Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Randál a časté poruchy. Stav autobusů ve středních Čechách je žalostný

Města ve středních Čechách chtějí nakupovat nové autobusy. Stav těch stávajících je totiž špatný, lidé se někdy bojí, zda vůbec dojedou do cíle.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P52a96t76r71i80k 93E17g72e84r 2518680909161

No linka 165 je katastrofa! Denně je pár spojů zrušeno! ROPID jsem již kontaktoval a ten přislíbil nápravu. Navrhoval jsem trasu linky rozdělit na 166 Jižní Město - Sídliště Libuš (- Poliklinika Modřany), 155 (264) Sídliště Zbraslav - Poliklinika Modřany (- Sídliště Libuš).

+4/0
26.6.2016 4:29

P77a67t54r25i57k 43E22g59e60r 2268510339481

Včera jsem viděl 165 pod dopravcem Stenbus když mířila z terminálu Háje na Sídliště Zbraslav.

0/0
27.6.2016 8:04

O92n43d16r65e31j 78L88i77p57t97a87k 7951640150699

podobna situace je i na lince 240. horsi je kdyz pak nasmlouvany dopravce neposkytne domluvenou sluzbu pro dopravce nasmlouvaneho ROPIDem. :-/

0/0
27.6.2016 16:14

P38a91t14r18i45k 75E64g96e80r 2138700359911

Ano souhlasím linka 240 je také pod dopravcem Arriva (dříve Veolia). S tím Stenbus jsem se nespletl dnes taky na 165. ROPID je spokojen nejvíce s dopravcem Martin Uher. Třeba se to změní linka 293 byla přetrasována a předána About Me i když jeden ranní spoj je pod ČSAD Polkost. Linka 165, 240 šlo by to nějak změnit s navedením na trasu 223.

0/0
27.6.2016 17:31

O87n90d79r35e48j 42L11i73p66t29a29k 7891120380309

ono se to za tech par let co sedim za volantem zmenilo, kdyz jsem v roce 2012 zacinal, byli lidi, nebyla technika, ted je to presne obracene, technika by i byla, ba dokonce i klimatizovana a s USB porty, zas neni kdo by ji ridil. ;-D

0/0
27.6.2016 16:12

M69a65r29t92i38n 52P31i68š21t43o86r71a 8378458346619

V Praze je opačný problém. Samé nové autobusy o třídu luxusnější než by mi stačilo. Samo o sobě by to nevadilo, kdyby za tím nebyly stovky promrhanych milionů.

+1/−1
25.6.2016 22:26

J60a52n 96V89e65s27e62l56ý 7326146958701

To co stačí vám nemusí stačit někomu jinému. Mě do MHD která nebude kompletně klimatizovaná nikdo nedostane, stejně jako mě nědostane nikdo do MHD která bude v zimě výtopnou pto houmlesáky.

+7/0
25.6.2016 22:36
Foto

B72r84o28n43i47s44l37a24v 83G77a96b49r65y32š 6675904600

A jezdíte třeba metrem? To je taky součást MHD.

0/0
27.6.2016 9:03

O69n72d37r41e67j 67L46i15p47t63a51k 7131710690349

tak to Vas potesim, vcera i v sobotu jsem jezdil autobusem SOR t.o. NB12 kompletne klimatizovanym na lince 333. pobavilo mne, ze i v dobe kdyz bylo extremne dusno (pred lijakem ktery se dostavil po treti odpoledni) a ve vozidle prijemnych 21stupnu nekteri cestujici meli porad tendence otevirat okna. Co jsem se bavil pak na terminalu Kacerov s kolegama, tak je v planu nakup novych vozu pro DP rovnez s klimatizaci. myslim ze ta doba se blizi, az bude toto standardem.;-)

+1/0
27.6.2016 16:08

P55a60v95e36l 25J52e34ř91á18b19e76k 7821552564337

Ti lidi jsou ale nevděční.

Před třemi sty lety by byli šťastní za potah se slámou na korbě, dneska chtějí aby je autobus dovezl do cíle, nesmrděl a nerachtal.

+7/0
25.6.2016 12:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.