- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak další "esůčko" dojezdilo. Hrabat se v té vyhořelé stykačové skříni a tahat tam kabeláž už nikdo nebude. Už těch "zbytků ze sovětského stolu" jezdí jen nějakých 20 souprav. "Nejlepší fabrika na světě" totiž nové vozy nestíhala vyvíjet, tak po 6-letém zákazu kvůli morální zastaralosti (zejména neúsporná odporová výzbroj) musela ČS města ty vozy (oficiálně "neodebrané sovětskýcm zákazníkem", aby se obešel ten zákaz z roku 1976) odebrat, aby bylo vůbec čím jezdit...
"Cestující na pražském Smíchově vyhnal z tramvaje dým"
Statečný cestující
Ženu holí stroj? Ano, český jazyk je nejednoznačný, ale nevim, proč na tuhle jeho elementární vlastnost musí pod každym článkem někdo upozorňovat. ;)
Jednu věc nechápu proč do Hlubočep když smyčka Smíchovské nádraží je blíže nebo v Radlické ulici by šlo vůz dočasně ponechat. Linka 6 by mohla jezdit až do Hlubočep. Pokud je technický stav vozu špatný řešil byl odtah až do vozovny v tomto případě Motol.
A proč by ho strkali na Smíchov a šestku odkláněli do Hlubočep, když ho mohli dát do Hlubočep a šestku nechat normálně? Ovšem odstavit tu tramvaj v Radlické ulici v jízdním pruhu pro auta, to je nápad za tři bludišťáky!