j 17L78i56p76t51a26k 7411660170709

ono se to za tech par let co sedim za volantem zmenilo, kdyz jsem v roce 2012 zacinal, byli lidi, nebyla technika, ted je to presne obracene, technika by i byla, ba dokonce i klimatizovana a s USB porty, zas neni kdo by ji ridil. ;-D

0/0
27.6.2016 16:12
Foto

M15a22r97t15i39n 41P89i29š38t25o29r20a 8638808876669

V Praze je opačný problém. Samé nové autobusy o třídu luxusnější než by mi stačilo. Samo o sobě by to nevadilo, kdyby za tím nebyly stovky promrhanych milionů.

+1/−1
25.6.2016 22:26

J28a61n 58V38e42s28e34l39ý 7526416378651

To co stačí vám nemusí stačit někomu jinému. Mě do MHD která nebude kompletně klimatizovaná nikdo nedostane, stejně jako mě nědostane nikdo do MHD která bude v zimě výtopnou pto houmlesáky.

+7/0
25.6.2016 22:36
Foto

B80r44o45n56i58s24l51a27v 31G53a94b13r92y16š 2602879301

A jezdíte třeba metrem? To je taky součást MHD.

0/0
27.6.2016 9:03

O96n25d75r88e83j 97L78i17p77t38a85k 7871670610979

tak to Vas potesim, vcera i v sobotu jsem jezdil autobusem SOR t.o. NB12 kompletne klimatizovanym na lince 333. pobavilo mne, ze i v dobe kdyz bylo extremne dusno (pred lijakem ktery se dostavil po treti odpoledni) a ve vozidle prijemnych 21stupnu nekteri cestujici meli porad tendence otevirat okna. Co jsem se bavil pak na terminalu Kacerov s kolegama, tak je v planu nakup novych vozu pro DP rovnez s klimatizaci. myslim ze ta doba se blizi, az bude toto standardem.;-)

+1/0
27.6.2016 16:08

P13a33v47e93l 78J71e61ř49á39b69e45k 7741652544457

Ti lidi jsou ale nevděční.

Před třemi sty lety by byli šťastní za potah se slámou na korbě, dneska chtějí aby je autobus dovezl do cíle, nesmrděl a nerachtal.

+7/0
25.6.2016 12:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.